Ik ga het wel een keer uitproberenquote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Veelvuldig Nederlands kampioen ijsmaken (oid), maar geloof wat je wilt verder
Ik vind het ook niets, maar ja, mensen als Steer zijn er blijkbaar mee geholpenquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Als je gay bent en je zo uitdost en op een boot gaat staan is niks om pride op te zijn lijkt me
Ik dacht ff dat het carnaval wasquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Als je gay bent en je zo uitdost en op een boot gaat staan is niks om pride op te zijn lijkt me
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het ook niets, maar ja, mensen als Steer zijn er blijkbaar mee geholpen
Bwhahaha, die opmerkingquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Dat is wel heftig zegquote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik soms nog wel maar probeer dat gauw te verkroppen want dan slaap ik niet meer die nacht. als ik echt te bang ben dan zet ik mijn wekker een half uur verder dan huidige tijd, en dan word ik wakker en zet ik mijn wekker 2 uur verder.. tot ik erdoorheen slaap en 's morgens wakker word en me afvraag waarom ik bang was
Ik vind het vreselijk denigrerend klinken als ik eerlijk ben. Ik krijg het mijn strot niet uit.quote:
Volgende week, als ik bijgekomen ben van kamp ga ik het doenquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hee TAVKAP, kun jij je vrouwtjevragen of ze eens een keertje die MBTI test gaat doen als ze wat tijd heeft? Ben wel benieuwd eigenlijk
Ben erg benieuwd sunnyquote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgende week, als ik bijgekomen ben van kamp ga ik het doen
hoezo? ik snap dat nooit.quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk denigrerend klinken als ik eerlijk ben. Ik krijg het mijn strot niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |