Dat is ook lullig.quote:Op maandag 26 april 2010 15:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tussen de 9 en 12 dagen geleden. En het is "mijn" generatie. Dus jongelui. De "oudere" generatie reageert prima via e-mail.
Als het goedschiks niet wil, dan maar kwaadschiks.quote:Op maandag 26 april 2010 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Pak het grondiger aan. Verpak een soort 'virus' in de mail dat een venster tevoorschijn tovert op het scherm waarin ze moeten aangeven of ze komen of niet. Dat venster moet niet weg te klikken zijn en zich diep in het systeem nestelen (herstarten doet het niet weggaan bijvoorbeeld). En het moet elke tien minuten een afdruk versturen naar de printer met "He reageer eens!"
Ah mooi, geen familiequote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef Oksel het volgende:
Van goede vrienden en oud-klasgenoten heb ik veelal een reactie gehad. Maar van neefjes/nichtjes/ooms/tantes etc, hoor ik dus simpelweg helemaal niets. En dat valt me dus erg tegen, vind het zelfs onbeschoft.
Hahahaha, je weet het iig nog!quote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef Cracka-ass het volgende:
Oeh ik voel me betrokken bij deze trouwerij. Mooie herinneringen hoe ik huilend achter mijn laptop zat het topic lezend waar je haar ten huwelijk vroeg. De idyllische locatie aan het water.![]()
Kortom: waar is mijn uitnodiging?
quote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hahahaha, je weet het iig nog!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
|