genieten?quote:
nou laar van mij maarquote:Op zondag 25 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op zondag 25 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 17:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Oooh... André Rouvoet is aan het twitteren op zondag.
religie = hypocrietquote:Op zondag 25 april 2010 17:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind het zo hypocriet overkomen.
Maar twitteren is niet werken toch?quote:Op zondag 25 april 2010 17:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind het zo hypocriet overkomen.
Als een politicus op twitter met een andere politicus aan het debatteren is, dan komt dat wat mij betreft heel dicht in de buurt van werken.quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen tv mag kijken op zondag dan ook niet twitteren.quote:
Oh, dan zeer eensquote:Op zondag 25 april 2010 18:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als een politicus op twitter met een andere politicus aan het debatteren is, dan komt dat wat mij betreft heel dicht in de buurt van werken.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
JaNeuh, maar ik las laatst zo'n mooi citaat over een dode atheďst, die in zijn beste kleren in zijn kist ligt. "He's all dressed up but has nowhere to go."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
achja een dode christen gaat ook nergens heen dusquote:Op zondag 25 april 2010 18:11 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Neuh, maar ik las laatst zo'n mooi citaat over een dode atheďst, die in zijn beste kleren in zijn kist ligt. "He's all dressed up but has nowhere to go."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |