Heel gaaf idd. Benieuwd naar de gasten.quote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Hoe tof is dat zeg. Jelle Corstius gaat zomergasten presenteren. Die gozer is echt goed.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil niemand meer horen klagen over Whataya want from me, want Fred Siebelink vindt het een fantastisch goed liedje. En als Fred het zegt, dan is het zo.
Mart mag Fred's tent in Katwijk nog niet eens opzetten.quote:
Ooh deed hij Superior? Dat is zooooooooo mooooooooiquote:Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zitten fanatieke exemplaren tussen die een keer of 20, 30 hebben gereageerd.
Tsja...
Oh trouwens Ofyles2, heb je Tim Christensen gezien bij Paul de Leeuw (ik weet het, je bent geen fan van meneer de Leeuw)? Ik ken niet veel van hem maar dat nummer dat hij afgelopen zaterdag zong was prrrrachtig.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mart mag Fred's tent in Katwijk nog niet eens opzetten.
Nee, een ander nummer.quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ooh deed hij Superior? Dat is zooooooooo mooooooooi![]()
Me2quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel gaaf idd. Benieuwd naar de gasten.
Joris Luyendijk is Zomergasten opperbaas, maar hij wil niet meer zo in de spotlights, jammer.quote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Hoe tof is dat zeg. Jelle Corstius gaat zomergasten presenteren. Die gozer is echt goed.
Die is ook heel erg goed inderdaad, maar jammer dat hij het niet meer wil. Denk dat Jelle hetquote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Joris Luyendijk is Zomergasten opperbaas, maar hij wil niet meer zo in de spotlights, jammer.
Ik ben benieuwd naar Jelle, nu nog leuke gasten
Jij voelt altijd wel aardig aan wat er nodig is op een bepaald tijdstip.quote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon. Omdat er zoveel tekst in het topic staat.
dat is nog eens liefdadigheidquote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
wie is dit?quote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |