En raad eens wie You Raise me Up ook gezongen heeft?quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ierland 2010 is een kopie van Josh Groban's You Raise me Up
vonk nog leuk ookquote:
Oh dat zingt ie later deze week voor mij persoonlijk hier thuisquote:Op maandag 26 april 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
En dat stuk uit Israel hadden ze een liedje moeten geven waarbij hij halfnaakt kan dansen op het podium
En jij zingt mee door zijn microfoon zekerquote:Op maandag 26 april 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat zingt ie later deze week voor mij persoonlijk hier thuis![]()
.
Ik irriteer me echt kapot aan die uitspraak... al schijnt het gefaked te zijn... maar waarom in godsnaam.... zing het normaal en ze maakt grote kans....quote:Op maandag 26 april 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze is best leuk. Alleen de uitspraak is zo vreemd.
Ja, het melodietje is leuk enzo, maar die uitspraakquote:Op maandag 26 april 2010 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt kapot aan die uitspraak... al schijnt het gefaked te zijn... maar waarom in godsnaam.... zing het normaal en ze maakt grote kans....
Hopen dat je in je bed beland dan! De vloer komt vaak zo hard aanquote:
Ik weet niet meer wat het was, maar blij dat het in de smaak vielquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
Wonderer!
Ik ben gister begonnen in je boek! Jeej
Bedankt trouwens voor je tekst die je voorin hebt geschreven
Heb er erg hard om moeten lachen
Over de goochelaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat het was, maar blij dat het in de smaak vielEnjoy! Ik ben net begonnen met deel drie
waar heb jij Boxhagener Platz gezien......quote:
Ja, afgelopen week im Theater am Friedrichsheim te Berlijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar heb jij Boxhagener Platz gezien......
in een Kino im Deutschland?
ik kan er niets van vinden, zelfs geen vage torrent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |