abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:10:01 #76
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81181721
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:02 schreef mediacurator het volgende:
Momenteel zie ik het ongeveer als volgt, is dit overdreven of niet?

Hoofstuk 1: iemand de tent uitlokken met een raar dom zeurderig berichtje

Hoofdstuk 2: hoe kun je een gigantische stennis trappen over een kuikentje

Hoofstuk 3. De mod erbij betrekken en doen alsof er iets vreselijks aan de hand is

Hoofdstuk 4. Op de persoon als doelwit focusseren

Hoofdstuk 5. Het doelwit portretteren als een verderfelijk figuur

Hoofdstuk 6. Redenen bedenken waarom toegang tot het forum ontzegt zou moeten worden

Hee, nou ben ik volgens mij de enige ter wereld die niet denkt dat mediacurator mediaconsument is. Maar nu ik dit lijstje hierboven zie, begin ik wel te denken aan familie van !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_81181733
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Op zich zijn kuikens niet aanstootgevend, maar soms worden ze gebruikt om even aan te tonen dat je de wijsneus uithangt, en zo gebruik je ze ook soms. Ik heb er verder niks over gezegd, maar jij lijkt blijkbaar wel over die andere smiley's te vallen, en dan ben ík aan het demoniseren?
Holy shit! heb ik iets over die smilies gezegd? met ja of nee antwoorden aub

Ik geef daarmee aan dat de eerst die begon met een dom berichtje kwam

En ik daarom altijd verguist word omdat ik daarop iets vreselijks gezegd zou hebben

Wat dan? En a.u.b. ga me niet veroordelen over een kuikentje kom op nou toch zeg

Kun je je nu voorstellen waarom ik moest lachen wanneer iemand zei BNW is een symbool voor vrijheid van meningsuiting?
pi_81181775
Kerel alsjeblieft....je zet jezelf voor lul door je zo extreem vast te bijten in dingen en door alles weer, net als onder je andere account, compleet te gaan verdraaien.
pi_81181794
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hee, nou ben ik volgens mij de enige ter wereld die niet denkt dat mediacurator mediaconsument is. Maar nu ik dit lijstje hierboven zie, begin in wel te denken aan familie van !
sorry oke? het was maar een idee hoor!
pi_81181849
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef ToT het volgende:
Kerel alsjeblieft....je zet jezelf voor lul door je zo extreem vast te bijten in dingen en door alles weer, net als onder je andere account, compleet te gaan verdraaien.
Goed jij je zin! jij bent hier de baas, einde discussie..

Ik zal gewoon aanvaarden dat hier een partijdige teringzooi is!

Ook goed!

enne excuus voor de smilie!!!!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door mediacurator op 08-05-2010 17:21:09 ]
pi_81181965
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Goed jij je zin! jij bent hier de baas, einde discussie..
Het is niet dat ik hier de baas ben en dat het daarom einde discussie moet zijn, maar als je hier serieus je mening wil verspreiden, zul je het toch op een manier moeten doen waarmee je anderen niet voor de schenen schopt.
Onder je andere account zei je dat je juist tegen schenen moest schoppen omdat mensen anders niet naar je mening luisteren, maar je ziet ook nu weer dat mensen zich alleen maar gaan focussen op jouw manier van discussiëren en dat je eigenlijke punt er helemaal niet meer toe doet.

Discussieer op een relaxete manier, dan gaat het veel beter!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:25:14 #82
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81182302
Die ondertitel nu van mediaconsument:
quote:
Excuus voor het kuikentje!!
pi_81182332
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is niet dat ik hier de baas ben en dat het daarom einde discussie moet zijn, maar als je hier serieus je mening wil verspreiden, zul je het toch op een manier moeten doen waarmee je anderen niet voor de schenen schopt.
Onder je andere account zei je dat je juist tegen schenen moest schoppen omdat mensen anders niet naar je mening luisteren, maar je ziet ook nu weer dat mensen zich alleen maar gaan focussen op jouw manier van discussiëren en dat je eigenlijke punt er helemaal niet meer toe doet.

Discussieer op een relaxete manier, dan gaat het veel beter!
Ja, ondanks dat de relevante manier van discussiëren alleen maar voor mij hoeft te gelden prima

Dat was gewoon een dom raar postje waar die mee begon, beetje zeuren over de vertaling enzo, gekscherend je weet wel

gewoon een ras troll die gast, ik baal van het partijdige optreden weer zoals gebruikelijk

dat is dan wel het enige wat mij te verwijten valt maar goed, het zij zo, flauw hoor!

en excuus voor de smilie!
pi_81182523
Voor een volgende nick kun je jezelf beter MediaCalimero noemen...

Het is echt allemaal "zij zijn groot en ik ben klein" gezeur. Mensen geven jou advies hoe je je boodschap beter over kunt brengen en jij begint te klagen dat er censuur is.
Leaf
pi_81182536
Ook zeggen dat anderen trollen zijn is iets wat je ook onder je oude account deed. Hou op met deze poppenspel en gebruik je oude account gewoon weer man.
En dat jij de focus bent: jij bent toch echt degene die de boel uitlokt hoor: onsamenhangendheid, wazige posts, op de man spelen enz.
Anderen reageren er op, soms een beetje fel (soms net op het randje dat ik er wel wat van wil zeggen, maar dan is het wel een reactie op een aanvallende post van jou).

Take a chill pill, relax. Discussieer op een volwassen manier. Heb respect voor je discussiepartner, en hij zal respect voor jou hebben.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:38:23 #86
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81182730
* JoepiePoepie begint nou toch wel erg nieuwsgierig te worden naar het oude account van mediacurator .
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 17:38:24 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_81182731
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef ToT het volgende:
Ook zeggen dat anderen trollen zijn is iets wat je ook onder je oude account deed. Hou op met deze poppenspel en gebruik je oude account gewoon weer man.
En dat jij de focus bent: jij bent toch echt degene die de boel uitlokt hoor: onsamenhangendheid, wazige posts, op de man spelen enz.
Anderen reageren er op, soms een beetje fel (soms net op het randje dat ik er wel wat van wil zeggen, maar dan is het wel een reactie op een aanvallende post van jou).

Take a chill pill, relax. Discussieer op een volwassen manier. Heb respect voor je discussiepartner, en hij zal respect voor jou hebben.
Amen to that, en laat die pil maar zitten, misschien is overmatig gebruik daarvan wel één van de redenen van het incoherente posten
pi_81182970
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef ToT het volgende:

Wat je bedoelt is een grenzeloos weerstand hebben tegen provocaties terwijl de tegenpartij met 1 berichtje naar jou mij af mag slachten

en een heksenjacht tegen mij op poten mag zeggen terwijl die zelf met een onbenullig kut berichtje begon

nou vooruit dan maar weer, zolang jullie je maar vermaken

Ik daarentegen zal alleen flink wat op moeten brengen voor de goede zaak!

En ten alle tijden op m'n zondagse gedrag, want zelfs een kuikentje kost me al haast mn ballen tegenwoordig

En by the way mn excuus voor het kuikentje staat tegenwoordig bij voorbaat al in mn ondertiteling

dus in godsnaam ga me daar niet weer voor op de rekbank leggen please?

bij voorbaat dank

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 08-05-2010 17:50:38 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:44:58 #89
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81182984
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef VancouverFan het volgende:

Het is echt allemaal "zij zijn groot en ik ben klein" gezeur. Mensen geven jou advies hoe je je boodschap beter over kunt brengen en jij begint te klagen dat er censuur is.
"Calimero is een heel lief kuikentje!"

"Piep piep hallo !"
quote:
Excuus voor het kuikentje!!
pi_81183140
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef VancouverFan het volgende:

nee ik meen dat te kunnen tegenspreken, waarom?

omdat je zelf met een onnozel berichtje begon niet ik

en nu doe je net alsof je zelf het braafst jongetje vd klas bent.

dat zit me een beetje dwars, mag toch?

En nu ga je me zeker van de hoogste toren laten gooien omdat ik je tegensprak?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 08-05-2010 18:16:00 ]
pi_81183182
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef mediacurator het volgende:

[..]

en nu doe je net alsof je het braafst jongetje vd klas bent.

- Okee dat hoeft nou ook weer niet! -

[ Bericht 10% gewijzigd door ToT op 08-05-2010 17:50:32 ]
Leaf
pi_81183207
Dude, serieus: dat van dat kuikentje gaf ik alleen als voorbeeld aan omdat jij enorm over je plassertje gaat als iemand " Google translate " typt, waarmee diegene alleen aangeeft dat zulke vertaalde teksten gewoon ruk zijn.
pi_81183268
En verder ben je natuurlijk ons aller voorbeeld van rust en respect en volwassenheid in een discussie, MC!
Voorstel: zullen we bij verdere communicatie richting MC ons gewoon exact net als MC gedragen? Blijkbaar is zijn manier van discussiëren de enige juiste, dus moet hij het wel prettig vinden om op dezelfde manier aangesproken te worden, toch?
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 17:53:07 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_81183311
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef mediacurator het volgende:

[..]

en nu doe je net alsof je zelf wel het braafst jongetje vd klas bent.

Wil je er nu mee stoppen please? Het wordt erg vervelend en het gáát ook nog eens nergens over.
Dus het is KLAAR.
pi_81183384
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wil je er nu mee stoppen please? Het wordt erg vervelend en het gáát ook nog eens nergens over.
Dus het is KLAAR.
Mee eens.
We gaan gewoon op normale, respectvolle voet verder. Geen gelul meer.
(En ik hoop niet dat mensen mijn bovenstaande uitnodiging serieus neemt! )
pi_81183475
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

- Okee dat hoeft nou ook weer niet! -
nou dat valt me wel weer mee van je.

en by the way, alle nieuws bronnen zijn in engels dit land heeft ze nauwelijks

ik kan echt niet alles perfect vertalen, want kost anders idioot veel tijd!
pi_81183576
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Plaats ze dan gewoon in het Engels. Ik denk dat de meesten hier wel een aardig woordje Engels kunnen lezen.
pi_81183602
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dat perfect vertalen hoeft ook niet, zoals je nu al 2 keer gezegd is.

Gewoon een relevant stukje copy pasten, een link en je eigen mening erbij zetten.
Leaf
pi_81183930
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat perfect vertalen hoeft ook niet, zoals je nu al 2 keer gezegd is.

Gewoon een relevant stukje copy pasten, een link en je eigen mening erbij zetten.
Prima, geen probleem, graag zelfs!

En dat alleen ik tegen een geintje moet kunnen;

Terwijl de ander daar ogenblikkelijk moord en brand en over mag schreeuwen is wat mij betreft ook akkoord

zal een hoop bezoekjes aan de feedback voorkomen waarschijnlijk

pi_81184004
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef ToT het volgende:
Welk ander account?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')