quote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik begreep dat hij weer "medisch fit" zou zijn. Dus ik hoop dat hij bij het WK ook weer van de partij is.
Een echte topper, ik hoop dat ze hem maar vaak gaan opstellen.
gebeurt.quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef franklop het volgende:
zal ik maar zeggen dat Van Persie zaterdag alweer in de basis stond bij Arsenal en hij dus, mits er niks geks gebeurd, gewoon van de partij is?
Ok, laat me je er dan niet op betrappen op een dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en/of zondag.quote:
Dat is zo. Dat kan niemand ontkennen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
We blijven wel positief, he?
En dit topic is uiteraard verdraaid goed, al was het maar dat ik em gemaakt heeft.![]()
Nee, doe maar nietquote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef franklop het volgende:
zal ik maar zeggen dat Van Persie zaterdag alweer in de basis stond bij Arsenal en hij dus, mits er niks geks gebeurd, gewoon van de partij is?
Het is nooit te laat, ikbennieuwopfok, het is nooit te laat, onthoud dat goed.quote:Op maandag 26 april 2010 12:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kut, te laat.
onthoud dat goedquote:
Mooi.quote:Op maandag 26 april 2010 12:34 schreef OeJ het volgende:
[..]
Het is nooit te laat, ikbennieuwopfok, het is nooit te laat, onthoud dat goed.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Mooi.
Dan wil ik langs deze weg even zeggen dat ik ontken dat dit een verdraaid goed topic is.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:01 schreef Silv het volgende:
Het is nooit te laat.
Kom nou toch! Als ik iets vraag, vraag jij wat ik juist zei!quote:Op maandag 26 april 2010 13:16 schreef Silv het volgende:
Maar je hebt wel gelijk hoor TS. Robin van Persie is wel EchtGaaf.
Jammer voor jou, maar ik heb de sleutel.quote:Op maandag 26 april 2010 13:19 schreef eNGine10 het volgende:
Kan iemand even OeJ z'n paddo's afpakken? Ik kan er zelf net niet bij.
Gelijk u heeft.quote:Op maandag 26 april 2010 13:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar wel lekker. Net als vrouwen.
Het is te laat om te zeggen dat dit topic waardeloos is!quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef OeJ het volgende:
Ik heb gewed, op dit topic, maar verkeerd. Dit topic is niks waard.
Wat wil je toch met mij??????? Als ik iets vraag, vraag jij wat ik juist zei.quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef Silv het volgende:
Ik zeg zelf wel niet waarvan jij denkt dat ik zeg dat ik het heb gedaan.
Bijna....eventjes geduld nog...quote:Op maandag 26 april 2010 13:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zitten we al ontopic?
Het Wilhelmusquote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef Silv het volgende:
Robin van Persie is een goede speler. Wat valt dr nog meer te zingen?
Eigenlijk niets.quote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef Silv het volgende:
Robin van Persie is een goede speler. Wat valt dr nog meer te zingen?
Nee. Blijft een mooi topic.quote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Silv het volgende:
Het was een mooi topic jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |