Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.quote:
Ja, kruipend, zo stel ik me dat ook voor.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
30 dollar voordat je even kunt instorten. Feest! Jankend en kruipend dat plateau over Oh god oh Godten.
De heide is ook best mooi!
quote:Op zondag 25 april 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staanquote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, kruipend, zo stel ik me dat ook voor.
Zag je die mensen die daar heel relaxed over de rand hangen!!!!
Echt, van mijn langzalzeleven niet. Ik word al duizeling op een keukentrapje.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
30 dollar voordat je even kunt instorten. Feest! Jankend en kruipend dat plateau over Oh god oh Godten.
Op je tenen???? Nietquote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staan
Mn broer heeft er nu nog nachtmerries vanquote:Op zondag 25 april 2010 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op je tenen???? Niet![]()
Doe niet zo eng!!!
True! Maar bungeejumpen vanaf een hunebed is het dan weer net niét.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Noek het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij precies in haar Lens.
Jaap lukte het helaas niet op zijn skelter, jammer. Arrogante lul, brrrrr.quote:Op zondag 25 april 2010 15:56 schreef Noek het volgende:
Ja, kwam ze maar aan op haar zitmaaier, kon ze hem mooi onderrijden met haar terrorvoertuig.
Oh, ik heb nog zo'n hekel aan die man.
Zes uur, etenstijd (maakt vorkbeweging)!quote:Op zondag 25 april 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
Ik heb nog B&J ijs voor heel Afrika. Die ga ik tijdens het voetbal allemaal opeten.
Hoe laat is dat eigenlijk want ik heb zin in ijs! Ruggegraat, I haz it.
quote:Op zondag 25 april 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zes uur, etenstijd (maakt vorkbeweging)!
quote:Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
En de twede helft is over twee weken in Rotjeknor!
die ie eigenlijk gewoon onnodig na vandaag hequote:Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef Gert het volgende:
En de twede helft is over twee weken in Rotjeknor!
Jij moet eens lekker gaan bungeejumpen of parachutespringen!quote:Op zondag 25 april 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen....en dan op mn tenen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |