JAJAquote:Op maandag 26 april 2010 09:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah, het was laydina of FutureFairytale.....
Als het er niet staat kun je het me ook niet kwalijk nemen
Hi schatquote:Op maandag 26 april 2010 09:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen lieve vrouw![]()
alles goed?
quote:Op maandag 26 april 2010 09:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hi schat
Ja gaat wel lekker ondanks een veels te korte nachtEn bij jou?
Goedemorgen FFquote:Op maandag 26 april 2010 09:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen D_H!! Lekker geslapen? Succes met vergaderen enzo
Maar leuk om te horen dat het goed met je gaat, los van de buikkrampen bedoel ikquote:
nee haha vandaag alleen verkopenquote:Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goedemorgen FF
weer nootjes testen?
Laydina, morguh
hoop het, eerst tennissen vanavond tot een uur of 22uquote:Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar leuk om te horen dat het goed met je gaat, los van de buikkrampen bedoel ik![]()
Slaap haal je vanavond wel weer in
had je al tegen die meid gespeeld waar je zo bang voor was? if yes, gewonnen?quote:Op maandag 26 april 2010 09:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoop het, eerst tennissen vanavond tot een uur of 22u![]()
en morgenavond danstraining, woensdagavond repetitie en donderdag naar Sneek (optreden in verenpakken), maar weet niet of ik ga. Heb bardienst op de tennis samen met mn pap en wil hem eigenlijk niet alleen laten staan
voor zover ik weet ben ik niet moeilijk, wel met een gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 26 april 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik moeilijk om met mensen als jou te praten.. omdat ik nml zelf heel open ben en overtuigd ben dat iedereen open kan zijn. er is niks om je voor te schamen, aangezien alles in deze wereld kan. ik vind het ook jammer dat mensen zich dan afsluiten, maar ieder voor zich idd
haha, als ik ga optreden ok. Maar wordt hetzelfde als vorig jaar:quote:Op maandag 26 april 2010 09:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
had je al tegen die meid gespeeld waar je zo bang voor was? if yes, gewonnen?
van dat verenpak zien we graag de foto's (niet een leeg verenpak dan he)
quote:Op maandag 26 april 2010 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook![]()
vannacht weer 6x wakker geworden met buikkramp. dus kwam vanochtend moe en wit aan op mn werk. Hopelijk slaap ik vannacht wel beter, want vorige nacht werd ik ook 5 a 6 keer wakker met buikkramp
ach gebeurd helaas wel vaker, raak je aan gewendquote:Op maandag 26 april 2010 09:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jazeker
jij niet lees ik al, vervelend zeg
die fotoquote:Op maandag 26 april 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, als ik ga optreden ok. Maar wordt hetzelfde als vorig jaar:
klik
en nee, ik heb niet gewonnen. ik heb een grote fout gemaakt in de 1e set door mn mond niet open te doen toen de bal uit is en ik een set had gewonnen... stomme muts ben ik ook. Daarna werd ik ervoor gestraft
dankjewel liefquote:Op maandag 26 april 2010 09:28 schreef Laydina het volgende:
[..]dat is ook slecht nieuws zeg. Hopelijk wordt het vandaag weer wat beter
ik leer nooit, als ik een goeie bal sla zeg ik ook 'sorry'. ben eigenlijk veels te soft voor tennisquote:Op maandag 26 april 2010 09:29 schreef cybermans het volgende:
[..]
die foto![]()
dat is inderdaad niet handig, volgende keer ga je het wel doen toch?
dat gedrag ken ik wel, alhoewel ik het de laatste jaren wat minder doe. (alleen als ik onzekere buien heb komt het sterker terug)quote:Op maandag 26 april 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik leer nooit, als ik een goeie bal sla zeg ik ook 'sorry'. ben eigenlijk veels te soft voor tennis
quote:Op maandag 26 april 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik leer nooit, als ik een goeie bal sla zeg ik ook 'sorry'. ben eigenlijk veels te soft voor tennis
(hoelang) speel je tennis?quote:Op maandag 26 april 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat gedrag ken ik wel, alhoewel ik het de laatste jaren wat minder doe. (alleen als ik onzekere buien heb komt het sterker terug)
Hoop dat je je snel beter gaat voelen
wat heb je in de aanbieding?quote:Op maandag 26 april 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee haha vandaag alleen verkopen
ik kan best pissig worden als iemand schijnheilig doet en je probeert gek te maken om zo een pot te winnen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:38 schreef Laydina het volgende:
[..]![]()
Ook in wedstrijden? Je mag wel ietsjes harder worden dan
helemaal mee eens.quote:Op maandag 26 april 2010 09:41 schreef DarkElf het volgende:
en over open/gesloten zijn en gesprekken voeren:
ik ben heel goed in gesprekken vooral om een ander te laten gaan(er zijn zat mensen waar ik leuk mee babbel en die weinig van mij weten) maar kan ook prima open en eerlijk praten met mensen hoor. Dat ' ik ben gesloten en heb een gebruiksaanwijzing ' van sommige mensen snap ik wel maar quess what? Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing
En mensen vreten je niet op hoor
....
schattig op die fotoquote:Op maandag 26 april 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, als ik ga optreden ok. Maar wordt hetzelfde als vorig jaar:
klik
en nee, ik heb niet gewonnen. ik heb een grote fout gemaakt in de 1e set door mn mond niet open te doen toen de bal uit is en ik een set had gewonnen... stomme muts ben ik ook. Daarna werd ik ervoor gestraft
Het is niet leuk, maar het is natuurlijk onderdeel van het spel om het de ander moeilijk te maken of pissig. Jammer genoeg werkt hetquote:Op maandag 26 april 2010 09:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan best pissig worden als iemand schijnheilig doet en je probeert gek te maken om zo een pot te winnen.
(soms stuiteren ze 20x voor ze serveren, dan vangen ze em weer op en als je dan rechtop staat serveren ze ineens snel... of ze nemen lang pauze terwijl ik allang weer op de baan sta.. of juichen keihard als ik een misser sla.. dat soort dingen). dan ben ik nijdig en dat is ook hun bedoeling. maar als je zo wilt winnen, doe dan maar lekker zo kinderachtig. en dan zeggen mijn teammaatjes dat dat erbij hoort, dat ze ouder (zo'n 35-45 jaar) zijn en dat dat mag. mag wel, maar ik vind het gewoon &%(&^$%^%
gij die u succes wensen groeten terugquote:Op maandag 26 april 2010 09:45 schreef DarkElf het volgende:
zij die weer eens geprikt gaan worden groeten u
jemig.. sterkte maar weer... tis zo voorbij!quote:Op maandag 26 april 2010 09:45 schreef DarkElf het volgende:
zij die weer eens geprikt gaan worden groeten u
Ben van mezelf eigenlijk best wel open, behalve over diepe gevoelens.quote:Op maandag 26 april 2010 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
helemaal mee eens.
ik vind het fijn als mensen open zijn en mij hun verhalen vertellen. dan leer je ze (sneller en beter) kennen.
dankuwel!quote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen. Beterschap, FF! En succes DE!
ohquote:Op maandag 26 april 2010 09:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ben van mezelf eigenlijk best wel open, behalve over diepe gevoelens.
Maar ik merk wel dat als ik iemand minder interessant vind ik uit mezelf minder doorvraag en dan maar liever over mezelf praat
is niks voor mij om daaraan mee te doenquote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
leuk stukje over Herrie in de huiskamer
http://www.nu.nl/column-maandag/2234464/hel-in-huis.html
Ook niet mijn ding, zou waarschijnlijk door de stress totaal flippen en alles aangebrand en niet gaar op tafel krijgenquote:Op maandag 26 april 2010 09:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niks voor mij om daaraan mee te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, zou waarschijnlijk door de stress totaal flippen en alles aangebrand en niet gaar op tafel krijgenhaha die ga ik onthouden voor als het aangebrand of niet gaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja toch?quote:
choco-pinda's?quote:Op maandag 26 april 2010 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alles op gebied van noten en zuidvruchten
goed zo!quote:Op maandag 26 april 2010 09:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Gelukkig vind ik andere mensen steeds interessanter worden, dus dat is ook wel zo sociaal haha.
Ga je deze week nog leuke dingen doen dan?
quote:Op maandag 26 april 2010 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dan zaterdag op vakantie naar Rome, Napels en Pompeï![]()
Wow dat is wel lekker!quote:Op maandag 26 april 2010 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed zo!![]()
ehm, tennissen, dansen, kapper, tennissen, bardienst, koninginnedag (geen idee, zal wel ringsteken kijken worden want heb geen vrienden die naar A'dam gaan),en dan zaterdag op vakantie naar Rome, Napels en Pompeï
![]()
Und du?
nee idd, maar hier in het dorp is echt niks aan. heb ik vorig jaar nog eenmaal geprobeerdquote:Op maandag 26 april 2010 09:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wow dat is wel lekker!Nice plannen!
Je hoeft toch niet perse naar a'dam voor een leuke koninginnedag?
En wat ga je met je haar doen?
Uhm woensdag naar Jeffrey Spalburg
Donderdag borrel op t werk, uit eten met kantoor, uit met collega en vriendin
Koninginnedag weet ik ook nog nieten het weekend is ook nog leeg
vergeet ook de tiramisu nietquote:Op maandag 26 april 2010 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iek heb nu al trèk ien die piezza en paaasta
grrr, wil je weer boksen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
haha ja helaas hou ik niet van koffie en drank, dus tiramisu vind ik niet zo lekker.quote:Op maandag 26 april 2010 10:05 schreef cybermans het volgende:
[..]
vergeet ook de tiramisu niet(of juist wel)
quote:Op maandag 26 april 2010 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grrr, wil je weer boksen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeet je niet de 4 zakken chips voor deze week?quote:Op maandag 26 april 2010 10:06 schreef freecell het volgende:
terugvindhallo!
nu eerst ff boodschappen
quote:Op maandag 26 april 2010 10:07 schreef cybermans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 26 april 2010 10:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:12 schreef cybermans het volgende:
[..]waar kom jij vandaan met die teksten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 26 april 2010 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan met die teksten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de buurt van het westland gewoonddie boeren tuinders hadden nog wel meer van dat soort wijsheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:17 schreef cybermans het volgende:
[..]![]()
![]()
In de buurt van het westland gewoonddie boeren tuinders hadden nog wel meer van dat soort wijsheden
ah.. is dat bij Poeldijk in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je wilt kinderen toch niet kopen? afschietenquote:Op maandag 26 april 2010 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee idd, maar hier in het dorp is echt niks aan. heb ik vorig jaar nog eenmaal geprobeerd. eerst word je om 5u je bed uit getetterd door de fanfare die in alle straten iedereen wakker komt blazen, daarna is er een rommelmarkt met kleine kinderen (nou ja, zij zijn niet te koop
), fietstocht en daarna ringsteken met tractors haha. dat gaat zo sloom...
is Jeffrey Spalburg een comedian? wel leuke gezellige plannen dus!![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah.. is dat bij Poeldijk in de buurt?Poeldijk ligt in het westlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grrr, wil je weer boksen?
jij en boksenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok ik zal kijken kijken en niet kopen, speciaal voor jouquote:Op maandag 26 april 2010 10:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je wilt kinderen toch niet kopen? afschieten![]()
Hmm nee, klinkt idd niet echt leukWeet ook niet of er hier wel eens iets te doen is.
Ja comedianSchijnt wel leuke show te zijn
quote:Op maandag 26 april 2010 10:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Poeldijk ligt in het westlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dat komt vast helemaal goedquote:Op maandag 26 april 2010 10:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ik zal kijken kijken en niet kopen, speciaal voor jou![]()
![]()
ben benieuwd of je om em kan lachen
hallo, ik ben sterker dan jou jochiequote:
logisch dat hij em heeft geblokkeerd toch? eerlijke vinders bestaan niet meer zoveel helaas. goed van je!!quote:Op maandag 26 april 2010 09:59 schreef cybermans het volgende:
Vind ik afgelopen vrijdag een OVchipkaart... ff zoeken naar die gozer op internet, vind je zijn hyves profiel, stuur je PM, heeft die handige harry hem al geblokkeerd![]()
Toch nog maar ff opsturen naar IBG en kijken of er nog wat te scoren valt
iets minder decolleté?quote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hallo, ik ben sterker dan jou jochie![]()
er loopt hier een monteur rond en als ik em wat wil zeggen staat hij in mn nek te hijgen
ten 1e: ik heb een truitje aan met een vestje eroverheenquote:
nou jaaaaaquote:Op maandag 26 april 2010 10:37 schreef TAV74 het volgende:Morguh
Het gaat weer herd hierNet Sun even weggebracht naar school, ben ik haar weer 4 dagen kwijt omdat ze met de monsters uit groep 8 op kamp moet. Ik ga liever met een bus vol TBS-ers op stap denk ik
Waarvoor heb jij een bekeuring?quote:Op maandag 26 april 2010 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
JOEPIE mijn salaris is binnen! ik sta niet meer rood en kan mn bekeuring vnv betalen
Yayquote:Op maandag 26 april 2010 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
JOEPIE mijn salaris is binnen! ik sta niet meer rood en kan mn bekeuring vnv betalen
op fietspad gereden wat vroeger een autoweg was maar nu een bord staat dat het niet mag, en die zag ik nietquote:
wow goed zeg!quote:Op maandag 26 april 2010 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Yay
HIer weekboodschappen gedaan. Uitdaging om weekboodschappen te doen van minder dan 85,- inclusief voeding voor Florian (10,- per week) en dan niet meer heen te hoeven en toch gezond en lekker te eten.
Voor deze week geslaagd80,- haha
En das inclusief een nieuw tafelzeiltje en een doosje (6 flessen) chardonnay.
kipfiletjes erin stoppenquote:Op maandag 26 april 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ten 1e: ik heb een truitje aan met een vestje eroverheen![]()
ten 2e: al zou ik alleen in beha lopen, heb ik nog geen decolleté
leuk welkom!quote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
Hi.
Dan doe je goed boodschappen FC!![]()
Ik heb na t bloedprikken, en yeah ik mag gaan zwemmenvan de dr, boodschapjes gedaan want als de mr thuiskomt staan er natuurlijk weer wat, gezonde
, hapjes op tafel als welkom ...
Ga dit keer tonijnmousse maken (dat eet je met soepstengels en dat omwikkeld met parmaham) en brusschetta met een smeersel van oa tuinboontjes/verse munt erop
doe ik altijd als hij voor zijn werk, al is het maar 1 nachtje, weggeweest isquote:
dat vind ik niks.. laat me dan maar lekker een man zijnquote:
oh oh, als je t een keer niet doet, is MR hopelijk niet eraan gewendquote:Op maandag 26 april 2010 11:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe ik altijd als hij voor zijn werk, al is het maar 1 nachtje, weggeweest is
quote:Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
op fietspad gereden wat vroeger een autoweg was maar nu een bord staat dat het niet mag, en die zag ik nietwas 's nachts om 2u tijdens carnaval, geen kip op de weg... alleen ik en een agent in burger.. hij kon me ook een waarschuwing geven, maar helaas..
Gewend wel een beetje maar nog altijd erg blij ermee dus als het een keer niet is (wat nog nooit voorgekomen is) dan vindt hij het helemaal niet erg hoor. Hij zou het wel snappen als ik een keer geen zin heb erin maar ik vind het leuk om te doen, en tis een kleine moeitequote:Op maandag 26 april 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh oh, als je t een keer niet doet, is MR hopelijk niet eraan gewend
wat stom trouwens.quote:Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op fietspad gereden wat vroeger een autoweg was maar nu een bord staat dat het niet mag, en die zag ik nietwas 's nachts om 2u tijdens carnaval, geen kip op de weg... alleen ik en een agent in burger.. hij kon me ook een waarschuwing geven, maar helaas..
quote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
zij die zichzelf gaan opsluiten in de bieb groeten u
quote:Op maandag 26 april 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ut was een studentenOV. Dus ik had persoonlijk heel even gewacht voordat ik 18 euro voor een nieuwe mocht uitgevenquote:Op maandag 26 april 2010 10:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
logisch dat hij em heeft geblokkeerd toch? eerlijke vinders bestaan niet meer zoveel helaas. goed van je!!
quote:Op maandag 26 april 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik niks.. laat me dan maar lekker een man zijn
Klinkt goeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
Ga dit keer tonijnmousse maken (dat eet je met soepstengels en dat omwikkeld met parmaham) en brusschetta met een smeersel van oa tuinboontjes/verse munt erop
1x in de week gaan is maar 1x in de week de verleiding moeten doorstaan om allemaal onnodige dingen te kopenquote:Op maandag 26 april 2010 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Yay
HIer weekboodschappen gedaan. Uitdaging om weekboodschappen te doen van minder dan 85,- inclusief voeding voor Florian (10,- per week) en dan niet meer heen te hoeven en toch gezond en lekker te eten.
Voor deze week geslaagd80,- haha
En das inclusief een nieuw tafelzeiltje en een doosje (6 flessen) chardonnay.
quote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Toch eerst maar ff wat eten voor ik naar de bieb gabeschuit met aardbeitjes
ze reden eerst nog 4 km achter me aan om te kijken of ik niet meer overtredingen maakte of flink ging slingeren maar ik was gewoon op bezoek bij iemand en niks gedronken dus daar konden ze mij niet op pakken. hij gaf me een bon van EUR 66,-quote:
lief van je!!quote:Op maandag 26 april 2010 11:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gewend wel een beetje maar nog altijd erg blij ermee dus als het een keer niet is (wat nog nooit voorgekomen is) dan vindt hij het helemaal niet erg hoor. Hij zou het wel snappen als ik een keer geen zin heb erin maar ik vind het leuk om te doen, en tis een kleine moeite
quote:Op maandag 26 april 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze reden eerst nog 4 km achter me aan om te kijken of ik niet meer overtredingen maakte of flink ging slingeren maar ik was gewoon op bezoek bij iemand en niks gedronken dus daar konden ze mij niet op pakken. hij gaf me een bon van EUR 66,-
ahhhhhquote:Op maandag 26 april 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik niks.. laat me dan maar lekker een man zijn
ik was bang dat ie me EUR 200 ging geven, die lul dus valt nog meequote:Op maandag 26 april 2010 11:38 schreef Laydina het volgende:
[..]pff lekker bedrag dus weer.
Gelukkig niet meer problemen/boetes
200?quote:Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik was bang dat ie me EUR 200 ging geven, die lul dus valt nog mee
Geld kwijt raken aan boetes is stom !quote:Op maandag 26 april 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik was bang dat ie me EUR 200 ging geven, die lul dus valt nog mee
Zoals over de vluchtstrook rijden met je auto tijdens een filequote:Op maandag 26 april 2010 11:48 schreef Laydina het volgende:
200?daarvoor zal je toch echt wel meer moeten uitvreten
Is dat ook zo duur ja? Ach terecht! Als iedereen in de file staat dan die gozers die over de vluchtstrook gaan ookquote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Zoals over de vluchtstrook rijden met je auto tijdens een file
Met je auto op het fietspad, bellend achter het stuur zonder gordel of ID kaart doet het ook hoorquote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:Op maandag 26 april 2010 11:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
200?daarvoor zal je toch echt wel meer moeten uitvreten
quote:Op maandag 26 april 2010 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig maar![]()
ik schrok er wel ff van, ik stop netjes na stopteken.. komen er 2 mannen uit en die doen zo mijn deur open. ik dacht; ik word gearresteerd
heb jij dat gedaan?quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier ook 1 salaris (wat dus maar 70% is) , maar het is alweer bijna weg door de rekeningen die er nog lagen + rood staanquote:Op maandag 26 april 2010 10:44 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 01:27 schreef Isabeau het volgende:
(en ik moest aan dr Rossi uitleggen waarom je bij karren vol bloemen stond....hij vond het maar zonde)
heel lief kijken heeft niet geholpenquote:Op maandag 26 april 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook 1 salaris (wat dus maar 70% is) , maar het is alweer bijna weg door de rekeningen die er nog lagen + rood staan
Het is maar goed dat ik meteen bloeddrukverlagers moest regelen bij de huisarts voor golfer
Kut geld
Heerlijk begin van een vakantieweek toch?
Maar fietsen in de duinen kost niks![]()
Even teruglezen.
Maar wat lullig FFT van die agent zég!
geld is erg handig, als je voldoende hebt.quote:Op maandag 26 april 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook 1 salaris (wat dus maar 70% is) , maar het is alweer bijna weg door de rekeningen die er nog lagen + rood staan
Het is maar goed dat ik meteen bloeddrukverlagers moest regelen bij de huisarts voor golfer
Kut geld
Yupsquote:Op maandag 26 april 2010 01:28 schreef Zokunen het volgende:
[edit]oh werkse isa. en ik gok dat ik sudoku ben
[/edit]
quote:Op maandag 26 april 2010 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geld is erg handig, als je voldoende hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door cybermans op 26-04-2010 12:16:15 ]
Ja, maar ik vraag me al jaren af wanneer het nu voldoende is. Hoe meer er binnenkomt hoe harder het eruit vliegtquote:Op maandag 26 april 2010 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, we mogen eigenlijk niet klagen natuurlijk. Kijk eens hoe we wonen, wat we allemaal hebben,hoe happy we zijn, maar nu golfer eindelijk qua gezondheid wat beter is en meer gaat werken moeten ze hem gewoon niet 100% ziekgemeld laten staanquote:Op maandag 26 april 2010 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me al jaren af wanneer het nu voldoende is. Hoe meer er binnenkomt hoe harder het eruit vliegt
Vóór de euro had ik nooit zo'n moeite met alles te betalenquote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Ja, maar ik vraag me al jaren af wanneer het nu voldoende is. Hoe meer er binnenkomt hoe harder het eruit vliegt
Het zijn ook altijd fases gek genoeg. net als ik denk dat ik weer lekker aan het sparen ben komen er van alle kanten rekeningen. Ze doen het er omquote:
true, had mooi spaarpotje gebouwd, moet er weer 700 euro extra in de VVEquote:Op maandag 26 april 2010 12:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd fases gek genoeg. net als ik denk dat ik weer lekker aan het sparen ben komen er van alle kanten rekeningen. Ze doen het er om
Wasmachine en een beurt voor de auto met vervanging van een lager doen het ook prima.quote:Op maandag 26 april 2010 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
true, had mooi spaarpotje gebouwd, moet er weer 700 euro extra in de VVE
Mijn sal komt nog, maar ja ook de huur & de rest.quote:Op maandag 26 april 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
kut Bluezz dat je alles weer kwijt bent![]()
hopelijk heb je geen dure maand nu.
volgende maand vakantiegeld erbij!
waarom doen ze dat dan niet aanpassen?quote:Op maandag 26 april 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach, we mogen eigenlijk niet klagen natuurlijk. Kijk eens hoe we wonen, wat we allemaal hebben,hoe happy we zijn, maar nu golfer eindelijk qua gezondheid wat beter is en meer gaat werken moeten ze hem gewoon niet 100% ziekgemeld laten staanHet is gewoon onterecht wat er gebeurd, maar wij zitten met de gebakken onbetaalde peren
Omdat ze dat niet willen, maar nu met een dringend advies van de arboarts (golfer werkt nu alweer gemiddeld 6 uur per werkdag) moeten ze wel, anders krijgen ze het uwv op hun dak. Eventueel laten we het gewoon voorkomen als het moetquote:
tjee zeg. pech en pechquote:Op maandag 26 april 2010 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet willen, maar nu met een dringend advies van de arboarts (golfer werkt nu alweer gemiddeld 6 uur per werkdag) moeten ze wel, anders krijgen ze het uwv op hun dak. Eventueel laten we het gewoon voorkomen als het moet
Alleen de P&O mevrouw, die ook zijn vak.dagen van vorig jaar die er allemaal nog staan en eventueel een gedeelte uitbetaald zouden kunnen worden zou uitzoeken, is langdurig (?) ziek en zijn manager is op vak. dus nu gebeurt er ff niks, das jammer.
wat een vervelend verhaalquote:Op maandag 26 april 2010 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet willen, maar nu met een dringend advies van de arboarts (golfer werkt nu alweer gemiddeld 6 uur per werkdag) moeten ze wel, anders krijgen ze het uwv op hun dak. Eventueel laten we het gewoon voorkomen als het moet
Alleen de P&O mevrouw, die ook zijn vak.dagen van vorig jaar die er allemaal nog staan en eventueel een gedeelte uitbetaald zouden kunnen worden zou uitzoeken, is langdurig (?) ziek en zijn manager is op vak. dus nu gebeurt er ff niks, das jammer.
Das gewoon stomquote:Op maandag 26 april 2010 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar niet als het niet terecht isquote:Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
Das gewoon stom
En rondkomen van weinig is ergens ook wel een grappige sport
Stembandjes verwijderenquote:Hier sta ik op het punt de kat te villen. Ik heb 2 jongetjes in bed en ze heft al 3x één van beiden wakker gemauwd
oh das aan de ene kant vervelend aan de andere kant als het rechtgezet wordt is dat wel ok.quote:Op maandag 26 april 2010 12:56 schreef freecell het volgende:
Hier bouwt de belastingdienst intussen een mooi spaarpotje voor ons opZe vinden nog steeds niet dat we verhuisd zijn en we krijgen dus veel te weinig huursub
quote:Op maandag 26 april 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
z80, dat doe je goedIk pas m'n uitgavenpatroon moeiteloos aan aan mijn inkomsten
Nee, de arts moet ook nog een machtiging sturen én dan moet het nog langs een keuringscommissie of hij er wel voor in aanmerking komt.quote:Op maandag 26 april 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
maar het wordt toch voorgeschreven door een arts neem ik aan? is dat niet goed genoeg?
12 euro per dag is ook wel veel idd
quote:Op maandag 26 april 2010 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zit op meer dan het dubbele van toen dat ik startte en hou vrijwel niks extra's over.![]()
Scorequote:Op maandag 26 april 2010 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat dat betreft zitten wij wel lekker. Omlaag in inkomen kunnen we niet echt
belachelijk. Er is en noodzaak voor, het wordt voorgeschreven door je arts en dan nog zo moeilijk doen?quote:Op maandag 26 april 2010 13:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, de arts moet ook nog een machtiging sturen én dan moet het nog langs een keuringscommissie of hij er wel voor in aanmerking komt.
ik welquote:Op maandag 26 april 2010 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
precies dat ja... slaat als een tang op een varkenquote:Op maandag 26 april 2010 13:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
belachelijk. Er is en noodzaak voor, het wordt voorgeschreven door je arts en dan nog zo moeilijk doen?
wij ookquote:Op maandag 26 april 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
z80, dat doe je goedIk pas m'n uitgavenpatroon moeiteloos aan aan mijn inkomsten
Ik bel vanavond even. Het was niet zo lekker, eerst een week ziek toen bijna een week weer goed, maar de laatste 3 dagen huilen huilen huilen.... ben gisteren ook niet gegaan op hun verzoek, ze hadden even genoeg aan zichzelf. Vandaag zijn ze weer allemaal aan het werk & opvang hoop ik, dus ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Maak me wel zorgjes hoor, maar ze doen ook dit weer hardstikke goed, al is een dagenlang huilende babi J. niet erg fijnquote:
ik ben hier al gaan klagen:quote:Op maandag 26 april 2010 13:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
belachelijk. Er is en noodzaak voor, het wordt voorgeschreven door je arts en dan nog zo moeilijk doen?
quote:Op maandag 26 april 2010 13:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja. Ik was onderweg van Rotterdam Alexander naar Voorschoten. En die reis, daar had ik al 3 uur over gedaan. Normaal doe je dat in 45 minuten hooguit. De afslag was in zicht en ik moest heel nodig plassen. En toen reed ik over de vluchtstrook. Maar daar stond een motor agent.quote:
Ik las het, vandaar dat ik even benieuwd was. Duimen dat er geen vuiltje aan de lucht is.quote:Op maandag 26 april 2010 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bel vanavond even. Het was niet zo lekker, eerst een week ziek toen bijna een week weer goed, maar de laatste 3 dagen huilen huilen huilen.... ben gisteren ook niet gegaan op hun verzoek, ze hadden even genoeg aan zichzelf. Vandaag zijn ze weer allemaal aan het werk & opvang hoop ik, dus ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Maak me wel zorgjes hoor, maar ze doen ook dit weer hardstikke goed, al is een dagenlang huilende babi J. niet erg fijn
A girl's gotta do, what a girl's gotta do.quote:Op maandag 26 april 2010 13:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Ik was onderweg van Rotterdam Alexander naar Voorschoten. En die reis, daar had ik al 3 uur over gedaan. Normaal doe je dat in 45 minuten hooguit. De afslag was in zicht en ik moest heel nodig plassen. En toen reed ik over de vluchtstrook. Maar daar stond een motor agent.
Studeer ze Steerquote:Op maandag 26 april 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar je werkt er hard voor
Aan de studie
quote:Op maandag 26 april 2010 13:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Ik was onderweg van Rotterdam Alexander naar Voorschoten. En die reis, daar had ik al 3 uur over gedaan. Normaal doe je dat in 45 minuten hooguit. De afslag was in zicht en ik moest heel nodig plassen. En toen reed ik over de vluchtstrook. Maar daar stond een motor agent.
Die instanties zijn echt, echt, echt rot, het geeft veel stress en kost je tijd en je bloeddrukquote:Op maandag 26 april 2010 13:42 schreef freecell het volgende:
ik ben hier al gaan klagen:
gekloot met ziektenkostenverzekering
Ik ken het, Babi J. 's vader, F dusquote:Bluezz: een heel veel huilende baby is vrij slopend inderdaadArme zij...
Dat besef ik mezelf ook veel te weinig, terwijl ik van huis uit echt niet gewend ben aan overdreven luxe. Snap echt niet hoe mijn ouders altijd rond hebben kunnen komen waarbij ik nooit het gevoel had iets tekort te komen.quote:
Ja, dus?quote:
Ja, dat dus ook. Mijn ouders hebben altijd minimumloon gehad, of misschien iets erboven. Ik verdien nu, als freelancende student, iets minder dan de helft wat mijn vader full-time opbrengtquote:Op maandag 26 april 2010 13:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat besef ik mezelf ook veel te weinig, terwijl ik van huis uit echt niet gewend ben aan overdreven luxe. Snap echt niet hoe mijn ouders altijd rond hebben kunnen komen waarbij ik nooit het gevoel had iets tekort te komen.
idd.quote:Op maandag 26 april 2010 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dus?Zou ik ook zijn als ik het geld er voor had hoor
Gewoon lekker leven naar je standniet er boven, maar ook niet te veel eronder,
nergens voor nodig!
preciesquote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd.
leuke dingen doen is toch wel lekker. even flesje rose pakken op het terras zoals zaterdag
grrrr, en ik maar wachten op dhr Brandsteder met de Ton van Ronquote:
Mweh, ik ga nu niet aan de wijn hoorquote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
Dan neem ik nog een kopje Pai mu tan.Biologisch, maar daar word ik niet veel gelukkiger van.
Ja precies, vooral af en toe spontaan kunnen beslissen iets te gaan doen is wel erg lekker vind ik.quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd.
leuke dingen doen is toch wel lekker. even flesje rose pakken op het terras zoals zaterdag
klote zegquote:Op maandag 26 april 2010 13:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoor zo vaak van medestudenten: ik heb echt geen tijd voor n baantje hoor, ben 60uur per week met studie bezig oid dan denk ik vaakquote:Op maandag 26 april 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Dat klopt. Iedere student aan het hoger onderwijs kan prima, met wat moeite, z'n eigen broek ophouden.
Dat je omlaag kán lijkt me geen probleemquote:
Toen we beiden nog stufi kregen hadden we het ruimer dan nu inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Dat klopt. Iedere student aan het hoger onderwijs kan prima, met wat moeite, z'n eigen broek ophouden.
Ik ken ook mensen die tijdens hun studie kinderen hadden gekregen (Mormonen, The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, in dit gevalquote:Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef freecell het volgende:
Toen we beiden nog stufi kregen hadden we het ruimer dan nu inderdaad
weet ik wel zekerquote:Op maandag 26 april 2010 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
precies
Pak ik een chardonnay in de tuin, terwijl ik naar spelende zoontje kijk, wedden dat we ongeveer even gelukkig zijn?
quote:Op maandag 26 april 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja precies, vooral af en toe spontaan kunnen beslissen iets te gaan doen is wel erg lekker vind ik.
* Den_Haag houdt wijselijk zijn mond dichtquote:Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik hoor zo vaak van medestudenten: ik heb echt geen tijd voor n baantje hoor, ben 60uur per week met studie bezig oid dan denk ik vaak
1. de momenten die je in de kroeg/studentenvereniging of iets dergelijks doorbrengt kun je ook (voor een deel) prima werkend doorbrengen. Of
2. Is de studie dan niet ietwat te hoog gegrepen voor je?
En de studenten die het hardst roepen dat ze "maar een arme student zijn" hoeven 9/10 keer maar hun handje bij mammie en pappie op te houden om studie/huur/boodschappen e.d. te betalen
Als het bij je ouders kan, kun je het gewoon doen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag houdt wijselijk zijn mond dicht
je moest eens weten hoeveel moeite me dat kost.quote:Op maandag 26 april 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja precies, vooral af en toe spontaan kunnen beslissen iets te gaan doen is wel erg lekker vind ik.
ik koop het op de spotquote:Op maandag 26 april 2010 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
z80, dat herken ik wel hoor. Ik heb dus een geurenhobby, en hoewel ik iets in de winkel kan kopen voor 80 EUR de fles, wacht ik altijd liever een paar maanden totdat ik op eBay dezelfde fles voor 40 EUR kan snatchen. Dat lijkt weinig, maar als je bedenkt dat je hier een paar liter hebt staan, dan tikt het wel aan als je dit consequent doet.
Wanneer mag ik nu op jouw creditcard gaan shoppen?quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik koop het op de spot
impulsief ftw
quote:Op maandag 26 april 2010 14:27 schreef TAV74 het volgende:
Ach, ik ben nogal impulsief in het uitgeven van geld, ik denk er nooit zo lang bij na. Gelukkig heb ik dan wel weer genoeg gezond verstand om geen dingen te kopen die ik gewoon echt niet kan betalen.
Beslissing om een lens te kopen van zo'n 1500 euro wordt bij ons in 5 minuten genomen als we toevallig eens tegelijk zitten te internetbankieren![]()
wanneer ik hem weer ff leeg gemaakt heb van de Munchen-tripjesquote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wanneer mag ik nu op jouw creditcard gaan shoppen?
leeg? hij mag niet leeg zijnquote:Op maandag 26 april 2010 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wanneer ik hem weer ff leeg gemaakt heb van de Munchen-tripjes
Meestal bij ons ook niet, hoewel het ook bij ons wel voorkomt dat we er even wat minder voorstaan, rijk zijn we nu ook weer niet. Maar goed, een maand rustig aan en het gaat wel weer meestal.quote:Op maandag 26 april 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Herken trouwens wel wat je schrijft, geld uitgeven is hier nooit een probleem
Maar ik vind dat die mensen geen recht van klagen hebben over het zijn van een arme student, en juist die mensen doen dat én die lenen volledig bij de IBG/DUO.quote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het bij je ouders kan, kun je het gewoon doen.
kan ik jou dan ook een lijstje doorgeven?quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wanneer mag ik nu op jouw creditcard gaan shoppen?
Neequote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
kan ik jou dan ook een lijstje doorgeven?
ik zal niet teveel eisen hoorquote:
En ik ben een arme werkende net niet meer student!quote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zal niet teveel eisen hoormaar 1 of 2 dingetjes voor mij kan er toch best vanaf
ik ben tenslotte maar een arme student
![]()
Grote kans dat je idd van de erfenis niet direct iets krijgtquote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef borisz het volgende:
Ohja en lang leve oma die ook niet weet wat ze met haar geld moet doen en het maar beter nu weggeeft dan als ze er niet meer is.
Ze heeft een geweldig pensioen en ze kan het beter nu weggeven dan dat Jan Kees de Jager voor Magere Hein gaat spelen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Grote kans dat je idd van de erfenis niet direct iets krijgt
quote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk!!![]()
![]()
Anders krijg je niks meer
Uhh dat wat?quote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze heeft een geweldig pensioen en ze kan het beter nu weggeven dan dat Jan Kees de Jager voor Magere Hein gaat spelen.
Braafquote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
*weer verder gaat lezen en tikken*
JK de Jager is de minister van Financien. De staat houdt van lijkenpikkerij als er iemand dood gaat dus dan kan je een hoop belasting betalen over de erfenisquote:
Aaaah zo!quote:Op maandag 26 april 2010 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
JK de Jager is de minister van Financien. De staat houdt van lijkenpikkerij als er iemand dood gaat dus dan kan je een hoop belasting betalen over de erfenis
Ieder jaar wat geven aan familie is fiscaal een stuk voordeliger
Is zo. Maar ik vind het toch ook wel wat akeligs hebben, die tussentijdse giften. Beetje zo van 'ik ga toch bijna dood' ofzoquote:Op maandag 26 april 2010 14:48 schreef borisz het volgende:
[..]
JK de Jager is de minister van Financien. De staat houdt van lijkenpikkerij als er iemand dood gaat dus dan kan je een hoop belasting betalen over de erfenis
Ieder jaar wat geven aan familie is fiscaal een stuk voordeliger
dat moet wel lukkenquote:Op maandag 26 april 2010 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
jawel, hij moet dan weer gevuld worden (met schulden)
quote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zal niet teveel eisen hoormaar 1 of 2 dingetjes voor mij kan er toch best vanaf
ik ben tenslotte maar een arme student
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 14:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm ik ben vrij vandaag (en morgen) maar ik heb geen zin om iets te doen. Ik moet m'n auto nodig wassen en schoonmaken van binnen. Er staat een afwas, er moet was gevouwen worden en ook was gewassen worden. MeuhWie geeft me een schop in de goede richting?
Ja. Oma zegt altijd dat wij het beter kunnen gebruiken dan zij. Jullie moeten nog wat langer mee etc. Topwijfquote:Op maandag 26 april 2010 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is zo. Maar ik vind het toch ook wel wat akeligs hebben, die tussentijdse giften. Beetje zo van 'ik ga toch bijna dood' ofzo
Mijn oma heeft een potje voor haar begrafenis (van 20 duizend euro). Toen ze 80 werd, heeft ze een feest van 15 duizend euro gegeven. En als ze aan het eind van het jaar centen over heeft, gaat dat naar ons of gaat ze op vakantie, naar Las Vegas om te gokken! Tof toch?quote:Op maandag 26 april 2010 14:54 schreef borisz het volgende:
Ja. Oma zegt altijd dat wij het beter kunnen gebruiken dan zij. Jullie moeten nog wat langer mee etc. Topwijf
en ikquote:Op maandag 26 april 2010 14:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
wanneer zal het ongeveer gaan gebeuren? Dan kan ik daar rekening mee houden
Propper in Lloret le Mar?quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef borisz het volgende:
Ohja nog maar twee collegedagen dit jaar.
Tijd om een fatsoenlijke zomerbaan te zoeken.
lijkt me nu echt een baan die Borisz op het lijf is geschrevenquote:
ik ging omlaag in werktijden voor 3 maanden, dus ook minder loon..quote:Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat je omlaag kán lijkt me geen probleemDat is alleen maar prettig!
Het is pas een probleem als je omlaag gáát!
[..]
Toen we beiden nog stufi kregen hadden we het ruimer dan nu inderdaad
Pooier in Lloret de Mar?quote:Op maandag 26 april 2010 15:09 schreef borisz het volgende:
[..]. Neuh het liefst iets administratiefs.
quote:Op maandag 26 april 2010 15:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
lijkt me nu echt een baan die Borisz op het lijf is geschreven![]()
Allemaal van die Japanners die naar de Keukenhof willen, zekerquote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijke stinkerds allemaal hier![]()
nou voel ik me bijna een zwerver![]()
ik kom even heel gauw zeggen dat het hier megadruk is en haal nu even adem.
*adem in, adem uit*
ok, weer verder met hard werken![]()
Sorry, maar als iemand een studie doet die eigenlijk te moeilijk is maar met keihard werken het net haalt, heb ik daar meer respect voor dan voor iemand die het met 2 vingers in zijn neus doet.quote:Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik hoor zo vaak van medestudenten: ik heb echt geen tijd voor n baantje hoor, ben 60uur per week met studie bezig oid dan denk ik vaak
2. Is de studie dan niet ietwat te hoog gegrepen voor je?
Ja, dat vind ik ook wel. Dat je niet gaat werken, maar daardoor wel die studie die je zo graag wilt doen kunt halen, dan vind ik dat geen probleem. Dat zou geen reden moeten zijn dat je die studie niet kunt doen.quote:Op maandag 26 april 2010 15:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Sorry, maar als iemand een studie doet die eigenlijk te moeilijk is maar met keihard werken het net haalt, heb ik daar meer respect voor dan voor iemand die het met 2 vingers in zijn neus doet.
Vertel! Welke!quote:Op maandag 26 april 2010 15:20 schreef LieLie het volgende:
Oh en Steer, ik heb nog een lekker geurtje van mijngekregen
hard werkenquote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Praat voor jezelfquote:
Oh dat vind ik een mooie zoete woody-floral. Mooie fles ook.quote:Op maandag 26 april 2010 15:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Flower by Kenzo, en dan de summeredition
o o o ik ben zo arm, maar wel op vakantiequote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
*adem in, adem uit*
Ja, ik ben ook gek op de gewone Flower by Kenzo, en ik heb drie verschillende maten lege flesjes, met allemaal een net andere bloemquote:Op maandag 26 april 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh dat vind ik een mooie zoete woody-floral. Mooie fles ook.
[T]quote:Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef z80 het volgende:
[..]
o o o ik ben zo arm, maar wel op vakantie![]()
edit/knip
deze opmerking kan niet.
quote:Op maandag 26 april 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:
Was ik ook weer!![]()
Is een krieltjessalade met zalm te combineren met een biefstukje? Of is dat heel raar?
Het is altijd makkelijk te oordelen als je niet de hele situatie kent waarin mensen zittenquote:Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef z80 het volgende:
edit/knip
deze opmerking kan niet.
Haha, ik twijfel ook. Maar ik heb ineens zo'n zin om zo'n krieltjessalade te maken. Maar de mr heeft wel zin in een stukje vlees erbij denk ikquote:Op maandag 26 april 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Surf & Turf, maar echt lekker lijkt het me niet
Ik bewaar ook de flesjesquote:Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook gek op de gewone Flower by Kenzo, en ik heb drie verschillende maten lege flesjes, met allemaal een net andere bloem
18 jaar achter elkaar?quote:Op maandag 26 april 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Bovendien wil ik nu nog geen 2 dagen achter elkaar rijst eten
haha klopt.... ik ben niet arm.. maar ik zei dat ik vergeleken met jullie verhalen over veel verdienen en/of veel krijgen ik er wel een beetje buiten val.quote:Op maandag 26 april 2010 15:33 schreef z80 het volgende:
[..]
edit/knip
deze opmerking kan niet.
Ik ben ook geen rijke stinkerd hoor. Ik verdien (zonder onregelmatigheidstoeslag) 1300 euro per maand voor 32 uur per weekquote:Op maandag 26 april 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
*adem in, adem uit*
maar je krijgt wel die toeslag toch? en is t brutoquote:Op maandag 26 april 2010 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook geen rijke stinkerd hoor. Ik verdien (zonder onregelmatigheidstoeslag) 1300 euro per maand voor 32 uur per week
is dat netto of brutoquote:Op maandag 26 april 2010 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook geen rijke stinkerd hoor. Ik verdien (zonder onregelmatigheidstoeslag) 1300 euro per maand voor 32 uur per week
Die toeslag krijg ik, ja. Maar dat krijg ik alleen als ik in de avonden, in de weekenden, in de nacht of met feestdagen werk. Op momenten dat andere mensen gewoon vrij zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
maar je krijgt wel die toeslag toch? en is t bruto
behalve Cybermans en D_Hquote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Rijk is niemand hier vermoed ik, zal allemaal wel binnen een redelijk normale bandbreedte zitten.
valt ook wel weer mee hoor. Alleen na de vaste lasten hou ik vrij veel over. Geen al te hoge huur, geen kids, geen vriendin die me creditcard opeist etcquote:
Ik weet niet wat jij onder normale bandbreedtes verstaat, maar die vallen daar ook wel binnen volgens mij. Denk niet dat die heel ver van me afzitten.quote:
dat vind ik voor de zorg best aardigquote:Op maandag 26 april 2010 15:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die toeslag krijg ik, ja. Maar dat krijg ik alleen als ik in de avonden, in de weekenden, in de nacht of met feestdagen werk. Op momenten dat andere mensen gewoon vrij zijn.
En 1300 is netto
dan zit ik daaronderquote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder normale bandbreedtes verstaat, maar die vallen daar ook wel binnen volgens mij. Denk niet dat die heel ver van me afzitten.
Ik heb een HBO diploma heh. Dan valt het wel weer tegen. En eigenlijk vind ik het niet gek dat je in en kledingwinkel weinig verdient, je hoeft er geen opleiding voor te doen, het zijn normale uren en je krijgt ook nog korting als je zelf aankopen doet.quote:Op maandag 26 april 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vind ik voor de zorg best aardig.
in kledingzaken is het het ergst; werken bij de New Yorker, fulltime is voor een 20-jarige ¤ 900,- bruto
dat laatste was een ramp toen ik bij MediaMarkt bij kluste toen ik student wasquote:Op maandag 26 april 2010 15:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een HBO diploma heh. Dan valt het wel weer tegen. En eigenlijk vind ik het niet gek dat je in en kledingwinkel weinig verdient, je hoeft er geen opleiding voor te doen, het zijn normale uren en je krijgt ook nog korting als je zelf aankopen doet.
wow!quote:Op maandag 26 april 2010 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Ik doe er niet zo spastisch over hoor, ik hou netto het dubbele over van Lein. Alleen dan in 36 uur en 13 keer.
toch zit het onder t minimum... mag toch niet?quote:Op maandag 26 april 2010 15:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een HBO diploma heh. Dan valt het wel weer tegen. En eigenlijk vind ik het niet gek dat je in en kledingwinkel weinig verdient, je hoeft er geen opleiding voor te doen, het zijn normale uren en je krijgt ook nog korting als je zelf aankopen doet.
35. En het is gewoon een redelijk normaal salaris voor het werk dat ik doe, komt de komende 5 jaar sowieso ieder jaar nog een een stapje bij. Ik vind vooral dat mensen in de zorg onderbetaald worden.quote:Op maandag 26 april 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow!maar je was 37 toch? dat scheelt ook wel, Lein is nog jonger
Dat dusquote:Op maandag 26 april 2010 16:00 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind vooral dat mensen in de zorg onderbetaald worden.
Tja, zorg en (basis)onderwijs zijn altijd politiek hotte issues omdat we ze als maatschappij zo belangrijk vinden, dan is het toch best vreemd dat er uitgerekend deze sectoren waarin mensen zoveel verantwoordelijkheden hebben niet zo geweldig beloond wordt.quote:Op maandag 26 april 2010 16:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat dusKamp ik ook al jaren mijn hele werkende leven mee, en toch zou ik niet in het bedrijfsleven, IT of winkel willen werken
Die groeien gewoon aan plantenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |