Het topic voor homo's is ergens anders te vinden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Golden_Pauper het volgende:
misschien een domme vraag maar is t wk uberhaubt al begonnen want dan heb ik mooi weinig gemerkt van de oranje smegma.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het topic voor homo's is ergens anders te vinden.
Lijkt mij vrij sterk dat hij dat meende, indien wel, dan is het echt de grootste fail ooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Niet WK maar EK 2004. Ned - Zweden
Nadat we meer dan 30 min onderweg waren ineens iemand 'Die met die gele shirts, zijn wij dat nou?'
iedereen![]()
was een vrouw. en ja, die meende dat echt. Dat kon je aan alles merken. We maken er dan ook nu nog steeds grappen over.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef .Paul het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij sterk dat hij dat meende, indien wel, dan is het echt de grootste fail ooit.
Kan best, wij droegen toen geloof ik witte shirts. Best logisch dat je als niet-kenner dan wit niet meteen met 't Nederlands elftal associeertquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef .Paul het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij sterk dat hij dat meende, indien wel, dan is het echt de grootste fail ooit.
Mensen (meestal vrouwen) die de regels niet kennen en blaten over overtredingen zodra iemand pijn lijkt te hebben, of dingen roepen als 'dat deed hij niet expres' als iemand te laat inkomt etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:39 schreef OnCraintDégun het volgende:
Mijn moeder die bij een herhaling dacht dat er alweer gescoord werd.![]()
(Eigenlijk erger ik me ook heel erg aan die mensen ("niet kenners") die bij elke lichte duw of duel doen alsof ze een onthoofding zien. )
Juist.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:07 schreef WILLYpinda het volgende:
Vaak al genoemd denk ik
Bij elk schot
Wat een mooi schot
Bij elk doelpunt
Wat een mooi doelpunt
Bij dik buitenspel
Dat weet ik niet zo zeker of het buitenspel was.
....
Robje pas gebruiken in de kwartfinale !!!
Toen ik dit las dacht ik, je pa houdt van gewelddadig, smerig voetbal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef Adames het volgende:
Niet echt dom, maar volgens mijn vader moeten er per wedstrijd ongeveer evenveel kaarten vallen als bij Nederland - Portugal 2006.
Nee juist niet, alles wat een beetje op een schwalbe of een overtreding lijkt is gelijk vrije trap of kaart.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik, je pa houdt van gewelddadig, smerig voetbal.
Laat hij maar basketbal gaan kijken ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Adames het volgende:
!
[..]
Nee juist niet, alles wat een beetje op een schwalbe of een overtreding lijkt is gelijk vrije trap of kaart.
Dat die voetballers het maar afleren!
Elke schwalbe verdient naar mijn mening inderdaad een kaart, 't is gewoon spelbederf en als het consequent met geel wordt bestraft is 't allemaal heel gauw afgelopen met die onzinquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef Adames het volgende:
Niet echt dom, maar volgens mijn vader moeten er per wedstrijd ongeveer evenveel kaarten vallen als bij Nederland - Portugal 2006.
Elke schwalbe en klein tikje is een kaart ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |