Dat is niet domquote:Op maandag 7 juni 2010 00:46 schreef ohnikua het volgende:
'Robben, is die belangrijk dan? Zo goed als bijvoorbeeld van Bronckhorst?'
Het was geen sarcasme
Andersom gebeurt dat net zo goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 04:00 schreef Sieb87 het volgende:
Domme opmerking van een ajaxcied: ''Als Dirk Kuyt scoort, juich ik niet''
Ik probeerde nog dingen zoals ''Nationaal belang'', ''Wesley knuffelt Dirk dan ook'' etc, mocht niet baten. Nee, spelers van Feyenoord kan hij niet voor juichen.
Vind het altijd zo ongelofelijk dat mensen dan echt niet kunnen juichen. Met Robben zaterdag vond ik nog het mooiste voorbeeld. Elke speler was teleurgesteld. Ajax, Feyenoord, het maakt allemaal niet uit.
Ik dus wel. Als je normaal niet van voetbal houdt en roept 'ach, het is maar een spelletje', sodemieter dan ook op met een groot toernooi. Irritanter kutvolk is er niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef Monolith het volgende:
Ik heb op zich niet zoveel bezwaar tegen mensen die één keer in de twee jaar 'voetballiefhebber' zijn. Het probleem is echter dat er van dat soort mensen zijn die dan opeens denken dat ze ook hun mening over voetbal moeten gaan geven. Omdat ze natuurlijk geen enkele inhoudelijke kennis van het spelletje hebben krijg je dan bijvoorbeeld als Nederland een geweldige wedstrijd aan het spelen is, maar op een lullige / onterechte manier 0-1 achter staat de opmerking 'Nederland speelt echt slecht'. Van die mensen die het presteren om live een wedstrijd te kijken en toch de teletekst supporter uit te hangen.
Nog erger vind ik het als ons Oranje publiek er als een stelletje dooien bij zit, en dan vervolgens als er in de 79ste minuut 1-0 wordt gescoord gaat roepenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef jooi het volgende:
Ik vond heel erg en dom het scanderen van het oranje-publiek tijdens de eerste helft Nederland - Ghana:
"GA EENS VOETBALLEN" of "WIJ WILLEN VOETBAL ZIEN"
we hebben de beste voetballers op het veld en denk je dat die niet willen voetballen? doe even normaal. Ghana was in de eerste helft een sterke tegenstander omdat: ze zijn fysiek sterk en kunnen hard rennen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 04:00 schreef Sieb87 het volgende:
Domme opmerking van een ajaxcied: ''Als Dirk Kuyt scoort, juich ik niet''
Ik probeerde nog dingen zoals ''Nationaal belang'', ''Wesley knuffelt Dirk dan ook'' etc, mocht niet baten. Nee, spelers van Feyenoord kan hij niet voor juichen.
Vind het altijd zo ongelofelijk dat mensen dan echt niet kunnen juichen. Met Robben zaterdag vond ik nog het mooiste voorbeeld. Elke speler was teleurgesteld. Ajax, Feyenoord, het maakt allemaal niet uit.
per definitie heeft imho het nederlandse publiek nooit iets van het idee van de 'Twaalfde Man' begrepen .... je team steunen als ze het moeilijk hebben op een positieve wijze en niet per definitie enkel komen om verwachtte successen te vieren, en al voor de wedstrijd daarover pochen.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nog erger vind ik het als ons Oranje publiek er als een stelletje dooien bij zit, en dan vervolgens als er in de 79ste minuut 1-0 wordt gescoord gaat roepen
Tis stil aan de overkant
Jouw oma is een fucking baasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
WK van 4 jaar geleden. was een een duitser die een overtreding maakte.
mijn oma: "die beckenbauer had rood moeten hebben."
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat doet die van mij niet jammer genoeg.
mijn vriendin blijft er stug bijzitten, want zij zegt: "altijd als ik kijk verliezen ze"
wie is jozias de boer in vredesnaam?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:34 schreef Aotearoa het volgende:
"Spelen Ronald en Jozias de Boer nog in het Nederlands elftal?"
Ik word zo gek van die mongool. Weet eigenhandig de sport 20 jaar in het verleden te houden. Zonder hem waren onterechte goals inmiddels zo goed als verleden tijd en was buitenspel checken volautomatisch en onfeilbaar.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef Wilskracht het volgende:
'Technologie schadelijk voor voetbalsport' PRETORIA - Het gebruik van technologie om belangrijke beslissingen in een voetbalwedstrijd te nemen is schadelijk voor de sport. Dit zei de baas van de wereldvoetbalbond Sepp Blatter zondag.
Sepp Blatter Foto: AFP „Als er technologie bij komt kijken, zullen er geen discussies meer zijn. Dat willen we niet. We willen emoties op het veld en soms wat meer dan dat: passie”, aldus Blatter.
Zo blijft de FIFA erbij technologie van het voetbalveld te weren. Blatter wil de sport naar eigen zeggen 'menselijk' houden. In maart besliste de International Football Association Board (IFAB) al dat er geen technologische hulpmiddelen mogen worden gebruikt om vast te stellen of de bal de doellijn is gepasseerd.
En was de corruptie uitgebannen uit de sport.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die mongool. Weet eigenhandig de sport 20 jaar in het verleden te houden. Zonder hem waren onterechte goals inmiddels zo goed als verleden tijd en was buitenspel checken volautomatisch en onfeilbaar.
vooral die eerstequote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Ex vriendin: "Hebben die keepers het te koud ofzo, dat ze handschoenen dragen".
Andere ex vriendin: "Buitenspel is toch dat spelers gemasseerd worden buiten het veld als ze pijn hebben ??"
Vraag van mijn moeder die alle aanwezigen verwarde: "Waarom staan er vlaggen in die hoek."
Daar moet de bal in het gatquote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Vraag van mijn moeder die alle aanwezigen verwarde: "Waarom staan er vlaggen in die hoek."
Dat vermoeden is correct ben ik bangquote:Op maandag 7 juni 2010 12:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En was de corruptie uitgebannen uit de sport.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Ex vriendin: "Hebben die keepers het te koud ofzo, dat ze handschoenen dragen".
Andere ex vriendin: "Buitenspel is toch dat spelers gemasseerd worden buiten het veld als ze pijn hebben ??"
Mijn vader weet dan een nog irritantere opmerking te maken, het is volgens hem niet maar een spelletje, nee "het is maar een geluksspelletje"quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef marcodej het volgende:
Ik stoor me niet eens aan de domme opmerking, vind ik meestal zelfs grappig. Maar er is een ding wat je niet moet doen met mij in de buurt: Vlak nadat we uitgeschakeld zijn gaan relativeren "dat het maar een spelletje is"...
Het ontbreken van technologie schaadt de sport juist, want het allerbelangrijkste bij sport is dat het spel eerlijk gespeeld wordt. Alles wat kan helpen om het spel eerlijker te laten verlopen moet ingezet worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die mongool. Weet eigenhandig de sport 20 jaar in het verleden te houden. Zonder hem waren onterechte goals inmiddels zo goed als verleden tijd en was buitenspel checken volautomatisch en onfeilbaar.
quote:Serie portretten
Vierluik Vrienden van Nederland, waarin verder wordt gekeken dan onze landsgrenzen. Bevriende machthebbers worden geportretteerd. Vrienden die zo hun eigen idee hebben over het naleven van de democratische beginselen: Poetin, Berlusconi, Karzai en Blatter. Een onderzoek of Nederland er verstandig aan doet deze mensen aan de borst te koesteren.
Met onderzoeksjournalistieke methoden wordt de doopceel van Fifa-baas Joseph 'Sepp' Blatter, via wie Nederland het WK van 2018 moet binnenhalen, doorgelicht.
Dat bedoel ik ook. Ze mogen best één keer per twee jaar 'voetballiefhebber' zijn, maar ze moeten daarbij niet hun mening gaan lopen geven.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik dus wel. Als je normaal niet van voetbal houdt en roept 'ach, het is maar een spelletje', sodemieter dan ook op met een groot toernooi. Irritanter kutvolk is er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |