Het waren meer kennissen eigenlijk.quote:
OMG, ik ken dat gevoel. Dan voel je je echt als een klein kind behandeld.quote:Op zondag 25 april 2010 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het waren meer kennissen eigenlijk.
Ja, stel je voor dat we krasjes zouden maken in de bodem.We hebben ze ook niet meer gezien na die paar dagen op vakantie
Maar ik geloof niet dat ik mobiel ga internetten hoorquote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Greys, ik bedoelde de telefoon! Je weet wel, zo'n witte met een groot scherm en een vandaag uitgekomen nieuwe echte en gratis Eurovision applicatie
OMGquote:Op zondag 25 april 2010 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het waren meer kennissen eigenlijk.
Ja, stel je voor dat we krasjes zouden maken in de bodem.We hebben ze ook niet meer gezien na die paar dagen op vakantie
Oh ja, dat was ook zo. Nou, een senioren mobieltje is wel handig.quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat ik mobiel ga internetten hoor
Ja, slaat toch nergens opquote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OMG, ik ken dat gevoel. Dan voel je je echt als een klein kind behandeld.
quote:Op zondag 25 april 2010 19:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo. Nou, een senioren mobieltje is wel handig.
Geldt die prijs wel voor beide jaren? Ik had ook zo'n aanbieding en dan zou het na een jaar een tientje worden. Ik heb het dus maar niet gedaan. Soms maar even zonder internet dan, hoorquote:Op zondag 25 april 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik zag wel dat ik voor 2.95 per maand extra onbeperkt internet er bij kan krijgen.
Zal je zien dat ik toch nog overstag ga
Nee natuurlijk slaat dat nergens op. Gewoon overdreven gedoe.quote:
quote:De rest van de vakantie met z'n tweeën was gelukkig wel leuk
Gewoon bij 1-jarig geloof ik... ga het nog wel even goed uitzoeken.quote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geldt die prijs wel voor beide jaren? Ik had ook zo'n aanbieding en dan zou het na een jaar een tientje worden. Ik heb het dus maar niet gedaan. Soms maar even zonder internet dan, hoor
Vandaag hier bedoel je? Nou, hij kwam af en toe door, maar over het algemeen was het bewolkt. Maar dan weer niet zo bewolkt dat het koud werd, dus we zijn nog even weggeweest met het bootje!quote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk slaat dat nergens op. Gewoon overdreven gedoe.
[..]![]()
Maar scheen de zon bij jullie nog/weer?
Ja, balen is dat. Ik vind koninginnedag echt geen zak aan als het weer niet goed isquote:Op zondag 25 april 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
Nu heb ik dus ook zin om vandeweek te gaan BBQen. Het weer werk wel mee.
Alleen vrijdag 14 graden
quote:Op zondag 25 april 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik zag wel dat ik voor 2.95 per maand extra onbeperkt internet er bij kan krijgen.
Zal je zien dat ik toch nog overstag ga
goffer nee héquote:Op zondag 25 april 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
Nu heb ik dus ook zin om vandeweek te gaan BBQen. Het weer werk wel mee.
Alleen vrijdag 14 graden
Ik ga besluiten er niks van te geloven. Het wordt gewoon 25 graden, punt.quote:Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, balen is dat. Ik vind koninginnedag echt geen zak aan als het weer niet goed isDan ga ik niet eens weg.
Hey Catquote:
quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Oh, Piet Paulusma zegt dat het 19 graden wordt op 30 april
quote:
quote:
Ja, en dat je dan een foto hebt gemaakt en die kan mailen naar je vrienden.quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groter scherm is toch leuk voor Greys, zelfs als je geen internet gaat gebruiken. Of een betere camera op de telefoon, als je graag foto's maakt. Of meer geheugen. Of een platter (kleiner) toestel. En, en, en, en.
whehehe, weet ie het al?quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als ik die tegen kom in de stad wordt het een latertje, zelfs met 9 graden
Ach die kan je ook overzetten met een kabel, dat deed jij ws ook een paar jaar terug nog welquote:Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en dat je dan een foto hebt gemaakt en die kan mailen naar je vrienden.
quote:
Ja, vroeger..quote:Op zondag 25 april 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach die kan je ook overzetten met een kabel, dat deed jij ws ook een paar jaar terug nog wel
quote:
Heb ooit wat shirts van oma voor de Mr gehad die dus geen van allen lekker lijken te zitten dus ja nieuw in de kastquote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Awwww Whoopie!
What's up with the shirt?
Mijn mond voel echt open. Paddo vroeg al, wat is er?quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, de een blijft hangen in Speedo's, de ander in een gewoon telefoontje
quote:Op zondag 25 april 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ooit wat shirts van oma voor de Mr gehad die dus geen van allen lekker lijken te zitten dus ja nieuw in de kast
Nu op MP
quote:Op zondag 25 april 2010 19:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn mond voel echt open. Paddo vroeg al, wat is er?
Wijst naar jouw post. Dwars door het hart.
Haat dat touchscreen iddquote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Whoopie
Ach en die telefoon, ik weet het niet hoor.
Het lijkt me ook wel weer vrij ruk smsen met zo'n touchscreen namelijk.
Ik denk dat ik mijn zus maar bel of ze met me mee wil naar een telefoonzaak![]()
Piet P.? Die van de Verskrikkelijke Sneeuwstorm?quote:Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Oh, Piet Paulusma zegt dat het 19 graden wordt op 30 april
Recht op in de wind!quote:Op zondag 25 april 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Marga gevonden in de ESF collectie
quote:
quote:
Ow ja, toen heette ze zo opeens. Was blijkbaar hip of zo.quote:Op zondag 25 april 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zit fanatiek te wapperen hoor![]()
"Marcha" staat ie onder
quote:Op zondag 25 april 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, toen heette ze zo opeens. Was blijkbaar hip of zo.
Klinkt loochchchchchiesch.quote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Marcha ipv Marga omdat de harde geeeeeee niet uit te spreken is voor vele buitenlanders
quote:
Wat is er dan met buurman?quote:De buurman reed zowat de dijk af net en kon amper wat zeggen toen ik ernaartoe liep
Keek je zo boos?quote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
De B&J's staat in de koelkast![]()
De buurman reed zowat de dijk af net en kon amper wat zeggen toen ik ernaartoe liep
Ow. Waarvan geschrokken dan? Dattie bijna (letterlijk?) de dijk afreed?quote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
Denk dat de buum erg geschrokken was ofzo.. hij reageerde nogal gek.
Denk hetquote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow. Waarvan geschrokken dan? Dattie bijna (letterlijk?) de dijk afreed?
Hier staan de Tudors weer op. Off with her head!
De eerste is al weggekwijnd, de tweede is onthoofd en nu is hij aan vrouw nummer 3 bezig.quote:
quote:
Nee, ze vonden het heul eng!quote:Op zondag 25 april 2010 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kenden de poezels het huis nog?
Ik heb jouw tweede zakje kruidenpasta op! Heb je nog een review nodig?
Heb het bij het boek gehoudenquote:Op zondag 25 april 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste is al weggekwijnd, de tweede is onthoofd en nu is hij aan vrouw nummer 3 bezig.
Ze zullen zich gauw genoeg weer thuis voelen.quote:Op zondag 25 april 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ze vonden het heul eng!
Maar net, toen ik de rest van hun spullen ging brengen (paste niet in 1 keer in de auto) waren ze alweer een beetje gewend
Ik ookquote:Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zullen zich gauw genoeg weer thuis voelen.Ik ben benieuwd hoe ze op hun baasjes gaan reageren.
Acherrum! Maar dat gaat mooi niet gebeuren, de cat-doorverhuis-ketting staat al klaar.quote:Op zondag 25 april 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
En zij zelf ookZe missen ze heel erg maar zijn al de hele tijd bang dat ze liever bij mij blijven wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ja!!!!quote:Op zondag 25 april 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
De chat is slow vandaag.
Het zal wel drukker worden als Spartacus erop is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja maar over katten kan ik niet zo meepraten. Dan lees ik zo nu en dan ff meequote:Op zondag 25 april 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
De chat is slow vandaag.
Het zal wel drukker worden als Spartacus erop is.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja!!!!
Ik ben nu mn huis aan het opruimen ook
en ik moet zo mn ouders + ooms/tantes ophalen van een etentjeEn nu? Lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 25 april 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja!!!!
Ik ben nu mn huis aan het opruimen ook
en ik moet zo mn ouders + ooms/tantes ophalen van een etentjeLiet hen lopen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
fietsen, en mn moeder of mn stiefvader fietst terugquote:
Veel meelezen, en vragen wat je niet weet dan leer je het vanzelf.quote:Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar over katten kan ik niet zo meepraten. Dan lees ik zo nu en dan ff mee
Heuj!quote:
Handig geregeld zeg.quote:Op zondag 25 april 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
fietsen, en mn moeder of mn stiefvader fietst terug
Nee, we gaan naar WK!quote:Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel meelezen, en vragen wat je niet weet dan leer je het vanzelf.
Je moet je wel een beetje voorbereiden op de tijd na het ESF als de SC geen ander tijdelijk forum vindt en 90% van het volk hier weer teruggaat naar F&F.
Ach, krijg ik ook weer eens lichaamsbewegingquote:
Daarom zou ik ze dus laten staanquote:
Dan wil ik in vak zwart.quote:
Ja héquote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wil ik in vak zwart.![]()
Zwabber maakt wel erg leuke UI's. Heb je die van Pagan al gezien?
quote:Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel meelezen, en vragen wat je niet weet dan leer je het vanzelf.
Je moet je wel een beetje voorbereiden op de tijd na het ESF als de SC geen ander tijdelijk forum vindt en 90% van het volk hier weer teruggaat naar F&F.
Ik geloof je.quote:
Dan gaat mn oom terug rijden met alcohol opquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan gaat mn oom terug rijden met alcohol op![]()
en dat heb ik liever niet
Ik spring op de fiets, tot later!
Chantage is het.quote:Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan gaat mn oom terug rijden met alcohol op![]()
en dat heb ik liever niet
Ik spring op de fiets, tot later!
Nee hoor, hij denkt zelf dan echt dat ie nog kan rijden, en dus zou hij zo gaan. En hij is oud en verder echt een schat, maar ik krijg het zijn hoofd niet in dat ie gevaarlijk bezig is danquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wil ik in vak zwart.![]()
Zwabber maakt wel erg leuke UI's. Heb je die van Pagan al gezien?
quote:
Ja ga zo maar eens en morgen dan maar uitgebreid douchenquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ga zo maar eens en morgen dan maar uitgebreid douchen
Zo zeg dat wel ja..quote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan ook met een gerust hart de stille SC verlaten
Wat kijkt hij? Paul de Leeuw (of SBS?)?quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo zeg dat wel ja..msn rules vandaag
Maar de Mr hangt aan de lippen van een advocaat op tv.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kijkt hij? Paul de Leeuw (of SBS?)?
In het weekend is het hier altijd wat rustiger, en zeker nu het ook mooier weer wordt natuurlijk
Ik kon net ook rustig even onder de infra-rood/zonnebank, heb zo bijgelezen
Ja heerlijk, zou echt niet meer zonder willenquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Paul de Leeuw idd
Oehh heb jij er ook 1? Lekker hé?
Het is echt een luxequote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, zou echt niet meer zonder willen
quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is echt een luxeal moet ik bekennen dat ik er al even niet meer onder ben geweest.
Meer in de tuin doen is goed voor m'n rug.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeker een luxe, en vooral in de winter, goddelijk die warmte![]()
Ik ga er ook niet zo vaak onder, maar af en toe is echt weer even genieten
quote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Goddelijke warmte. I'll have one of those.
Oh nou Erik dan kom je maar logeren want die infrarood/zonnebank staat boven het logeerbed.quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal. Ik wil alles waar goddelijke warmte vandaan komt. Zonnebanken, vakanties, haardvuur, mannen, gasfornuizen, dekens, de zon... you name it, i'll have it.
Het is een voldoende en die lijst ga je nooit meer gebruiken johquote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heb ik mijn mythologievak gehaald, met een weinig indrukwekkende 6 waar ik eigenlijk blij om zou moeten zijn maar ernstig door teleur ben gesteld (omdat ik graag had willen uitblinken).
Je hebt het gehaald, da's het belangrijkst!quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heb ik mijn mythologievak gehaald, met een weinig indrukwekkende 6 waar ik eigenlijk blij om zou moeten zijn maar ernstig door teleur ben gesteld (omdat ik graag had willen uitblinken).
quote:Op zondag 25 april 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal. Ik wil alles waar goddelijke warmte vandaan komt. Zonnebanken, vakanties, haardvuur, mannen, gasfornuizen, dekens, de zon... you name it, i'll have it.
Nee. Het is een vak wat niet eens binnen mijn faculteit valt en ik eigenlijk gevolgd heb omdat het me zo leuk leek (en dat was het ook). Ik moet gewoon even inprenten dat ik het gehaald heb en dat dat goed genoeg is. En dat ik deze periode mijn andere vak ook gehaald heb.quote:Op zondag 25 april 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het gehaald, da's het belangrijkst!Of is dit iets wat heul belangrijk is voor je verdere werk- en studeer carrière?
Pesies!quote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Het is een vak wat niet eens binnen mijn faculteit valt en ik eigenlijk gevolgd heb omdat het me zo leuk leek (en dat was het ook). Ik moet gewoon even inprenten dat ik het gehaald heb en dat dat goed genoeg is. En dat ik deze periode mijn andere vak ook gehaald heb.
Yesquote:Op zondag 25 april 2010 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet gewoon even inprenten dat ik het gehaald heb en dat dat goed genoeg is. En dat ik deze periode mijn andere vak ook gehaald heb.
Zijn we snel klaar.quote:Op zondag 25 april 2010 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik wil graag jouw mannelijkheid bespreken.
*Kijkt naar beneden*quote:Op maandag 26 april 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe staat het met jouw mannelijkheid JJH?
Nou, ik zit naar een docu te kijken over de mannelijkheid, maar als ik het geloven moet wordt de mannelijkheid bepaalt door de vrouwquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:07 schreef Dirkh het volgende:
En ik ga nu slapen. Ik wens jullie een goede nacht.
Nu al?quote:Op maandag 26 april 2010 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
Slaap lekker Erik! Ik sluit het ESF hok wel af.
Ik dacht dat je ook was gaan slapen, dus ik kon niemand meer bedenkenquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan niet slapen, mijn antenne ging af, mannelijkheid? +8
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 26 april 2010 09:09 schreef Greys het volgende:
Ik hoop zo dat we de 15e ook mooi weer hebben!
Oeh jaaa dan kunnen we lekker buiten eten enz.quote:Op maandag 26 april 2010 09:09 schreef Greys het volgende:Ik hoop zo dat we de 15e ook mooi weer hebben!
Goedemorgenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
De slaapindeling voor de 15e begint zich al aardig af te tekenen inmiddels zie ik?
Ik zie weinig slaapquote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
De slaapindeling voor de 15e begint zich al aardig af te tekenen inmiddels zie ik?
oeh, scherp op de vroege morgen!quote:
Welquote:Op maandag 26 april 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
In een slaapkamer hoef je toch ook niet te slapen
Wat kun je daar nog meer doen dan? [/onschuldig meisje]quote:Op maandag 26 april 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
In een slaapkamer hoef je toch ook niet te slapen
NIETUSquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
Niet als je er met tombolalala ligt
quote:Op maandag 26 april 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat kun je daar nog meer doen dan? [/onschuldig meisje]
Oh dat ga ik uitproberen!quote:Op maandag 26 april 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIETUS![]()
Niet als je er met tombolalala ligt
Tombo, vergeet je vergrootglas niet.quote:
quote:
Ik krijg het druk de 15e zo te lezenquote:
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombo, vergeet je vergrootglas niet.
Tsssss, ik kan me nog herinneren dat jij huilde omdat ie zo groot was, en nu ga je zo doen?quote:Op maandag 26 april 2010 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombo, vergeet je vergrootglas niet.
It's funny, 'cause it's truequote:
Het gaat hier primaquote:
Maar jij houdt dan wel weer van open deuren.quote:
Vandaar dat je onze PM maar negeerde.quote:
Ja... of ballen voor open doel.quote:Op maandag 26 april 2010 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij houdt dan wel weer van open deuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja PM, 2 stuks zelfs geloof ikquote:Op maandag 26 april 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaar dat je onze PM maar negeerde.
Maar da's goed hoor, dan gaan Goodbye en ik samen die zondag
Ja dag, da's nu te laat.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja... of ballen voor open doel.En dat terwijl het juiste spreekwoord een schot in plaats van ballen voor open doel heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ohjaquote:Op maandag 26 april 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat terwijl het juiste spreekwoord een schot in plaats van ballen voor open doel heeft.
maar goed, via schot --> kilt --> klokkenspel --> ballen is de redenatie wel weer te snappenquote:Op maandag 26 april 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat terwijl het juiste spreekwoord een schot in plaats van ballen voor open doel heeft.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, da's nu te laat.
Dan weet ik het goed gemaakt... ga jij zondag de troep opruimen van de zaterdagavond.
Gaan GB en ik picknicken
Ja he. En ik neem aan dat er ook een ontbijtservice verleend wordt door de lieftallige Ll? En het is dan zondag, dus ik verwacht verse croissantjes, eitjes (het liefst zo half zacht gekookt voor mij), vers geperste jus 'd orange, sterke koffie en een bloemetje in een vaasje op het dienblad.quote:Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij logeetjes op moesten ruimen, maar dit klinkt beter!
quote:Op maandag 26 april 2010 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja he. En ik neem aan dat er ook een ontbijtservice verleend wordt door de lieftallige Ll? En het is dan zondag, dus ik verwacht verse croissantjes, eitjes (het liefst zo half zacht gekookt voor mij), vers geperste jus 'd orange, sterke koffie en een bloemetje in een vaasje op het dienblad.
Halfzachtquote:Op maandag 26 april 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Mag zeker ook geen grapjes maken over Erik die een zacht gekookt ei'tje wil
Zeg eh, meneer-noten-op-zangquote:Op maandag 26 april 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh een gebakken eitje is ook wel lekker. Of roerei.
Of Wentelteefjes! Die wil Ll vast ook wel klaarmaken
.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ontbijt
lijstje :
Eieren:
Erik; halfzacht gekookt
Loveless85; kookt
Tombola; bevrucht
quote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef Dirkh het volgende:
Spreek net de directeur van het bedrijf waar ik werk, en hij vraagt uit belangstelling wat ik heb gedaan dit weekend.
Eh.. nou ik ben naar een persdag van het songfestival geweest.Je zag hem schrikken.
Mijn carrière is denk ik voorlopig op hold geplaatst
Hij vond mij niet bepaald het prototype van een songfestival ganger.quote:Op maandag 26 april 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij vroeg nog net niet wanneer je uit de kast gaat komen?
Ow das wel een mooierd jaquote:Op maandag 26 april 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
Ml!
[ afbeelding ]
Daar mocht ik gister in rijden toen ik die zuiplappen op ging halen
Altijd leuk
echt niet!quote:Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij vond mij niet bepaald het prototype van een songfestival ganger.
Ja he! Ik wist ook niet dat ze met die waren hoor, tot ik m zagquote:
Niet die eierenquote:Op maandag 26 april 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
- edit - is een bevrucht ei niet een kuiken?![]()
Lig dubbel hier whahahahahahah!quote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef Dirkh het volgende:
Spreek net de directeur van het bedrijf waar ik werk, en hij vraagt uit belangstelling wat ik heb gedaan dit weekend.
Eh.. nou ik ben naar een persdag van het songfestival geweest.Je zag hem schrikken.
quote:
Oc je bent toch verzekert?quote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he! Ik wist ook niet dat ze met die waren hoor, tot ik m zag
Mn tante: Pas je wel op, hij is groot hoor!
Ja, nou en?
Nou ja, zo anders rijdt het niet hoorquote:
ok, ik wacht het wel afquote:
succes...quote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef Dirkh het volgende:
En ik heb werk waarbij er echt van je verwacht wordt geen halfzacht ei te zijn, maar ja... hij zal me nu nooit meer kunnen zien als iemand die zich ergens in vastbijt en niet meer loslaatquote:Op maandag 26 april 2010 10:59 schreef cptmarco het volgende:
[..]
succes...
www.nationalevacaturebank.nl
quote:Op maandag 26 april 2010 11:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik heb werk waarbij er echt van je verwacht wordt geen halfzacht ei te zijn, maar ja... hij zal me nu nooit meer kunnen zien als iemand die zich ergens in vastbijt en niet meer loslaat![]()
Daarbij ben ik voorzitter van de OR, dus zit maandelijks met hem rond de tafel. Dat wordt lachen de eerst komende keer. Zo mannetje, dus jij had nog dingen die je graag geregeld wil hebben, shalaliedirkie
Ik ga ook maar eens ander werk zoekenquote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
Hier op het werk vonden ze het hartstikke leuk dat ik gegaan was. Maar van mij zijn ze dan ook niet anders gewend
quote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ervandoor! Even snel naar huis en dan vriendin ophalen en de hele middag thee leuten en bijkletsen!![]()
Tot laat dus!![]()
![]()
Duh.quote:Op maandag 26 april 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
Goedemiddag Muis![]()
Zeg, dat 006 achter je naam, is dat omdat je geheim agent bent?
Dat dacht ik al, ik had je niet herkend, maar dat komt omdat je geen uniform aan hebt. [/finkers]quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 10:47 schreef Dirkh het volgende:
quote:
Redelijkquote:Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu, al een beetje gewend aan je nieuwe hair-do?
Heb ik de foto hiervan gemist?quote:Op maandag 26 april 2010 13:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Redelijkhet krult echt heel erg dus ik ben benieuwd hoe het zit als het langer is.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Redelijkhet krult echt heel erg dus ik ben benieuwd hoe het zit als het langer is.
Dankjequote:Op maandag 26 april 2010 13:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis wat een stoer krullenkoppie, het past bij de stoere mighty mouse die je bent
Is dat een manier om te zeggen: de blouse was leuk maar de rest is maar kut.quote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dirkh, wat een briljant shirt had je aan op de persdag!
Welneent!quote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat een manier om te zeggen: de blouse was leuk maar de rest is maar kut.![]()
Mijn zelfbeeld, wat doen ze?
Nee ik vind het shirt oprecht leuk dudequote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat een manier om te zeggen: de blouse was leuk maar de rest is maar kut.![]()
Mijn zelfbeeld, wat doen ze?
Het is een serie, ik mis nog een blouse.quote:Op maandag 26 april 2010 14:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik vind het shirt oprecht leuk dude
De rest van jou ben ik al eerder genoeg complimenteus over geweest jah.
Wel goedquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Nu (brak/webcam) en ik gok zo'n 13 jaar geleden.
Oranje kleurtje aanvraagtopic #4 - *O*quote:Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie doet mij eens inlichten waar die oranje tagjes voor zijn?
Voor mensen die van worteltjes houden. Het aankomende WK, het nieuwe WK-subforum en al die rood-wit-blauwe vlaggetjes en voetballen in mensen hun UI's hebben er niks mee te makenquote:Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie doet mij eens inlichten waar die oranje tagjes voor zijn?
Gawd wat ben je bijdehandquote:Op maandag 26 april 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mensen die van worteltjes houden. Het aankomende WK, het nieuwe WK-subforum en al die rood-wit-blauwe vlaggetjes en voetballen in mensen hun UI's hebben er niks mee te maken
Ik ben niet zo dol op mijn lach op foto'squote:Op maandag 26 april 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die oude foto, te cute!![]()
Van dat lieve haar ook
En ik vind dat je op de huidige foto erg happy kijkt, meer een open blik als ik vergelijk met de foto's uit je FB, was het ook een happy-moment of gewoon toeval?
quote:Op maandag 26 april 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mensen die van worteltjes houden. Het aankomende WK, het nieuwe WK-subforum en al die rood-wit-blauwe vlaggetjes en voetballen in mensen hun UI's hebben er niks mee te maken
quote:Op maandag 26 april 2010 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eerder aan koninginnedag of het ESF dan dat stomme WK wat nog meer dan een maand weg is.
quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ik hoor het alweer, het is nu duidelijk dat de helft ons gaat verlaten als we na het ESF naar WK gaan verkassen
quote:Op maandag 26 april 2010 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op mijn lach op foto's, vind vaak dat ik er een te dik gezicht door krijg
. Alleen maakte ik gisteren wel een aardige, open, niet al te sombere foto vond ik zelf
.
[ afbeelding ]
Ik ga mee.quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ik hoor het alweer, het is nu duidelijk dat de helft ons gaat verlaten als we na het ESF naar WK gaan verkassen
Jij gaat wel mee hè?quote:
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga mee.
Ik zit me trouwens te realiseren dat van de 4 weken WK er drie in Noorwegen zit. Timemanagement is niet echt mijn ding.
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bier zal er wel duur zijn.
Zeg, wie gaat er nou verkassen?quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Solidarity sistah!quote:Op maandag 26 april 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wie gaat er nou verkassen?Ik blijf gewoon in het ESF forum.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wie gaat er nou verkassen?Ik blijf gewoon in het ESF forum.
quote:
Je moet inderdaad niet vreemd opkijken als je in de kroeg 10 euro voor een biertje neer moet leggen.quote:Op maandag 26 april 2010 17:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toen wij naar Scandinavie gingen a long long time ago, heeft mijn vader zoveel bier in de caravan gestouwd dat er andere spullen thuis moesten blijven![]()
Voor dat je denkt dat mijn vader zoveel bier dronk, mijn moeder had 'm gezegd dat hij met de prijzen daar geen bier mocht kopen
Daar zijn we niet eens aan toe gekomenquote:Op maandag 26 april 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hiya! Was het thee drinken gezellig?
quote:
Ze zijn vanmorgen in Londen geland, vanuit Australie... In Londen zelf zaten ze al bijna te slapenquote:Op maandag 26 april 2010 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WheheDat zal wel ja
Hebben ze lang moeten reizen?
Ja, ik was echt heel blijquote:
Viel spass!quote:Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, we gaan daar zo patat en kroketten eten en alles doorspreken wat er in het afgelopen half jaar gebeurd is!
Oftewel, vanaf 6 uur ben ik even tijdelijk lang afwezig
Ik zat te bellen.quote:
Dank je, dat gaat vast lukkenquote:
okee, you're excusedquote:Ik zat te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |