Dat er een aantal mensen hier knikkend mee instemmen zegt genoeg. Oppervlakkige gelul is er al genoeg in de wereld.quote:Op zondag 25 april 2010 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op het werk of op school hoor je over werk of studie te praten.
Op het terras hoor je over bier en tieten te praten.
"Als ik diepgang wil, dan tast ik in m'n zakken."quote:Op maandag 26 april 2010 02:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat er een aantal mensen hier knikkend mee instemmen zegt genoeg. Oppervlakkige gelul is er al genoeg in de wereld.
Willy heeft dan wel erg grote zakken.quote:Op maandag 26 april 2010 02:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Als ik diepgang wil, dan tast ik in m'n zakken."
Filosoof Willy Wartaal, 2008.
ik betaal ook belasting voor zijn zorgtoeslag, huurtoeslag en weet ik wat veel meer. Ben ik ook niet geirriteerd over.quote:Op maandag 26 april 2010 03:28 schreef afdak het volgende:
Pff met 28 jaar mag je ook eindelijk wel eens klaar zijn met je studie, kan me voorstellen dat die arbeider die voor jouw studie belasting moet betalen geïrriteerd is.
Maar hij betaalt al 28 jaar lang voor jou. Dus hij heeft nogal een voorsprong!quote:Op maandag 26 april 2010 22:00 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
ik betaal ook belasting voor zijn zorgtoeslag, huurtoeslag en weet ik wat veel meer. Ben ik ook niet geirriteerd over.
TS is een toekomstig uitkeringstrekker en dan doen alsof ie een baas is. Afgestudeerd op zijn 28ste in de nuttelooslogie waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 22:05 schreef Biels het volgende:
Al die arbeiders hier die TS nu komen vertellen dat het een kakker is. Een sneu gezicht.
Nuttelooslogie! Ha!quote:Op maandag 26 april 2010 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TS is een toekomstig uitkeringstrekker en dan doen alsof ie een baas is. Afgestudeerd op zijn 28ste in de nuttelooslogie waarschijnlijk.
Toen die arbeiders op hun 18e trots verkondigden aan hun bierdrinkende voetbalvrienden dat ze school niks vonden en gingen werken (en nu lopen te klagen omdat het allemaal zo zwaar is) hadden die knorren wel de inzet en het nodige doorzettingsvermogen om een degelijke opleiding te volgen. Alle reden dus!quote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
Pakken dragende kantoor-knorren die zich verheven voelen boven hardwerkende arbeiders
Werkte jij niet bij de MacDonald? Kom jij überhaupt wel aan belasting betalen toe met dat magere uurloontje?!quote:Op maandag 26 april 2010 22:00 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
ik betaal ook belasting voor zijn zorgtoeslag, huurtoeslag en weet ik wat veel meer. Ben ik ook niet geirriteerd over.
alle reden dus dat jij meer moet betalen dan hen die niet beter weten, of heb je soms niets geleerd op school ?quote:Op maandag 26 april 2010 22:52 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Toen die arbeiders op hun 18e trots verkondigden aan hun bierdrinkende voetbalvrienden dat ze school niks vonden en gingen werken (en nu lopen te klagen omdat het allemaal zo zwaar is) hadden die knorren wel de inzet en het nodige doorzettingsvermogen om een degelijke opleiding te volgen. Alle reden dus!
Eensch!quote:Op zondag 25 april 2010 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op het werk of op school hoor je over werk of studie te praten.
Op het terras hoor je over bier en tieten te praten.
Zo waar. Nu is TS niet bepaald vies van met zijn vingertje naar anderen wijzen. Maar wie met een vinger naar een ander wijst, wijst er met drie naar zichzelf.quote:Op zondag 25 april 2010 17:55 schreef nozem het volgende:
Psst. TS geeft af op arbeiders maar werkt zelf bij de mac. Dat is op zich best hypocriet natuurlijk. Daarnaast zit TS op het HBO dus hij zal de rest van zijn leven sowieso een arbeider blijven.
Jij hebt het helemaal begrepen zie ik.quote:Op zondag 25 april 2010 17:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waar heb je het over.![]()
Die arbeider zuigt ons waarschijnlijk leeg via subsidies, en met zijn pauper instelling / loon voegt hij juist weinig toe aan de maatschappij.
Ah zo is het wat meer genuanceerd.quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Betaald weinig belasting en krijgt waarschijnlijk relatief veel van de regering. Dan bedoel ik natuurlijk wel van die typetjes die op hun 19e gestopt zijn met school omdat ze geen zin meer hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |