quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Geef d'r mondkapjes voor moederdagquote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus....en mn moeder wordt hartelijk bedankt! Ze mag voortaan d'r bacillen lekker bij d'r houden
4 kinderen inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 16:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh dat is leuk!Kan me ook wel voorstellen dat het met 4 (toch?) kinderen best heel druk is ja en dat ze ook genoeg geld kosten
Maar dan snap ik het helemaal
Ze heeft je gewoon graag in de buurt. En als je ziek bent, ga je het huis minder snel uit.quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus....en mn moeder wordt hartelijk bedankt! Ze mag voortaan d'r bacillen lekker bij d'r houden
Waarom zwaaide je niet even naar me?quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef MissMSX het volgende:
Wat een vreemde mensen verblijven er in Den Haag zeg.
Loop ik net terug van het winkelcentrum staat er een redelijk nette man met lange jas een beetje vreemd om zich heen te kijken in een hoekje achter de grote vuilcontainer. Dus ik denk: Nah ja, het zal wel en loop door. Kijk ik twee tellen later toch maar weer even, staat hij en publique te zeiken. En dan dus niet netjes naar de muur gedraaid, maar gewoon vol richting het parkeerterrein
Ik wist niet dat jij een Pakistaan bent?quote:Op maandag 26 april 2010 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waarom zwaaide je niet even naar me?
RB duikt vanavond vroeg zijn bedje in....iets té veel gefeest dit weekend
Dierenarts aan de Thorbeckelaanquote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef nectarientje het volgende:
snotverdorie.. de dierenarts lijkt alleen maar van 9 - 1700 de balie open te hebben.. Dat zijn nou niet echt de tijden dat ik in Den Haag ben om voer voor m'n heren te halenMorgen eens bellen
Fietsbak nog nietquote:Op maandag 26 april 2010 18:47 schreef MissMSX het volgende:
Dierenarts aan de Thorbeckelaan
Heb je al je fietsbak. Is wat makkelijker halen
Dierenarts is altijd tot 19:00 open.quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fietsbak nog nietTot hoe laat is de beste man morgen geopend? Weet je dat? Mijn schapen blieven geen Whiskas namelijk
Morgen maar even doen danquote:
Kom je een bakkie doen/eten?quote:
Nee en nee, Jis komt eten en ik ga denk ik niet vroeg thuis zijnquote:
Tsssk...quote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee en nee, Jis komt eten en ik ga denk ik niet vroeg thuis zijn
Je mag mee eten hoorquote:
Nee dank je, ik ga uitgeteld op de bank liggenquote:Op maandag 26 april 2010 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je mag mee eten hoorOf bij mij een bakkie komen doen
Je weet nu al dat je dat morgen gaat doen?quote:Op maandag 26 april 2010 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Nee dank je, ik ga uitgeteld op de bank liggen
Uhuhquote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je dat morgen gaat doen?
geen idee en geen ideequote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef RATMEN het volgende:
Vanaf hoe laat is de meet? En tot hoe laat zijn er mensen?
Alweer een faalhaas!quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb gereserveerd. Op de naam: Melanie
Anyhow, ik moet mijn plannen aanpassen in alleen wat komen drinken, ik kom die dag namelijk net terug uit texel. (NIET SLAAN!)
Ghe ghequote:Op maandag 26 april 2010 21:27 schreef Flappekz het volgende:
Nou kan R_B mooi aanschuiven bij het eten
Dat lijkt me nou een goede reden voor R_B om dan ook te gaan!quote:Op maandag 26 april 2010 21:31 schreef tuintegel het volgende:
Misschien kom ik dan ook nog wel langs als R_B gaat
Ja dan ken je me welquote:Op maandag 26 april 2010 21:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
tuintegel? Ik ken geen tuintegelsTenzij het tuintegels met hoofdpijn zijn
Het lag er wel dik opquote:Op maandag 26 april 2010 21:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja dan ken je me wel. Sorrie vergat een beetje te laten weten wie ik dan ook ben
.
Euh...shoppen!quote:Op maandag 26 april 2010 18:11 schreef GotC het volgende:
Ah LC, dan is het te begrijpen dat hij meegaatwat gaan jullie verder doen?
-edit: laat maar, heb mijn vermoeden alquote:Op maandag 26 april 2010 21:31 schreef tuintegel het volgende:
Misschien kom ik dan ook nog wel langs als R_B gaat
Eten bij Habana?quote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef knnth het volgende:
Zet mij ook maar op misschien
Was even vergeten dat ik 1jr samen ben met mijn vriendin dan ... geen flauw idee of en wat we gaan doen
Mijn vorige account bestaat niet meer, maar wat aardig van jequote:Op maandag 26 april 2010 23:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
-edit: laat maar, heb mijn vermoeden al
Hmm die serie ken ik zo niet.. Waar gaat/ging 't over?quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef nectarientje het volgende:
damn, een aflevering van 'over mijn lijk' kijken hakt er wel in zeg.. Lang geleden dat ik zo heb moeten huilen om iets
Serie van BNN waarin ze 5 terminale jongeren volgen die heel openlijk over hun ziekte en doodgaan vertellen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:34 schreef Civilian het volgende:
Hmm die serie ken ik zo niet.. Waar gaat/ging 't over?
Owquote:Op maandag 26 april 2010 23:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Serie van BNN waarin ze 5 terminale jongeren volgen die heel openlijk over hun ziekte en doodgaan vertellen.
Hopelijk kan je er een beetje door slapen danquote:Op maandag 26 april 2010 23:42 schreef nectarientje het volgende:
Behoorlijk ja! Maar wel indrukwekkend genoeg om er meer van te willen zien.. Alleen niet nu, dat trek ik echt even niet.
Even thee opdrinken en dan slapen, lijkt me een bon idee![]()
Tis mss niet helemaal je stijl, voor mij normaliter ook niet, maar als ik rondom voorstellingen last van mn keel heb drink ik altijd rooibos thee met honing. Werkt als een tierelierquote:
Goed planquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis mss niet helemaal je stijl, voor mij normaliter ook niet, maar als ik rondom voorstellingen last van mn keel heb drink ik altijd rooibos thee met honing. Werkt als een tierelier.
Sterkte met je keel!quote:
Ik zeg niet af maar mijn vriendje had me verast met een campingtochtje naar texel!!!quote:Op maandag 26 april 2010 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe dichter bij de datum hoe meer afzeggingen er komen he, das een bekend gegeven bij meetings
Rooibos is zwarte thee, dat is weer minder goed voor je keel. Je kan beter munt of witte thee met honging nemen. Ik neem altijd munt, verzacht ook.quote:
Ik ben allergisch voor munt, daarom neem ik de Rooibos met honing, heeeeeel zacht voor je keelquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Rooibos is zwarte thee, dat is weer minder goed voor je keel. Je kan beter munt of witte thee met honging nemen. Ik neem altijd munt, verzacht ook.
Tsss, afhakertquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik zeg niet af maar mijn vriendje had me verast met een campingtochtje naar texel!!!
Duschik moet zondag toch repeteren dus we komen zaterdag terug.
Welkom bij de club. Wil je alvast wat zakdoekjes hebben....waarschijnlijk begint morgen het snotterenquote:
Eigenlijk begon mn keel gisteren al, en werd ik net snotterend wakkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Welkom bij de club. Wil je alvast wat zakdoekjes hebben....waarschijnlijk begint morgen het snotteren
Nietes de pietes. Gewoon een kruidentheequote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Rooibos is zwarte thee, dat is weer minder goed voor je keel. Je kan beter munt of witte thee met honging nemen. Ik neem altijd munt, verzacht ook.
Ben je soms ook bij mn moeder in de buurt geweestquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eigenlijk begon mn keel gisteren al, en werd ik net snotterend wakker![]()
Moet straks nog naar school ook...in Utrecht...
Rooibos is toch helemaal geen thee in de letterlijke zin van het woord?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
quote:
Of een tisanequote:
Staat klaarquote:
Dat geldt voor dit hele forum toch, dat je vergeet te laten weten wie je bent?quote:Op maandag 26 april 2010 21:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja dan ken je me wel. Sorrie vergat een beetje te laten weten wie ik dan ook ben
.
geluksvogelquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
En ik ben vrij tot maandagal sinds afgelopen weekend
Ik vandaag grotendeels ... tis gewoon 25,5 graden hier in mn woonkamer! Waaaaaaaarm!quote:
Dan kunnen we geen koffie drinken samenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:35 schreef RATMEN het volgende:
Ik vandaag grotendeels ... tis gewoon 25,5 graden hier in mn woonkamer! Waaaaaaaarm!
Klopt, als het 25,5 graden is hierbinnen is het veel te warmquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan kunnen we geen koffie drinken samen
precies, bovendien zit er een zekere afstandscomponent in het geheelquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:46 schreef RATMEN het volgende:
Klopt, als het 25,5 graden is hierbinnen is het veel te warm.
Ik zit nu op mijn werk en Ratmen morgenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Je doet net of 1 van de twee in Australie woont.. 5 Min. fietsen en het probleem is teniet gedaan. Dussss.. als iemand morgen koffie wil, ik ben de hele dag thuis
Nou om morgen koffie met me te drinken moet je het halve land doorfietsenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk en Ratmen morgenEn dan is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg! (laat mij nou lekker even zeuren zeg
)
Ik mag morgen geen koffie drinken, althans, wel thuis maar het is vast niet de bedoeling dat ik er de halve stad voor doorfiets.
nu ga ik vanavond wel mijn band plakken dus op zich kan ik weer fietsen maar ik moet stiekem toch wel soort van werkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:20 schreef RATMEN het volgende:
Nou om morgen koffie met me te drinken moet je het halve land doorfietsen.
altijd leuk die spontane meetsquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:36 schreef MissMSX het volgende:
Owh, gezellig! Met z'n allen op de koffie bij Atreidez
Hoe laat?quote:
Vanaf hoe laat heb je zon in de tuin?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:48 schreef Atreidez het volgende:
Niet eerder als 10.30 hoor.. Zal ik een paar puntjes slagroomhazelnoottaart halen
mmz, ik heb een etentje met het werk dus ik moet om half zes weer in Rotterdam zijn.. Spijtigquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan sowieso pas vanaf eind van de middag.
Hoor ik daar het woord BBQ?
Dan moet je wel je man thuislaten. Me vakantiegeld is nog niet binnenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan sowieso pas vanaf eind van de middag.
Hoor ik daar het woord BBQ?
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Morgen wordt het 23 graden hoorde ik op t nieuws! Ook toevallig dat ik net een dagje vrij ben
Dan nemen we zelf het bier wel meequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan moet je wel je man thuislaten. Me vakantiegeld is nog niet binnen
Getsie! Sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben half aan het doodgaan hier. Stomme kriebel in mn keel, stik iedere keer zowat. Meteen een hoofd als een boei en de tranen lopen over mn wangen....is ook heel handig als je zo'n aanval krijgt als je aan de telefoon zit
Bleghquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben half aan het doodgaan hier. Stomme kriebel in mn keel, stik iedere keer zowat. Meteen een hoofd als een boei en de tranen lopen over mn wangen....is ook heel handig als je zo'n aanval krijgt als je aan de telefoon zit
* MissMSX biedt kopje kruidenthee met honing aanquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Doe mij ook maar....quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Blegh![]()
* GotC schenkt kopje thee (munt) voor Jill in
LOLquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef Atreidez het volgende:
Wel handig dat je alvast aan je eigen rouwadv. kan beginnen dan
Beterschap Jill
Ik ga denk ik zo maar even wat honing kopen, ben de hele dag al thee met teveel suiker aan het drinken, helpt ook wel - maar honing is ws wat beter.quote:Met groot verdriet moeten wij mededelen dat Jill is heengegaan na een verschrikkelijke hoestaanval. Hoewel wij dit treurige verlies moeten dragen is de kriebel nu eindelijk over voor Jill
Daar muteren ze juist van......quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef Jill-RMC het volgende:
. Heb m kennis laten maken met de anti-vliegende insectenspray van Roxasect.....doet het goed tegen vliegen en muggen - dus spinnen zal ook geen probleem zijn
Ik heb al vrij genomen op de dag dat wij van ons bedrijf ook een uitje hebben. Gezellig met 100 man voetbal kijken, ik dacht het niet. Dat doe ik wel met mensen die er wel echt om geven en niet alleen maar zeuren dat een bepaalde speler er wel héél lekker uitziet in zo'n kort broekje hahahaha.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:15 schreef Lovechild het volgende:
Ik wil ook wel oranje zijn, ik vind het wel een gezellig kleurtje. Maar ja, ik ben pas oranje-fan als "ons" elftal richting finales gaat en qua koningshuis ben ik ook niet echt fan te noemen
Wat durf je niet?quote:
slecht, normaal ben ik nooit rond dit veelste vroege tijdstip wakker (tenzij ik nog naar bed moet)... vandaag een supervroege dienst dus... 1 voordeel; misschien kan ik zo een paar uurtjes opnemen en lekker naar het strand!quote:Op woensdag 28 april 2010 07:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
pompompom het is ochtend en straks weer boeren markt!!
Hoe gaat het met jullie?
Zie je de wereld ook eens in de mooie ochtendzonquote:Op woensdag 28 april 2010 08:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
slecht, normaal ben ik nooit rond dit veelste vroege tijdstip wakker (tenzij ik nog naar bed moet)... vandaag een supervroege dienst dus... 1 voordeel; misschien kan ik zo een paar uurtjes opnemen en lekker naar het strand!
die ochtendzon ken ik welquote:Op woensdag 28 april 2010 08:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zie je de wereld ook eens in de mooie ochtendzon
Mja, maar meestal als jij de ochtendzon ziet, zie je er meteen 2....of 3....quote:
Op het lange voorhout staat nu toch die kermis?quote:Op woensdag 28 april 2010 07:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
pompompom het is ochtend en straks weer boeren markt!!
Hoe gaat het met jullie?
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, maar meestal als jij de ochtendzon ziet, zie je er meteen 2....of 3....![]()
De boerenmarkt is altijd op de Hofplaatsquote:Op woensdag 28 april 2010 08:40 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Op het lange voorhout staat nu toch die kermis?
Ochtendje werken. Vanmiddag de zon in. Vanavond verder werkenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:41 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet werken maar ik wil de zon in
mja, dan moet ik uit eten en bovendien is dan het systeem dicht dus kan ik niet zoveel meerquote:Op woensdag 28 april 2010 08:43 schreef MissMSX het volgende:
Ochtendje werken. Vanmiddag de zon in. Vanavond verder werken
Waarom is het systeem dan dicht?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, dan moet ik uit eten en bovendien is dan het systeem dicht dus kan ik niet zoveel meer
Ik ben nog verbrand van mijn terrasje gister.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh mede hageneesjes! heb zin in terrasje
Daar heb ik ook wel zin in jaquote:Op woensdag 28 april 2010 10:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mogguh mede hageneesjes! heb zin in terrasje
Ai...das wel een hele slordigequote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD....gisteren lekker op tijd klaar, alles nog een keer extra nagekeken.....valt mijn blik vandaag op de gedrukte krant...stomme fout op de voorpagina, in een kop ook nog: 'in ere hergesteld'
En gewoon drie mensen die er overheen hebben gelezen. Maarja zo hebben we iedere week wel iets.quote:
Omdat het iedere avond om 6 uur sluit zodat betalingen verwerkt kunnen worden en ze aanpassingen kunnen doen die de 4 grote gemeenten voor zichzelf bedacht hebben.quote:
Ai, die heb ik ook gekregenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:22 schreef Flappekz het volgende:
Gisteren weer stomme waterschapsellenderekening binnen gekregen![]()
Waarom vergeet ik nou altijd dat die dingen eraan komen?
Maken van backupsquote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef nectarientje het volgende:
Omdat het iedere avond om 6 uur sluit zodat betalingen verwerkt kunnen worden en ze aanpassingen kunnen doen die de 4 grote gemeenten voor zichzelf bedacht hebben.
Maar dat kan dan toch ook wel tussen ik noem eens iets, 2200 en 0600? Ik vind 6 uur zo'n belachelijke eindtijd..quote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Atreidez het volgende:
Maken van backups
Heerlijk weer trouwens
175 euro he...quote:Op woensdag 28 april 2010 11:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ai, die heb ik ook gekregenWerd er niet heel gelukkig van! Had er wel rekening mee gehouden though dus dat scheelt maar dan nog..
Dat was het vorig jaarquote:
Vreemd, op de mijne staat 171,47 euro.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat was het vorig jaarDit jaar 190..
Is ook afhankelijk van je WOZquote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef SolidasRock het volgende:
Vreemd, op de mijne staat 171,47 euro.
We hebben het over de aanslagbiljet waterschapsbelasting toch?
Je betaalt vast wel servicekosten of iets van dien aardquote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef Atreidez het volgende:
Die waterschap shit betaald me huurbaas denk ikNooit gezien. Zag wel vanmorgen envelop van het energiebedrijf.. Na de overstap betaalde ik al 55 euro per maand minder, en nu krijg ik ook nog 270 eu terug ... Ik zeg: Eneco
Yep...313 euro...quote:Op woensdag 28 april 2010 12:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vreemd, op de mijne staat 171,47 euro.
We hebben het over de aanslagbiljet waterschapsbelasting toch?
En ik vond mezelf al zielig! Maar jullie wonen samen natuurlijk, verhoudingsgewijs toch goedkoperquote:
Klopt...in je eentje betaal je 1 eenheid al 71 euro nogwat.....met zijn tweeen betaal je er meteen 3quote:Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En ik vond mezelf al zielig! Maar jullie wonen samen natuurlijk, verhoudingsgewijs toch goedkoperMaar evengoed een shitbedrag om te moeten ophoesten.
Ik ook, maar nog slechts een kwartiertjequote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En ik zit hier maar te puffen binnen.....
Ik nog drie kwartiertjes!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog slechts een kwartiertje
Beeb!!! Hoe is ut?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef becky27 het volgende:
Zo gaan jullie nu echt echt meeten!? Wat goed! Veel plezier iig, hopelijk werkt het weer een beetje mee.
Jillz smaakt ook nog lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 18:23 schreef Marvelous het volgende:
Het is nog steeds lekker op het strand!
Het bier word trouwens steeds lekkerder...
We zijn net op de boulevard geweest, we hebben je niet gezien...quote:Op woensdag 28 april 2010 18:23 schreef Marvelous het volgende:
Het is nog steeds lekker op het strand!
Het bier word trouwens steeds lekkerder...
Dat kunnen we zaterdag prima voor je regelenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Geef mij maar fanta met een rietje......
* Ronnie_bravo mompelt iets over aanhouders enzo...quote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kunnen we zaterdag prima voor je regelen
de aanhouder wintquote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo mompelt iets over aanhouders enzo...
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hey sweety
Hoe is ie danwanneer hebben we weer een dinermeet @ SOL's palace
Ahwquote:Op woensdag 28 april 2010 20:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Jillz is Jill approved
Had net een kleine pluis gevonden in het bos. Zo'n mini Lassie. Zat baasloos aan de rand van het bos en was heel gevaarlijk de straat aan het oversteken, dus toen heb ik m maar ff afgegeven bij die agenten die de Iraanse ambassade staan te bewaken (hebben ze ook wat te doen). Kleine pluis had geen penning of iets waar een adres of telefoonnummer op stond, dus ze gingen m naar het asiel brengen als niemand zich zou melden.
Kinderparkpop is dit jaar toch afgelastquote:Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
kinderparkpop is een no go, dat doe je niet in september
Zie je had ik eigenlijk toch even erbij moeten blijven. Kon dat arme beessie toch niet zo rond laten rennen, zou het ook prettig vinden als mijn eigen pluis de benen heeft genomen dat iemand m ff opvangt zodat er niets gebeurd.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:36 schreef Atreidez het volgende:
AhwGoeie daad! Ik had dienst, als je de dierenambu had gebelt had ik eindelijk Jill gezien
Veel plezierquote:Op woensdag 28 april 2010 22:12 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous gaat vanavond (nacht) last minute naar het casino!!! (brussels)
we hebben nog 1 plekkie over en vertrekken om 23.00, ga je mee?quote:
Moet om een uur of 7 weer op mn werk zijn....lijkt me niet zo'n best plan dus...helaas!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
we hebben nog 1 plekkie over en vertrekken om 23.00, ga je mee?
dan zijn wij misschien net terugquote:Op woensdag 28 april 2010 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moet om een uur of 7 weer op mn werk zijn....lijkt me niet zo'n best plan dus...helaas!
Ernstig verlies?quote:Op donderdag 29 april 2010 05:46 schreef Marvelous het volgende:
en weer thuis!! nu snel slapen en mijn verlies vergeten...
Dat heb je niet best gedaan danquote:Op donderdag 29 april 2010 05:46 schreef Marvelous het volgende:
en weer thuis!! nu snel slapen en mijn verlies vergeten...
Ach, de nach gaat het hoogstwaarschijnlijk zonder mij doenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:42 schreef knnth het volgende:
Goedemorgen!
De dag van de nach voor de dag!
Ik heb ook werkelijk geen idee wat er in de buurt te doen isquote:Op donderdag 29 april 2010 09:02 schreef GotC het volgende:
Goedemorgennn!
De nach doet het sowieso zonder mij vandaag hahaAvonddienst..
Nog geen idee wat we morgen gaan doen!
Caro Emerald en Laura Jansen zouden voor mij de enige redenen zijn om er naartoe te gaan idd....quote:Op donderdag 29 april 2010 10:39 schreef Atreidez het volgende:
Niemand die moet gillen bij Di-Rect dan?Sinds ik ooit ben platgedrukt bij een Anouk optreden tijdens de Nach vermijd ik de grote namen zeker, maar Caro Emerald en Laura Jansen leken me wel leuk.. Eerst maar zien of het niet gaat regenen
Lang leve de parapluquote:Op donderdag 29 april 2010 10:39 schreef Atreidez het volgende:
Niemand die moet gillen bij Di-Rect dan?Sinds ik ooit ben platgedrukt bij een Anouk optreden tijdens de Nach vermijd ik de grote namen zeker, maar Caro Emerald en Laura Jansen leken me wel leuk.. Eerst maar zien of het niet gaat regenen
North Sea Jazzquote:Op donderdag 29 april 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
Mja, ik sla de leuke acts van vanavond maar over.
Vanaf nu ga ik me verheugen op Snoop Dogg op parkpop, en op Katie Melua, Ben Harper, Joss Stone en Stevie Wonder op North Sea Jazz
stevie wonderquote:Op donderdag 29 april 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
Vanaf nu ga ik me verheugen op Snoop Dogg op parkpop, en op Katie Melua, Ben Harper, Joss Stone en Stevie Wonder op North Sea Jazz
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
Vanaf nu ga ik me verheugen op Snoop Dogg op parkpop
Zelfde geldt voor jouquote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeker weten
En parkpop voor Snoop ook
Dus je hebt een goeie smaak!!!
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de festivals. Ja, Parkpop, maar dat is lekker dicht bij huis natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stevie wonderHelaas gaan wij niet naar NSJ. Wel 3 dagen pukkelpop alst goed is en Extrema
over een paar weken eerst neerpelt open air, en heelveel gratisch festivals
Dat heb ik ook. Air gaat ook altijd zonder mij naar LL.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de festivals. Ja, Parkpop, maar dat is lekker dicht bij huis natuurlijk.
Mn vriendin gaat ook zonder mij naar Lowlands dit jaar
Wij gaan dan een biertje drinkenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Air gaat ook altijd zonder mij naar LL.
En concerten sowieso doe je mij geen plezier mee, dus dan ga ik ook echt niet mee
Alle LL-dagen?quote:
Zit te twijfelen tussen vrijdag en zondag. Beide dagen komen er artiesten die ik erg graag wil meemaken. Waarschijnlijk wordt het zondag en dan ga ik vanaaf wel naar Caro Emerald. Norah Jones en Dainne Reeves komen dan een andere keerquote:Op donderdag 29 april 2010 11:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou
Weet je al welke dag NSJ je gaat?
Wij zijn er op zondagquote:Op donderdag 29 april 2010 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen vrijdag en zondag. Beide dagen komen er artiesten die ik erg graag wil meemaken. Waarschijnlijk wordt het zondag en dan ga ik vanaaf wel naar Caro Emerald. Norah Jones en Dainne Reeves komen dan een andere keer
\quote:Op donderdag 29 april 2010 11:06 schreef Flappekz het volgende:
Ja 2 avonden wordt een beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 29 april 2010 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij zijn er op zondag
Vrijdag lijkt me inderdaad ook een hele leuke avond, maarja twee avonden is nogal duur
GotC heeft me overigens mn kaartje cadeau gedaan toen alleen nog maar bekend was dat Stevie Wonder op zondag komt. Joss Stone is voor mij een heeeele vette bonusquote:Op donderdag 29 april 2010 11:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja 2 avonden wordt een beetje teveel van het goede
* admiraal_anaal kijkt ook heel lief naar GotCquote:Op donderdag 29 april 2010 11:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC heeft me overigens mn kaartje cadeau gedaan toen alleen nog maar bekend was dat Stevie Wonder op zondag komt. Joss Stone is voor mij een heeeele vette bonus
Ik heb er nu al hoofdpijn vanquote:
Krijg m voor mn 30ste verjaardag over precies een maandquote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal kijkt ook heel lief naar GotC
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Krijg m voor mn 30ste verjaardag over precies een maand
Iig van het bier.quote:
Je bent al jarig geweest!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal kijkt ook heel lief naar GotC
Deze keer acht ik mijn aanwezigheid zeer hoogquote:Op donderdag 29 april 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
Haha!
* Flappekz voelt een snelle tweede meet aankomen
Oja, jij gaat ook nog naar Muse natuurlijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef GotC het volgende:
Ik ga me verheugen op:
Muse 19 juni
Parkpop 27 juni
Vakantie UK 28 juni-9 juli
NSJ 11 juli
Lowlands 20-22 augustus![]()
Hehe, je kent me nog nietquote:Op donderdag 29 april 2010 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iig van het bier.
Jij krijgt nog het voordeel van de twijfel
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deze keer acht ik mijn aanwezigheid zeer hoog
Dan krijg je volgend jaar de kaartjes van dit jaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgend jaar word ik ook 30(hint hint)
![]()
Ik ga me verheugen op... op... euhm...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef GotC het volgende:
Ik ga me verheugen op:
Muse 19 juni
Parkpop 27 juni
Vakantie UK 28 juni-9 juli
NSJ 11 juli
Lowlands 20-22 augustus![]()
Ik kreeg ook meteen het idee om mn kaartje van dit jaar te bewaren voor mquote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan krijg je volgend jaar de kaartjes van dit jaar.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan krijg je volgend jaar de kaartjes van dit jaar.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga me verheugen op... op... euhm...
Mijn meet met Flap
Ik teken m wel voor jequote:Op donderdag 29 april 2010 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wel met handtekening van wat artiesten?
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgend jaar word ik ook 30(hint hint)
![]()
Nou en of!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
artiesten!!!!
Of ben jij ook een artiest?
Dat is ook veul leuker dan al die festivals/artiesten bij elkaar opgeteldquote:Op donderdag 29 april 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga me verheugen op... op... euhm...
Mijn meet met Flap
Volgens de reisplanner wel. Gewoon even een reis plannen op 30 april 01:00 ofzo en dan zie je hoe laat ze gaanquote:Op donderdag 29 april 2010 11:49 schreef widmfan7 het volgende:
Iemand enig idee of er nachttreinen rijden vannacht tussen Den Haag centraal en Zoetermeer/Zoetermeer Oost. Ik kan dat nergens vinden op de NS site. De randstadrail is voor mij geen optie omdat die naar Centrum West in Zoetermeer gaat en dat is niet dicht bij mijn huis. Ik wil snel in mijn nest kunnen liggen na Koninginnenach
Ik als festival/concerthater vind bij voorbaat van wel jaquote:Op donderdag 29 april 2010 11:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is ook veul leuker dan al die festivals/artiesten bij elkaar opgeteld
Dus je haat concerten, festivals, voetbal .... wat vind je wel leuk ?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik als festival/concerthater vind bij voorbaat van wel ja
Meeten met Flap! En biertjes drinken! Toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus je haat concerten, festivals, voetbal .... wat vind je wel leuk ?
Zaterdag niet maar met Snoop Dogg wel hoor!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Meeten met Flap! En biertjes drinken! Toch?
Oh en RB, tot zaterdag??
Japanquote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus je haat concerten, festivals, voetbal .... wat vind je wel leuk ?
Pipo's zijn OOK artiesten!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
artiesten!!!!
Of ben jij ook een artiest?
en bsgquote:
Dat is wel cool ja....ik ben er iig nog nooit geweest. Wil wel nog eens een kijkje gaan nemen.quote:
Ik ga eerdaags ook maar weer een fototje plaatsen....quote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef Flappekz het volgende:
Zo.....eindelijk weer een foto in mn fobo
Dat wordt dan een kruising tussen Bassie en BA Baracusquote:Op donderdag 29 april 2010 12:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ga eerdaags ook maar weer een fototje plaatsen....
Zit alleen nog te denken in welke categorie... 'kindervriend', 'stoer', 'grappig' of iets anders....
Het enige wat ik van BA heb zijn ze ringenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wordt dan een kruising tussen Bassie en BA Baracus
Als je nou die omdoet, en jezelf een rode hanekam en een rode platgeslagen neus aan laat meten....dan ben je er alquote:Op donderdag 29 april 2010 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het enige wat ik van BA heb zijn ze ringen
Mmm die heb ik ook nog....gemaakt op Curacao op het strand ! Mooie foto's overigensquote:Op donderdag 29 april 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
Nu sta ik trouwens in 3 fobo's met bier in mn handen op de foto
Whole different ball gamequote:
quote:
Jij hebt de ringen van BA?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het enige wat ik van BA heb zijn ze ringen
Ik kan het iedereen aanraden jaquote:Op donderdag 29 april 2010 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is wel cool ja....ik ben er iig nog nooit geweest. Wil wel nog eens een kijkje gaan nemen.
Mits lekker weer, zal ik het sowieso wel warm hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:29 schreef Flappekz het volgende:
Voor de rest word ik overigens nou niet bepaald warm van de line-up van Parkpop
jij hierquote:
mogguh, meer als begrootquote:Op donderdag 29 april 2010 08:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ernstig verlies?
Daarnaast mogguh!
ik mocht gezellig dingen doen die mij jaren afgeraden is en ik dus vermeden heb..... hoop dat ik morgen uberhaupt mijn benen nog kan bewegenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:53 schreef Flappekz het volgende:
Straks eerst eens een bezoekje brengen aan de kapper, en daarna (helaas) ook aan de fysio...
gewoon de categorie debiel, die heb ik ook xDquote:Op donderdag 29 april 2010 12:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ga eerdaags ook maar weer een fototje plaatsen....
Zit alleen nog te denken in welke categorie... 'kindervriend', 'stoer', 'grappig' of iets anders....
Mm die heb ik juist niet hahahaquote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gewoon de categorie debiel, die heb ik ook xD
Ha grappig, mijnquote:Op donderdag 29 april 2010 11:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga alleen naar parkpop als het op m'n verjaardag valt, dus dit jaar mag ik weer
Ik wilde vanavond naar de sportschool gaan, maar kan nog steeds niet echt iets inspannends doen zonder in een hoest/snotterbui te schieten....dus ik denk dat we dat nog even een weekje uitstellen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moet vanavond ff hardlopen maar ik heb wat last van de buitenkant van mij knieen.....ik twijfel dus nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |