Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo strak was. Vind het zelf wel prettig als een bedrijf je ook toelaat op je "eigen" sites. Dan heb ik het uiteraard niet over dat je er uren per dag aan moet spenderen en je er werk voor laat liggen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik Fok!te eerst best veel op mijn werk, en heb er zelfs 2 officiële waarschuwingen voor gekregen
Nu heb ik er gelukkig niet eens tijd meer voor
Ja maar ik zat soms gewoon 4 uur per dag non stop te Fok!kenquote:Op maandag 26 april 2010 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo strak was. Vind het zelf wel prettig als een bedrijf je ook toelaat op je "eigen" sites. Dan heb ik het uiteraard niet over dat je er uren per dag aan moet spenderen en je er werk voor laat liggen.![]()
Over het algemeen vind ik die sfeer ook wel wat prettiger, af en toe iemand die je een allermeest rare website toestuurt.Even lachen, en dan weer verder.
Niet om het een of het ander maarum...ynuhh was de buitenlander in Istanbul hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm zuur voor je
Krijg je ook niet terug van de verzekering zeker, of kan je het op een reisverzekering gooien ?
Insert racistische opmerkingen below this line:
_____________________________________________________________________________________
Ik zou haar xeauizeau niet raken omdat haar bovenlip deaud is.quote:Op maandag 26 april 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
I know, ik doelde eigenlijk meer op opmerkingen zoals: "had je maar niet naar Turkije op vakantie moeten gaan heh! "quote:Op maandag 26 april 2010 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maarum...ynuhh was de buitenlander in Istanbul hoor.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar ik zat soms gewoon 4 uur per dag non stop te Fok!ken
Kut buitenlanders die hun rommel laten liggen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maarum...ynuhh was de buitenlander in Istanbul hoor.
Geen verkeerd woord over de mensen in Istanbul, geweldig volk en super gastvrij. Daar kunnen veel Nederlanders nog wat van leren.quote:Op maandag 26 april 2010 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm zuur voor je
Krijg je ook niet terug van de verzekering zeker, of kan je het op een reisverzekering gooien ?
Insert racistische opmerkingen below this line:
_____________________________________________________________________________________
Die dagen heb ik er nog tussen zitten, maar goed, dat is meer omdat ik dan niks te doen heb. Vandaag was ik aardig druk overigens, geen notering in de dagcijfers voor mij waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar ik zat soms gewoon 4 uur per dag non stop te Fok!ken
Ik kijk ook af en toe wel, maar post eigenlijk niks.quote:Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Ik zat tijdens mijn stage ook uuuuuren op fok! omdat ik gewoonweg geen hol te doen had. Nu heb ik iets om mee bezig te zijn, maar zo af en toe een paar minuutjes tussendoor moet wel kunnen.
Apple iPhone?! Wohlla wat iz deze? Er zijn niet eens knoppen op die foon mang!quote:Op maandag 26 april 2010 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kut buitenlanders die hun rommel laten liggen.
Ik de laatste 3 maanden op gemiddeld 40 uur overwerk per maandquote:Op maandag 26 april 2010 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die dagen heb ik er nog tussen zitten, maar goed, dat is meer omdat ik dan niks te doen heb. Vandaag was ik aardig druk overigens, geen notering in de dagcijfers voor mij waarschijnlijk.
De gemiddelde Rus is nog beleefder dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 26 april 2010 19:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geen verkeerd woord over de mensen in Istanbul, geweldig volk en super gastvrij. Daar kunnen veel Nederlanders nog wat van leren.
Wollah, dat komt omdat ie hentsfrie is, dat weetttjuh tog.quote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Apple iPhone?! Wohlla wat iz deze? Er zijn niet eens knoppen op die foon mang!
Ruilen?quote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik de laatste 3 maanden op gemiddeld 40 uur overwerk per maand
nou, heb je een Rus wel eens tekeer zien gaan in een all-inclusive hotel op vakantiequote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De gemiddelde Rus is nog beleefder dan de gemiddelde Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |