Quoted voor de politie, als hij jou wilt aangeven wegens doodsbedreiging.quote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef Onnoman het volgende:
Kunnen zijn handen niet afgehakt worden? zijn stembanden in brand gezet worden? Zijn tenen uitgetrokken worden? Gewoon dood gaan misschien? Een mes in zn ogen krijgen? inelkaar geslagen worden door 15 negers? Gecastreerd worden? met een honkelknuppel tegen zijn nek geslagen worden?
Een bazooka tegen zijn rotkop? een shotgun door zn enkels?
KAN IEMAND ervoor zorgen dat hij zijn rotbek eens houdt? ik kan zijn stem niet uitstaan!!!!!! ik krijg moordneigingen
Ga jij dan lekker verslag gevenquote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef Onnoman het volgende:
Kunnen zijn handen niet afgehakt worden? zijn stembanden in brand gezet worden? Zijn tenen uitgetrokken worden? Gewoon dood gaan misschien? Een mes in zn ogen krijgen? inelkaar geslagen worden door 15 negers? Gecastreerd worden? met een honkelknuppel tegen zijn nek geslagen worden?
Een bazooka tegen zijn rotkop? een shotgun door zn enkels?
KAN IEMAND ervoor zorgen dat hij zijn rotbek eens houdt? ik kan zijn stem niet uitstaan!!!!!! ik krijg moordneigingen
quote:Op zondag 25 april 2010 18:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Quoted voor de politie, als hij jou wilt aangeven wegens doodsbedreiging.
Er is niks mis met RTL.quote:Op zondag 25 april 2010 18:38 schreef Snuf. het volgende:
Terechte klacht.
Ledo Driessen is een debiel. Hij werkt bij RTL én is voor Ajax. Een van de twee is al erg, maar allebei...
ik ben te onschuldig om een serieus potentieel gevaar te zijn... het zijn gewoon frustraties omdat deze gast het voetbal op tv keihard verneuktquote:Op zondag 25 april 2010 18:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Quoted voor de politie, als hij jou wilt aangeven wegens doodsbedreiging.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Leo geeft commentaar bij die wedstrijden. Dat is er mis. Het is een viezieeuze cirkel.
Oh, je bent er zo een. Laat dan maar.quote:Op zondag 25 april 2010 19:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk, laat ik het voor de simpele zielen onder ons (lees: Ajacieden) even simpel schrijven
Holy fuck ik ga stukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |