Tof!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Geld is van mn CC af al dus het is al verstuurd![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Geld is van mn CC af al dus het is al verstuurd![]()
is goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:51 schreef Tamashii het volgende:
Yaaaay. Tof! Ik heb je pm gekregen en ik denk dat ik het geld cash meeneem als we het komen halen MM!
Vind ik niet zo verrassend. De eerste batches (die op een forumparty verkocht werden) waren dramatisch. YYY plofte zelfs uit de flessen!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:52 schreef saskiia het volgende:
Hmm, heb begrepen dat YYY niet meer gemaakt wordt omdat er veel problemen zijn met de productie ervan. Heeft dus niets met het verkoopcijfer te maken. Jammer!
Haha. Verdoriequote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
DHL gemistmaar morgen ben ik vrij dus komt goed
Mijn bestelling is van maandag... misschien komt ie vandaag ook bij mij langsquote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh! Hopelijk is dat een foutje in de bevestigingsmailquote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef AnitraX het volgende:
Zit ik net nog even te kijken wat ik precies bestelt had, zie ik dat er geen postcode bij staat in de bevestigingsmailheb hem echt wel ingevuld. Ben bang dat ik voorlopig nog niks krijg. Heb wel even een mail gestuurd in steenkolen engels. Hoop dat het goed komt
Hopelijk heb je je pakketje snelquote:Op maandag 3 mei 2010 17:44 schreef AnitraX het volgende:
Postcode was idd verdwenen en lush snapt ook niet hoe het kan. Ze geven aan DHL nu het goede adres met postcode door.
Wow, das het snelst wat ik ooit heb meegemaakt! (niet dat ik zo vaak heb besteld, maar toch!)quote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik was ook wel verbaasdquote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wow, das het snelst wat ik ooit heb meegemaakt! (niet dat ik zo vaak heb besteld, maar toch!)
Wisselt heel erg, meestal is het een stukje zeep, een badproduct en een paar proefjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Die goodiebags die je af en toe krijgt bij besteding van ¤30,-, wat kan ik daar ongeveer van verwachten? Dan weet ik of ik iets meer moet gaan uitgeven dan gepland
Tevens tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |