Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.quote:
Ja, kruipend, zo stel ik me dat ook voor.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
30 dollar voordat je even kunt instorten. Feest! Jankend en kruipend dat plateau over Oh god oh Godten.
De heide is ook best mooi!
quote:Op zondag 25 april 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staanquote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, kruipend, zo stel ik me dat ook voor.
Zag je die mensen die daar heel relaxed over de rand hangen!!!!
Echt, van mijn langzalzeleven niet. Ik word al duizeling op een keukentrapje.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
30 dollar voordat je even kunt instorten. Feest! Jankend en kruipend dat plateau over Oh god oh Godten.
Op je tenen???? Nietquote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staan
Mn broer heeft er nu nog nachtmerries vanquote:Op zondag 25 april 2010 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op je tenen???? Niet![]()
Doe niet zo eng!!!
True! Maar bungeejumpen vanaf een hunebed is het dan weer net niét.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.
Jaap lukte het helaas niet op zijn skelter, jammer. Arrogante lul, brrrrr.quote:Op zondag 25 april 2010 15:56 schreef Noek het volgende:
Ja, kwam ze maar aan op haar zitmaaier, kon ze hem mooi onderrijden met haar terrorvoertuig.
Oh, ik heb nog zo'n hekel aan die man.
Zes uur, etenstijd (maakt vorkbeweging)!quote:Op zondag 25 april 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
Ik heb nog B&J ijs voor heel Afrika. Die ga ik tijdens het voetbal allemaal opeten.
Hoe laat is dat eigenlijk want ik heb zin in ijs! Ruggegraat, I haz it.
quote:Op zondag 25 april 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zes uur, etenstijd (maakt vorkbeweging)!
quote:Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
En de twede helft is over twee weken in Rotjeknor!
die ie eigenlijk gewoon onnodig na vandaag hequote:Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
En de twede helft is over twee weken in Rotjeknor!
Jij moet eens lekker gaan bungeejumpen of parachutespringen!quote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staan
Staat die rat met z'n toiletpapiertje al weer klaar?quote:Op zondag 25 april 2010 16:01 schreef gomi het volgende:
[..]
die ie eigenlijk gewoon onnodig na vandaag he
4-0 ofzo
Ja dat mag ik dus niet meer....zelfs niet met infuusquote:Op zondag 25 april 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet eens lekker gaan bungeejumpen of parachutespringen!
Met infuus en al, da's leuk!
quote:Op zondag 25 april 2010 16:01 schreef gomi het volgende:
[..]
die ie eigenlijk gewoon onnodig na vandaag he
Kan ook best! Hadden ze ook gewoon moeten doen!quote:Op zondag 25 april 2010 16:02 schreef Noek het volgende:
Maar hij dacht dat ze dan in de rust snel de bus in zouden gaan en dan in Rotterdam de tweede helft zouden spelen. Ja, weet ik veel. Kan best dacht ik nog.
wie?quote:Op zondag 25 april 2010 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat die rat met z'n toiletpapiertje al weer klaar?
Dwars. waarom dat dan? Ik had een mental image van een Laysa die met infuus en al uit een vliegtuig springt, dat leek me wel geinig.quote:Op zondag 25 april 2010 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat mag ik dus niet meer....zelfs niet met infuus.....zit dat je dwars...dat infuus?
Tis niet dat er dan een hele infuuspaal meegaat hoorquote:Op zondag 25 april 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dwars. waarom dat dan? Ik had een mental image van een Laysa die met infuus en al uit een vliegtuig springt, dat leek me wel geinig.
yeah imo wel. maar als inleidende renner zou t kunnen.quote:
Nee hè?quote:Op zondag 25 april 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis niet dat er dan een hele infuuspaal meegaat hoor
Sahelu!quote:
Tis ook geen zakjequote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hè?
Maar zo'n zakje dat er achteraan klotst is ook wel geinig.
Lavenderr komt hier ook voor de lol, dus doe dat lekker in het FB-topic daar of zo.quote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef Leandra het volgende:
Oeh ff bijlezen in het vorige topic of de incompetentie van de VKZ mods nog duidelijker wordt door uitleg van Marrije![]()
Wat is dat subforum volstrekt onaantrekkelijk geworden door de moderatie, en ik zag het zo zitten, VKZ....
is een soort van flesje ofzo in een heuptas oid toch?quote:
Wat dan? Een emmer?quote:
Ware kunstenaars zijn het. Of nee, gódenzonen, echt!quote:
Gewoon een hele lang tuinslag he Laysa, met haspel en alquote:
bekerwinnaars, na vandaag alquote:Op zondag 25 april 2010 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ware kunstenaars zijn het. Of nee, gódenzonen, echt!
Waarom moet mijn piemel er altijd bij betrokken worden?quote:Op zondag 25 april 2010 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon een hele lang tuinslag he Laysa, met haspel en al
Ja want in Afrika kennen ze het niet en zolang ze niet weten wat ze missen is er niets aan het handje.quote:Op zondag 25 april 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
Ik heb nog B&J ijs voor heel Afrika. Die ga ik tijdens het voetbal allemaal opeten.
Hoe laat is dat eigenlijk want ik heb zin in ijs! Ruggegraat, I haz it.
Gisteren had je het al over je bips en nu weer over je piemelquote:Op zondag 25 april 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom moet mijn piemel er altijd bij betrokken worden?
Oh nee, maar ik zocht op Ajax plaatjes en toen dacht ik opeens: Glitter!quote:
flesje, heuptasje, pompje; 1 pot natquote:Op zondag 25 april 2010 16:15 schreef Laysa het volgende:
Nee het is een klein pompje...waar een spuit inzit...
dit dus:
[ afbeelding ]
Het lijkt op een microfoon. Laysa, zendercheck!quote:Op zondag 25 april 2010 16:15 schreef Laysa het volgende:
dit dus:
[ afbeelding ]
ah k. ben t wel met je eens hoor dat de finale 1 wedstrijd hoort te zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 16:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, maar ik zocht op Ajax plaatjes en toen dacht ik opeens: Glitter!
Gewoon een Rietveld-ingeving maar nu is het plaatje al weg.![]()
En ik vind het echt belachelijk dat het in twee wedstrijden gespeeld gaat worden, dat wilde ik ook nog kwijt.
Zo is er geen lol aan maar ik kijk wel met mijn aller allerbeste vriendjes, dat wel.
Kee.. nou dat springt op zich best wel comfortabel.quote:Op zondag 25 april 2010 16:15 schreef Laysa het volgende:
dit dus:
[ afbeelding ]
Nee maar ze hebben ook geen vriezer dus dan nog weet je. Hopeloos!quote:Op zondag 25 april 2010 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want in Afrika kennen ze het niet en zolang ze niet weten wat ze missen is er niets aan het handje.![]()
Maar goed, ik was onderweg naar de supermarkt.
quote:Op zondag 25 april 2010 16:16 schreef gomi het volgende:
[..]
flesje, heuptasje, pompje; 1 pot nat
maar dat was wel de foto waar ik op doelde geloof ik
Dr zit een soort duwarmpje in die de spuit heel langzaam leegdrukt....dat gaat echt heel langzaam...met een spuitje van 3 ml doe ik plusminus 6 dagen....quote:Op zondag 25 april 2010 16:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Het lijkt op een microfoon. Laysa, zendercheck!
Hoe wordt zoiets aangedreven? Zeg ik dat goed, aangedreven?
ja...maar het mag niet van de arts de party poopertquote:Op zondag 25 april 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee.. nou dat springt op zich best wel comfortabel.
Niet gezien dat ze hier ook was, dat is geen permanente aanwezigheid, verder reageerde ik op wat ik bijgelezen heb en kom ik al amper meer in VKZ.... terwijl ik dat subforum helemaal zag zitten.quote:Op zondag 25 april 2010 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Lavenderr komt hier ook voor de lol, dus doe dat lekker in het FB-topic daar of zo.
Dus niks nie met een haspel niequote:Op zondag 25 april 2010 16:15 schreef Laysa het volgende:
dit dus:
[ afbeelding ]
19!quote:Op zondag 25 april 2010 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren had je het al over je bips en nu weer over je piemel![]()
Hoe jong ben jij eigenlijk?
Rozequote:Op zondag 25 april 2010 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus niks nie met een haspel nie![]()
Jammer, ik had een mooie voor je gevonden.
[ afbeelding ]
Je wil dat iedereen een boze buurman krijgt?quote:Op zondag 25 april 2010 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus niks nie met een haspel nie![]()
Jammer, ik had een mooie voor je gevonden.
[ afbeelding ]
Mooi he, die wil jij wel de hele dag achter je aan zeulen natuurlijkquote:Op zondag 25 april 2010 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Roze....ik kan natuurlijk altijd vragen of ik nog mag ruilen
quote:
Repsect!quote:Op zondag 25 april 2010 16:18 schreef Laysa het volgende:
Dr zit een soort duwarmpje in die de spuit heel langzaam leegdrukt....dat gaat echt heel langzaam...met een spuitje van 3 ml doe ik plusminus 6 dagen....
en het lijkt idd op een zender....tijdens de kooi was dat ook een veel gebruikt grapje
Ja....en dan zo nu en dan die haspel rollen en dan zeggen....kijk....die van mij is zoooooooooooooo langquote:Op zondag 25 april 2010 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi he, die wil jij wel de hele dag achter je aan zeulen natuurlijk
Die roze is voor medicatiequote:Op zondag 25 april 2010 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je wil dat iedereen een boze buurman krijgt?
Hun bekken zullen openvallen en dan willen ze allemaal zo'n roze haspelquote:Op zondag 25 april 2010 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....en dan zo nu en dan die haspel rollen en dan zeggen....kijk....die van mij is zoooooooooooooo lang
De mijne is mooier! Een grote buikspier die hangt tot over de slang.quote:
whehehequote:Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Deisyy het volgende:
k
[..]
[..]
Hun bekken zullen openvallen en dan willen ze allemaal zo'n roze haspel
hehe, zolang dat niet naast me zit, moet t wel goedkomenquote:Op zondag 25 april 2010 16:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je maar kijkplezier hebt![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze (020) knalhard op hun muil gaan, maar ik denk dat jij over een paar uurtjes hier juichend binnen komt vallenquote:
lol@avatar.quote:Op zondag 25 april 2010 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want in Afrika kennen ze het niet en zolang ze niet weten wat ze missen is er niets aan het handje.![]()
Maar goed, ik was onderweg naar de supermarkt.
Ik heb weer wat gemist.quote:Op zondag 25 april 2010 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap lukte het helaas niet op zijn skelter, jammer. Arrogante lul, brrrrr.
Volgens mij had Jaap ook een bloedhekel aan hem, maar daar staat t.o. dat ik weer een pesthekel had aan Terror Jaap.
Aftrap is om 18.00 uur Noek. Enjoy your B&J, nog maar 2 uur wachten.![]()
sbs6 hierquote:Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef Gert het volgende:
Zo.. .ineens anderhalf uur tijd over want de TV staat alweer uit.
Hier een of andere rally, waarbij continue een auto gevolgd wordt die zo af en toe naast de baan rijdt of een salto mortale lijkt te maken.... op het Xbox-kanaalquote:
Ik ga zo Mission Impossible wel kijken, heb ik opgenomen. Die met Tom Cruise is leuker dan de uitvoering door mijn club.quote:
O..quote:
Ik durf niet te kijkenquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
O..
TV toch maar weer aan dan.
-edit-- dan loopt de TV hier achter, want hier is het nog 2-0.![]()
Ik heb er geen plezier in als het zo slecht gaat, dus dan negeer ik het en bestaat het niet meer.quote:
Fotootjes, van alles, ook van omaquote:Op zondag 25 april 2010 18:18 schreef Kally het volgende:En we hebben alles geplant
![]()
En toen wilden ze allebei bij oma slapen![]()
Maar daar moeten ze anders morgenochtend vroeg toch heen, dus vooruit dan maar
Precies, heel verstandigquote:Op zondag 25 april 2010 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er geen plezier in als het zo slecht gaat, dus dan negeer ik het en bestaat het niet meer.
quote:
Dat is struisvogelpolitiekquote:
Jij hebt geen hart las ik hier gisterenquote:Op zondag 25 april 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nog erger, dan krijg ik het aan mijn hart
quote:
Wie zei datquote:Op zondag 25 april 2010 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij hebt geen hart las ik hier gisteren
En die zet je dan natuurlijk weer op hyvesquote:Op zondag 25 april 2010 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak foto's als het gaat groeien, er staan nu potten met aarde waarin zaadjes zitten
![]()
Nee die plantjes mogen jullie wel zienquote:Op zondag 25 april 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En die zet je dan natuurlijk weer op hyves![]()
Ik heb geen idee, miscchien zit er wel een zwart gatquote:Op zondag 25 april 2010 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat het vast niet waar was![]()
Je hebt snel dezequote:Op zondag 25 april 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die plantjes mogen jullie wel zien, ik heb komkommer, tomaat, paprika een heleboel kruiden en pompoen want die wilde oudste graag
Niet veel, want die worden opgevrotenquote:Op zondag 25 april 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt snel dezeer tussen gezet hè?
Ik ben benieuwd wat die tomaat gaat doen
Het gaat ook niet over als je er wel naar kijkt, anders deed ik het wel.quote:Op zondag 25 april 2010 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is struisvogelpolitiek![]()
't Gaat echt niet over als je niet meer kijkt. Kortom, face the facts
Er stond balkontomaat opquote:Op zondag 25 april 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt snel dezeer tussen gezet hè?
Ik ben benieuwd wat die tomaat gaat doen
ook datquote:
Ja, kijk nou maar, Feyenoord wordt iets sterker. Al zal dat vast komen omdat Ajax zich wat terug laat zakken.quote:Op zondag 25 april 2010 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over als je er wel naar kijkt, anders deed ik het wel.
Ja nou ja. Het bestaat niet meer, tralalalala!quote:Op zondag 25 april 2010 18:24 schreef Noek het volgende:
Ah ja, kut. Mwaaaah Gertje.![]()
Mag dit topic een topicpointer?
Als het 2-1 wordt zet ik 'm wel weer aan. En geen vals alarm meer hè!quote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, kijk nou maar, Feyenoord wordt iets sterker. Al zal dat vast komen omdat Ajax zich wat terug laat zakken.
En wat er is niet is gaat ook nooit meer komen.quote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nou ja. Het bestaat niet meer, tralalalala!![]()
godverdomme
Wat is dat, een topicpointer?
Een soort flipendo-stokje?quote:Op zondag 25 april 2010 18:30 schreef Noek het volgende:
[..]
En wat er is niet is gaat ook nooit meer komen.
Dat is nog eens handig!
Dat kunnen jullie moderators doen, boven een reply. Zo van: Dit is geen Slowchat! En geen dagboek!
Ik vroeg me al af waarom SC er niet meer bij stond in de TT.quote:Op zondag 25 april 2010 18:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is nog eens handig!
Dat kunnen jullie moderators doen, boven een reply. Zo van: Dit is geen Slowchat! En geen dagboek!
Er staan gewoon Nederlandstalige germknödel-recepten op internet! Bof jij even! ( * klonk).quote:Op zondag 25 april 2010 18:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is nog eens handig!
Weer wat geleerd!quote:Op zondag 25 april 2010 18:32 schreef Noek het volgende:
Topicpointers: 'voordat je reageert'
En ik FOK! maar weer na en bijlezen. Best zwaar zo in mijn eentje.
Die zit te WOW-en toch, hadden we besloten?quote:Op zondag 25 april 2010 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, ik moet ook nog iets bedenken.
En waar is onze schnitzelbakker?
Jaquote:Op zondag 25 april 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je die dingen echt in huis halen?
quote:
Maar moest er wel om lachenquote:
Met Firefox ziet het er wél goed uit en da's toch een beetje pijnlijk voor FF-hater Danny.quote:
Is dat jouw nest of krijg je ze helemaal nieuw?quote:
Ik krijg 2 van die baby's op de foto, en ik wil het liefst 2 vrouwtjesquote:Op zondag 25 april 2010 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat jouw nest of krijg je ze helemaal nieuw?
Ik heb ooit eens 2 mannetjes hammessen gehad, die vochten elkaar de kooi uit, echt tot bloedens toe
Ja maar we moeten vertellen wat hij moet maken.quote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zit te WOW-en toch, hadden we besloten?
Gna, dat is wel een beetje zuur voor Dannyquote:Op zondag 25 april 2010 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Met Firefox ziet het er wél goed uit en da's toch een beetje pijnlijk voor FF-hater Danny.
Dat is beter, die zijn altijd een stuk minder agressiefquote:Op zondag 25 april 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg 2 van die baby's op de foto, en ik wil het liefst 2 vrouwtjes
Eerst maar eens vertellen dat-ie moet kómen.quote:Op zondag 25 april 2010 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar we moeten vertellen wat hij moet maken.
Maar wel valserquote:Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is beter, die zijn altijd een stuk minder agressief![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef Laysa het volgende:
Voordat je reageert Dit is wel een slowchat, hoewel het niet in de TT staat !
tumtumtum...wat is de wereld lekker high
![]()
of nee....dat ben ikzelf
Die kooi is gaaf, ik heb zo'n tunnel die gaat buitenlangs van beneden naar boven, en dan boven de kooi weer in, waar ze op een plank terechtkomen en dan kunnen ze met een trapje naar benedenquote:
Kom maar naar beneden ennnnnnnnnnnnnnn slaaaaaaaaaaaaaaaa je slaggggggggggggquote:Op zondag 25 april 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kooi is gaaf, ik heb zo'n tunnel die gaat buitenlangs van beneden naar boven, en dan boven de kooi weer in, waar ze op een plank terechtkomen en dan kunnen ze met een trapje naar beneden
O en ze hebben een huisje en een rad![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kom maar naar beneden ennnnnnnnnnnnnnn slaaaaaaaaaaaaaaaa je slaggggggggggggof was dat het rad van fortuin
Ahja, dat is misschien ook wel handig.quote:Op zondag 25 april 2010 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst maar eens vertellen dat-ie moet kómen.
ik ook niet..quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met knaagdieren.![]()
Hoewel ik mij de lol van zo'n kooi met tig verdiepingen en tunnels, buizen en glijbanen nog wel kan voorstellen,
Kijk! Hij neemt het trappetje!
Het gaat weer fijn in het onderwijs.quote:Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Ik zit net een brief van school te lezen. Ze gaan na de zomervakantie de schooltijden aanpassen.
Woensdagen tot half 1 ipv kwart over 12
En alle vrijdagmiddagen vrij, nu hebben ze vaak vrije dag op vrijdag ivm adv en dat lossen ze nu zo op![]()
Dat zal wel even wennen worden
Ik persoonlijk ook nietquote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met knaagdieren.![]()
Hoewel ik mij de lol van zo'n kooi met tig verdiepingen en tunnels, buizen en glijbanen nog wel kan voorstellen,
Kijk! Hij neemt het trappetje!
is dat voor de middenbouw?quote:Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Ik zit net een brief van school te lezen. Ze gaan na de zomervakantie de schooltijden aanpassen.
Woensdagen tot half 1 ipv kwart over 12
En alle vrijdagmiddagen vrij, nu hebben ze vaak vrije dag op vrijdag ivm adv en dat lossen ze nu zo op![]()
Dat zal wel even wennen worden
Iedere morgen whiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest gelijk hier aan denken.
Even geleend uit het fundatopic
[ afbeelding ]
Hoe cool is dat? Een glijbaan aan je trap?
Ik denk dat ik nooit meer de trap af zou lopen.
quote:Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Kleuters ook, is alleen op onze school, mochten de ouders over mee beslissen.quote:
Ah.kquote:Op zondag 25 april 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Kleuters ook, is alleen op onze school, mochten de ouders over mee beslissen.
Heeft te maken met invoering gelijke schooltijden, tot groep 5 hadden ze die vrije vrijdagen en daarna niet meer, we krijgen nu het 950 urenmodel, dus vrijdag ook tot half 1 en dan vrij
Volgens mij moet het nog getest worden, want zo ziet er niet uitquote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet dat dan nu gelijk getest worden?![]()
[ afbeelding ]
Wat lekker speels!quote:Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
11 juniquote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef CarOnline het volgende:
Wanneer begint het WK eigenlijk?
Ik denk dat ik ELKE wedstrijd ga kijken deze keer.
Oke.quote:Op zondag 25 april 2010 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
11 juni
Ow en Gert, zet het in de TT dan
Ja, maar niet als ik Portugal- Zweden kijk ofzo.quote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Noek het volgende:
[..]
En vlaggetjes op de wangen en oranje pom poms.
Nee, klopt. Ik wil eigenlijk lichtblauw. Beetje hemelsblauw.quote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef Noek het volgende:
Je bent nog niet eens oranje!
Oh CarO, weet je dat je volgende week voor enkele euro's de wedstrijd in het stadion kunt bekijken?
Dat is.
Oh oh, Gert is boos!quote:Op zondag 25 april 2010 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, heb je met vuur lopen spelen? Erwin komt net binnen met dat de tram niet verder ging dan de monstersestraat vanwege brand.
Laat me nou even de glijbaan naast de trap uitproberen joh.quote:Op zondag 25 april 2010 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
11 juni
Ow en Gert, zet het in de TT dan
Bedoel je met "alles" kijken dat je echt álle wedstrijden gaat kijken?quote:Op zondag 25 april 2010 20:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ik Portugal- Zweden kijk ofzo.
Dan weer niet.
Had je niet gedacht hè!quote:
Nee joh, ben nog helemaal aan het afterglowen!quote:
quote:
Whehe, vandaag 24 graden hier in het oosten en slechts een magere 18 graden bij jullie in Den Haagquote:
Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! Jippie!quote:Op zondag 25 april 2010 20:14 schreef Noek het volgende:
De hoogst gemeten temperatuur was vandaag hier. Ik heb gewonnen!![]()
Ja, we hadden een wedstrijd.
Geen werkquote:Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je met "alles" kijken dat je echt álle wedstrijden gaat kijken?
Dat doe ík niet eens!
Wat is er gebeurd dan?
Maar wij hebben het meeste zonuren.quote:Op zondag 25 april 2010 20:14 schreef Noek het volgende:
De hoogst gemeten temperatuur was vandaag hier. Ik heb gewonnen!![]()
Ja, we hadden een wedstrijd.
Ja remlof ik had gisteren al een lekker stranddagje!quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik had verwacht dat je tegen de tijd van de tweede fles rose olijk zou roepen, naja eentje dan want het is feest.![]()
Goed gedaan!
WhOOt!quote:Op zondag 25 april 2010 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! Jippie!
Ja en hoeveel parkpops hebben jullie dit jaar?quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, vandaag 24 graden hier in het oosten en slechts een magere 18 graden bij jullie in Den Haag
En het geheel misschien wat breder, als Lies er gebruik van wil maken.quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat lekker speels!![]()
De opstaande rand zou alleen wel ietsje hoger mogen!
quote:Op zondag 25 april 2010 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja remlof ik had gisteren al een lekker stranddagje!![]()
Tweede fles rosé.. verlul me maar weer.![]()
Maar 't is wel zo, ik dacht dat het met drank op wel weer mis zou gaan, maar ik hoef het gewoon niet meer en het is niet eens moeilijk!
Frisse zeewind hequote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, vandaag 24 graden hier in het oosten en slechts een magere 18 graden bij jullie in Den Haag
Pardon?quote:Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het geheel misschien wat breder, als Lies er gebruik van wil maken.
Daar ga je voetbal toch niet leuk van vinden, van geen werk? En al helemáál niet Portugal - Zweden!quote:
Hè gadver! Horror!quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef CarOnline het volgende:
Zucht, zo derde verjaardag in 2 dagen.
Echt, ik heb zó geen zin meer
Geen gelukkig, ik ben wel effe klaar met Parkpopquote:Op zondag 25 april 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en hoeveel parkpops hebben jullie dit jaar?
Ha, toevallig wist ik datquote:Op zondag 25 april 2010 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ga je voetbal toch niet leuk van vinden, van geen werk? En al helemáál niet Portugal - Zweden!
O, Zweden heeft zich trouwens niet gekwalificeerd. Hier, handig! [ afbeelding ]
Goed gezien.quote:Op zondag 25 april 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Noemt Marriije Liesje nu een zwangere zeekoe of lees ik dat verkeerd?
Nou, gister van half 3 tot half 10 ofzo en vandaag van half 3 tot half 8 en nu hoor ik er eigenlijk al te zittenquote:Op zondag 25 april 2010 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè gadver! Horror!![]()
Ja je mag bij Jim op de kamer! Lekker om half zeven wakker!![]()
Nee hoor, we hebben een logeerkamer.
Nee ik ben écht blij voor je! Sorry!quote:
En wat is daarquote:Op zondag 25 april 2010 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees net dat Snoop Dogg op parkpop speelt.
Nee dat was met het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef CarOnline het volgende:
't Was iets met mijn verjaardag he. Dat was onhandig.
Lijkt mij dat jouw derrière wel wat meer ruimte nodig heeft dan die van de gemiddelde peuter / kleuter ja, dacht je nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pardon?
Jij denkt dat ik vast kom te zitten met mijn dikke kont?
Ja, sukkel!quote:
Zo smal lijkt hij mij nou ook weer niet.quote:Op zondag 25 april 2010 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt mij dat jouw derrière wel wat meer ruimte nodig heeft dan die van de gemiddelde peuter / kleuter ja, dacht je niet
Je derrière of de glijbaan?quote:Op zondag 25 april 2010 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo smal lijkt hij mij nou ook weer niet.
Lijkt mij dat de gemiddelde volwassene daar niet in past.quote:Op zondag 25 april 2010 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo smal lijkt hij mij nou ook weer niet.
Inderdaad, zo goed als iedere volwassene komt daar shocking klem in te zitenquote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de gemiddelde volwassene daar niet in past.
quote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Komt mijn puberjoch er om 8 uur achter dat hij morgen een economie-werkstuk in moet leveren, waar hij nog niets aan gedaan heeft. Dus wat doe je dan als liefhebbende moeder, nee, ik laat hem niet barsten en op blaren zitten, ik help hem toch maar even
Dat is inderdaad een goeie, gratis tip van Kallyquote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent een lieve mama
![]()
Zeg maar dat hij het met moederdag goed moet maken met je
quote:Op zondag 25 april 2010 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie, gratis tip van Kally![]()
Ik ga het hem meteen even zeggen
Groot gelijkquote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Komt mijn puberjoch er om 8 uur achter dat hij morgen een economie-werkstuk in moet leveren, waar hij nog niets aan gedaan heeft. Dus wat doe je dan als liefhebbende moeder, nee, ik laat hem niet barsten en op blaren zitten, ik help hem toch maar even
Hij kan kennelijk goed acterenquote:Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik bedoelde algemeen, ook op tv, maar ja zondagquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 21:33 schreef D. het volgende:
Hier, ff lachen op deze saaie avond
Autowassen? Ja schat, ik was hem wel.
Nee, en Feyenoord trouwens ook nietquote:
Beetje een flauwe wedstrijd eigenlijk. De eerste 20 minuten Ajax, de tweede 20 minuten ging Feyenoord beter spelen, de rest van de wedstrijd gelijk op met veel matig voetbal.quote:Op zondag 25 april 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, jammer. was een leuke wedstrijd.
naja eigenlijk alleen de uitslag
Had er geen zin, en was aan het bakken voor de tractaties van jongste morgenquote:Op zondag 25 april 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, jammer. was een leuke wedstrijd.
naja eigenlijk alleen de uitslag
Nog gefeliciteerd Piettekequote:Op zondag 25 april 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond.
Thanx all. Leuke verjaardag gehad, leuke 10min voetbal gezien en daarna was 't een saaie wedstrijd
. Hele dag visite gehad, lekker op balkon gezeten in de zon
.
was zeker flauw. maar feyenoord werd niet beter imo. ajax speelde met de handrem eropquote:Op zondag 25 april 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje een flauwe wedstrijd eigenlijk. De eerste 20 minuten Ajax, de tweede 20 minuten ging Feyenoord beter spelen, de rest van de wedstrijd gelijk op met veel matig voetbal.
ah alsnog gefeliciteerdquote:Op zondag 25 april 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond.
Thanx all. Leuke verjaardag gehad, leuke 10min voetbal gezien en daarna was 't een saaie wedstrijd
. Hele dag visite gehad, lekker op balkon gezeten in de zon
.
Snel het topic vullen, dan zijn we er vanafquote:Op zondag 25 april 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tering irritant venster Gert, haal dat eens weg![]()
wow bak je de tractaties zelf?quote:Op zondag 25 april 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Had er geen zin, en was aan het bakken voor de tractaties van jongste morgen
Ja dat is toch geen moeite, dat doet de ovenquote:Op zondag 25 april 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
wow bak je de tractaties zelf?
wat eigenlijk?
Ik wacht wel op een nieuwequote:Op zondag 25 april 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Snel het topic vullen, dan zijn we er vanaf
Ik weet nog dat ik vroeger ook altijd de cakevormpjes opatquote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is toch geen moeite, dat doet de oven![]()
Cakejes die wilde meneer graag
quote:
Nou ja als je er niks aan hebt overgehoudenquote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger ook altijd de cakevormpjes opat
Geen idee of ik er iets aan over heb gehouden. Misschien was ik wel een heel andere D. geweest als ik het niet had gedaanquote:Op zondag 25 april 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je er niks aan hebt overgehouden
alles wat verder gaat dan t koken van water is imo al moeitequote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is toch geen moeite, dat doet de oven![]()
Cakejes die wilde meneer graag
Dat zou ook nog zomaar kunnenquote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of ik er iets aan over heb gehouden. Misschien was ik wel een heel andere D. geweest als ik het niet had gedaan
hehehehe en niet na de 1e besloten t maar niet meer te doen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger ook altijd de cakevormpjes opat
quote:Op zondag 25 april 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
alles wat verder gaat dan t koken van water is imo al moeite
quote:
Leuke karretjesquote:
kan me herinneren dat het wat zwaar op de maag lag, maar iets in me zei (denk ik) dat het eetbaar wasquote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe en niet na de 1e besloten t maar niet meer te doen?
vond je t gewoon lekker ofzo?
Hij moet voor een AOW-er, Jan Modaal en een rijke stinkerd specificeren wat ze ongeveer per maand aan uitgaven hebben en dan onderling de verhogingen per jaar vergelijken. Best nog een klus.quote:
hehe en niemand die er iets van zei?quote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
kan me herinneren dat het wat zwaar op de maag lag, maar iets in me zei (denk ik) dat het eetbaar was
Ik kan mezelf niet vinden. De auto wel (3e van rechts)quote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuke karretjes![]()
Sta jij ook op het filmpje?
Wat een zon trouwens daar, viel tegen hier
Geloof me als ik zeg dat cakejes dan nog meevallen met wat anderen allemaal tracterenquote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
dacht btw dat de meeste scholen een verbod hadden op zoete tractaties bij verjaardagen
Dat kun je wel zeggen. Maar gelukkig heeft ie jouquote:Op zondag 25 april 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moet voor een AOW-er, Jan Modaal en een rijke stinkerd specificeren wat ze ongeveer per maand aan uitgaven hebben en dan onderling de verhogingen per jaar vergelijken. Best nog een klus.
Die zwarte?quote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet vinden. De auto wel (3e van rechts)
Ik vind dat zo'n onzin, bij een verjaardag horen lekkere traktaties, feestquote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
dacht btw dat de meeste scholen een verbod hadden op zoete tractaties bij verjaardagen
Een verbod? Nee hoor. Lees maar mee in OUD.quote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
een appel is ook lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n onzin, bij een verjaardag horen lekkere traktaties, feest
quote:
ik weet niet of hij daar altijd zo blij mee is, want ik ben een neuroot met punten, komma's en lay-out enzoquote:Op zondag 25 april 2010 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Maar gelukkig heeft ie jou
Haha mijn idee, alhoewel je natuurlijk ook een egel kunt maken met sateprikkers en dan kaas worst en komkommer ofzo, is ook altijd leuk om te zien, maar ik vind cakejes ook leukquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurljkquote:
Wij hebben op dinsdag en donderdag gruitendag op school, dan is het de bedoeling ipv een koekje fruit of groente mee te geven, en daar hou ik me braaf aanquote:
ah van zal t wel een soort van vraag zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een verbod? Nee hoor. Lees maar mee in OUD.
Mijn collega had laatst zo'n leuke traktatie voor haar zoon, cakejes gebakken in berenvormpjes en voordat ze de oven ingingen een ijsstokje in de berenbips gestopt, zodat ze een beer op een stokje had toen ze klaar warenquote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha mijn idee, alhoewel je natuurlijk ook een egel kunt maken met sateprikkers en dan kaas worst en komkommer ofzo, is ook altijd leuk om te zien, maar ik vind cakejes ook leuk
Kom je weer goed mee weg danquote:Op zondag 25 april 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
En bij nader inzien denk ik wel op het filmpje te staan, maar zo klein dat je er toch niets van kunt maken
ik ook hoor. maar ach ik zit niet meer op school. dus mij maakt t niet echt uitquote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dwaasquote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef D. het volgende:
Oja, het was heul mooi weer.
Hele dag zon, en zo'n 24 graden volgend de boordcomputert.
Heb een lekker kleurtje nu
dat vond ik vroeger echt niets.quote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha mijn idee, alhoewel je natuurlijk ook een egel kunt maken met sateprikkers en dan kaas worst en komkommer ofzo, is ook altijd leuk om te zien, maar ik vind cakejes ook leuk
Als ik jarig ben neem ik ook gebak mee naar mijn werk en geen bananen of tomaatjesquote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook hoor. maar ach ik zit niet meer op school. dus mij maakt t niet echt uit
Ik heb vandaag in anderhalf uur tijd ook m'n tieten en schouders flink verbrandquote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dwaas![]()
Waar heb jij gezeten dan? Hier is de zon hem na 12 uur gepeerd om plaats te maken voor een fris windje.
koekjes mogen geloof ik helemaal niet bij mijn neefjequote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hebben op dinsdag en donderdag gruitendag op school, dan is het de bedoeling ipv een koekje fruit of groente mee te geven, en daar hou ik me braaf aan
O dat is ook leukquote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn collega had laatst zo'n leuke traktatie voor haar zoon, cakejes gebakken in berenvormpjes en voordat ze de oven ingingen een ijsstokje in de berenbips gestopt, zodat ze een beer op een stokje had toen ze klaar waren
Leuk juist, ik heb het ook weleens gedaan voor een verjaardag gewoon hier voor de visite, dat was echt een succesquote:
de Meern (Utrecht)quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dwaas![]()
Waar heb jij gezeten dan? Hier is de zon hem na 12 uur gepeerd om plaats te maken voor een fris windje.
Nou meer in de liga trant. Chocolade koekjes hebben ze liever niet, maar dat is omdat de kleuters dan vaak helemaal onder zitten, zeker mijn jongstequote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
koekjes mogen geloof ik helemaal niet bij mijn neefje
Hot titsquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in anderhalf uur tijd ook m'n tieten en schouders flink verbrand
En gewoon trots vertellen dat je tieten hebt ookquote:Op zondag 25 april 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in anderhalf uur tijd ook m'n tieten en schouders flink verbrand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |