Dudeeeee!quote:Op maandag 26 april 2010 02:03 schreef Dakduif het volgende:
Als je er de volgende keer nou gewoon in stikt heb je de volgende keer van bovenstaande klacht in elk geval géén last.
Ik weet het niet.. Maar naast die nare nasmaak heb ik nergens last vanquote:Op maandag 26 april 2010 02:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Weet je zeker dat ze niet al wat langer in de AH lagen?
Soesjes zijn heerlijkquote:Op maandag 26 april 2010 01:58 schreef Thomas B. het volgende:
Die dingen zijn vers al niet te vreten.
Normaal neem ik chocoladesoesjes meequote:Op maandag 26 april 2010 02:24 schreef MaskOfSanity het volgende:
Zo'n wanproduct halen omdat het toevallig in de aanbieding is.
Het toeval wil dat ik vandaag nog twee dozen van die dingen heb aangeschaft bij de Albert Heijn. Er was mij verzocht ze mee te nemen naar een soort van feestje een aangezien ze in de Bonus waren heb ik twee dozen gekochtquote:
Dat moet wel een tof feest zijn geweest!!quote:Op maandag 26 april 2010 02:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het toeval wil dat ik vandaag nog twee dozen van die dingen heb aangeschaft bij de Albert Heijn. Er was mij verzocht ze mee te nemen naar een soort van feestje een aangezien ze in de Bonus waren heb ik twee dozen gekocht
Niet op de minste plaats omdat er waarsch. naderhand nog snoepzakjes werden uitgedeeld.quote:Op maandag 26 april 2010 02:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat moet wel een tof feest zijn geweest!!
Ik wil ook een snoepzakje!!!quote:Op maandag 26 april 2010 02:39 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Niet op de minste plaats omdat er waarsch. naderhand nog snoepzakjes werden uitgedeeld.
Heb wel pics van een variant daarop, alleen weet ik niet hoe ik ze op Fok! moet zettenquote:
Upload ze @ tinypic.com en plaats hier een link.quote:Op maandag 26 april 2010 03:53 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Heb wel pics van een variant daarop, alleen weet ik niet hoe ik ze op Fok! moet zetten
quote:Op maandag 26 april 2010 03:55 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Upload ze @ tinypic.com en plaats hier een link.
Die uit de diepvries hebben altijd wel een beetje een vreemde smaak vind ikquote:
Ik vind het ook niks. Deeg vaak uitgedroogd en de slagroom niet vers. Een beetje van alles niets.quote:Op maandag 26 april 2010 04:00 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Die uit de diepvries hebben altijd wel een beetje een vreemde smaak vind ik
Daarom ook zelfgemaakte soesjesquote:Op maandag 26 april 2010 04:03 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks. Deeg vaak uitgedroogd en de slagroom niet vers. Een beetje van alles niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |