Nounou, aan het bier op een maandag?quote:Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Dat dusquote:Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Neuh. Zal hem noterenquote:Op maandag 26 april 2010 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nieuwe wijnproefpakket van G&G al? Zit o.a. een prettige Alamos Chardonnay in.
Ja, viel mij ook al op. Best wel jammer zeg maar..quote:Op maandag 26 april 2010 18:36 schreef alors het volgende:
tyfus wat een koude wind zeg...
QFT.quote:Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef alors het volgende:
Ik vind die gaga metallica mix echt zo overschat en gehyped
QFF. Hijs tofquote:Op maandag 26 april 2010 18:45 schreef alors het volgende:
Ik vind die gaga metallica mix echt zo overschat en gehyped
Bol_Wanquote:Op maandag 26 april 2010 18:49 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
toch maar weer een ouderwets avondje 3fm, word de laatste erg vaak weggelokt door KX Red Hot![]()
zeker, wat is dat voor kutmixquote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bol_Wan![]()
. Vanavond weer knallen tijdens 3voor12
.
dat ja, en dan ben ik zeker geen diehard Metallica fanquote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef WasMachinator het volgende:
wat een verkrachting van enter sandman
dat ben ik ook niet maar dit ging echt te ver, beetje enter sandman als een achter r&b beats weggedrukt achtergrond deuntje gebruikenquote:Op maandag 26 april 2010 18:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat ja, en dan ben ik zeker geen diehard Metallica fan
stoort me ook altijd bij het uitgaan, dat ze vaak legendarische deuntjes gebruiken voor een foute danskneiterquote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat ben ik ook niet maar dit ging echt te ver, beetje enter sandman als een achter r&b beats weggedrukt achtergrond deuntje gebruiken.
Alles niet origineels van Metallica is verkrachting...quote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef WasMachinator het volgende:
wat een verkrachting van enter sandman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |