En GTST het meest bekeken programmaquote:Op zondag 25 april 2010 15:47 schreef Tabloid het volgende:
Dan wordt SBS 6 de grootste zender.
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Abraracadabra het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0387808/
Daar dacht ik ook direct aan.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Abraracadabra het volgende:
soort moderne slavernij dusquote:Op zondag 25 april 2010 16:00 schreef mirved het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken.
Dat is toch geen probleem. Zo kunnen de slimme nog meer de domme massa uitbuiten.
jij bent al verloren dusquote:Op zondag 25 april 2010 15:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Het lijkt er nu al op.
Ik snap echt geen een van de politieke partijen.
That one says it all!quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Abraracadabra het volgende:
Alleen in dat rare zuiden hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
tot pak um beet 70 jaar terug kreeg zowat iedereen 5-10 kinderen. Was toen doodnormaal.
nou nee hoorquote:
Dat, ja.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef Abraracadabra het volgende:
Een groot deel van dat soort mensen zit thuis een bijstandsuitkering te trekkenquote:Op zondag 25 april 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
tot pak um beet 70 jaar terug kreeg zowat iedereen 5-10 kinderen. Was toen doodnormaal.
En daar is het tokkievolk uit voortgekomen, tezamen met de zogenaamde 'intelectuelen'.
Het natuurlijk evenwicht zal vanzelf weer gaan werken. En hey, we hebben toch vakkenvullers, MacDonaldmedewerkers, ramenlappers, stratenmakers, kassameisjes nodig?
quote:Op maandag 26 april 2010 04:26 schreef Leidenaar071 het volgende:
Daarom is meneertje Geertje Wilders op dit moment ook zo populair.
Gemiddelde stemmer :
- is ouder dan 40
-kijkt 20 uur per week SBS6
-woont in een dorp met minder dan 2000 inwoners
-niet of laag opgeleid
ignorance is blissquote:Op maandag 26 april 2010 12:25 schreef Terecht het volgende:
. Kortom, gezegend zijn de dommen met hun onwetendheid.
Hahah je lacht misschien, maar enkele maanden terug stond op Nu.nl een artikel hierover. Er is echt onderzoek gedaan naar de gemiddelde Wilder stemmer en deze resultaten kwamen daar onder andere uit. Behalve misschien dat ze zo veel SBS 6 kijken.. Dat gokte ik gewoon:Pquote:
Ik heb ook een onderzoek gezien waaruit bleek dat hoog opgeleide/rijke mensen vooral op wilders stemmen. Ligt er maar aan wie het onderzoek doet..quote:Op maandag 26 april 2010 14:49 schreef Leidenaar071 het volgende:
[..]
Hahah je lacht misschien, maar enkele maanden terug stond op Nu.nl een artikel hierover. Er is echt onderzoek gedaan naar de gemiddelde Wilder stemmer en deze resultaten kwamen daar onder andere uit. Behalve misschien dat ze zo veel SBS 6 kijken.. Dat gokte ik gewoon:P
Mensen met bijstand hebben een laag IQ? Vooroordelen much? Er zijn ook mensen met een uitkering / bijstand die intelligent zijn maar niet KUNNEN werken door andere oorzaken.quote:Op zondag 25 april 2010 15:46 schreef Harde_Kip het volgende:
Het valt me op dat de meest kanslozen ook de meeste kinderen krijgen. Kijk maar naar al die bijstandtrekkies met hun 4 verdiepingen hoge kinderwagens enzovoorts. Dit terwijl de mensen met hoge opleidingen en een waarde voor de samenleving hebben maar 1 of 2 kinderen krijgen.
Mijn zorg is dat op lange termijn dit soort mensen de overhand krijgen in Nederland en de wereld. Wat ook nog het meest verontrustend is, is dat die mensen ook nog eens stemrecht hebben. Waarom denk je dat de PvdA nog zoveel zetels haalt? (Let op; dit mag geen politieke topic worden).
Mijn vraag is dus: zullen in de toekomst mensen met een extreem lage IQ de overhand krijgen?
Ja, en er zijn ook goede Marokkanen....quote:Op maandag 26 april 2010 16:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mensen met bijstand hebben een laag IQ? Vooroordelen much? Er zijn ook mensen met een uitkering / bijstand die intelligent zijn maar niet KUNNEN werken door andere oorzaken.
Fail post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst stond er in het Parool ook nog een dergelijke reportage.quote:Op zondag 25 april 2010 15:46 schreef Harde_Kip het volgende:
Het valt me op dat de meest kanslozen ook de meeste kinderen krijgen. Kijk maar naar al die bijstandtrekkies met hun 4 verdiepingen hoge kinderwagens enzovoorts. Dit terwijl de mensen met hoge opleidingen en een waarde voor de samenleving hebben maar 1 of 2 kinderen krijgen.
Mijn zorg is dat op lange termijn dit soort mensen de overhand krijgen in Nederland en de wereld. Wat ook nog het meest verontrustend is, is dat die mensen ook nog eens stemrecht hebben. Waarom denk je dat de PvdA nog zoveel zetels haalt? (Let op; dit mag geen politieke topic worden).
Mijn vraag is dus: zullen in de toekomst mensen met een extreem lage IQ de overhand krijgen?
En mocht hij toch nog meer zetels krijgen, denk ik alsnog niet dat hij het ver zal schoppen met ze partij.. Kijk maar naar de gemeenteraad in Almere:Squote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Laatst stond er in het Parool ook nog een dergelijke reportage.
Situatie was zo:
Man die is vrachtwagenchauffeur, leeftijdje rond de 50. De moeders is ongeveer even oud, vijftig, en doet "het huishouden". Ze huren een sociaal driekamerappartjementje in Amsterdam west, voor zover prima dus. Tot ik hoorde dat ze TWAALF kinderen hebben. Dat is dus vijf per kamer, plus twee in de kamer van de ouders. Het is toch te kansloos dat dat zomaar kan gebeuren. Ze komen netaan rond, en alle twaalf wonen ze nog thuis, want thuis wonen ze "veilig en beschermd". Vergeet vooral de privacy even voor het gemak. Koelkast op het balkon, en geen eettafel, "want ze passen er toch niet allemaal aan". In plaats daarvan een soort lopend buffet met etenstijd, en de een gaat achter de computer eten, een deel voor de TV en de rest in hun kamer.
Dat dit kan in nederland.
Dat soort tokkies stemmen Wilders. Maar Wilders is veel te populistisch om succesvol te worden. Volgens mij krijgt hij op de lange baan sowieso niet meer dan een zeteltje 5.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja, en er zijn ook goede Marokkanen....Ach, er zijn meer goede Marokkanen dan slechte Marokkanen. Slechte Marokkanen komen alleen sneller in het nieuws. En vind je het dan niet logisch dat sommige opstandig worden omdat wij hun bij voorbaat al discrimineren? Het is onze schuld dat sommige in een cirkel terechtkomen die constant herhaald word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat TS, en zelfs nog anderen hier ( ! ) mensen met een laag inkomen meteen afschrijft als DOM, vind ik echt verschrikkelijk. Is dat een poging van TS om zich slimmer te voelen dan anderen? Echt, kan me woest maken, dat er nog zoveel mensen zijn die er in meegaan ook.
Over een ding heeft hij gelijk : De samenleving van vandaag is ziekelijk, dat zie je nu maar weer met zulke posts.
Sowieso hetzelfde als met Pim Fortuyn. Doordat ze hoge absurde eisen stellen en meer zeiken dan regeren komt er op een gegeven moment ruzie en valt het uit elkaar.quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Leidenaar071 het volgende:
[..]
En mocht hij toch nog meer zetels krijgen, denk ik alsnog niet dat hij het ver zal schoppen met ze partij.. Kijk maar naar de gemeenteraad in Almere:S
wij waren vroeger met negen kinderen, dat werd leuk toen ze allemaal verkering kregen of met de kinderen langs kwamen, en allemaal mee-eten, zat er soms een 20 mensen aan tafel in het weekendquote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Laatst stond er in het Parool ook nog een dergelijke reportage.
Situatie was zo:
Man die is vrachtwagenchauffeur, leeftijdje rond de 50. De moeders is ongeveer even oud, vijftig, en doet "het huishouden". Ze huren een sociaal driekamerappartjementje in Amsterdam west, voor zover prima dus. Tot ik hoorde dat ze TWAALF kinderen hebben.
Waarom begin je er dan over?quote:Op zondag 25 april 2010 15:46 schreef Harde_Kip het volgende:
Heb je bewijs daarvan? Ik heb bewijs dat er meer slechte dan goede zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ach, er zijn meer goede Marokkanen dan slechte Marokkanen. Slechte Marokkanen komen alleen sneller in het nieuws. En vind je het dan niet logisch dat sommige opstandig worden omdat wij hun bij voorbaat al discrimineren? Het is onze schuld dat sommige in een cirkel terechtkomen die constant herhaald word.
Mijn eigen ervaringen en ervaringen van vrienden zeggen al genoeg. Ik heb veel buitenlanders gekend, of het nu goede kennisen waren of niet, maar 99% van de tijd waren ze zeer vriendelijk ; vaak nog vriendelijker dan de gemiddelde Nederlander. Ik ga hier verder niet op in, het is een eindeloze discussie. Maar daar gaat dit hele topic niet eens over.quote:Op maandag 26 april 2010 20:30 schreef mirved het volgende:
[..]
Heb je bewijs daarvan? Ik heb bewijs dat er meer slechte dan goede zijn.
http://www.elsevier.nl/we(...)kkanen-Rotterdam.htm
Ah dus een paar ervaringen van jou en je kennissen kringquote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaringen en ervaringen van vrienden zeggen al genoeg. Ik heb veel buitenlanders gekend, of het nu goede kennisen waren of niet, maar 99% van de tijd waren ze zeer vriendelijk ; vaak nog vriendelijker dan de gemiddelde Nederlander. Ik ga hier verder niet op in, het is een eindeloze discussie. Maar daar gaat dit hele topic niet eens over.
Het gaat over, dat TS denkt dat mensen met uitkeringen of iets dergelijks meteen dom zijn. Dat is heel wat anders dan buitenlanders.
Zoals al eerder gezegd : Het is een eindeloos topic. Meeste mensen zijn niet voor rede vatbaar en hebben hun veronderstellingen bij voorbaat al klaarliggen voor buitenlanders.quote:Op maandag 26 april 2010 21:22 schreef mirved het volgende:
[..]
Ah dus een paar ervaringen van jou en je kennissen kringZeg er dan volgende keer ook bij dat het jouw mening is en feitelijk nergens op gebaseerd is.
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Bij ons in de buurt wonen ook marokkanen. Met de ouders hebben mijn ouders goed contact, de kinderen speelden vroeger met ons mee in de wijk met de rest van de kinderen en werden net als de rest behandeld. Alle blanke kinderen studeren nu en hoewel de marokkanen nog altijd vriendelijk tegen mij doen zijn ze stuk voor stuk de criminaliteit in gegaan, de blanke kinderen uit de wijk studeren allemaal. Dat kan natuurlijk prima toeval zijn maar zo zie en hoor je het vaak genoeg. Er zit toch echt iets mis binnen die bevolkingsgroep wat procentueel bij andere groepen vaak beter gaat.quote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ach, er zijn meer goede Marokkanen dan slechte Marokkanen. Slechte Marokkanen komen alleen sneller in het nieuws. En vind je het dan niet logisch dat sommige opstandig worden omdat wij hun bij voorbaat al discrimineren? Het is onze schuld dat sommige in een cirkel terechtkomen die constant herhaald word.
Dat is dan jou mening. Is je goed recht. Ik heb juist goed ervaringen met ze, en mindere ervaringen met Nederlanders. Wat allerlei tijdschriften dan wel niet beweren, kan mij niks boeien. Mijn eigen ervaringen zijn het belangrijkst. Ik geef iedereen een gelijke kans, en buitenlanders zijn toch meestal socialer. Maar kan goed dat dat bij jou juist andersom is.quote:Op maandag 26 april 2010 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Bij ons in de buurt wonen ook marokkanen. Met de ouders hebben mijn ouders goed contact, de kinderen speelden vroeger met ons mee in de wijk met de rest van de kinderen en werden net als de rest behandeld. Alle blanke kinderen studeren nu en hoewel de marokkanen nog altijd vriendelijk tegen mij doen zijn ze stuk voor stuk de criminaliteit in gegaan, de blanke kinderen uit de wijk studeren allemaal. Dat kan natuurlijk prima toeval zijn maar zo zie en hoor je het vaak genoeg. Er zit toch echt iets mis binnen die bevolkingsgroep wat procentueel bij andere groepen vaak beter gaat.
Respectquote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het feit dat TS, en zelfs nog anderen hier ( ! ) mensen met een laag inkomen meteen afschrijft als DOM, vind ik echt verschrikkelijk. Is dat een poging van TS om zich slimmer te voelen dan anderen? Echt, kan me woest maken, dat er nog zoveel mensen zijn die er in meegaan ook.
Over een ding heeft hij gelijk : De samenleving van vandaag is ziekelijk, dat zie je nu maar weer met zulke posts.
Een beetje off-topic maarja...quote:Op maandag 26 april 2010 20:30 schreef mirved het volgende:
[..]
Heb je bewijs daarvan? Ik heb bewijs dat er meer slechte dan goede zijn.
http://www.elsevier.nl/we(...)kkanen-Rotterdam.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |