OS 4 komt binnenkort uit, ja.quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig. Is er een nieuwe update voor de iPhone geweest?
?quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig. Is er een nieuwe update voor de iPhone geweest?
Volgens mij heb ik die 3.1.3. ook gemistquote:
Ik ook, houden zo. Je hebt niets aan 3.1.3, behalve dat je hem niet kan jailbreaken.quote:Op zondag 25 april 2010 23:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die 3.1.3. ook gemist
edit: jup.. 3.1.2 hier![]()
Dan laat ik hem maar zoquote:Op zondag 25 april 2010 23:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook, houden zo. Je hebt niets aan 3.1.3, behalve dat je hem niet kan jailbreaken.
Maarquote:Op zondag 25 april 2010 23:19 schreef o.us het volgende:
Ik heb OS 4 geprobeerd trouwens.. vind hem niet zo bijzonder.
Er is geen maar. Je kan nu ook dingen doen waarvoor je moest JBen, zoals multitasking, eigen wallpaper en bestanden versturen via Bluetooth.quote:
Draai dan Android op jouw ei naast jouw eigen iPhone OS.quote:Op zondag 25 april 2010 23:23 schreef Biogarde het volgende:
Vind sowieso het OS een beetje ouderwets aanvoelen sinds een tijd. Het mag allemaal wat frivoler vind ik. De iPhone is no wai een zakelijk toestel, dus wat dat betreft mag OS X allemaal best een beetje minder statisch.
Kijk eens naar Android 2.1. Ziet er allemaal net iets frisser uit vind ik. Maar hey, das mijn mening.
Ik moest hierom gewoon keihard lachen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:23 schreef Biogarde het volgende:
Vind sowieso het OS een beetje ouderwets aanvoelen sinds een tijd. Het mag allemaal wat frivoler vind ik. De iPhone is no wai een zakelijk toestel, dus wat dat betreft mag OS X allemaal best een beetje minder statisch.
Kijk eens naar Android 2.1. Ziet er allemaal net iets frisser uit vind ik. Maar hey, das mijn mening.
Dat is ook wel weer waar, maar volgens mij kwam het wel einde deze maand als ik Redmondpie mag gelovenquote:Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Zouden ze nu nog een JB ontwikkelen voor 3.1.3? 4 komt over een week of 6,7 en zelfs de eigenwijze pisbuizen die zijn blijven steken op 2 () zullen overstappen naar 4 gezien de features.
quote:Op maandag 26 april 2010 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand zijn 32mb vol?
Ik ervaar hetzelfde als ik naar Android kijk. Misschien is 't wel gewoon verveling met 't iPhone OSquote:Op zondag 25 april 2010 23:23 schreef Biogarde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |