quote:Toch maar eens wat gaan doen aan die conditie, dit was om te janken...
quote:Verder een beregezellig team, dus nu weer flink naar de klote.
Niks gewendquote:Op maandag 10 mei 2010 08:30 schreef TheHawk90 het volgende:
Echt overal spierpijn! Moest drie wedstrijden, dubbeltje gewonnen 3 sets, dubbeltje verloren 3e set tiebreak, single gewonnen met 7-5 4-6 7-5.
. Al met al een leuke dag maar ik heb nu zoveel spierpijn, je hebt geen idee
!
Das wel mooi nieuws danquote:Op maandag 10 mei 2010 08:56 schreef TheArt het volgende:
Één positief ding in ieder geval al. Ik werd net gebeld door het ziekenhuis dat ze de foto's hebben bekeken en dat ze toch geen breuk kunnen ontdekken. Kortom, volgende week mag het gips eraf en dan wordt ie ingetaped. Geen loopgips dus
Ik praat alleen voor mezelf en weet dat ik na 5x ballen(toernooien) in een week nergens last van hebquote:Op maandag 10 mei 2010 08:59 schreef TheHawk90 het volgende:
[..]
Das wel mooi nieuws dan! Even rustig aan doen en dan weer de baan op!
Ennuh..Drass dat valt wel mee hoor. Deze week dan ook 4x getraind maar als je dan 3x 3setters van elk ong 2-2.5 uur speelt en daarin een belangrijk factor (qua service, loopwerk (volley, forehand) speelt dan ben je wel ff zuur de komende morgen hoor.
5x in een week is nog wel anders dan 3 wedstrijden op een dagquote:Op maandag 10 mei 2010 09:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik praat alleen voor mezelf en weet dat ik na 5x ballen(toernooien) in een week nergens last van hebVaak train ik eigenlijk te lang ( uurtje of 4 ) dus ik ben gewend om veel uren op de baan te staan.
Het probleem wat ik alleen ondervindt bij competitie is dat je vanaf 12u tot 7u bezig bent. Niet altijd met tennis, maar ook met hangen/zuipen en kijken naar andere wedstrijden. Dat is nog veel vermoeiender dan het spelen zelfquote:Op maandag 10 mei 2010 09:39 schreef TheHawk90 het volgende:
[..]
5x in een week is nog wel anders dan 3 wedstrijden op een dag. Maargoed daarbij train ik zelf ook vrij lang, ben ook niet zo snel moe, maar ik ben nog wel te zwaar (mee bezig, fitter worden, gaat tot nu toe goed), en na 5 uur spelen krijg ik toch wel pijntjes. Na 7.5 uur ben ik echt gaar, zoals ik me nu voel
![]()
Persoonlijk, vooral als student, vind ik dat toch echt prachtig als je een leuk team hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 10:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het probleem wat ik alleen ondervindt bij competitie is dat je vanaf 12u tot 7u bezig bent. Niet altijd met tennis, maar ook met hangen/zuipen en kijken naar andere wedstrijden. Dat is nog veel vermoeiender dan het spelen zelf
Ja zeker, ik doe ook niks anders en heb nu al zin in zaterdag waar het weer 1 grote bende gaat worden tot een uurtje of 11/12 savonds.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:13 schreef TheHawk90 het volgende:
[..]
Persoonlijk, vooral als student, vind ik dat toch echt prachtig als je een leuk team hebt! Lekker competitief spelen wanneer het nodig is, lekker fanatiek, maar dan buiten de baan heerlijk borrelen en hangen
!
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:52 schreef Drassss het volgende:
Nou vandaag weer een tennisdag. Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw maar tis verrektes kouw...
Wat voor competitie?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:10 schreef Outlined het volgende:
hoeveel punten zijn voldoende om je in een poule van 8 (waar de onderste 2 degraderen) te handhaven?
Zolang het maar niet regent of vriest vind ik alles goed in ons landje!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Morgen wordt het warmer
Zit jij bij TV Eemslag?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:49 schreef danusz1986 het volgende:
Morgen hebben wij onze kampioenswedstrijd met T.V. Eemslag. We staan gelijk op 31 punten uit 5 wedstrijden. Gelukkig moeten we thuis tegen het Spieghel. Hopelijk winnen we en doen we afstand van het Spieghel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |