maar mijn eerste post hier was wel serieusquote:Op maandag 26 april 2010 08:45 schreef Five_Horizons het volgende:
De 'leuke' posts () heb ik maar weggehaald.
Ik heb wel degelijk te veel verdiend en OV Gebruikt in dit jaar. Dit had jij ook maar toch bezwaar ingediend?quote:Op maandag 26 april 2010 10:24 schreef Vhiper het volgende:
Grapje heb ik ook een keer gehad jaren geleden. Oplossing:
Bezwaarschrift schrijven waarin je stelt voor het overschrijden van de bijverdiengrens je stufi te hebben stopgezet en je OV ingeleverd hebt. Kopie van bewijs van inlevering meesturen, alsmede bewijs van je inkomen tot moment van inleveren (Salarisstrook bijvoorbeeld).
Heeft bij mij gewerkt, bezwaar werd toegewezen en de naheffing werd volledig geschrapt.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:40 schreef Scorpie het volgende:
Wel kut voor je TS, nu zit je in de molen.
Juist!. Zover laat ik het ook komen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:13 schreef Snake28 het volgende:
Same here, ook teveel verdiend en een naheffing gekregen van rond de 830 euro. Wat betreft het terugbetalen: Als je de acceptgiro die je na enige tijd krijgt niet gaat betalen dan wordt de schuld omgezet in een lening (welke je dus in termijnen kunt afbetalen).
Maar ze hebben je ikn ieder geval bij de ballen. En zo hoort het. Tenslotte is het eigenlijk niet anders dan een uyitkering GENIETEN en dan ook nog een beetje lopen bijbeunen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Juist!. Zover laat ik het ook komen.
Ik vraag hier toch ook niet om adviezen om eronderuit te komen? vraag naar ervaringen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar ze hebben je ikn ieder geval bij de ballen. En zo hoort het. Tenslotte is het eigenlijk niet anders dan een uyitkering GENIETEN en dan ook nog een beetje lopen bijbeunen.
Ik heb ook een naheffing gekregen omdat ik een maand teveel had ontvangen ofzo.. Ik heb toen maar wel betaald, mn schuld is al hoog genoeg, scheelt weer een paar maanden terugbetalen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik vraag hier toch ook niet om adviezen om eronderuit te komen? vraag naar ervaringen.
Dacht dat je daar ook direct om kon vragen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Juist!. Zover laat ik het ook komen.
Ja, daar men alleen naar het inkomen van de periode dat je stufi kreeg en je OV kaart had mag kijken. Als je je OV dus in augustus ingeleverd hebt en ook geen stufi meer ontving/stop gezet hebt, moeten ze alleen naar je inkomen over januari tot augustus kijken.quote:Op maandag 26 april 2010 13:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk te veel verdiend en OV Gebruikt in dit jaar. Dit had jij ook maar toch bezwaar ingediend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |