Hee, nou ben ik volgens mij de enige ter wereld die niet denkt dat mediacurator mediaconsument is. Maar nu ik dit lijstje hierboven zie, begin ik wel te denken aan familie vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:02 schreef mediacurator het volgende:
Momenteel zie ik het ongeveer als volgt, is dit overdreven of niet?
Hoofstuk 1: iemand de tent uitlokken met een raar dom zeurderig berichtje
Hoofdstuk 2: hoe kun je een gigantische stennis trappen over een kuikentje
Hoofstuk 3. De mod erbij betrekken en doen alsof er iets vreselijks aan de hand is
Hoofdstuk 4. Op de persoon als doelwit focusseren
Hoofdstuk 5. Het doelwit portretteren als een verderfelijk figuur
Hoofdstuk 6. Redenen bedenken waarom toegang tot het forum ontzegt zou moeten worden
Holy shit! heb ik iets over die smilies gezegd? met ja of nee antwoorden aubquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich zijn kuikens niet aanstootgevend, maar soms worden ze gebruikt om even aan te tonen dat je de wijsneus uithangt, en zo gebruik je ze ook soms. Ik heb er verder niks over gezegd, maar jij lijkt blijkbaar wel over die andere smiley's te vallen, en dan ben ík aan het demoniseren?
sorry oke? het was maar een idee hoor!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee, nou ben ik volgens mij de enige ter wereld die niet denkt dat mediacurator mediaconsument is. Maar nu ik dit lijstje hierboven zie, begin in wel te denken aan familie van!
Goed jij je zin! jij bent hier de baas, einde discussie..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef ToT het volgende:
Kerel alsjeblieft....je zet jezelf voor lul door je zo extreem vast te bijten in dingen en door alles weer, net als onder je andere account, compleet te gaan verdraaien.
Het is niet dat ik hier de baas ben en dat het daarom einde discussie moet zijn, maar als je hier serieus je mening wil verspreiden, zul je het toch op een manier moeten doen waarmee je anderen niet voor de schenen schopt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Goed jij je zin! jij bent hier de baas, einde discussie..
quote:Excuus voor het kuikentje!!
Ja, ondanks dat de relevante manier van discussiëren alleen maar voor mij hoeft te gelden primaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is niet dat ik hier de baas ben en dat het daarom einde discussie moet zijn, maar als je hier serieus je mening wil verspreiden, zul je het toch op een manier moeten doen waarmee je anderen niet voor de schenen schopt.
Onder je andere account zei je dat je juist tegen schenen moest schoppen omdat mensen anders niet naar je mening luisteren, maar je ziet ook nu weer dat mensen zich alleen maar gaan focussen op jouw manier van discussiëren en dat je eigenlijke punt er helemaal niet meer toe doet.
Discussieer op een relaxete manier, dan gaat het veel beter!
Amen to that, en laat die pil maar zitten, misschien is overmatig gebruik daarvan wel één van de redenen van het incoherente postenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef ToT het volgende:
Ook zeggen dat anderen trollen zijn is iets wat je ook onder je oude account deed. Hou op met deze poppenspel en gebruik je oude account gewoon weer man.
En dat jij de focus bent: jij bent toch echt degene die de boel uitlokt hoor: onsamenhangendheid, wazige posts, op de man spelen enz.
Anderen reageren er op, soms een beetje fel (soms net op het randje dat ik er wel wat van wil zeggen, maar dan is het wel een reactie op een aanvallende post van jou).
Take a chill pill, relax. Discussieer op een volwassen manier. Heb respect voor je discussiepartner, en hij zal respect voor jou hebben.
Wat je bedoelt is een grenzeloos weerstand hebben tegen provocaties terwijl de tegenpartij met 1 berichtje naar jou mij af mag slachtenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef ToT het volgende:
Ook zeggen dat anderen trollen zijn is iets wat je ook onder je oude account deed. Hou op met deze poppenspel en gebruik je oude account gewoon weer man.
En dat jij de focus bent: jij bent toch echt degene die de boel uitlokt hoor: onsamenhangendheid, wazige posts, op de man spelen enz.
Anderen reageren er op, soms een beetje fel (soms net op het randje dat ik er wel wat van wil zeggen, maar dan is het wel een reactie op een aanvallende post van jou).
Take a chill pill, relax. Discussieer op een volwassen manier. Heb respect voor je discussiepartner, en hij zal respect voor jou hebben.
"Calimero is een heel lief kuikentje!"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef VancouverFan het volgende:
Voor een volgende nick kun je jezelf beter MediaCalimero noemen...
Het is echt allemaal "zij zijn groot en ik ben klein" gezeur. Mensen geven jou advies hoe je je boodschap beter over kunt brengen en jij begint te klagen dat er censuur is.
quote:Excuus voor het kuikentje!!
nee ik meen dat te kunnen tegenspreken, waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef VancouverFan het volgende:
Voor een volgende nick kun je jezelf beter MediaCalimero noemen...
Het is echt allemaal "zij zijn groot en ik ben klein" gezeur. Mensen geven jou advies hoe je je boodschap beter over kunt brengen en jij begint te klagen dat er censuur is.
- Okee dat hoeft nou ook weer niet!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee ik meen dat te kunnen tegenspreken, waarom?
omdat je zelf met een onnozel berichtje begon niet ik
en nu doe je net alsof je het braafst jongetje vd klas bent.
dat zit me een beetje dwars, mag toch?
En nu ga je me zeker van de hoogste toren laten gooien omdat ik je tegensprak?
Wil je er nu mee stoppen please? Het wordt erg vervelend en het gáát ook nog eens nergens over.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee ik meen dat te kunnen tegenspreken, waarom?
omdat je zelf met een onnozel berichtje begon niet ik
en nu doe je net alsof je zelf wel het braafst jongetje vd klas bent.
dat zit me een beetje dwars, mag toch?
En nu ga je me zeker van de hoogste toren laten gooien omdat ik je tegensprak?
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil je er nu mee stoppen please? Het wordt erg vervelend en het gáát ook nog eens nergens over.
Dus het is KLAAR.
nou dat valt me wel weer mee van je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
- Okee dat hoeft nou ook weer niet!-
Plaats ze dan gewoon in het Engels. Ik denk dat de meesten hier wel een aardig woordje Engels kunnen lezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nou dat valt me wel weer mee van je.
en by the way, alle nieuws bronnen zijn in engels dit land heeft ze nauwelijks
ik kan echt niet alles perfect vertalen, want kost anders idioot veel tijd!
Dat perfect vertalen hoeft ook niet, zoals je nu al 2 keer gezegd is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:57 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nou dat valt me wel weer mee van je.
en by the way, alle nieuws bronnen zijn in engels dit land heeft ze nauwelijks
ik kan echt niet alles perfect vertalen, want kost anders idioot veel tijd!
Prima, geen probleem, graag zelfs!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat perfect vertalen hoeft ook niet, zoals je nu al 2 keer gezegd is.
Gewoon een relevant stukje copy pasten, een link en je eigen mening erbij zetten.
Welk ander account?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:11 schreef ToT het volgende:
Kerel alsjeblieft....je zet jezelf voor lul door je zo extreem vast te bijten in dingen en door alles weer, net als onder je andere account, compleet te gaan verdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |