die plaat past overal bij, maar wrm steeds die underscore Hansquote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Weet je welke plaat echt heel goed past bij MetMichiel? absynthe_minded-envoi ! Terwijl ik dit typ begint het een beetje te regenen, maar de zon breekt ook door. Mooi gezicht
Zo staat ' ie op de harde schijf MOet ik nog ff aanpassenquote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die plaat past overal bij, maar wrm steeds die underscore Hans
Ik wilde die nog gaan sturen als Request, maar tegen de tijd dat ik dat bericht heb getypt, dan is er al iemand op de radio met zijn requestquote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Weet je welke plaat echt heel goed past bij MetMichiel? absynthe_minded-envoi ! Terwijl ik dit typ begint het een beetje te regenen, maar de zon breekt ook door. Mooi gezicht
Doe je ook zijn Heads Will Roll steedsquote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo staat ' ie op de harde schijf MOet ik nog ff aanpassen
Goed dat je het even noemt want die moet ik ook nog aanpassenquote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Doe je ook zijn Heads Will Roll steeds
Over Heads Will Roll gesproken: *gaat naar Media Player en start hem in*quote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Doe je ook zijn Heads Will Roll steeds
Jup! zometeen tijdens de pauzequote:Op maandag 26 april 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Over Heads Will Roll gesproken: *gaat naar Media Player en start hem in*
De Robbie Williams versie is ook leuk. Niet veel anders maar toch leuk.quote:Op maandag 26 april 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Bongo Bong. Die is zoooo tof ! Ik ken die tekst ook gewoon.
Die plaat heerst, maar ja wordt nooit voor 22 uur gedraaidquote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef -Hans- het volgende:
bwhahaquote:Op maandag 26 april 2010 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Hans had hier inderdaad Reclame_en_nieuws_en_verkeer.mp3moeten zetten.
Zoek eens even op 'Song for Sophie'.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef Bol_Wan het volgende:
ah, het nummer met een wel heel beperkt aantal zinnen.. valt me wel op
Echt een vervelend deuntje, dat.quote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef Bol_Wan het volgende:
ah, het nummer met een wel heel beperkt aantal zinnen.. valt me wel op
opzich best wat zinnen, maar vanaf het midden word het wel grappig ja, zeker aangezien een filmpje had met lyrics in de naamquote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoek eens even op 'Song for Sophie'.
Godallemachtig.quote:Op maandag 26 april 2010 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoek eens even op 'Song for Sophie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |