Ik ga het wel een keer uitproberenquote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Veelvuldig Nederlands kampioen ijsmaken (oid), maar geloof wat je wilt verder
Ik vind het ook niets, maar ja, mensen als Steer zijn er blijkbaar mee geholpenquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Als je gay bent en je zo uitdost en op een boot gaat staan is niks om pride op te zijn lijkt me
Ik dacht ff dat het carnaval wasquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Als je gay bent en je zo uitdost en op een boot gaat staan is niks om pride op te zijn lijkt me
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het ook niets, maar ja, mensen als Steer zijn er blijkbaar mee geholpen
Bwhahaha, die opmerkingquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Dat is wel heftig zegquote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik soms nog wel maar probeer dat gauw te verkroppen want dan slaap ik niet meer die nacht. als ik echt te bang ben dan zet ik mijn wekker een half uur verder dan huidige tijd, en dan word ik wakker en zet ik mijn wekker 2 uur verder.. tot ik erdoorheen slaap en 's morgens wakker word en me afvraag waarom ik bang was
Ik vind het vreselijk denigrerend klinken als ik eerlijk ben. Ik krijg het mijn strot niet uit.quote:
Volgende week, als ik bijgekomen ben van kamp ga ik het doenquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hee TAVKAP, kun jij je vrouwtjevragen of ze eens een keertje die MBTI test gaat doen als ze wat tijd heeft? Ben wel benieuwd eigenlijk
Ben erg benieuwd sunnyquote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgende week, als ik bijgekomen ben van kamp ga ik het doen
hoezo? ik snap dat nooit.quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk denigrerend klinken als ik eerlijk ben. Ik krijg het mijn strot niet uit.
Ik voorspel alvast dat ze geen INFJ isquote:
Alsof hier iemand is die het Steer serieus kwalijk neemt...quote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo? ik snap dat nooit.
je weet toch in welke context steer het zegt, die bedoelde het toch gewoon aardig. en dan nog gaan mensen zeuren erover.
Ik vind het verschrikkelijk klinken.. krijg al kromme tenen als mensen zichzelf of anderen (quote:
ik zeg nergens iets over kwalijk nemen toch?quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof hier iemand is die het Steer serieus kwalijk neemt...
quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
Alsof hier iemand is die Steer serieus neemt...
Door de toon waarop je het zeuren noemt kwam bij mij wel zo over.quote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg nergens iets over kwalijk nemen toch?
je leest een woord en dan heb je het over toon?quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door de toon waarop je het zeuren noemt kwam bij mij wel zo over.
Ik heb geen idee, jij bent de expert. Doe een gok, ik lees de omschrijving en zeg je of ik het met je eens benquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: welke letters is ze dan wel?
DE, TAV bedoelde het niet zoquote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg nergens iets over kwalijk nemen toch?
ISFP of INFPquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, jij bent de expert. Doe een gok, ik lees de omschrijving en zeg je of ik het met je eens ben
quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DE, TAV bedoelde het niet zo
TAV, DE bedoelde het niet zo
Gut wat ben ik toch conflictmijdend
* Stereotomy gaat op eBay bieden op een ruggengraat
quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DE, TAV bedoelde het niet zo
TAV, DE bedoelde het niet zo
Gut wat ben ik toch conflictmijdend
* Stereotomy gaat op eBay bieden op een ruggengraat
Kan niet wachtenquote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je ouder wordt wordt het wel iets minder
INFP zit van deze twee het dichts bij.quote:
Kom maar op jij, ik wacht buiten op jequote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef DarkElf het volgende:
steer![]()
ik zal mijn mond wel houden hoor, kan je weer ontspannen he? alles voor de lieve culvrede
tss kan je heus wel aan ondanks mijn verzwakte toestand.quote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom maar op jij, ik wacht buiten op je![]()
quote:
Vervang het werkwoord door 'lopen', dus: Ik weet precies hoe hij loopT --> BedoelT dus (stam + T).quote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik plaag Steer, ik weet precies hoe hij het bedoeldtdtdt.
Is dat nou met een d of een t Braam
Ik stem voorquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef borisz het volgende:
Googelen op ruggengraat geeft
[ [url=http://www.nmr.nl/nmr/binary/retrieveFile?instanceid=4&itemid=723&filename=zeedui03g[2].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef Duderella het volgende:
Achterhoek, e.o., wij willen er wonen. Met de omstreken bedoel ik Lochem, Kranenburg, die kant op.
Was ik INFP? Ik ben de juiste afkorting al weer vergeten.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar het testje.INFP's zijn volgens mij van alle types het minst geneigd ruzie te maken (hoi Dude
) dus dat past wel bij een conflictmijdend type denk ik.
Ik denk dat de door ons beoogde huizen nog iets boven budget zijn. Verscholen boerderijtjes met fruitbomen en een oprijlaantje, dat werk.quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
doen!! Gezellig hier in deze hoek hoor! En dat stukje Achterhoek is idd prachtig!!
Fruitbomenquote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat de door ons beoogde huizen nog iets boven budget zijn. Verscholen boerderijtjes met fruitbomen en een oprijlaantje, dat werk.Maar wie weet wat je lotto toekomst brengt.
Dat kwam er uit het testje ja.quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Was ik INFP? Ik ben de juiste afkorting al weer vergeten.
Ja herkenbaar. En jij bent ook al wat ouder he.quote:Ruzie heb ik nooit nee. Sterker nog, ik word vaak ingeschakeld om te bemiddelen.
Maar ik ben ook niet van de lieve vrede en alles onder het tapijt vegen. Wel van duidelijkheid en geen verborgen agenda's. Dat praat het makkelijkste (ik ben te lui voor complexiteit).
Ik ben gewoon niet duidbaarquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigt Steer, zit even verder te lezen, maar ik herken in beide types wel Sunny aspecten en sommige kloppen ook weer echt niet.
nietus, ik zit gewoon op de bankquote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals je ziet ligt Donkere Elf allang onder![]()
![]()
Tnx Juf Dude, was het loik in the behindcorner?
We zullen zien.quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigt Steer, zit even verder te lezen, maar ik herken in beide types wel Sunny aspecten en sommige kloppen ook weer echt niet.
Yes, very nice, with all the høkers. We even threw ourselves in the nightlife of Wintersneighbourhood.quote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals je ziet ligt Donkere Elf allang onder![]()
![]()
Tnx Juf Dude, was het loik in the behindcorner?
ik ook niet.. je wilt vrouwen echt niet knuffelen daarna, of aan/onder de kleding zittenquote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar nou leuk aan moet zijn voor mannetjes
Kom dan lahaaaangs! En anders moeten we ergens eind augustus maar iets regelen.quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kwam er uit het testje ja.Met een vrij sterke F ook nog, waar ik verbaasd over was. Geeft nog maar eens aan dat je iemand nauwelijks goed kunt kennen als je die nooit ontmoet hebt. Dude wanneer meeten wij mekaar nu eens
![]()
[..]
Ja een miniem tikje.quote:Ja herkenbaar. En jij bent ook al wat ouder he.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zullen zien.Of misschien is Sunny zo'n MBTI-borderliner die niet in één type te vangen is.
IxFx gok ik met enige zekerheid. De twee andere letters ken ik sunny niet goed genoeg voor...
nee idd. maar wrs denken wij te practisch ofzo?quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet.. je wilt vrouwen echt niet knuffelen daarna, of aan/onder de kleding zitten
Ofwel in het lokale bruine café?quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yes, very nice, with all the høkers. We even threw ourselves in the nightlife of Wintersneighbourhood.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yes, very nice, with all the høkers. We even threw ourselves in the nightlife of Wintersneighbourhood.
De I en F kloppen zekerquote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zullen zien.Of misschien is Sunny zo'n MBTI-borderliner die niet in één type te vangen is.
IxFx gok ik met enige zekerheid. De twee andere letters ken ik sunny niet goed genoeg voor...
oh is die ellende al weer begonnen?quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net 3 muggen in 3 klappen half dood gemept en door de wc gespoeld![]()
daarna mn handen gewassen
Ik zou mijn 2 zussen wel eens de lijst in willen laten vullen, alleen ben ik bang dat hun engels niet goed genoeg is en ze de vragen niet begrijpen.quote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent toch niet zo oud??quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kom dan lahaaaangs! En anders moeten we ergens eind augustus maar iets regelen.![]()
[..]
Ja een miniem tikje.
het idee vechten vinden ze gewoon geil, vooral met zo min mogelijk kleding en misschien vinden ze modder geil omdat ze dan denken dat die vrouwen wild, taboeloos en ontembaar zijn? zoiets?quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee idd. maar wrs denken wij te practisch ofzo?
quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
het is zelfs al wespentijd!quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh is die ellende al weer begonnen?
stomme beesten, 30 jaar moesten ze mij niet maar de laatste jaren waarderen ze mij ook ineens
Denk dat het iets met glibberigheid te maken heeft eigenlijk..quote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het idee vechten vinden ze gewoon geil, vooral met zo min mogelijk kleding en misschien vinden ze modder geil omdat ze dan denken dat die vrouwen wild, taboeloos en ontembaar zijn? zoiets?
want?quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En Steer meets Dude kan zomaar geregeld zijn eind aug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nou, dát zei Isa (ISFP) dus 2 topics geleden letterlijk ook.quote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
toch fijn dat anderen wel weten hoe ik in elkaar zit
en wat is geil aan glibberigheid? dan denk ik aan condooms, en daar worden mannen niet geil van toch?quote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk dat het iets met glibberigheid te maken heeft eigenlijk..
raam open , ze willen er denk uitquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons zitten de wespen steeds in de slaapkamer. Lekker te zoembaajen tegen het raam
quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dát zei Isa (ISFP) dus 2 topics geleden letterlijk ook.![]()
N/S vind ik persoonlijk erg moeilijk te beoordelen, omdat het vrij ongrijpbaar is. Meestal probeer ik een paar vergezochte grappen uit, en als het niet begrepen wordt ga ik voor een S, anders voor een N.Maar vandaag ben ik al gepwnd door Borisz dus ik neem deze methode ook al niet meer serieus.
was dat net zoiets als wie is de chef? dat vind ik zo stom hoe die mensen over elkaar pratenquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Braamyo het volgende:
Hey cullers,
Ik was nog ff online aan het kijken tussen de RTL5 programma's waar je voor op kunt geven, zoals bijvoorbeeld over de kook. En moest meteen aan jullie denken
Vroeg me af of 1 van jullie zijn kook skillaz voor dat programma wou demonsterenIk kan er niet goed genoeg voor koken maar mischien vind 1 van jullie het wel super tof.
Dit soort testen zit een kern van waarheid in maar hetquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dát zei Isa (ISFP) dus 2 topics geleden letterlijk ook.![]()
N/S vind ik persoonlijk erg moeilijk te beoordelen, omdat het vrij ongrijpbaar is. Meestal probeer ik een paar vergezochte grappen uit, en als het niet begrepen wordt ga ik voor een S, anders voor een N.Maar vandaag ben ik al gepwnd door Borisz dus ik neem deze methode ook al niet meer serieus.
Nou, als er ergens niet een beetje glibberigheid aan te pas komt was het iig niet geilquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en wat is geil aan glibberigheid? dan denk ik aan condooms, en daar worden mannen niet geil van toch?
Nah, dit programma ging over 5 luitjes die ieder een avond voor, tussen, hoofd en na gerecht moeten maken, en een avondje in de bediening moeten staan.quote:Op zondag 25 april 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was dat net zoiets als wie is de chef? dat vind ik zo stom hoe die mensen over elkaar praten
oh, nou.. ik zak al op bediening. na 3 weken als serveerster ontslagenquote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, dit programma ging over 5 luitjes die ieder een avond voor, tussen, hoofd en na gerecht moeten maken, en een avondje in de bediening moeten staan.
o shit, ik denk na zover ik kan maar ik kom niet verquote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, als er ergens niet een beetje glibberigheid aan te pas komt was het iig niet geil![]()
Ik maak me ineens zorgen om jequote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o shit, ik denk na zover ik kan maar ik kom niet verik snap je niet
Een IxFx.quote:Op zondag 25 april 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Enneh wat was ik nou ookalweer volgens jou?? Was dat het zelfde als Isa? Nee toch??
Man, ik ben nu al de draad kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |