Idd,dat dit kan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die?
Wat een treurige 'discussie' verder, kolere. Kan ook nooit even een avondje op het terras zitten, zonder dat er een paar zich niet weten te gedragen.
Jaarlijkse afstraffing,Feyenoord komt naar Amsterdam voor ''afstraffingen''quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:21 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ajax komt op 6 mei naar De Kuip voor hun jaarlijkse afstraffing
en psv komt op zijn beurt weer naar amsterdam om ajax ff een jaarlijks lesje te lerenquote:Op vrijdag 30 april 2010 04:36 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Jaarlijkse afstraffing,Feyenoord komt naar Amsterdam voor ''afstraffingen''
overigens ben jij nog 100x triester dan stevenmacquote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij duikt er nog ver onder met je uitspraken
Echt waarquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
overigens ben jij nog 100x triester dan stevenmac
Laatste keer dat het 0-3 werd is bijna 20 jaar geleden. Zo 'gewoon' als jij het laat overkomen is het dus nietquote:
Het werd 2-0, snel tevreden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
laatste keer dat Ajax Feyenoord in de pan hakte is een week geleden dus het is heel gewoon
Volgens mij draai jij het nu om, heb het geen moment over de uitslag gehad. Je uitspraken zijn alleen op zijn minst merkwaardig te noemen. Maar als jij denkt dat het gewoon 0-3 word dan kan dat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
niet omdraaien, is 2-0 tegenwoordig en goed resultaat voor Feyenoord?
over snel tevreden gesprokenquote:
Nou, dat hebben we dit jaar en vorig jaar wel weer gezien inderdaad!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:46 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en psv komt op zijn beurt weer naar amsterdam om ajax ff een jaarlijks lesje te leren![]()
!!!!!!111!!!!11!!!12quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:47 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
over snel tevreden gesproken_! Volgens mij was het Been die na afloop van de wedstrijd tevreden was met het 2-0 tegen de aartsrivaal
_!
Hehe, ik wilde net zeggen. Als Ajax gewoon voetbalt, kan niemand in Nederland punten pakken tegen Ajax.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we dit jaar en vorig jaar wel weer gezien inderdaad!
Ajax gaat huishouden in de kuip bedoel je te zeggen ipv wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:21 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ajax komt op 6 mei naar De Kuip voor hun jaarlijkse afstraffing
je begint kwalitatief achteruit te gaan, beetje jammerquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
!!!!!!111!!!!11!!!12
Wat heb ik met Been en zijn uitspraken te maken.
Ik heb niets met Been te maken, hij zegt wel vaker domme dingen en zo ook het bovenstaande.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:34 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
je begint kwalitatief achteruit te gaan, beetje jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |