Wat kon Elin inderdaad al snel zitten!
Elyas kan zo guitig kijken!
Arme Suus, ik weet maar al te goed hoe je je voelt. Alleen zat ik niet bij de majorettes, maar bij de fanfare.
Oranje is niet je kleur, Amélie. Ivan vraag zich af of je je bij de rooie rakkers aan wenst te sluiten?
Groofsken, dat is inderdaad een heel idyllische foto! Wat heb je er trouwens een mooie tuin van gemaakt. En ik vond de vorige foto die je plaatste met lachende S. en R. ook zo fantastisch.

Meimeltje, wat een gezelligheid heb je op de bank zitten! Vind je dat ze op elkaar lijken? Ik kan het maar moeilijk zien, al hebben ze allebei een fijn gezichtje.
freecell, je hebt een glijbaan!

Nu wil ik ook een tuin.
Wat vult teigetje dat rompertje mooi op, zeg! Nog eventjes en er is niets meer wat je eraan herinnert dat ze ooit een prematuurtje was.
Linde heeft zulke mooie ogen.

Ik zie dat haar tante ook zulke ogen heeft, van die sprekende lichte.
Thijs heeft een kapsel!

Metroman, met je paars.

En z'n ogen komen mooi uit met dat sjaaltje.
Marlinde, ik vind Tessa zo helemaal geen frummeltje meer! Ze heeft beentjes waar ik in wil bijten.

En die blik van haar is onbetaalbaar!
Allemachtig, zie Senna daar gaan!

Ongelooflijk. Ivan heeft trouwens van zijn opa en oma ook een loopkarretje gekregen dat ze op de vrijmarkt hebben gescoord.
Lars is inderdaad een speklapje! Ik vond je posting in het grote baby'tjestopic heel fijn om te lezen, Karin. Wat fijn dat het allemaal goed gekomen is. En Lars ziet er zo tevreden uit, met die rode koontjes!
LadyS, mooie spontane foto's! Ze zien eruit alsof ze uit een tijdschrift komen.
En tot slot een Ivan:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.