Heb je dat kratje Grolsch, wat ik jaren geleden meegebracht heb, al op dan?quote:
binnen drie kwartier hendig jwtz!quote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je dat kratje Grolsch, wat ik jaren geleden meegebracht heb, al op dan?
mmm... voorbedachte rade...strafbaarderderquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen drie kwartier hendig jwtz!
Maareh, als het mooi weer is kunnen we wel een bevrijdingsbb aansteken ofzo
Dat is dan geheel eenzijdig.quote:
Volgens weeronline wordt het 5 mei zonnigquote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnen drie kwartier hendig jwtz!
Maareh, als het mooi weer is kunnen we wel een bevrijdingsbbq aansteken ofzo
ja hier beginnen ookal wat plannen in die water te vallenquote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens weeronline wordt het 5 mei zonnigen 12 graden
quote:
Ja net alsof dat nu al betrouwbaar is, dat duurt nog zo lang!quote:Op maandag 26 april 2010 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens weeronline wordt het 5 mei zonnigen 12 graden
Kloptquote:Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja net alsof dat nu al betrouwbaar is, dat duurt nog zo lang!
Wij hebben tijdelijk geen tuinslang, dus we zijn elke keer verwoed aan het gieterenquote:Op maandag 26 april 2010 16:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kloptmaar ik was gewoon nieuwsgierig.
Zie wel op de 14 dagen forecast dat ik voorlopig nog regelmatig de tuin moet sproeien. De komende 2 weken zit er nog (vrijwel) geen regen in de planning.
Dat klinkt als *ArTiC heeft over 8 maanden weer een nieuwe werkgever*quote:Op maandag 26 april 2010 16:21 schreef ArTiC het volgende:
We hebben officieel geen dag vrij op 5 mei trouwens (geen CAO)
maar de grote baas heeft over zijn hart gestreken, we krijgen allemaal bijzonder verlof
die heb nou weer een campingfiets gekocht, van een oud frautje, altijd binnen gestaan ( de fiets )quote:Op maandag 26 april 2010 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die heb hele mooie campingverhalen
quote:Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klinkt als *ArTiC heeft over 8 maanden weer een nieuwe werkgever*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |