Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.quote:
Ja, kruipend, zo stel ik me dat ook voor.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
30 dollar voordat je even kunt instorten. Feest! Jankend en kruipend dat plateau over Oh god oh Godten.
De heide is ook best mooi!
quote:Op zondag 25 april 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staanquote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, kruipend, zo stel ik me dat ook voor.
Zag je die mensen die daar heel relaxed over de rand hangen!!!!
Echt, van mijn langzalzeleven niet. Ik word al duizeling op een keukentrapje.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
30 dollar voordat je even kunt instorten. Feest! Jankend en kruipend dat plateau over Oh god oh Godten.
Op je tenen???? Nietquote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staan
Mn broer heeft er nu nog nachtmerries vanquote:Op zondag 25 april 2010 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op je tenen???? Niet![]()
Doe niet zo eng!!!
True! Maar bungeejumpen vanaf een hunebed is het dan weer net niét.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.
Jaap lukte het helaas niet op zijn skelter, jammer. Arrogante lul, brrrrr.quote:Op zondag 25 april 2010 15:56 schreef Noek het volgende:
Ja, kwam ze maar aan op haar zitmaaier, kon ze hem mooi onderrijden met haar terrorvoertuig.
Oh, ik heb nog zo'n hekel aan die man.
Zes uur, etenstijd (maakt vorkbeweging)!quote:Op zondag 25 april 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
Ik heb nog B&J ijs voor heel Afrika. Die ga ik tijdens het voetbal allemaal opeten.
Hoe laat is dat eigenlijk want ik heb zin in ijs! Ruggegraat, I haz it.
quote:Op zondag 25 april 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zes uur, etenstijd (maakt vorkbeweging)!
quote:Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
En de twede helft is over twee weken in Rotjeknor!
die ie eigenlijk gewoon onnodig na vandaag hequote:Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
En de twede helft is over twee weken in Rotjeknor!
Jij moet eens lekker gaan bungeejumpen of parachutespringen!quote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staan
Staat die rat met z'n toiletpapiertje al weer klaar?quote:Op zondag 25 april 2010 16:01 schreef gomi het volgende:
[..]
die ie eigenlijk gewoon onnodig na vandaag he
4-0 ofzo
Ja dat mag ik dus niet meer....zelfs niet met infuusquote:Op zondag 25 april 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet eens lekker gaan bungeejumpen of parachutespringen!
Met infuus en al, da's leuk!
quote:Op zondag 25 april 2010 16:01 schreef gomi het volgende:
[..]
die ie eigenlijk gewoon onnodig na vandaag he
Kan ook best! Hadden ze ook gewoon moeten doen!quote:Op zondag 25 april 2010 16:02 schreef Noek het volgende:
Maar hij dacht dat ze dan in de rust snel de bus in zouden gaan en dan in Rotterdam de tweede helft zouden spelen. Ja, weet ik veel. Kan best dacht ik nog.
wie?quote:Op zondag 25 april 2010 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat die rat met z'n toiletpapiertje al weer klaar?
Dwars. waarom dat dan? Ik had een mental image van een Laysa die met infuus en al uit een vliegtuig springt, dat leek me wel geinig.quote:Op zondag 25 april 2010 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat mag ik dus niet meer....zelfs niet met infuus.....zit dat je dwars...dat infuus?
Tis niet dat er dan een hele infuuspaal meegaat hoorquote:Op zondag 25 april 2010 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dwars. waarom dat dan? Ik had een mental image van een Laysa die met infuus en al uit een vliegtuig springt, dat leek me wel geinig.
yeah imo wel. maar als inleidende renner zou t kunnen.quote:
Nee hč?quote:Op zondag 25 april 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis niet dat er dan een hele infuuspaal meegaat hoor
Sahelu!quote:
Tis ook geen zakjequote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hč?
Maar zo'n zakje dat er achteraan klotst is ook wel geinig.
Lavenderr komt hier ook voor de lol, dus doe dat lekker in het FB-topic daar of zo.quote:Op zondag 25 april 2010 16:08 schreef Leandra het volgende:
Oeh ff bijlezen in het vorige topic of de incompetentie van de VKZ mods nog duidelijker wordt door uitleg van Marrije![]()
Wat is dat subforum volstrekt onaantrekkelijk geworden door de moderatie, en ik zag het zo zitten, VKZ....
is een soort van flesje ofzo in een heuptas oid toch?quote:
Wat dan? Een emmer?quote:
Ware kunstenaars zijn het. Of nee, gódenzonen, echt!quote:
Gewoon een hele lang tuinslag he Laysa, met haspel en alquote:
bekerwinnaars, na vandaag alquote:Op zondag 25 april 2010 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ware kunstenaars zijn het. Of nee, gódenzonen, echt!
Waarom moet mijn piemel er altijd bij betrokken worden?quote:Op zondag 25 april 2010 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon een hele lang tuinslag he Laysa, met haspel en al
Ja want in Afrika kennen ze het niet en zolang ze niet weten wat ze missen is er niets aan het handje.quote:Op zondag 25 april 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
Ik heb nog B&J ijs voor heel Afrika. Die ga ik tijdens het voetbal allemaal opeten.
Hoe laat is dat eigenlijk want ik heb zin in ijs! Ruggegraat, I haz it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |