De inhoud van de tekst is misschien nog wel enigszins origineel, maar hij gebruikt alleen maar foute slechte lelijk klinkende simpele zinsconstructies en zijn stem draagt ook niet echt bij aan dat ik zijn teksten erg serieus neem...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat? Nee joh, Charlie Fink is net een van de meest getalenteerde songwriters van deze eeuw.. Cliches worden net doorbroken.
Misschien nog niet eens het beste voorbeeld maar ik heb geen zin om al hun nummers te gaan doorlezen zoekende naar de meest slechtequote:Lisa likes brandy and the way it hits her lips
She's a rock 'n' roll survivor with pendulum hips
She's got deep brown eyes
That've seen it all
Ach nee, ik vind zijn zinsconstructies echt prima. Daarnaast gebruikt hij op elk album een nieuwe schrijfstijl wat hij echt goed doet. Hij hoeft er echt geen moeilijke woorden in te gooien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
De inhoud van de tekst is misschien nog wel enigszins origineel, maar hij gebruikt alleen maar foute slechte lelijk klinkende simpele zinsconstructies en zijn stem draagt ook niet echt bij aan dat ik zijn teksten erg serieus neem...
Enige echte kanttekening die ik maak bij Noah hoor, verder heb ik ze altijd best leuk gevonden.
quote:Last night, I had a dream
We were inseparably entwined
Like a piece of rope made out of two pieces of vine
Held together, holding each other
With no one else in mind
Like two atoms in a molecule
Inseparably combined
But then I woke from the dream
To realize I was alone
A tragic event, I must admit
But let's not be overblown
I'm not trying to write a love song
Just a sad, pathetic moan
And maybe I just need change
Maybe I just need a new cologne
But now I look at love
Like being stabbed in the heart
You torture each other from day to day
And then one day you part
Most of the time it's misery
But there's some joy at the start
And for that, I'd say it's worth it
Just use a blade that's short and sharp on me
Oh if love is just a game
Then how come it's no fun?
If love is just a game
How come I've never won?
I guess maybe it's possible I might be playing it wrong
And that's why every time I roll the dice
I always come undone
Grappig hoe het zo kan verschillen ja.. Ik had altijd de indruk dat zijn teksten wel geapprecieerd werden maar dat vooral de muziek als "zagerig" werd beschouwdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:59 schreef Norrage het volgende:
Je maakt mijn punt beter, ik vind die tekst helemaal ernstig....![]()
Ik denk dat dit een meningspuntje is en dat we het hier niet over eens kunnen geraken.
He? Nee, daar ben ik helemaal niet mee eens, het laatste nummer is het beste nummer van het album! LIFEGOESON is het "slechtste" nummer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:03 schreef RichCalibier het volgende:
Zo, die laatse 2 nummers op dat album zijn wel erg slecht zeg!![]()
Een matige trage ballad en een heuse filler als eindnummer.
De rest klinkt redelijk tot middelmatig of goed, maar nergens uitstekend.![]()
Je lijkt een beetje een unieke Noah mening te hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
He? Nee, daar ben ik helemaal niet mee eens, het laatste nummer is het beste nummer van het album! LIFEGOESON is het "slechtste" nummer.
Vind het nummer ook erg goed hoor, maar een moet het slechtste zijn.. Maar vrees dat het gewoon een nieuwe "5 Years Time" wordt en dat de helft van het publiek bij concerten enkel dat nummer zal kennen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje een unieke Noah mening te hebben?Ik vind LIFEGOESON afgezien van de tekst wel het meeste chille nummer van het album.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oohh, kickje !
Ze waren gisteren in de Melkweg en ik ben verliefd hoor nu.Ze waren echt echt goed!
The First Day of Spring rond minuut 53/54. Wat een fantastisch nummer is dat toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41396395/44542566/1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |