Ik ga het wel een keer uitproberenquote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Veelvuldig Nederlands kampioen ijsmaken (oid), maar geloof wat je wilt verder
Ik vind het ook niets, maar ja, mensen als Steer zijn er blijkbaar mee geholpenquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Als je gay bent en je zo uitdost en op een boot gaat staan is niks om pride op te zijn lijkt me
Ik dacht ff dat het carnaval wasquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Als je gay bent en je zo uitdost en op een boot gaat staan is niks om pride op te zijn lijkt me
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het ook niets, maar ja, mensen als Steer zijn er blijkbaar mee geholpen
Bwhahaha, die opmerkingquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Gaypride![]()
Dat is wel heftig zegquote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik soms nog wel maar probeer dat gauw te verkroppen want dan slaap ik niet meer die nacht. als ik echt te bang ben dan zet ik mijn wekker een half uur verder dan huidige tijd, en dan word ik wakker en zet ik mijn wekker 2 uur verder.. tot ik erdoorheen slaap en 's morgens wakker word en me afvraag waarom ik bang was
Ik vind het vreselijk denigrerend klinken als ik eerlijk ben. Ik krijg het mijn strot niet uit.quote:
Volgende week, als ik bijgekomen ben van kamp ga ik het doenquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Hee TAVKAP, kun jij je vrouwtjevragen of ze eens een keertje die MBTI test gaat doen als ze wat tijd heeft? Ben wel benieuwd eigenlijk
Ben erg benieuwd sunnyquote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgende week, als ik bijgekomen ben van kamp ga ik het doen
hoezo? ik snap dat nooit.quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk denigrerend klinken als ik eerlijk ben. Ik krijg het mijn strot niet uit.
Ik voorspel alvast dat ze geen INFJ isquote:
Alsof hier iemand is die het Steer serieus kwalijk neemt...quote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo? ik snap dat nooit.
je weet toch in welke context steer het zegt, die bedoelde het toch gewoon aardig. en dan nog gaan mensen zeuren erover.
Ik vind het verschrikkelijk klinken.. krijg al kromme tenen als mensen zichzelf of anderen (quote:
ik zeg nergens iets over kwalijk nemen toch?quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof hier iemand is die het Steer serieus kwalijk neemt...
quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
Alsof hier iemand is die Steer serieus neemt...
Door de toon waarop je het zeuren noemt kwam bij mij wel zo over.quote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg nergens iets over kwalijk nemen toch?
je leest een woord en dan heb je het over toon?quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door de toon waarop je het zeuren noemt kwam bij mij wel zo over.
Ik heb geen idee, jij bent de expert. Doe een gok, ik lees de omschrijving en zeg je of ik het met je eens benquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De vraag is: welke letters is ze dan wel?
DE, TAV bedoelde het niet zoquote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zeg nergens iets over kwalijk nemen toch?
ISFP of INFPquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, jij bent de expert. Doe een gok, ik lees de omschrijving en zeg je of ik het met je eens ben
quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DE, TAV bedoelde het niet zo
TAV, DE bedoelde het niet zo
Gut wat ben ik toch conflictmijdend
* Stereotomy gaat op eBay bieden op een ruggengraat
quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DE, TAV bedoelde het niet zo
TAV, DE bedoelde het niet zo
Gut wat ben ik toch conflictmijdend
* Stereotomy gaat op eBay bieden op een ruggengraat
Kan niet wachtenquote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je ouder wordt wordt het wel iets minder
INFP zit van deze twee het dichts bij.quote:
Kom maar op jij, ik wacht buiten op jequote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef DarkElf het volgende:
steer![]()
ik zal mijn mond wel houden hoor, kan je weer ontspannen he? alles voor de lieve culvrede
tss kan je heus wel aan ondanks mijn verzwakte toestand.quote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom maar op jij, ik wacht buiten op je![]()
quote:
Vervang het werkwoord door 'lopen', dus: Ik weet precies hoe hij loopT --> BedoelT dus (stam + T).quote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik plaag Steer, ik weet precies hoe hij het bedoeldtdtdt.
Is dat nou met een d of een t Braam
Ik stem voorquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef borisz het volgende:
Googelen op ruggengraat geeft
[ [url=http://www.nmr.nl/nmr/binary/retrieveFile?instanceid=4&itemid=723&filename=zeedui03g[2].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef Duderella het volgende:
Achterhoek, e.o., wij willen er wonen. Met de omstreken bedoel ik Lochem, Kranenburg, die kant op.
Was ik INFP? Ik ben de juiste afkorting al weer vergeten.quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar het testje.INFP's zijn volgens mij van alle types het minst geneigd ruzie te maken (hoi Dude
) dus dat past wel bij een conflictmijdend type denk ik.
Ik denk dat de door ons beoogde huizen nog iets boven budget zijn. Verscholen boerderijtjes met fruitbomen en een oprijlaantje, dat werk.quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
doen!! Gezellig hier in deze hoek hoor! En dat stukje Achterhoek is idd prachtig!!
Fruitbomenquote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat de door ons beoogde huizen nog iets boven budget zijn. Verscholen boerderijtjes met fruitbomen en een oprijlaantje, dat werk.Maar wie weet wat je lotto toekomst brengt.
Dat kwam er uit het testje ja.quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Was ik INFP? Ik ben de juiste afkorting al weer vergeten.
Ja herkenbaar. En jij bent ook al wat ouder he.quote:Ruzie heb ik nooit nee. Sterker nog, ik word vaak ingeschakeld om te bemiddelen.
Maar ik ben ook niet van de lieve vrede en alles onder het tapijt vegen. Wel van duidelijkheid en geen verborgen agenda's. Dat praat het makkelijkste (ik ben te lui voor complexiteit).
Ik ben gewoon niet duidbaarquote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigt Steer, zit even verder te lezen, maar ik herken in beide types wel Sunny aspecten en sommige kloppen ook weer echt niet.
nietus, ik zit gewoon op de bankquote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals je ziet ligt Donkere Elf allang onder![]()
![]()
Tnx Juf Dude, was het loik in the behindcorner?
We zullen zien.quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben nog niet overtuigt Steer, zit even verder te lezen, maar ik herken in beide types wel Sunny aspecten en sommige kloppen ook weer echt niet.
Yes, very nice, with all the høkers. We even threw ourselves in the nightlife of Wintersneighbourhood.quote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals je ziet ligt Donkere Elf allang onder![]()
![]()
Tnx Juf Dude, was het loik in the behindcorner?
ik ook niet.. je wilt vrouwen echt niet knuffelen daarna, of aan/onder de kleding zittenquote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar nou leuk aan moet zijn voor mannetjes
Kom dan lahaaaangs! En anders moeten we ergens eind augustus maar iets regelen.quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat kwam er uit het testje ja.Met een vrij sterke F ook nog, waar ik verbaasd over was. Geeft nog maar eens aan dat je iemand nauwelijks goed kunt kennen als je die nooit ontmoet hebt. Dude wanneer meeten wij mekaar nu eens
![]()
[..]
Ja een miniem tikje.quote:Ja herkenbaar. En jij bent ook al wat ouder he.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zullen zien.Of misschien is Sunny zo'n MBTI-borderliner die niet in één type te vangen is.
IxFx gok ik met enige zekerheid. De twee andere letters ken ik sunny niet goed genoeg voor...
nee idd. maar wrs denken wij te practisch ofzo?quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet.. je wilt vrouwen echt niet knuffelen daarna, of aan/onder de kleding zitten
Ofwel in het lokale bruine café?quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yes, very nice, with all the høkers. We even threw ourselves in the nightlife of Wintersneighbourhood.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yes, very nice, with all the høkers. We even threw ourselves in the nightlife of Wintersneighbourhood.
De I en F kloppen zekerquote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zullen zien.Of misschien is Sunny zo'n MBTI-borderliner die niet in één type te vangen is.
IxFx gok ik met enige zekerheid. De twee andere letters ken ik sunny niet goed genoeg voor...
oh is die ellende al weer begonnen?quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net 3 muggen in 3 klappen half dood gemept en door de wc gespoeld![]()
daarna mn handen gewassen
Ik zou mijn 2 zussen wel eens de lijst in willen laten vullen, alleen ben ik bang dat hun engels niet goed genoeg is en ze de vragen niet begrijpen.quote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent toch niet zo oud??quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kom dan lahaaaangs! En anders moeten we ergens eind augustus maar iets regelen.![]()
[..]
Ja een miniem tikje.
het idee vechten vinden ze gewoon geil, vooral met zo min mogelijk kleding en misschien vinden ze modder geil omdat ze dan denken dat die vrouwen wild, taboeloos en ontembaar zijn? zoiets?quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee idd. maar wrs denken wij te practisch ofzo?
quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
het is zelfs al wespentijd!quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh is die ellende al weer begonnen?
stomme beesten, 30 jaar moesten ze mij niet maar de laatste jaren waarderen ze mij ook ineens
Denk dat het iets met glibberigheid te maken heeft eigenlijk..quote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het idee vechten vinden ze gewoon geil, vooral met zo min mogelijk kleding en misschien vinden ze modder geil omdat ze dan denken dat die vrouwen wild, taboeloos en ontembaar zijn? zoiets?
want?quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En Steer meets Dude kan zomaar geregeld zijn eind aug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nou, dát zei Isa (ISFP) dus 2 topics geleden letterlijk ook.quote:Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
toch fijn dat anderen wel weten hoe ik in elkaar zit
en wat is geil aan glibberigheid? dan denk ik aan condooms, en daar worden mannen niet geil van toch?quote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk dat het iets met glibberigheid te maken heeft eigenlijk..
raam open , ze willen er denk uitquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons zitten de wespen steeds in de slaapkamer. Lekker te zoembaajen tegen het raam
quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dát zei Isa (ISFP) dus 2 topics geleden letterlijk ook.![]()
N/S vind ik persoonlijk erg moeilijk te beoordelen, omdat het vrij ongrijpbaar is. Meestal probeer ik een paar vergezochte grappen uit, en als het niet begrepen wordt ga ik voor een S, anders voor een N.Maar vandaag ben ik al gepwnd door Borisz dus ik neem deze methode ook al niet meer serieus.
was dat net zoiets als wie is de chef? dat vind ik zo stom hoe die mensen over elkaar pratenquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Braamyo het volgende:
Hey cullers,
Ik was nog ff online aan het kijken tussen de RTL5 programma's waar je voor op kunt geven, zoals bijvoorbeeld over de kook. En moest meteen aan jullie denken
Vroeg me af of 1 van jullie zijn kook skillaz voor dat programma wou demonsterenIk kan er niet goed genoeg voor koken maar mischien vind 1 van jullie het wel super tof.
Dit soort testen zit een kern van waarheid in maar hetquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dát zei Isa (ISFP) dus 2 topics geleden letterlijk ook.![]()
N/S vind ik persoonlijk erg moeilijk te beoordelen, omdat het vrij ongrijpbaar is. Meestal probeer ik een paar vergezochte grappen uit, en als het niet begrepen wordt ga ik voor een S, anders voor een N.Maar vandaag ben ik al gepwnd door Borisz dus ik neem deze methode ook al niet meer serieus.
Nou, als er ergens niet een beetje glibberigheid aan te pas komt was het iig niet geilquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en wat is geil aan glibberigheid? dan denk ik aan condooms, en daar worden mannen niet geil van toch?
Nah, dit programma ging over 5 luitjes die ieder een avond voor, tussen, hoofd en na gerecht moeten maken, en een avondje in de bediening moeten staan.quote:Op zondag 25 april 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was dat net zoiets als wie is de chef? dat vind ik zo stom hoe die mensen over elkaar praten
oh, nou.. ik zak al op bediening. na 3 weken als serveerster ontslagenquote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, dit programma ging over 5 luitjes die ieder een avond voor, tussen, hoofd en na gerecht moeten maken, en een avondje in de bediening moeten staan.
o shit, ik denk na zover ik kan maar ik kom niet verquote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, als er ergens niet een beetje glibberigheid aan te pas komt was het iig niet geil![]()
Ik maak me ineens zorgen om jequote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o shit, ik denk na zover ik kan maar ik kom niet verik snap je niet
Een IxFx.quote:Op zondag 25 april 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Enneh wat was ik nou ookalweer volgens jou?? Was dat het zelfde als Isa? Nee toch??
Man, ik ben nu al de draad kwijt.
Sorry! heb ik een excuus als ik zeg dat ik de hele dag heb gesport, net gedoucht en nu al in bed lig en het strooisel in mn hoofd zich aan t voorbereiden is voor morgen?quote:
Dat klopt. Behalve dat de (internet-)testen kunnen falen en je een ander type kunnen aanreiken, is iedereen natuurlijk uniek en nooit 100% zoals een beschrijving. Desalniettemin als je dat goed onthoudt en beseft wanneer het toepasbaar is en wanneer niet kan het tot leuke inzichten leiden, en kun je jezelf een stukje beter leren kennen.quote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit soort testen zit een kern van waarheid in maar het
[ afbeelding ]
gehalte is ook erg groot
slaap lekker! niet chagrijnig worden hoor!quote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo maar eens slapen. goeie nacht allemaal iig
Morgen ben ik vast gezelliger
Jeetje, ik vond je vanavond al gezellig.quote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef DarkElf het volgende:
Ah thanx.. als ik dit zo zie: I en F idd en dan een N en J er bijquote:Op zondag 25 april 2010 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Even in het kortOmdat je weg bent geweest.
![]()
was ik ook niet hoor, maar kwam wrs wat grumpy over toestraksquote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
slaap lekker! niet chagrijnig worden hoor!
ik vertrouw testen nooit.. vind het hetzelfde als horoscopen die zo vaag zijn dat er wel een kern van waarheid in kan zitten.quote:Op zondag 25 april 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt. Behalve dat de (internet-)testen kunnen falen en je een ander type kunnen aanreiken, is iedereen natuurlijk uniek en nooit 100% zoals een beschrijving. Desalniettemin als je dat goed onthoudt en beseft wanneer het toepasbaar is en wanneer niet kan het tot leuke inzichten leiden, en kun je jezelf een stukje beter leren kennen.
INFJ?quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah thanx.. als ik dit zo zie: I en F idd en dan een N en J er bij
nee hoor.. en stiekem gaf ik je nog gelijk ookquote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was ik ook niet hoor, maar kwam wrs wat grumpy over toestraks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
jah maar je word alleen voor de keuken beoordeelt en niet voor het bedienen dat scheeltquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh, nou.. ik zak al op bediening. na 3 weken als serveerster ontslagen
Is alleen maar gebaseerd op het kleine beetje wat je hebt neergezet he.. die test kan misschien anders vindenquote:
quote:
Zoete dromen, vrouwtjequote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat soulmates in de letterlijke zin van het woord dezelfde type zouden zijn. Misschien is dat bij jullie ook zo.quote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is alleen maar gebaseerd op het kleine beetje wat je hebt neergezet he.. die test kan misschien anders vinden
Jeeequote:Op zondag 25 april 2010 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Het is gelukkig gaan regenen. Antillianen + wiet + domino + regen = terug naar binnen
Zo lezende vrees ik dat we allebei inderdaad hetzelfde type zijnquote:Op zondag 25 april 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat soulmates in de letterlijke zin van het woord dezelfde type zouden zijn. Misschien is dat bij jullie ook zo.
Ja.quote:
Dat kwam wel in ons op ja, toen een blonde, wankele hangjongere haar borsten rechtop zette en zonder enige twijfel haar tong in de mond duwde van een wat oudere man die zojuist naast het biljart gekotst had.quote:
Nou, heb net dat linkje van je doorgelezen en dat is nagenoeg 100% een beschrijving van mij hoorquote:Op zondag 25 april 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat soulmates in de letterlijke zin van het woord dezelfde type zouden zijn. Misschien is dat bij jullie ook zo.
38!quote:
Mijn laatste ex was ook een INFJ, en bij haar had ik het idee mijn soulmate gevonden te hebben. Het mocht niet zo zijn. Maar - en misschien is dit wel menselijk - ik zou bij god ook niet weten hoe ik me zó prettig zou kunnen voelen bij een ander type als destijds bij haar.quote:Op zondag 25 april 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo lezende vrees ik dat we allebei inderdaad hetzelfde type zijn
OMGquote:Op zondag 25 april 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, heb net dat linkje van je doorgelezen en dat is nagenoeg 100% een beschrijving van mij hoor
Ja, maar dat is ook fantastisch! Mingling with the locals!quote:Op zondag 25 april 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja.Wonderlijk. Maar ook hartstikke leuk (Ik hou er op de één of andere manier erg van om in de meest onmogelijke durpen bier te drinken in de lokale kroeg. Heb het altijd enorm naar mijn zin!
![]()
)
[..]
Ha! Dat lag dus niet alleen aan mijquote:Op zondag 25 april 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Daarnaast had voelde ik me zo op m'n gemak bij jullie twee tijdens de meet (én ik had het naar m'n zin natuurlijk) dat ik niet eens zozeer wilde verhuizen naar een andere plek op de tafel. Maar ik denk dat je een punt hebt als sunny idd met minimaal drie letters overeenkomt.
UIt mijn ervaring is altijd gebleken dat je dit in eerste instantie bij geen enkele vrouw hebt....quote:Op zondag 25 april 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker, ik ben in die 2 jaar dat het uit is eigenlijk nog niemand tegengekomen bij wie ik meer het idee heb dat ik daar de rest van m'n leven bij zou willen blijven dan haar.Beoordelingsfoutje?
wehehehe zo voelt het vaak wel jaquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Sunny, raakt deze zin een snaar?
Beneath the calm, collected exterior of the INFJ lies the horrible reality of someone who has seen The Truth.
I beg to differ!quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
UIt mijn ervaring is altijd gebleken dat je dit in eerste instantie bij geen enkele vrouw hebt....
of de INFJquote:Op zondag 25 april 2010 22:50 schreef cybermans het volgende:
met al die 4 letterige persoonlijkheden hierzo, wat is jullie MTBF
Ow hellupquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehehehe zo voelt het vaak wel ja
Tja.. mijn ervaring is anders..quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
UIt mijn ervaring is altijd gebleken dat je dit in eerste instantie bij geen enkele vrouw hebt....
Maar dat het pas later komt als je iemand al super lang kent
Ik vrees dat we een belachelijk hoog INFJ gehalte hebben hierquote:
Nee, in tegendeel.. alle relaties waar ik dat niet bij had mislukten. En die waar ik het wel meteen zeker wist tot nu toe nietquote:
Ik begrijp dat zinnetje niet. Hoe erg is dat.quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Sunny, raakt deze zin een snaar?
Beneath the calm, collected exterior of the INFJ lies the horrible reality of someone who has seen The Truth.
nopequote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
Dag PdeHoog, geniet in Praag en truste DE (maar die ligt vast al als een prinsesje te slapen.)
Ik geloof niet in 'de ware' (wel een paar wares) of in 'liefde op het eerste gezicht' maar ik geloof wel in je ontzettend op je gemak kunnen voelen bij iemand die je voor de eerste keer ontmoet.quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ssssstt!!quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik begrijp dat zinnetje niet. Hoe erg is dat.
Wat bedoelt men daar met The Truth?
Ik moet er meteen aan denken dat jullie lid zijn van de New World Order of zo.
Nouja, als je de uitgebreide beschrijving leest, dan haak ik af. Gaat over conspiracies enzo, en ik heb het niet zo op daarmee.quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik begrijp dat zinnetje niet. Hoe erg is dat.
Wat bedoelt men daar met The Truth?
Je moet een fijn boek lezen en dan je ogen sluiten om weg te dromen, tot je gewekt wordt door de voorjaarszon van een nieuwe dag.quote:Op zondag 25 april 2010 22:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nopelig er wel al in maar bedenk mij steeds iets wat ik nog moest doen dus slaap nog niet.
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, als je de uitgebreide beschrijving leest, dan haak ik af. Gaat over conspiracies enzo, en ik heb het niet zo op daarmee.
Maar die zin. Is. Gewoon. Waar.
Ben nu zo duf, anders had ik het gedaan.. en morgen ga ik op kamp. Dus ik hou het nog even spannendquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef DarkElf het volgende:
nou sun maak die test eens... dan weten we het
voor je man en steer iigquote:Op zondag 25 april 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben nu zo duf, anders had ik het gedaan.. en morgen ga ik op kamp. Dus ik hou het nog even spannend![]()
Neuh, ik kan de uitkomst inmiddels met 95% zekerheid wel raden.quote:Op zondag 25 april 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben nu zo duf, anders had ik het gedaan.. en morgen ga ik op kamp. Dus ik hou het nog even spannend![]()
Had er wel trek in. De fles stond al weer een paar weken zonder dat de dop eraf ging en vond het wel weer tijd voor een slok.quote:
Waarmee dan wel? Nu raak ik nieuwsgierig!quote:Op zondag 25 april 2010 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik weet het ook. PUNT
![]()
![]()
Conspiracies geloof ik ook niet in nee, en die zin heeft daar wat mij betreft ook niets mee te maken..
Doe dan de snelle maar indrukwekkende voorbereiding: presentatietje met handouts, dan lijkt het meteen alsof je er heel veel moeite in hebt gestokenquote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
Ik moet nog een workshop voor morgen voorbereiden.![]()
Of zal ik gewoon á l' improvise gaan? Daar kom ik mee weg namelijk. Maar dan voel ik me weer schuldig omdat het ze zo veel poen kost en ik er niet voor door het stof heb gemoeten.
Heb je nog een mooi laag truitje en een mooie nette zwarte broek die mooi op je bips aansluit?quote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
Ik moet nog een workshop voor morgen voorbereiden.![]()
Of zal ik gewoon á l' improvise gaan? Daar kom ik mee weg namelijk. Maar dan voel ik me weer schuldig omdat het ze zo veel poen kost en ik er niet voor door het stof heb gemoeten.
Trek. Nooit. De. Beerput. van een INFJ open.quote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waarmee dan wel? Nu raak ik nieuwsgierig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trek. Nooit. De. Beerput. van een INFJ open.
Ja die handouts heb ik al inderdaad!quote:Op zondag 25 april 2010 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe dan de snelle maar indrukwekkende voorbereiding: presentatietje met handouts, dan lijkt het meteen alsof je er heel veel moeite in hebt gestoken
quote:
Ehm.... nee.quote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je nog een mooi laag truitje en een mooie nette zwarte broek die mooi op je bips aansluit?![]()
[..]
quote:Trek. Nooit. De. Beerput. van een INFJ open.
Tenzij ik je HEEL erg vertrouw krijg je het toch niet te horen.Helaas zie ik de CUL SC na al die jaren een beetje als een dagboek en gaat er dus af en toe wel eens een beerput aan rare gedachtes open hier.
quote:Op zondag 25 april 2010 23:05 schreef cybermans het volgende:
Truste allemaal
nog even in slaapvallen met een aflevering leverageJemig cyber. Slaap lekker, met hopelijk een rustige nacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Kan niet wachten totdat ik je kan ontmoeten.quote:Op zondag 25 april 2010 23:10 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik ben blij dat ik toch het wat simpeler type hoor, kennelijk.
Whut? Dan ben je mij geloof ikquote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah thanx.. als ik dit zo zie: I en F idd en dan een N en J er bij
quote:Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
Vaak gaan gesprekken bij mij zo:
Vriend/vriendin: "Blaaa bla bla en toen zei ik dit... bla bla"
Ik: "Oh, en waarom zei je dat?"
V: "Nou, omdat ik dacht dat... blaa blaa blaa"
Ik: "Interessant.En hoe zat het met..."
V: "Oh dat! Nou, dat ging van blaa bla blaa"
Ik: "HahaLeuk om te horen!" (en dat meen ik dan echt)
V: "Maargoed. Hoe gaat het met jou?"
Ik: "Nouja wel goed. Z'n gangetjeVertel nog eens over..."
V: "Oh dat! Ja, nou... blaaa blaa blaa"
etc. en dan ken ik de ander z'n levensverhaal en hoef ik (gelukkig) niks over mezelf kwijt aan de ander.
Oh maar dat gebeurt mij ook altijd en je hoeft alleen maar te knikken en houding spiegelen en mmm ja. goh. jeetje. mmm. te zeggen en het hele levensverhaal ligt aan je voeten.quote:Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
etc. en dan ken ik de ander z'n levensverhaal en hoef ik (gelukkig) niks over mezelf kwijt aan de ander.
Nee, dan is ze mij en Steer. Ben die van jou vergeten.quote:
Bloes was een ISFJ getest.quote:Op zondag 25 april 2010 23:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, dan is ze mij en Steer. Ben die van jou vergeten.
Ow ja, ik vergeet steeds wat ik was.quote:Op zondag 25 april 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes was een ISFJ getest.Ook een erg privé type.
Nee, dat is gewoon ouderdomquote:Op zondag 25 april 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ja, ik vergeet steeds wat ik was.
Bookmarkje gemaakt.
Hebben 'wij' ISFJsjes concentratieprobs?
Ik weet niet of concentratieproblemen onder persoonlijkheden vallen zozeer....quote:Op zondag 25 april 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ja, ik vergeet steeds wat ik was.
Bookmarkje gemaakt.
Hebben 'wij' ISFJsjes concentratieprobs?
Dat doe ik ook!quote:Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
En er zijn heel veel 'anderen' valt je dat ook op? Mensen die hoppa zo vanalles aan je vertellen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef Duderella het volgende:
Dat doe ik ook!![]()
Ik heb daar een heel setje middelen voor ontwikkeld. Ik kan een enorm gezellige avond met mensen hebben en dan weglopen met de wetenschap dat ik NIETS heb verteld. En de ander vond het dan ook gewoon echt reuzeleuk allemaal!
Als je naar bed móet, bep je altijd zo lekker hè?quote:Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit nog steeds te schommelen van de rondvaartboot en terrasboot van vanmiddag![]()
Oh en ik ben in charge of alle internetblogactiviteiten van het kamp dus laptopje mee en op een wifi dus ik check vast nog wel even in van de week hier![]()
Moet eigenlijk al lang en breed naar bed, maar ik zit zo lekker te beppen en zo..
Ik zie al helemaal voor me hoe ons gesprek gaat verlopen!quote:Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat doe ik ook!![]()
Ik heb daar een heel setje middelen voor ontwikkeld. Ik kan een enorm gezellige avond met mensen hebben en dan weglopen met de wetenschap dat ik NIETS heb verteld. En de ander vond het dan ook gewoon echt reuzeleuk allemaal!
Oe geilquote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Duderella het volgende:
Hier staat morgen om 7.30 uur de schilder voor de deur.
Met mijn vader wegquote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Sun, wat heb je eigenlijk in Leiden gedaan, vergeten
Ouderdom jah
Schermenquote:Op zondag 25 april 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe ons gesprek gaat verlopen!
[ afbeelding ]
Ok, wat goedquote:Op zondag 25 april 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Met mijn vader wegBeetje tijd inhalen zeg maar
quote:
Schermlessen volgen staat nog op mijn 'things to do before I die' lijstjequote:Op zondag 25 april 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schermen
Heb ik ook nog gedaan in een vorig levenEn ik was best goed
En hoe zat het met mamma sun ook alweer?quote:Op zondag 25 april 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
had hij bedacht.. 2 jaar geleden.. Sinds dien dus ieder jaar een weekendje naar 'een stad'. Beetje cultureel doen, beetje kletsen., gister in de Australische pub erg goede gesprekken gehad over 'vroeger' en zo..
Ja klopt! Voor mij onbegrijpelijk, hoe makkelijk mensen dat doen. En ik heb daar jaren mijn brood mee verdiend ook.quote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En er zijn heel veel 'anderen' valt je dat ook op? Mensen die hoppa zo vanalles aan je vertellen.
Hoe bedoel je??quote:Op zondag 25 april 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En hoe zat het met mamma sun ook alweer?
Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 25 april 2010 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me hoe ons gesprek gaat verlopen!
[ afbeelding ]
Owww zo. Nou mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4-5 was en ik ben door mijn moeder opgevoed. Zag mijn vader wel om het weekend, maar om nu te zeggen dat ik echt een 'vader' had.. nee..quote:Op zondag 25 april 2010 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom je alléén met pappa sun weggaat
Bij een goed glas VBquote:Op zondag 25 april 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
had hij bedacht.. 2 jaar geleden.. Sinds dien dus ieder jaar een weekendje naar 'een stad'. Beetje cultureel doen, beetje kletsen., gister in de Australische pub erg goede gesprekken gehad over 'vroeger' en zo..
Ik heb het eind jaren 70 begin jaren 80 gedaan, ik denk zo'n 5 jaar. Floret & Degen op het laatst.quote:Op zondag 25 april 2010 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Schermlessen volgen staat nog op mijn 'things to do before I die' lijstje
Wel ooit een workshop gedaan en vond het geweldig. Wanneer en hoe lang heb jij het gedaan? Schermen.
Wat leuk sun!quote:Op zondag 25 april 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je verteld.quote:Op zondag 25 april 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Owww zo. Nou mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4-5 was en ik ben door mijn moeder opgevoed. Zag mijn vader wel om het weekend, maar om nu te zeggen dat ik echt een 'vader' had.. nee..
We hebben elkaar heel veel te vertellen ja.. 30 jaar in te halen bijkansquote:Op zondag 25 april 2010 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je verteld.Des te leuker dat je met pappa Sun, zeker nu jullie allebei volwassen zijn en ook wat te vertellen kunnen hebben, een weekendje weg kunt.
Ik weet best al wat dingen van je en als je een keer je laat interviewen door mij vertel je mij gewoon de rest tot in alle kleine details t/m je voorkeuren voor bepaalde standjes.quote:Op zondag 25 april 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
Het nadeel is: als ik eens met mijn ziel onder de arm loop, is er geen hond (even hyperbolen voor het begrip) die me troost. Want ja, niemand weet een zier van me. En dan ga ik daar tóch weer boos over zijn (wat natuurlijk volstrekt onredelijk is).
Ach ja.
Herkenbaar.quote:Op zondag 25 april 2010 23:37 schreef Duderella het volgende:
Ja klopt! Voor mij onbegrijpelijk, hoe makkelijk mensen dat doen. En ik heb daar jaren mijn brood mee verdiend ook.
Het nadeel is: als ik eens met mijn ziel onder de arm loop, is er geen hond (even hyperbolen voor het begrip) die me troost. Want ja, niemand weet een zier van me. En dan ga ik daar tóch weer boos over zijn (wat natuurlijk volstrekt onredelijk is).
Ach ja.
Rrrrrrright!quote:Op zondag 25 april 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet best al wat dingen van je en als je een keer je laat interviewen door mij vertel je mij gewoon de rest tot in alle kleine details t/m je voorkeuren voor bepaalde standjes.
Volgens mij zijn wij gewoon allebei NSFW, of wat was het ook al weer?quote:Op zondag 25 april 2010 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik schoot een tijd geleden even op mijn werk van schrik & ongeloof vol over wat ik gehoord had.
Stonden er ineens 6 collega's om me heen die zich kapot schrokken over mijn (hele korte) reactie. Menselijk nietwaar.
Dat hadden ze nog nooit van mij gezien/niet verwacht. Ik voelde me ook ongemakkelijk en zei zelfs 'sorry, hoor'![]()
Tja dat krijg je ervan als je alles altijd maar voor jezelf houdt en eventueel met een masker op je werk doet
Morgenochtend denk ik: was ik maar net zo verstandig geweest als sun.quote:Op zondag 25 april 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed ik geef me over.. ik ga naar bed![]()
Laters!! En trusten allemaal![]()
Lijkt me ingewikkeld zeg.quote:Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef Zokunen het volgende:
Toch wel apart dit, dat ik (heel) introvert ben weet ik al jaaaaren, ik denk dat er niemand is die me (op het gevoel vlak) echt kent. Die muur heb ik gebouwd en daar heb ik ook echt vrede mee. Maar toch is het wel jammer dat je daardoor ook andere dingen minder snel hoort. En als ik dan wat hoor blijft het ook bij mij, terwijl ik het dan vaak hoor van iemand(en) die het stil zou(den) houden. Wat dat aan gaat zou ik eigenlijk de ideale vertrouwenspersoon zijn, wat bij mij komt blijft bij mij, jarenlange ervaring voor me zelf als introvert
Maar het nare is dat je soms ook minder leuke dingen hoort, die voorkomen hadden kunnen zijn als het in vertrouwen vertelde wel bekend gemaakt zou zijn. (persoon x heeft een X euro geleend van Y, loopt al een paar jaar, maar betaald niet terug, waar ik van weet, maar ik zou mn smoel houden. Hoor je later via via dat hij ook nog een schuld heeft bij een goede vriend.... pas kort). Dan wil je soms ook gewoon een grote klikspaan zijn.
Maarja ieder zijn eigen verantwoordelijkheid, en als je leent (meer dan een paar tientjes) moet je ook maar gewoon een document opstellen zodat je het kan afdwingen in een civiele procedure. Meen me alleen te herinneren dat dit als je het zelf moet doen pas boven de ¤ 5.000 interessant is, door de kosten. :S
Leuk is het ook niet, maar dat bouwen van een muur begint steen voor steen, je hebt een keer ruzie met een goede vriend waar je de rest niet mee lastig wilt vallen, je ouders hebben ruzie terwijl je niet slaapt en zij dit wel denken, wat je voor je zusje wil verbergen, vrienden die verkeerde dingen doen waar je geen klikspaan wil zijn. Dit zijn kleine "grote" voorbeelden waardoor je solo gaat en dit werkt gewoon door in alles.quote:
De vraag is natuurlijk of dit redenen zouden moeten zijn voor jouw muur.quote:Op maandag 26 april 2010 00:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Leuk is het ook niet, maar dat bouwen van een muur begint steen voor steen, je hebt een keer ruzie met een goede vriend waar je de rest niet mee lastig wilt vallen, je ouders hebben ruzie terwijl je niet slaapt en zij dit wel denken, wat je voor je zusje wil verbergen, vrienden die verkeerde dingen doen waar je geen klikspaan wil zijn. Dit zijn kleine "grote" voorbeelden waardoor je solo gaat en dit werkt gewoon door in alles.
Ik denk nog steeds dat dit meestal het slimste was, dus vind ik het prima dat ik gesloten ben, maar het is dan wel kut als dingen die je niet uit eigenbelang stilhoud doorwerken en terugkomen.
Nou erm, dit dus:quote:Op zondag 25 april 2010 22:50 schreef cybermans het volgende:
met al die 4 letterige persoonlijkheden hierzo, wat is jullie MTBF
ISTP en ESFP niet aanwezig?quote:Nog niet aanwezig: Crafters, Performers
quote:Op maandag 26 april 2010 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
ISTP en ESFP niet aanwezig?
ISTP's interesseren zich niet voor verhalen van andere mensenen ESFP's zijn te druk met feesten in het echte leven om zich te bekommeren om virtuele mensen op een forum.
Vind het al knap dat onze eigen ESTP met one-liners af en toe mee doet op het forum.
Heel eerlijk gezegd vind ik het moeilijkst om me een goed beeld te schetsen van een niet-artiest-zijnde artisan, zoals jij, als je er al een bent.quote:Op maandag 26 april 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vroeg me al af waarom ze niet aanwezig waren
Wel een beetje raar idee om met DH samen alleen in 1 cluster te zittenKomt er nog iemand bij, want dit is me net iets te knus
Ga er maar aanstaan.quote:Op maandag 26 april 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vroeg me al af waarom ze niet aanwezig waren
Wel een beetje raar idee om met DH samen alleen in 1 cluster te zittenKomt er nog iemand bij, want dit is me net iets te knus
Ik voel me ook helemaal niet thuis tussen artiesten en ik denk dat ik verkeerd zitquote:Op maandag 26 april 2010 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heel eerlijk gezegd vind ik het moeilijkst om me een goed beeld te schetsen van een niet-artiest-zijnde artisan, zoals jij, als je er al een bent.
Maar dat komt waarschijnlijk doordat dit type het verst van mij af ligt.
Hij gaat maar met iemand anders z'n leven winnenquote:Op maandag 26 april 2010 00:58 schreef Duderella het volgende:
Ga er maar aanstaan.![]()
Ik denk dat je gewoon alsnog verkering met hem moet nemen.
Dat is jouw interpretatiequote:Op maandag 26 april 2010 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
ISTP's interesseren zich niet voor verhalen van andere mensenen ESFP's zijn te druk met feesten in het echte leven om zich te bekommeren om virtuele mensen op een forum.
Vind het al knap dat onze eigen ESTP met one-liners af en toe mee doet op het forum.
Jaaaaaquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij gaat maar met iemand anders z'n leven winnen![]()
Ik ben niet zo carrieregericht.
Dat spraakwaterval gedoe, dat ben ik inderdaad nietquote:Op maandag 26 april 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik las laatst ergens dat heel extraverte mensen gewoon zeggen wat ze denken (letterlijk) en dat er daardoor een non-aflatende woordenstroom eruit komt, terwijl introverte mensen het gesprekje lekker binnenboord doen.
En verder wat Dude zegt. Als mensen weten dat je weinig ZEGT betekent het niet dat je weinig VOELT, en dat je automatisch een opslagplaats voor vuile geheimen moet worden. Je hoeft dan slechts het woordje 'nee' te gebruiken, en dat heeft niet zo veel met intro- of extraversie te maken.
Dat "je kop houden als je het beloofd" klopt dus wel. En ook het je .... voelen als er dus bij je vrienden gevolgen uit voortvloeien.quote:The Duty Fulfiller
As an ISTJ, your primary mode of living is focused internally, where you take things in via your five senses in a literal, concrete fashion. Your secondary mode is external, where you deal with things rationally and logically.
ISTJs are quiet and reserved individuals who are interested in security and peaceful living. They have a strongly-felt internal sense of duty, which lends them a serious air and the motivation to follow through on tasks. Organized and methodical in their approach, they can generally succeed at any task which they undertake.
ISTJs are very loyal, faithful, and dependable. They place great importance on honesty and integrity.They are "good citizens" who can be depended on to do the right thing for their families and communities. While they generally take things very seriously, they also usually have an offbeat sense of humor and can be a lot of fun - especially at family or work-related gatherings.
*shrug* als je jezelf bijna niet in een beschrijving herkent, is dat de grootste indicatie dat je geteste typology wellicht fout zit.quote:Op maandag 26 april 2010 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Echt, guardian of idealist: ik herken het allemaal wel. Maar artisan? Moi?
Alles wat ik schrijf is mijn interpretatie, maar om dat nou elke keer te melden of in m'n sig op te nemen....quote:
Dat denk ik soms bij ST's of NT's... die kunnen zó rationeel zijn dat ik vergeet dat ze ook nog dingen voelen, maar er waarschijnlijk beter in zijn om het te verbergen of dat ze er domweg moeilijker over kunnen, of vaak is het *niet willen* praten. Maar ieder mensch, zelfs de meest analytische, heeft gevoel en niemand is een robot.quote:Op maandag 26 april 2010 01:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat spraakwaterval gedoe, dat ben ik inderdaad niet
En gevoelloos helaas ook niet, wat lijkt me dat heerlijk, alles echt puur op ratio kunnen doen, geweldig.
Ik ben minder witjes!, niet veel maar tochquote:
Maar ik heb de test opnieuw gedaan en er kwam exact hetzelfde uit. En jij gokte ook al het 'juiste' type.quote:Op maandag 26 april 2010 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
*shrug* als je jezelf bijna niet in een beschrijving herkent, is dat de grootste indicatie dat je geteste typology wellicht fout zit.
quote:According to Myers-Briggs, ISFPs are peaceful, easygoing people who adopt a "live and let live" approach to life. They enjoy taking things at their own pace and tend to live in the moment. Although quiet, they are pleasant, considerate, and caring, devoted to the people in their lives. Though not inclined to debate or necessarily even air their views, their values are important to them
Slaap lekker, Bluezzquote:
Bij mij 5 seconden en dan direct een summon naar LK 25 manquote:Op maandag 26 april 2010 01:26 schreef Zokunen het volgende:
Trouwens compleet OT @isa, hoe lang duurt het meestal voor je bij contingency een accept/deny krijgt?
[edit]oh werkse isaquote:
Trusten Bloessiequote:
Ah, dus de beschrijvingen herken je je wel in? Maar de benaming niet? Ach, aan de benaming zou ik me niet zo storen. Dat verschilt ook per bron, terwijl de beschrijving redelijk overeenkomt. Zelf zou ik me als 'panisch-realistische fantast met neiging tot positief doemdenken' willen beschrijven, maar ach, counsellor, dat kan er ook mee door.quote:Op maandag 26 april 2010 01:26 schreef Isabeau het volgende:
En zo'n beschrijving:
[..]![]()
![]()
Zolang het woord artiest en composer maar niet worden gebruikt herken ik me er wel in
Ik gaquote:Op maandag 26 april 2010 01:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[edit]oh werkse isa. en ik gok dat ik sudoku ben
[/edit]
Sweet Dreams @ allquote:Op maandag 26 april 2010 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trusten Bloessie
[..]
Ah, dus de beschrijvingen herken je je wel in? Maar de benaming niet? Ach, aan de benaming zou ik me niet zo storen. Dat verschilt ook per bron, terwijl de beschrijving redelijk overeenkomt. Zelf zou ik me als 'panisch-realistische fantast met neiging tot positief doemdenken' willen beschrijven, maar ach, counsellor, dat kan er ook mee door.
[..]
Ik ga
Trusten en werkse Isa
Organized education is difficult for the majority of ISFPs, and many drop out before finishing secondary education. Their interest can be held better through experiential learning, at which many excel.quote:Op maandag 26 april 2010 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, dus de beschrijvingen herken je je wel in? Maar de benaming niet? Ach, aan de benaming zou ik me niet zo storen. Dat verschilt ook per bron, terwijl de beschrijving redelijk overeenkomt. Zelf zou ik me als 'panisch-realistische fantast met neiging tot positief doemdenken' willen beschrijven, maar ach, counsellor, dat kan er ook mee door.
Ik dacht dat je sliepquote:
quote:You know you're an ISFP when you'll procrastinate, and procrastinate, but in the end, even if you end up staying up all night, you'll get the work done...mostly that is.
You know you're an ISFP when you find yourself participating in debates in your head, while the other people get frsutrated you're not joining in, or try to join in, rather unsucessfully and just end up feeling drained.
You know you're an ISFP when you've got to be leaving for the train station in fifteen minutes but are still in your dressing gown, not having eaten breakfast, with wet hair, on a forum thinking 'it'll be fiiine, I'll get ready in time'
Natuurlijk wordt het leuk met jou als juf! En je hebt je nog voorbereid ookquote:Op maandag 26 april 2010 01:50 schreef Duderella het volgende:
Ik heb mijn workshop af, ik heb iets met stellingen verzonnen. Waarschijnlijk nog wel leuk ook.
quote:Op maandag 26 april 2010 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het leuk met jou als juf! En je hebt je nog voorbereid ook
En ik zou trots zijn op een strakke blondine als docentquote:Op maandag 26 april 2010 01:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest vanmorgen nog aan je denken!
In Assen stapte een hippe jonge vrouw in de trein. Zo'n slanke blondine met rokje en net jasje.
Enfin in Hoogeveen liep ze tegelijk met mij naar de deur en op het perron stonden allemaal jongeren met koffers. Dus ik zeg nog dat het zo onverwacht druk is voor de zondagochtend! En zij zegt vervolgens met hoorbare trots in haar stem: 'Dat zijn mijn leerlingen, we gaan naar Rome' En toen moest ik dus aan jou denken. Jij zou ook met trots 'dat zijn mijn studenten' zeggen
Ja zeker. Dat zou ik zo zeggen.quote:Op maandag 26 april 2010 01:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest vanmorgen nog aan je denken!
In Assen stapte een hippe jonge vrouw in de trein. Zo'n slanke blondine met rokje en net jasje.
Enfin in Hoogeveen liep ze tegelijk met mij naar de deur en op het perron stonden allemaal jongeren met koffers. Dus ik zeg nog dat het zo onverwacht druk is voor de zondagochtend! En zij zegt vervolgens met hoorbare trots in haar stem: 'Dat zijn mijn leerlingen, we gaan naar Rome' En toen moest ik dus aan jou denken. Jij zou ook met trots 'dat zijn mijn studenten' zeggen
Goedemorgen, Windigo! Wat ben je al dartel deze vroege ochtendquote:Op maandag 26 april 2010 05:18 schreef Windigo het volgende:
Mogge, ik kan niet meer slapen want ik heb zin in de vakantie die vandaag begint![]()
Ik ben normaal al vroeg wakker altijd (tussen 0600 en 0700) maar nu was ik om 03.30 al wakkerquote:Op maandag 26 april 2010 05:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen, Windigo! Wat ben je al dartel deze vroege ochtendDe zon schijnt nog niet eens
Het is rustig in het ziekenhuis, dus dat is goed en ik heb een vriendelijke collega, maar die is eigenlijk heel saaiquote:Op maandag 26 april 2010 05:30 schreef Windigo het volgende:
Ik ben normaal al vroeg wakker altijd (tussen 0600 en 0700) maar nu was ik om 03.30 al wakkerHoe is het met jou?
Heel erg veel plezier met z'n tweetjes!quote:
Bedanktquote:Op maandag 26 april 2010 05:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel erg veel plezier met z'n tweetjes!
volgens mij Britlandquote:Op maandag 26 april 2010 07:36 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen! Waar ging Windigo naartoe op vakantie? Ik heb zeer slecht geslapen en ben nu moe
jij bent wel erg snel pleite gegaan danquote:Op maandag 26 april 2010 07:35 schreef cybermans het volgende:
zow en alweer bezig op werk.
Kreeg vanmorgen een liftquote:Op maandag 26 april 2010 07:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent wel erg snel pleite gegaan dan
En dan denk ik dat ik altijd vroeg benquote:Op maandag 26 april 2010 07:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen een liftalleen moest ik wel om 6 uur in de auto
...in burgertaal nu?quote:Op maandag 26 april 2010 08:32 schreef Braamyo het volgende:
Net terug van Bat-apél.
Zei de overste dat 'Irene te velden' tezamen met de 'Sgt1 test' gehouden werd deze week.....
Jip en Janneke taal: DE PADJESTESTJAAAAA EINDELIJK ATTACK !!!!!
EN HOEEEE"AAAAAA
Een dagje helemaal stuk gaan en vernedert worden door de 'ervaren lui' om vervolgens de eer en het voorrecht te krijgen een Blauw-Oranje stukje stof op je barret te mogen zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 08:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Een dagje helemaal stuk gaan en vernedert worden door de 'ervaren lui' om vervolgens de eer en het voorrecht te krijgen een Blauw-Oranje stukje stof op je barret te mogen zetten
EditEind van de rit natuurlijk weer veel zuipen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker is datquote:Op maandag 26 april 2010 08:56 schreef cybermans het volgende:
En de declaratie papieren ook weer gefixed. Weer een leuk bedragje
wat is hooeaaa? een kreet?quote:Op maandag 26 april 2010 08:32 schreef Braamyo het volgende:
Net terug van Bat-apél.
Zei de overste dat 'Irene te velden' tezamen met de 'Sgt1 test' gehouden werd deze week.....
Jip en Janneke taal: DE PADJESTESTJAAAAA EINDELIJK ATTACK !!!!!
EN HOEEEE"AAAAAA
weet je zeker dat je geen kloon van mij bent?quote:Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef Zokunen het volgende:
Toch wel apart dit, dat ik (heel) introvert ben weet ik al jaaaaren, ik denk dat er niemand is die me (op het gevoel vlak) echt kent. Die muur heb ik gebouwd en daar heb ik ook echt vrede mee. Maar toch is het wel jammer dat je daardoor ook andere dingen minder snel hoort. En als ik dan wat hoor blijft het ook bij mij, terwijl ik het dan vaak hoor van iemand(en) die het stil zou(den) houden. Wat dat aan gaat zou ik eigenlijk de ideale vertrouwenspersoon zijn, wat bij mij komt blijft bij mij, jarenlange ervaring voor me zelf als introvert
Maar het nare is dat je soms ook minder leuke dingen hoort, die voorkomen hadden kunnen zijn als het in vertrouwen vertelde wel bekend gemaakt zou zijn. (persoon x heeft een X euro geleend van Y, loopt al een paar jaar, maar betaald niet terug, waar ik van weet, maar ik zou mn smoel houden. Hoor je later via via dat hij ook nog een schuld heeft bij een goede vriend.... pas kort). Dan wil je soms ook gewoon een grote klikspaan zijn.
Maarja ieder zijn eigen verantwoordelijkheid, en als je leent (meer dan een paar tientjes) moet je ook maar gewoon een document opstellen zodat je het kan afdwingen in een civiele procedure. Meen me alleen te herinneren dat dit als je het zelf moet doen pas boven de ¤ 5.000 interessant is, door de kosten. :S
dat vind ik moeilijk om met mensen als jou te praten.. omdat ik nml zelf heel open ben en overtuigd ben dat iedereen open kan zijn. er is niks om je voor te schamen, aangezien alles in deze wereld kan. ik vind het ook jammer dat mensen zich dan afsluiten, maar ieder voor zich iddquote:Op maandag 26 april 2010 08:59 schreef z80 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je geen kloon van mij bent?
ik praat wel, maar persoonlijke dingen krijg je niet te horen.
en gevoelens al helemaal niet, dan kun je beter je vraag aan een muur stellen.
Zit er dik inquote:Op maandag 26 april 2010 08:56 schreef cybermans het volgende:
[..]
Eind van de rit natuurlijk weer veel zuipen?
aaah snel ge-editquote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zit er dik in
@ FutureFairytale : Denk aan die amerikaanse films over soldaten die zo Hoe'a roepen wanneer hun drill sergeant iets zegt, zoals in diezelfde films mariniers Sepre'fi gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |