Nou, die van mij liep om 5 uur al te mauwen hoor, terwijl ie ook pas om 6 uur eten krijgtquote:Op zondag 25 april 2010 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Shocking!Het is 6 uur geweest en nog geen kat die om eten komt gillen. Het ligt alemaal te pitten. Normaal begint er minstens eentje al om half 6 te klagen.
Zou het het weer zijn?
Oh neee!!quote:Op zondag 25 april 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is in navolging van de wasmachine nu ook mijn tv overleden
Hier staat een slaapkamerTV, slechts een keer of vier gebruikt. Geen platte, althans, nu nog niet...quote:Op zondag 25 april 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is in navolging van de wasmachine nu ook mijn tv overleden
Niet verder vertellen, maar de helft van dat bekertje staat nog te ontdooien (kwam uit de vriezer) voor straks.quote:Op zondag 25 april 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes krijgen altijd de bakjes van de creme fraiche en de yoghurt en zo om uit te likken, daar plegen ze een moord voor
Creatief met ui?quote:Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
oh wacht, even een tvp tussen het UIprutsen door
Nou, mocht je een nieuwe tv moeten, hier staat er één, ik geloof 4 x gebruikt boven, bleek toch niet zo handig met satellietquote:Op zondag 25 april 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Strega, das ook mooi kut zeg![]()
Blijf maar fijn in je eigen stoel dan ff idd zeg![]()
De tv is weer aan, maar het ging niet van harte![]()
Mijn buuf is echt zo lief, die kwam de was brengen die ze voor me gedaan had, ze had m op t balkon laten drogen en netjes gevouwen![]()
Mss laat ik mn wasmachine maar helemaal niet repareren![]()
Het is zo gezellig hier buiten, iedereen is aan het bbqen en zo, alles zit weer buiten.
Nu moet ik me alleen nog maar door een mega berg afwas heen worstelen, twee honden wassen, mn teennagels lakken en dan ben ik ECHT klaar geloof ik![]()
Maesje, gij feestbeest
Ik ken het probleem, vandaar de diepvries optie. Ik merk geen verschil. Als ik crème fraîche gebruik dan gaat het eigenlijk altijd door een gerecht heen en dat kan prima met zoiets. Ik was hem nu vergeten uit te halen dus heb hem bevroren erdoor gemikt. En eruit gehaald toen de helft gesmolten was en het eten op smaak.quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Is dat lekker als je dat uit de vriezer gebruikt?
Ik koop het altijd, en dan gaat het over datum, en dan krijgen de honden het, en dan koop ik weer nieuwe etc etc
quote:Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier staat een slaapkamerTV, slechts een keer of vier gebruikt. Geen platte, althans, nu nog niet...![]()
Kom op de terugweg van Texel maar ff langs, je mag hem zo hebben.
Jullie zitten zo lekker op 1 lijn.quote:Op zondag 25 april 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, mocht je een nieuwe tv moeten, hier staat er één, ik geloof 4 x gebruikt boven, bleek toch niet zo handig met satelliet
quote:Op zondag 25 april 2010 20:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, mocht je een nieuwe tv moeten, hier staat er één, ik geloof 4 x gebruikt boven, bleek toch niet zo handig met satelliet
Hmm, het klinkt niet erg lekker moet ik zeggen.quote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, vandaar de diepvries optie. Ik merk geen verschil. Als ik crème fraîche gebruik dan gaat het eigenlijk altijd door een gerecht heen en dat kan prima met zoiets. Ik was hem nu vergeten uit te halen dus heb hem bevroren erdoor gemikt. En eruit gehaald toen de helft gesmolten was en het eten op smaak.
Oh heerlijk hé, hier waren de honden de hele middag uitgeteld (Ze hadden vanmorgen tijdens de wandeling allemaal al zo iets, laten we maar terug) dus ze hebben maar een halve wandeling gehad.quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Auw Strega!Voorzichtig met jezelf zijn he?
![]()
Fijne vakantie oh-oh!
Fijne verjaardag Maesje!
As for the cats: alles lag te slapen, al zag ik wel een gespitst oor of vier. En toen ik om kwart voor 7 één been van de bank hief werd ik door 3 katten bestormd.Ik had iets klaargemaakt met creme fraîche en daarna dat bekertje uitgespoeld. Resultaat: 3 kattekoppen in de wasbak.
En de snorren werden uitgebreid gewassen.
Hier net zo!quote:Op zondag 25 april 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:Mijnes krijgen altijd de bakjes van de creme fraiche en de yoghurt en zo om uit te likken, daar plegen ze een moord voor
Er zit echt geen verschil in hoor. Normaal ontdooi ik het en dan doet het precies wat een niet ingevroren versie ook doet. Maar ieder zijn ding, ik hoef de bakjes iig niet weg te gooien.quote:Op zondag 25 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, het klinkt niet erg lekker moet ik zeggen.
Maar tis idd wel handig om gewoon een bakje in de vriezer te mikken
Ik had vandaag mijn opkweekbakjes afrikaantjes even buiten gezet om van de zon te laten genieten. Maar goed dat ik erbij zat. Naartjie hing er meteen met een poot in. Ideaal toilet.quote:Op zondag 25 april 2010 20:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh heerlijk hé, hier waren de honden de hele middag uitgeteld (Ze hadden vanmorgen tijdens de wandeling allemaal al zo iets, laten we maar terug) dus ze hebben maar een halve wandeling gehad.
Moos, onze Main Coon heeft de hele dag operold in de grote bloempot gelegen waar onze eucalyptus in staat. Hij ligt nog liever opgerold in de grote pot met munt, maar daar staat nu een prikker in, de plantjes zijn nog klein en Moos heeft een aanzienlijk reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |