Onbetaalde stage?quote:Op zondag 25 april 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
bij mij duurt het alleen nog een tijdje voor dat er genoeg binnen is, scheelt wel dat het voornamelijk alleen maar shirts zijn die ik nodig heb maar is goed
slaap ze trevquote:
sorry ik had de LaPoquote:
Doe je goed. Ik heb met mijn ariër uiterlijk de hele dag in de zon gelegen en ik ben niet verbrandquote:Op maandag 26 april 2010 06:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren gewoon mn schouders verbrand![]()
Maar amsterdam was wel gezellig
Had je maar mee moeten gaanquote:Op maandag 26 april 2010 06:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb met mijn ariër uiterlijk de hele dag in de zon gelegen en ik ben niet verbrand
3 hoog in de bijenkorf zeker.quote:Op maandag 26 april 2010 06:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je maar mee moeten gaan![]()
Ik ben met Laforest naar grote hoogtes gestegen
In de zweefmolen op de kermisquote:
Jaaaaquote:Op maandag 26 april 2010 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de zweefmolen op de kermis60 meter hoog
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuldquote:Op maandag 26 april 2010 07:18 schreef Stoeprand het volgende:
OKÉ, KLAAR NU MET DAT NABESPREKEN. DAT IS RETESAAI EN ONINTERESSANT VOOR DE MENSEN DIE ER NIET BIJ WAREN.
Er zijn wel meer mensen die er niet bij waren, waarvoor het ook oninteressant is. Ik heb het niet alleen over mezelf.quote:Op maandag 26 april 2010 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuld
Ja idd en heeft ie wel wat leuks gemist.quote:Op maandag 26 april 2010 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben je uitgenodigd, dat jij niet wilde komen is niet onze schuld
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilenquote:Op maandag 26 april 2010 07:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die er niet bij waren, waarvoor het ook oninteressant is. Ik heb het niet alleen over mezelf.
Als er niet snel wordt ingegrepen, wordt er zo een heel topic aan gewijd.quote:Op maandag 26 april 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilen
Daar ben je zelf anders ook heel goed in.quote:Op maandag 26 april 2010 07:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als er niet snel wordt ingegrepen, wordt er zo een heel topic aan gewijd.
Dan hoef je niet meteen te reageren alsof het ''die periode van de maand is''.
Nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 26 april 2010 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben je zelf anders ook heel goed in.
Aanstellerige kutkat
Ja dus zweefmolen, Krasnapolski hotel, bier en tieten.quote:Op maandag 26 april 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je eigen niet zo fucking aanstellen. Dit is de eerste keer dat ik de meet van gisteren bespreek en dan kom je meteen jankmuilen
Die kop van die bejaarde op de wcquote:Op maandag 26 april 2010 07:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dus zweefmolen, Krasnapolski hotel, bier en tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |