abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81166468
Lijkt me een prima feestje, ik zou gaan.

Dat neemt echter niet weg dat, wanneer ik denk dat het een stom feest zou zijn, het nog enigszins lastig zou vinden om een mail te sturen dat ik niet kom. Het zou natuurlijk kunnen dat de mensen die je amper spreekt eigenlijk helemaal niet zo'n zin hebben om te komen, maar doordat je nu contact met ze opneemt, hoewel goed bedoelt, voelen ze zich in een hoek gedrukt, omdat er een reactie verwacht wordt. Om botweg 'Nee' terug te sturen is voor de meeste mensen moeilijk, omdat men het gevoel heeft een reden te moeten geven, maar wanneer de reden is dat ze er gewoonweg geen zin in hebben is het veel gemakkelijker om te doen alsof je de email nooit gelezen hebt.

Dat is bij email sowieso vrij makkelijk omdat het zo'n afstandelijke manier van communiceren is, jou mailtje staat tussen een lijst van reclameboodschappen en daalt daarmee, denk ik, automatisch in belangrijkheid. Een kaartje is denk ik moeilijker te negeren omdat het toch wat persoonlijker en gerichter is.

Neemt niet weg dat het vrij bot is, ik zou het persoonlijk leuk vinden als iemand voor zo'n gelegenheid weer wat oude contacten aanhaalt. Ik kan me echter ook voorstellen dat sommige mensen daar minder op zitten te wachten. (75% is trouwens wel erg veel, er zal dus ook wel een groot deel aan luiheid te wijten zijn.)
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:04:22 #77
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81170610
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:06 schreef Maanvis het volgende:
Anders nodig je gewoon wat FOK!kers uit ipv die mensen
PS: wel een dertien in 1 dozijn feestje weer . Misschien dat ze denken fuuuck boooring.
Paintballen in mijn eigen achtertuin valt niet onder BORING, in mijn ogen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:06:19 #78
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81170652
Ik denk dat op de dag zelf iedereen op komt dagen.. maar dat is natuurlijk kut met voorbereiden.. hoeveel mensen kun je verwachten? 30 of 60? En wie neemt wat mee? En hoelaat komt men? Heeft het wel zin om te gaan paintballen? Dat soort dingen dus.
pi_81175560
Heel vervelend vind ik dat altijd. Persoonlijk reageer ik meestal binnen enkele minuten...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:34:17 #80
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_81176951
Heel onbeschoft om niks te laten horen, en wat erger is, omdat het familie is, die komen vast en zeker
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:56:24 #81
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_81177615
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Als iedere Nederlander nou gewoon facebook zou gebruiken, zou alles toch weer een stukje makkelijker zijn. FB heeft goede event organiseermogelijkheden.
[suspicious mode]
Ja maar op facebook wordt alles permanent vastgelegd en geanalyseerd door de Amerikaanse overheid. Jij en je relaties worden onderzocht op terroristische activiteiten enzo.[/suspicious mode]
Lack of common cents
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:27:15 #82
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81184500
isschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar wanneer is het feest? Als het nog even duurt kan het goed zijn dat mensen denken, ach, ik bel/mail nog wel een keer.
Heel irritant, zeker met rekening houden met plannen en inkopen enzo.
Anders gewoon: wie niet gereageerd heeft is ook niet welkom voor paintbal of de BBQ, omdat er niet op ze gerekend kan worden?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:33:42 #83
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_81184706
Hoi ts bedankt voor je mailtje lijkt me een leuk filmpje ik had wel eerder willen reageren maar toen ik zojuist las dat je ging painballen heb ik besloten dat ik alleen daarom kom en omdat ik chickies in je familie wil hosselen.
Later tot op het feest.
pi_81747890
Het is grappig dat je op momenten als dit je echte vrienden leert kennen. Verder vind ik niet meer dan netjes dat je binnen 2 dagen reageert. Iedereen checked z'n mail sowieso wel een keer per dag.
pi_81752614
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:21 schreef Regenbui het volgende:
Het is grappig dat je op momenten als dit je echte vrienden leert kennen. Verder vind ik niet meer dan netjes dat je binnen 2 dagen reageert. Iedereen checked z'n mail sowieso wel een keer per dag.
Ik ken er helaas genoeg die dat niet doen.

Maar is het op den duur beetje opgelost TS?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81752806
Weet iedereen wie er uitgenodigd is? D.W.Z. Heb je de ontvangers in de BC of CC gezet.
Niet weten of er nog bekenden komen kan een struikelblok zijn. Je hebt dan kans dat ze dan eerst uitvogelen wie er nog meer gaan voor ze reageren.
pi_81752842
Een herinneringsmail misschien een idee?

HERINNERING feest! Als onderwerp.
En dan iedereen in de CC zetten.
pi_81756275
Waarschijnlijk sta je in de spam folder
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:23:23 #89
58560 Oksel
Gezellig.
pi_81758680
Tja, uiteindelijk reageert iedereen wel, iedereen met excuses dat ze te laat waren. Stelletje lamlullen. A.s. maandag verjaardag dus spreek ze er nog wel op aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')