abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80691838
Lame ass TT.. i know
pi_80691853
ik zie net de vorige TT
  zondag 25 april 2010 @ 13:02:01 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80691902
Confidence through competence
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2010 @ 13:04:01 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80691943
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_80691965
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
tnx he
Nu denkt iedereen dat ik een drugser ben
pi_80691980
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:04 schreef Laydina het volgende:

[..]

tnx he
ben je toch ook?
pi_80691993
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:

ben je toch ook?
Niet
pi_80692114
hoi
lunch was erg lekker, maar wel wat zwaar voor mij.

Nou ja vanavond eet ik alleen, en maak een courgette/verse dillesoepje dus das licht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80692145

Ik werd wakker met hoofdpijn, maar die is al weer weg ook Ben nu alleen nog een beetje brak,

Oohh en mn broer (die in Afghanistan) belde me Zo leuk! Want hij belt mij nooit, hij geeft gewoon aan de rest door dat ze me de groeten moeten doen hahaha. Maar hij had nu wat persoonlijke dingen (wel leuke!) die ie alleen met mij en mn andere broer (zijn tweelingbroer) wilde bespreken We hebben best wel lang aan de telefoon gehangen, besef me nu pas goed hoe erg ik hem eigenlijk mis. En hij reageerde zo superlief op mn toekomstplannen. Hij moest eerst wel lachen, dat ik toch wel een echte *insert achternaam* ben (hij en andere broer zijn van gymnasium naar vmbo gegaan en vervolgens heeft er maar 1 een vervolgopleiding afgemaakt en mn oudste broer heeft niet eens een diploma). Maar nadat alle grappen weer gemaakt waren zei ie dat ik moest doen wat ik leuk vond en dat ik niet verder moest gaan met iets waarbij ik het niet naar mn zin heb omdat ik dan alleen maar ongelukkig zou worden. En dat mama wel weer bijtrekt

Ben echt blij dat ik hem gesproken heb
pi_80692203
Pfff, ik kom maar niet op gang vandaag!
pi_80692314
Aure1! leuk man!
pi_80692323
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Aure het volgende:

Ik werd wakker met hoofdpijn, maar die is al weer weg ook Ben nu alleen nog een beetje brak,

Oohh en mn broer (die in Afghanistan) belde me Zo leuk! Want hij belt mij nooit, hij geeft gewoon aan de rest door dat ze me de groeten moeten doen hahaha. Maar hij had nu wat persoonlijke dingen (wel leuke!) die ie alleen met mij en mn andere broer (zijn tweelingbroer) wilde bespreken We hebben best wel lang aan de telefoon gehangen, besef me nu pas goed hoe erg ik hem eigenlijk mis. En hij reageerde zo superlief op mn toekomstplannen. Hij moest eerst wel lachen, dat ik toch wel een echte *insert achternaam* ben (hij en andere broer zijn van gymnasium naar vmbo gegaan en vervolgens heeft er maar 1 een vervolgopleiding afgemaakt en mn oudste broer heeft niet eens een diploma). Maar nadat alle grappen weer gemaakt waren zei ie dat ik moest doen wat ik leuk vond en dat ik niet verder moest gaan met iets waarbij ik het niet naar mn zin heb omdat ik dan alleen maar ongelukkig zou worden. En dat mama wel weer bijtrekt

Dat klinkt als een goeie oudere broer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80692356
quote:
Op zondag 25 april 2010 09:02 schreef freecell het volgende:
haha, en dan gewoon nog wel ff op fok hè?
Duh Ik ben Peter en ik ben FOK!-verslaafd Misschien moeten we maar een FA (Fok! Anonymous) oprichten

Heb net 5 km door de duinen gebanjerd met 8 kg bepakking (goeie oefening voor Praag morgen ) en daarna 6 verdiepingen op met de trap en die 8 kg op mijn rug

Voel me bijna een Braamyo, maar die heeft meer op zijn rug denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80692372
@ aure leuk zeg! Tot wanneer moet hij daar blijven? @cf het is zondag, lekker rustig aandoen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80692421
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat klinkt als een goeie oudere broer
Jaaa ik heb niets te klagen met mn broers Hij is altijd lief geweest, met zijn tweelingbroer heb ik de laatste 2 jaar echt een superband gekregen en met mn oudste broer heb ik nooit een hechte band gehad, maar we gaan wel prima met elkaar om Het is wel eens anders geweest hoor
pi_80692454
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Aure het volgende:

Wat tof, goeie broer heb jij Wanneer komt ie terug? deze of volgende maand toch al (als ik het me goed kan herinneren)

edit: en bij welke eenheid zit ie dan? 45ste?
pi_80692481
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
@ aure leuk zeg! Tot wanneer moet hij daar blijven? @cf het is zondag, lekker rustig aandoen
Nog maar 4 weekjes Maar hij zit er alweer vanaf januari dus het is ook wel weer genoeg geweest. Hij gaf zelf ook aan dat ie nu wel zit af te tellen en ik merkte ook wel dat ie zn vriendin erg mist. Ach die 4 weken zijn ook zo voorbij

Braam, ik heb geen flauw idee bij welke eenheid hij zit
pi_80692573
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:20 schreef Aure het volgende:

[..]

Nog maar 4 weekjes Maar hij zit er alweer vanaf januari dus het is ook wel weer genoeg geweest. Hij gaf zelf ook aan dat ie nu wel zit af te tellen en ik merkte ook wel dat ie zn vriendin erg mist. Ach die 4 weken zijn ook zo voorbij

Braam, ik heb geen flauw idee bij welke eenheid hij zit
Enig idee wat ie doet voor een werk>?
pi_80692590
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:23 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Enig idee wat ie doet voor een werk>?
Militaire inlichtingen en veiligheidsdienst
pi_80692649
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:24 schreef Aure het volgende:

[..]

Militaire inlichtingen dienst
AHA, dus geen artillerie, cavalarie, (panzer) infanterie of bevoorradingsdients

Dan houd je in eens bizar weinig functie over waar ik echt geen weet van heb Maar dat betekend als het goed is wel dat die daar redelijk veilig zit en weinig de poort uit gaat toch?
pi_80692708
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

AHA, dus geen artillerie, cavalarie, (panzer) infanterie of bevoorradingsdients

Dan houd je in eens bizar weinig functie over waar ik echt geen weet van heb Maar dat betekend als het goed is wel dat die daar redelijk veilig zit en weinig de poort uit gaat toch?
Jup, klopt Tis echt heel anders dan wat ie eerst deed (Luchtmobiele brigade ). Met die uitzendingen (2 of 3x Afghanistan 1x Irak) was het toch wat gevaarlijker omdat ie toen wel veel buiten de poort kwam.
pi_80692775
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef Aure het volgende:

[..]

Jup, klopt Tis echt heel anders dan wat ie eerst deed (Luchtmobiele brigade ). Met die uitzendingen (2 of 3x Afghanistan 1x Irak) was het toch wat gevaarlijker omdat ie toen wel veel buiten de poort kwam.
Jah maar als je naar de luchtmobiele brigade gaat dan weet je dat ook gewoon
pi_80692834
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:30 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah maar als je naar de luchtmobiele brigade gaat dan weet je dat ook gewoon
Je hoorde hem niet klagen hoor Tis dat zn vriendin heel graag wilde dat ie overstapte naar iets 'rustigers' anders had ie nog steeds bij de luchtmobiel gezeten
  zondag 25 april 2010 @ 13:39:06 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_80693036
ook weer even op fok.
de was ligt weer in de kast.
het huis ruikt naar voorjaar (alle ramen staan open)
vogels kwetteren er lekker op los.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_80693088
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:32 schreef Aure het volgende:

[..]

Je hoorde hem niet klagen hoor Tis dat zn vriendin heel graag wilde dat ie overstapte naar iets 'rustigers' anders had ie nog steeds bij de luchtmobiel gezeten
Jah snap ik, als je al ugh aantal uitzendingen bij luchtmobiel ziet dan ga je daar ook niet graag meer weg
pi_80693179
Laydina: dat is schrikken met de Polizei! Gelukkig kwamen ze niet voor jou! Hier bericht vanaf terras tennisbaan in Woerden. Ik moet tegen een grote stevige meid die ik nog van vorig jaar ken.. Agressief en keihard. Vorig jaar heeft mijn teammaatje maar 1 puntje tegen haar gehaald.. Dus kansloos en kei zenuwachtig ben ik! Tot na mijn nederlaag haha. Btw, zon schijnt mega hier!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_80693291
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Laydina: dat is schrikken met de Polizei! Gelukkig kwamen ze niet voor jou! Hier bericht vanaf terras tennisbaan in Woerden. Ik moet tegen een grote stevige meid die ik nog van vorig jaar ken.. Agressief en keihard. Vorig jaar heeft mijn teammaatje maar 1 puntje tegen haar gehaald.. Dus kansloos en kei zenuwachtig ben ik! Tot na mijn nederlaag haha. Btw, zon schijnt mega hier!
Niet bang laten maken joh. Gewoon je eigen spel spelen en haar de fouten laten maken
pi_80693384
Succes FF!! jij gaat zeker wel de 2 punten halen
pi_80693489
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:47 schreef cybermans het volgende:

[..]

Niet bang laten maken joh. Gewoon je eigen spel spelen en haar de fouten laten maken
dankje, ik ben snel bang en dat is shit want dan speel ik 1e set slecht met mezelf als 2e tegenstander..
pi_80693514
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:51 schreef Laydina het volgende:
Succes FF!! jij gaat zeker wel de 2 punten halen
whaha dank je voor je vertrouwen!
pi_80693562
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dankje, ik ben snel bang en dat is shit want dan speel ik 1e set slecht met mezelf als 2e tegenstander..
je hebt mischien jezelf als 2e tegenstander maar je hebt 30 vrolijke cullers als medespeler, die stevige dame heeft geen schijn van kans tegen zoveel tennis geweld
pi_80693695
Succes FF!

Ik ga weer tekenen/schilderen
pi_80693718
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef Aure het volgende:
Succes FF!

succes daarmee !
pi_80693738
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef Aure het volgende:
Succes FF!

Succes Lukt het allemaal een beetje?
pi_80693870
succes ff
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 25 april 2010 @ 14:13:11 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80693909
Al die mensen die in de file gingen staan om naar het strand te gaan zijn voor niets deze kant opgekomen. Er hangt voornamelijk bewolking hier aan de kust.
Wel warm genoeg om lekker met tijdschriften en een boek op het balkon te zitten lezen, dat wel.

Oh..en Bluezz ging even fietsen naar Haarlem, want alle winkels schijnen open te zijn. Belt ze net op dat de hele binnenstad is afgesloten, want het bloemencorso is bezig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_80693999
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Succes Lukt het allemaal een beetje?
Ja best wel Moet nog wel een hoop doen, maar onder druk werken is wel prettig. En gister heeft iemand van de academie even naar mn werk gekeken, ze kon natuurlijk niet zeggen of ik toelaatbaar was of niet (zij gaat er niet over en ze is ook 'maar' student daar), maar ze vond wel dat ik een goede kans maak met mn portfolio en motivatie. Dat zegt natuurlijk nog steeds niks, maar ik vond het wel fijn om ff te horen.

Nu echt weg
pi_80694037
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:13 schreef golfer het volgende:
Al die mensen die in de file gingen staan om naar het strand te gaan zijn voor niets deze kant opgekomen. Er hangt voornamelijk bewolking hier aan de kust.

tot dat ik deze post las was ik het met je eens, nu straalt het zeeuwse in eens

Murphy at work
  zondag 25 april 2010 @ 14:18:37 #39
55709 Stereotomy
pi_80694054
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja best wel Moet nog wel een hoop doen, maar onder druk werken is wel prettig. En gister heeft iemand van de academie even naar mn werk gekeken, ze kon natuurlijk niet zeggen of ik toelaatbaar was of niet (zij gaat er niet over en ze is ook 'maar' student daar), maar ze vond wel dat ik een goede kans maak met mn portfolio en motivatie. Dat zegt natuurlijk nog steeds niks, maar ik vond het wel fijn om ff te horen.
Eigenlijk ben je Reese Witherspoon in Legally Blonde, maar dan anders.
pi_80694062
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef Aure het volgende:

[..]

Nu echt weg
We willen je hier voor het avond eten niet meer zien !

aan de arbeit met jou

Denk eraan lekkah aan je toekomst werken
  zondag 25 april 2010 @ 14:22:18 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80694122
Het was Arbeit macht frei en dat hing boven de poort van het concentratiekamp Auschwitz, dus niet zo'n erg frisse opmerking van je, Braamyo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_80694177
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
Het was Arbeit macht frei en dat hing boven de poort van het concentratiekamp Auschwitz, dus niet zo'n erg frisse opmerking van je, Braamyo.
O sorry, ik wist niet dat je er door beledigt was..... denk maar aan de onderstaande strip

http://www.leasticoulddo.com/comic/20100422
pi_80694348
haha sta ik klaar, is mn grote tegenstandster haar tennisschoenen vergeten! . Nog 5 min en dan rammen.
pi_80694410
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
Dat heb je ervan als je lak hebt aan iedere vorm van schoolkennis

Heb jij trouwens Maus weleens gelezen?
  zondag 25 april 2010 @ 14:37:43 #45
55709 Stereotomy
pi_80694496
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

*plet* met terugwerkende kracht

CF
  zondag 25 april 2010 @ 14:41:31 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80694588
quote:

Tja...dat soort basiskennis mag je toch wel van iedereen verwachten.
quote:
Heb jij trouwens Maus weleens gelezen?
Nee. Nooit aan toegekomen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80694593
quote:

[..]

Dat ik daar lak aan heb wil niet zeggen dat ik niet weer waar het vandaan komt, ik ben alleen van mening dat na 60 jaar ook daar een semi-humorischtische opmerking over gemaakt mag worden. Minst je de orginele betekenis van de opmerking niet vergeet.

En als het (zoals nu) dat niet gewardeert word dan pas ik me daar ook heel snel op aan. Ik zal dan de laatste zijn om dergelijke mening niet te respecteren.
pi_80694628
ik voel me een beetje moet aan school werken maar duik t liefst mn bed in om n potje te janken
  zondag 25 april 2010 @ 14:44:11 #49
55709 Stereotomy
pi_80694664
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me een beetje moet aan school werken maar duik t liefst mn bed in om n potje te janken
*kusjekroel*

Wat is er loos? Algemene lusteloosheid? Niemand weet je te waarderen? Teruggekeerde woede over je ex?
pi_80694710
quote:
meh !

troostwoordjes......eh..... het komt goed !

edit: en gooi het er maar lekkah uit, werkt vaak het beste
pi_80694731
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

*kusjekroel*

Wat is er loos? Algemene lusteloosheid? Niemand weet je te waarderen? Teruggekeerde woede over je ex?
vooral dat eerste, kan er niet echt een oorzaak voor aanwiijzen en ex ben ik echt helemaal overheen hoor
  zondag 25 april 2010 @ 14:52:43 #52
55709 Stereotomy
pi_80694871
Misschien heb je de laatste tijd veel in spanning gezeten over papers en studie ofzo, is dit stress en een klein beetje burn out wat je voelt.
pi_80694899
ja kan moet morgen een paper af hebben namelijk en t wil gewoon niet, ik wil gewoon niet
  zondag 25 april 2010 @ 14:54:24 #54
55709 Stereotomy
pi_80694920
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ja kan moet morgen een paper af hebben namelijk en t wil gewoon niet, ik wil gewoon niet
ik begrijp je

Wil al 5 jaar met m'n studie niet

Maar je bent goed bezig de laatste tijd Memo! Denk maar aan alle succesjes die je de laatste tijd hebt behaald op allerlei gebieden.
pi_80694957
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ik begrijp je

Wil al 5 jaar met m'n studie niet

Maar je bent goed bezig de laatste tijd Memo! Denk maar aan alle succesjes die je de laatste tijd hebt behaald op allerlei gebieden.
je bedoelt die 5 op dat tentamen? en het paper dat ik op deze manier niet af krijg

bwegh misschien maar ff stukje wandelen ofzo
  zondag 25 april 2010 @ 14:56:39 #56
55709 Stereotomy
pi_80694979
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

je bedoelt die 5 op dat tentamen? en het paper dat ik op deze manier niet af krijg

bwegh misschien maar ff stukje wandelen ofzo
Memo!! Die dikke voldoendes op je andere paper enzo natuurlijk Goed gedaan!

Ik ga ook ff naar buiten.
  zondag 25 april 2010 @ 15:12:15 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80695379
quote:
ik ook. Samen zwelgen?

Ik kwam er vandaag achter dat er een fout zit in m'n dataset voor m'n scriptie, waarvan de deadline over 3 weken is. Ik kan niet achterhalen wanneer ik die fout gemaakt heb, en ook niet meer wat fout en wat goed is. Dus, alles moet overnieuw, nadat ik alles opnieuw gecode heb moet ik alle regressies opnieuw doen. Had ik al gezegd dat de deadline over 3 weken is? En ik ga zometeen de Duitser verlaten. Het liefst bleef ik in z'n bed liggen huilen, maar daar schieten hij en ik allebei niets mee op. Helaas zien we elkaar pas over anderhalve (kut)maand. bah.

Gelukkig schijnt het zonnetje buiten. Niet dat ik al buiten ben geweest.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80695485
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ook. Samen zwelgen?

Ik kwam er vandaag achter dat er een fout zit in m'n dataset voor m'n scriptie, waarvan de deadline over 3 weken is. Ik kan niet achterhalen wanneer ik die fout gemaakt heb, en ook niet meer wat fout en wat goed is. Dus, alles moet overnieuw, nadat ik alles opnieuw gecode heb moet ik alle regressies opnieuw doen. Had ik al gezegd dat de deadline over 3 weken is? En ik ga zometeen de Duitser verlaten. Het liefst bleef ik in z'n bed liggen huilen, maar daar schieten hij en ik allebei niets mee op. Helaas zien we elkaar pas over anderhalve (kut)maand. bah.

Maar jij en de duitser zijn wel gezond en gelukkig
  zondag 25 april 2010 @ 15:20:09 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80695561
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:16 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Maar jij en de duitser zijn wel gezond en gelukkig
op dit moment ben ik niet gelukkig. Gezond wel, gelukkig. Ach ja, over 3 weken is alles voorbij...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80695620
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

op dit moment ben ik niet gelukkig. Gezond wel, gelukkig. Ach ja, over 3 weken is alles voorbij...

NEEJ !

Dan begint alles juist Lang leven het leven
pi_80696576
hoi de mr is net vertrokken naar Duitsland. Morgenavond al weer thuis dus voor ik hem mis (nou ja ) is hij al weer terug. Ga zo eens de keuken in om courgettesoep te maken, heb helemaal geen honger maar nu ik alleen ben verzand ik te snel in niet eten dan tegenwoordig dus ik hoop dat als het al klaar staat op het fornuis dat ik dat niet doe vandaag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80697020
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:02 schreef DarkElf het volgende:
hoi de mr is net vertrokken naar Duitsland. Morgenavond al weer thuis dus voor ik hem mis (nou ja ) is hij al weer terug. Ga zo eens de keuken in om courgettesoep te maken, heb helemaal geen honger maar nu ik alleen ben verzand ik te snel in niet eten dan tegenwoordig dus ik hoop dat als het al klaar staat op het fornuis dat ik dat niet doe vandaag.
Yeey, elfje goed eten idd.

hoe was jou weekend?
pi_80697227
Vet druk in de stad, stinkende bloemencorso-wagens waar je van moet niezen
Maar wel een stoer spijkerrokje gescoord (natuuuuuurlijk een maat kleiner dan nu) met 2 leuke leggings die je gratis mocht uitzoeken bij de kassa
En nog 2 gezellige tafelkleden gekocht voor ons tuinfeest dat we over een maandje gaan houden
Ik heb de styling al helemaal in mijn hoofd, het wordt een beetje met een knipoog naar die italiaanse familiefeesten. Dus iedereen aan één lange tafel, happen drank, bloemen in flessen op tafel. Mmmm zin in
pi_80697304
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Bluezz het volgende:
En nog 2 gezellige tafelkleden gekocht voor ons tuinfeest dat we over een maandje gaan houden
Ik heb de styling al helemaal in mijn hoofd, het wordt een beetje met een knipoog naar die italiaanse familiefeesten. Dus iedereen aan één lange tafel, happen drank, bloemen in flessen op tafel. Mmmm zin in
Dat klinkt cool zeg
pi_80697331
Ja he
Ik heb nog wat foto's geschoten van het corso & een filmpje.
Ik zal ze even uppen
  zondag 25 april 2010 @ 16:31:21 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80697361

Ben weer helemaal up and running
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80697399
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:31 schreef TAV74 het volgende:

Ben weer helemaal up and running
uitgekaterd ?
  zondag 25 april 2010 @ 16:32:45 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80697404
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Cool Als iedereen nu ook nog even in zo´n jaren 40 mafia auto komt
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80697416
ik ben de grootste muts op aarde.. Had 1e set setpoint op 3-5 30-40. Tegenstandster maakt een dubbele fout en dus set voor mij! Maar wat doe ik: ik sla em terug en zeg niet dat ie uit is.. Er kwam gewoon niks uit.. Aaaah! En toen werd ik daarvoor gestraft; zij won de set en 2e set was ze megasterk en die won ze ook.. Einde! Straks revanche nemen in de dubbel grrr
  zondag 25 april 2010 @ 16:33:20 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80697422
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

uitgekaterd ?
Yep... Het was gelukkig geen misselijkheid vandaag, alleen maar traag en hoofdpijn
pi_80697446
yeah voor een afvallende bluezz en klinkt super leuk je idee voor dat feest!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80697591
stukkie gefietst maar nu heb ik koppijn, net als gisteravond dus wordt studie alsnog niet echt iets
pi_80697790
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
stukkie gefietst maar nu heb ik koppijn, net als gisteravond dus wordt studie alsnog niet echt iets
Veel water drinken. zoals je het nu beschrijft is de hoofdpijn van een stukje uitdroging

Inspanning -> zweten -> vochtverlies -> hoofdpijn

Of is het nogsteeds van het stressen?
pi_80697855
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
Cool Als iedereen nu ook nog even in zo´n jaren 40 mafia auto komt
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
yeah voor een afvallende bluezz en klinkt super leuk je idee voor dat feest!
Ja, leuk he? En dat rokje is echt Het kan weer vanaf deze maat

Foto's van mijn fietsmiddag, mét bewijs dat ik er stond, alleen als je jezelf op de foto zet, zie je dus niet dat alleen het kruis van die bloemenmevrouw achter me erop staat (let niet op bh bandje )
En die steltlopers stonden uit te rusten in een klein straatje, let op de staart.
pi_80697933
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:48 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Veel water drinken. zoals je het nu beschrijft is de hoofdpijn van een stukje uitdroging

Inspanning -> zweten -> vochtverlies -> hoofdpijn

Of is het nogsteeds van het stressen?
kan allebei, ik heb nogal de neiging om veel te weinig te drinken nml
pi_80697971
voor iedereen
pi_80697981
wow dat moet zwaar zijn voor diesteltlopers.

soeppie is gemaakt

nu beetje bankhangen en tv kijken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80697982
Ik ben door landgoed Rhijnauwen gefietst, door Bunnik, Amelisweerd, mooie omgeving woon ik toch vlakbij
pi_80698024
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben door landgoed Rhijnauwen gefietst, door Bunnik, Amelisweerd, mooie omgeving woon ik toch vlakbij
Yup, erg mooi daar En inderdaad wel genoeg drinken, dat helpt. Ik heb altijd een flesje water bij me als ik aan het fietsen ben. (fiets ook altijd veel te hard eigenlijk )
pi_80698062
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

kan allebei, ik heb nogal de neiging om veel te weinig te drinken nml
probeer ff aan te houden ieder half uur een glaasje vocht

of (maar dan moet je echt ballen hebben0

Ieder uur 1 groot glas water met daarin zout en suiker opgelost. Zout om het vocht vast te houden en opgeloste suiker voor instant energy.

Dit is het meest ranzige wat er is maar werkt echt. 2 dagen lang zonder eten. Mocht alleen maar dat spul drinken (zoveel je wou) hoefde zelfs maar 1 keer naar de wc, de rest neemt je lichaam gewoon op om het daarna weer uit te zweten. WTF goed spul
pi_80698068
maargoed, PIZZA TIJD

en daarna de trein in
pi_80698080
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
das idd een mooie omgeving
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80698092
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yup, erg mooi daar En inderdaad wel genoeg drinken, dat helpt. Ik heb altijd een flesje water bij me als ik aan het fietsen ben. (fiets ook altijd veel te hard eigenlijk )
ja zeker mooi, was druk veel fietsers/wandelaars/picknickers enzo . ik fiets ook altijd te hard, heb n best stuk gefietst wel, in een uurtje achja ff eruit geweest
pi_80698143
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das idd een mooie omgeving
echt heerlijk, ben er ook zo was ook mooi in de winter zo'n meer daar was helemaal bevroren dus kon men op schaatsen. Ga er ook wel eens wandelen met collega's en dan naar het theehuis (maar goed dat is nu elke keer op n drama uitgelopen )
pi_80698191
theehuis is ook leuk, vooral in de zomer. aan het water, met de ezeltjes in de wei. (of zijn die er niet meer?)
Tis al even geleden dat ik er geweest ben.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 25 april 2010 @ 17:09:58 #86
55709 Stereotomy
pi_80698437
Als ik in de zomer een citytrip doe, dan kan ik zonder stoppen flessen water naar binnen gieten op een dag zonder ook maar 1x naar de WC te hoeven. /
pi_80698479
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik in de zomer een citytrip doe, dan kan ik zonder stoppen flessen water naar binnen gieten op een dag zonder ook maar 1x naar de WC te hoeven. /
you freak
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 25 april 2010 @ 17:11:04 #88
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80698481
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:09 schreef Stereotomy het volgende:

pi_80698525
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
theehuis is ook leuk, vooral in de zomer. aan het water, met de ezeltjes in de wei. (of zijn die er niet meer?)
Tis al even geleden dat ik er geweest ben.
nouja dat t theehuis leuk is deel ik even niet met je 3 keer geweest en 3 keer werkelijk waar een drama. als ze nou die mensen iets beter opleiden zou t leuk kunnen zijn als in: geef bestelllingen goed door, negeer de klanten niet als ze je wenken etc
pi_80698559
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:

Foto's van mijn fietsmiddag, mét bewijs dat ik er stond, alleen als je jezelf op de foto zet, zie je dus niet dat alleen het kruis van die bloemenmevrouw achter me erop staat (let niet op bh bandje )
En die steltlopers stonden uit te rusten in een klein straatje, let op de staart.
Leuke foto's. Alleen.....dat BH-bandje he....
pi_80698563
AKnynke
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef AKnynke het volgende:
ik ook. Samen zwelgen?

Neeeee! O wat een frustratie zeg Hoe weet je dat je een fout hebt gemaakt? Heel veel sterkte met alles opnieuw doen En sterkte met meer dan een maand geen Duutser

golfer, ik vind je behoorlijk overdrijven. Braamyo gebruikt enkel en alleen het woord arbeit (of er moet iets geedit zijn) en jij maakt er van dat hij een Duitse WWII leus gebruikte die boven de ingang van een concentratiekamp hing. Sinds wanneer mag je het woord werk niet meer in het Duits gebruiken??

Hier ontbeten met soep en brood Goedemorgen, waar is de zon!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 april 2010 @ 17:13:49 #92
55709 Stereotomy
pi_80698567
*buiging

Grazie.
pi_80698574
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja dat t theehuis leuk is deel ik even niet met je 3 keer geweest en 3 keer werkelijk waar een drama. als ze nou die mensen iets beter opleiden zou t leuk kunnen zijn als in: geef bestelllingen goed door, negeer de klanten niet als ze je wenken etc
oh dat heb ik nog nooit meegemaakt maar zoals ik al zei, tis al even geleden dat ik er was.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80698686
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ik vind je behoorlijk overdrijven. Braamyo gebruikt enkel en alleen het woord arbeit (of er moet iets geedit zijn) en jij maakt er van dat hij een Duitse WWII leus gebruikte die boven de ingang van een concentratiekamp hing. Sinds wanneer mag je het woord werk niet meer in het Duits gebruiken??
Braam heeft het aangepast later. Het stond er echt.
  zondag 25 april 2010 @ 17:18:18 #95
55709 Stereotomy
pi_80698723
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klopt. Nouja, met een spelfout, er stond 'Arbeit macht fa...'

Dit is hoe misverstanden ontstaan.
  zondag 25 april 2010 @ 17:18:38 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80698732
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:

Er is door hem ge-edit, want er stond eerst wel degelijk die tekst die verwees naar de concentratiekampen-ingang.
Niet voor niet reageerde ook Coldfeet daarop.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80698773
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:17 schreef PdeHoog het volgende:

ok, dan neem ik mijn tirade terug en richt die op Braam: jij hersenloze idioot!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 april 2010 @ 17:20:29 #98
55709 Stereotomy
pi_80698776
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:

Ha, typische Bloes-zet-haarzelf-op-de-foto-foto.
  zondag 25 april 2010 @ 17:23:57 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80698876
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ha, typische Bloes-zet-haarzelf-op-de-foto-foto.
Grappig, dus ze heeft altijd foto's met BH bandjes in beeld?
  zondag 25 april 2010 @ 17:30:38 #100
55709 Stereotomy
pi_80699059
En Bloes, zie je er nou slanker uit op de foto's?

Ik zie een minder dikke nek.
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Grappig, dus ze heeft altijd foto's met BH bandjes in beeld?
meer dat ze naar boven kijkt ipv evenwijdig aan de horizon
pi_80699191
Let niet zo op me bhbandje
Ik durf mezelf best wel op helemaal op de foto zetten met nieuw rokje, truth of dare
Dan kan je zien of er nog een stierennek aanzit
pi_80699218
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
meer dat ze naar boven kijkt ipv evenwijdig aan de horizon
pi_80699240
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Let niet zo op me bhbandje
Ik durf mezelf best wel op helemaal op de foto zetten met nieuw rokje, truth of dare
Dan kan je zien of er nog een stierennek aanzit
Doe maar En dan ook een foto van voor je dieet-actie. Dat werkt motiverend
pi_80699269
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:11 schreef TAV74 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb net 8 km gerend. Pff, 't is best warm! Ruim boven de 20, hier.
pi_80699311
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:36 schreef PdeHoog het volgende:

Doe maar En dan ook een foto van voor je dieet-actie. Dat werkt motiverend
Samen doen?
pi_80699331
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Samen doen?
Wat? Moet ik ook in een rokje
pi_80699344
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:39 schreef PdeHoog het volgende:

zondag 25 april 2010 @ 17:40:36 #108
55709 Stereotomy
pi_80699368
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vergeet de BH-bandjes niet
pi_80699390
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb een goed excuus Geen rokje te vinden hier in de kledingkast Maar ik heb een goed idee....jij doet het wel en ik doe het niet. Dan weten we iig zeker dat iedereen nog een eetlust heeft straks
pi_80699408
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vergeet de BH-bandjes niet
  zondag 25 april 2010 @ 17:46:53 #111
55709 Stereotomy
pi_80699559
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een goed excuus Geen rokje te vinden hier in de kledingkast Maar ik heb een goed idee....jij doet het wel en ik doe het niet. Dan weten we iig zeker dat iedereen nog een eetlust heeft straks
Ik heb al gegeten, maar laat me nog even verteren.
  zondag 25 april 2010 @ 17:50:48 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80699679
Eerst stuur ik B. even langs onze lokale Chinees om daar een avondmaaltje voor bij de bekerfinale te scoren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Memento-Mori op 25-04-2010 18:05:44 ]
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 april 2010 @ 17:52:43 #113
55709 Stereotomy
pi_80699736
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:50 schreef golfer het volgende:
Eerst stuur ik B. even langs onze lokale ]Chinees om daar een avondmaaltje voor bij de bekerfinale te scoren.
Geh golfer misschien moet je die naam en die nationaliteit even wegeditten in één zin. Anders ben ik makkelijk vindbaar voor potentiele werkgevers, samen met de Italiaan van Sunny.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 25-04-2010 18:04:57 ]
pi_80699746
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:50 schreef golfer het volgende:
Eerst stuur ik B. even langs onze lokale Chinees om daar een avondmaaltje voor bij de bekerfinale te scoren.
Zo...dat doe je goed

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 25-04-2010 18:04:44 ]
pi_80699770
Hup 010
pi_80699991
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:52 schreef PdeHoog het volgende:

Zo...dat doe je goed
Er wordt hier niks gestuurd mensen, het idee kwam van mezelf We hebben 68 bonnen verzameld en dat is precies genoeg voor 2 porties
  zondag 25 april 2010 @ 18:00:50 #117
55709 Stereotomy
pi_80700002
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Hup 010
en memo, wil je svp even gastmodden en mijn naam uit de berichten vissen pls ?
  zondag 25 april 2010 @ 18:01:28 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80700018
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Hup 010
Kakkerlak.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80700116
  zondag 25 april 2010 @ 18:05:34 #120
55709 Stereotomy
pi_80700142
Mulder
  zondag 25 april 2010 @ 18:06:06 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80700170
En dat is 1.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 april 2010 @ 18:06:32 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80700197
En dat is 2.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2010 @ 18:06:49 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80700215
Siem
  zondag 25 april 2010 @ 18:06:51 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80700220
Ik heb even een vraagje, en er een apart topic voor openen vond ik ook weer zo'n nonsens....

Wij kochten vandaag in ons enthousiasme escargots en besloten dat we die vanavond ook wilden eten maar we hebben geen slakkentangen... heeft iemand een tip over hoe dat probleem te ondervangen? Thnx
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 april 2010 @ 18:07:01 #125
55709 Stereotomy
pi_80700231
Memo bedankt!

Feyenoord
pi_80700234
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:06 schreef golfer het volgende:
En dat is 1.
nee 2
  zondag 25 april 2010 @ 18:08:03 #127
55709 Stereotomy
pi_80700278
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
Ik heb even een vraagje, en er een apart topic voor openen vond ik ook weer zo'n nonsens....

Wij kochten vandaag in ons enthousiasme escargots en besloten dat we die vanavond ook wilden eten maar we hebben geen slakkentangen... heeft iemand een tip over hoe dat probleem te ondervangen? Thnx
zou wel oppassen, heb ooit in een restaurant mijn duim tot bloedens toe opengehaald aan een slakkenhuis
  zondag 25 april 2010 @ 18:08:38 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80700306
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:

Gewoon vastpakken met een (papieren)servet en dan met een puntig iets (vork of cocktailprikker) de slak uit het huisje peuteren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80700320
Zo, ook nog 32 kilometer gefietst vandaag, was wel weer even genoeg beweging zo
  zondag 25 april 2010 @ 18:09:11 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80700326
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon vastpakken met een (papieren)servet en dan met een puntig iets (vork of cocktailprikker) de slak uit het huisje peuteren.
En dat is niet te heet als ze net uit de oven komen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 25 april 2010 @ 18:41:55 #131
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_80701429
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:04 schreef Laydina het volgende:

[..]

tnx he
en so what mocht het wel zo zijn
Lekker boeiend toch
Ik deed ook wel eens waterpijp heur ( ook wel hendig voor de pijn enzo)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_80701482
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef MissHobje het volgende:

en so what mocht het wel zo zijn
Lekker boeiend toch
Ik deed ook wel eens waterpijp heur ( ook wel hendig voor de pijn enzo)
Maakt ook niet uit hoor
Ik heb alleen dat ik niet dezelfde status van vaagheid en dergelijke krijg als die vriend van mij. Ik word er wat loom van, maar thats all. en ben al snel weer helemaal helder
pi_80701628
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:43 schreef Laydina het volgende:
Maakt ook niet uit hoor
Ik heb alleen dat ik niet dezelfde status van vaagheid en dergelijke krijg als die vriend van mij. Ik word er wat loom van, maar thats all. en ben al snel weer helemaal helder
Ik rook hash. Bijna elke dag. Dus. Junkie
pi_80701719
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Medicinaal? of hoe ze dat noemen
pi_80701763
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:

Misschien is dat de oorzaak van de chaos in je hoofd? Ik bedoel als je dus niets rookt

Verkeerde babi-pangang gerecht gekregen van de bonnen, golfer niet blij en bonnen weg
pi_80701766
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:49 schreef Laydina het volgende:
Medicinaal? of hoe ze dat noemen
Medicinaal is een correcte term denk ik. Maar: nee, puur recreatief. Voor de lol.
pi_80701810
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:

Medicinaal is een correcte term denk ik. Maar: nee, puur recreatief. Voor de lol.
Elke dag ja? Wordt het dan niet saai eigenlijk?
pi_80701851
pi_80701865
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Misschien is dat de oorzaak van de chaos in je hoofd? Ik bedoel als je dus niets rookt

Verkeerde babi-pangang gerecht gekregen van de bonnen, golfer niet blij en bonnen weg
Geen idee, als ik werk, dan rook ik geen hash. Dat kan je imo net zo min maken als dronken op je werk verschijnen. Not done.

Kaas haalt ook Chinees zometeen, hij heeft de hele dag aan het tuinhuis geklust en ik heb de hele dag tussen de NORO-oudjes gezeten. En een van de oudjes is flink delirant, dus dokter erbij en 1e contactpersoon gebeld. Die is gister vertrokken naar New York. En ze hoopt morgen weer in NL te zijn. Maar ze vroeg aan mij of ze terug moest komen. Wat moet je dan zeggen? Ik heb maar gezegd dat ze terug moest komen, maar dat is ook zo wat eigenlijk. Moeilijk moeilijk moeilijk.

Hoe kan je de verkeerde babi pangang meenemen dan?
pi_80701868
D_H
pi_80701911
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:52 schreef Laydina het volgende:
Elke dag ja? Wordt het dan niet saai eigenlijk?
Mja ik raak er relaxed van. Zonder het idee te wekken dat ik een freak ben, maar na een drukke dag voelt het alsof ik oorbeschermers op zet. Alle herrie verdwijnt uit m'n hoofd
  zondag 25 april 2010 @ 18:55:45 #142
55709 Stereotomy
pi_80701912
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Noem de volgende keer dan ook gewoon alleen het nummertje
pi_80701994
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mja ik raak er relaxed van. Zonder het idee te wekken dat ik een freak ben, maar na een drukke dag voelt het alsof ik oorbeschermers op zet. Alle herrie verdwijnt uit m'n hoofd
Ow ik zal je geen freak noemen hoor Hoor het wel vaker van mensen die het doen. En als je je er prettig bij voelt, alleen maar mooi
pi_80701999
Er is b.p. van speenvarken (saus apart, knapperige korstjes, lekker) en gewone b.p. (goedkoper en als je met bonnen wil betalen krijg je dus alleen de gewone b.p.) Niet zo knapperig & in een bak saus.
  zondag 25 april 2010 @ 18:58:52 #145
55709 Stereotomy
pi_80702020
quote:

[..]

Is dit gezond voor je op de langere termijn, Lein?

Ik heb er verder geen vestand van, en ben erg conservatief wat dat betreft, maar het klinkt excessief?
pi_80702031
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:54 schreef Laydina het volgende:
D_H
Laydina
  zondag 25 april 2010 @ 18:59:22 #147
55709 Stereotomy
pi_80702046
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Er is b.p. van speenvarken (saus apart, knapperige korstjes, lekker) en gewone b.p. (goedkoper en als je met bonnen wil betalen krijg je dus alleen de gewone b.p.) Niet zo knapperig & in een bak saus.
Wel gezonder. Speenvarken is toch alleen maar vetter. Maar wel lekker korstje altijd
pi_80702063
quote:
Dus gewoon lekker blijven doen ter ontspanning Zo nam ik altijd een wijntje na het werk, ook ter ontspanning. Alleen werden het er vaak 2,3,4 hoppa fles leeg Dus daar ben ik mee gestopt toen ik op dieet ging
pi_80702070
Chinees eten
  zondag 25 april 2010 @ 19:00:05 #150
55709 Stereotomy
pi_80702080
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Chinees eten
Yeah baby babi.
pi_80702086
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Is dit gezond voor je op de langere termijn, Lein?

Ik heb er verder geen verstand van, en ben erg conservatief wat dat betreft, maar het klinkt excessief?
Wat is het alternatief? Therapie?
pi_80702116
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:59 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Laydina
Hoe was je weekend?
Lekker gehockeyd?
pi_80702166
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yeah baby babi.
Steer op de grill
pi_80702191
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:01 schreef Laydina het volgende:

[..]

Hoe was je weekend?
Lekker gehockeyd?
Weekend was lekker. helaas verloren vandaag. wel van de nummer 1 (en al kampioen)
pi_80702204
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah baby babi.

Editslet
pi_80702213
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:02 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Weekend was lekker. helaas verloren vandaag. wel van de nummer 1 (en al kampioen)
Dat is dus eventueel beetje veroorloofd dan..
Maar wel jammer
  zondag 25 april 2010 @ 19:04:06 #157
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_80702240
quote:

[..]

Avond
Ik stond langs de lijn bij voetbal was zo ontzettend lekker weer! en die zijn gepromoveerd feestje dus ehhe
volgende week kamioensfeest van de mr
en mijn koppie al beetje bruin
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_80702252
quote:

[..]

-knip-
Hoi D_H
Neuken?
  zondag 25 april 2010 @ 19:04:28 #159
55709 Stereotomy
pi_80702260
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat is het alternatief? Therapie?
Je bedoelt dat je alle minder ingrijpende middelen al hebt geprobeerd, en dat niet afdoende helpt? Ik kan je niet direct aan een alternatief helpen, maar het klinkt voor mij alsof je het ene kwade (rommel in je hoofd) met een ander kwaad iets (hersens trager maken op de langere termijn) vervangt.

En ik vroeg me dus af of er iets is wat je lichaam minder kwaad kan doen op de langere termijn.
pi_80702270
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef Bluezz het volgende:
die eerste heet hier babi spek
  zondag 25 april 2010 @ 19:06:13 #161
55709 Stereotomy
pi_80702338
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:04 schreef LieLie het volgende:

[..]

die eerste heet hier babi spek
pi_80702379
mijn ouders halen elke zaterdag chinees, die hebben de hele kaart al gehad
pi_80702388
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Je bedoelt dat je alle minder ingrijpende middelen al hebt geprobeerd, en dat niet afdoende helpt? Ik kan je niet direct aan een alternatief helpen, maar het klinkt voor mij alsof je het ene kwade (rommel in je hoofd) met een ander kwaad iets (hersens trager maken op de langere termijn) vervangt.

En ik vroeg me dus af of er iets is wat je lichaam minder kwaad kan doen op de langere termijn.
Minder ingrijpende middelen zoals benzodiazepines (oxazepam), antihistaminica (werken ook sederend)?

Benzo's zijn reuze verslavend, antihistaminica werkt maar matig. Van alcohol kan je ook allerlei akeligheden krijgen. En van therapie werd ik suïcidaal Dus voor mijn gevoel, zit ik nu niet op een verkeerd pad eigenlijk.
  zondag 25 april 2010 @ 19:10:02 #164
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_80702494
en volgens mij is dat het allerbelangrijkste Leintjuhhh
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_80702505
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hoi D_H
Neuken?
lekker!
  zondag 25 april 2010 @ 19:11:11 #166
55709 Stereotomy
pi_80702523
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Minder ingrijpende middelen zoals benzodiazepines (oxazepam), antihistaminica (werken ook sederend)?
Ik dacht meer aan een kopje Oelong of witte thee. (serieus) Maar dat heeft dan ook op langere termijn nul effect?

Ik ben alleen bang voor je dat je hersens op langere termijn alleen maar meer schade op gaan lopen door continu gebruik van wiet, dat je dus later veel verder van huis bent dan nu, ook al heb je er nu veel baat bij. Dat is iets wat je incalculeert dan? En is therapie idd geen optie? Er zit weer een beetje vaart in mijn studie sinds ik er met wat mensen op de uni over praat. Had mezelf nooit daar zien zitten, maar had dat jaren geleden al moeten doen.

- edit - Editslet en hm, 't zou toch niet de bedoeling moeten zijn van therapieën om suïcidaal te worden. En dat antihistamines sedatief werken wist ik niet trouwens.
pi_80702546
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:10 schreef MissHobje het volgende:
en volgens mij is dat het allerbelangrijkste Leintjuhhh

Zullen we maar overgaan op een onderwerp waar ik me minder ongemakkelijk bij voel?
pi_80702574
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:10 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

lekker!
ik ga alvast liggen
  zondag 25 april 2010 @ 19:12:44 #169
55709 Stereotomy
pi_80702582
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zullen we maar overgaan op een onderwerp waar ik me minder ongemakkelijk bij voel?
Nog 20/20 kerels ontmoet, de laatste tijd?
pi_80702603
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht meer aan een kopje Oelong of witte thee. (serieus) Maar dat heeft dan ook op langere termijn nul effect?

Ik ben alleen bang voor je dat je hersens op langere termijn alleen maar meer schade op gaan lopen door continu gebruik van wiet, dat je dus later veel verder van huis bent dan nu, ook al heb je er nu veel baat bij. Dat is iets wat je incalculeert dan? En is therapie idd geen optie? Er zit weer een beetje vaart in mijn studie sinds ik er met wat mensen op de uni over praat. Had mezelf nooit daar zien zitten, maar had dat jaren geleden al moeten doen.
Ehm. De helende en kalmerende kracht van thee? Ik ben nog niet overtuigd.

En continue is een groot begrip. Maximaal 1 jointje per dag. Ik heb wel een familielid waar ik goed mee kan praten, maar dat is ook zowat. Om die met dit soort triviale zaken lastig te vallen
pi_80702641
@ Lein, als kaas terug is wil je hem even naar het bloemen & planten topic sturen? Er staat een vraagje voor hem
pi_80702645
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 20/20 kerels ontmoet, de laatste tijd?
20/20 is overrated En nee. Want Lein + relatie = monogamie
pi_80702652
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:14 schreef Bluezz het volgende:
@ Lein, als kaas terug is wil je hem even naar het bloemen & planten topic sturen? Er staat een vraagje voor hem
Ja zal ik doen!
  zondag 25 april 2010 @ 19:15:46 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80702691
Thnx voor de escargot-tips, het ging uitstekend met een servetje en een cocktailprikkertje
En ik dacht echt dat het (te) heet zou kunnen zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80702694
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:

- edit - Editslet en hm, 't zou toch niet de bedoeling moeten zijn van therapieën om suïcidaal te worden. En dat antihistamines sedatief werken wist ik niet trouwens.
Hoe kom je erbij dat het schade aan je hersens oploopt van 1 jointje per 2 dagen?
Er zijn mensen die marihuana dagelijks nemen op doktersadvies (reuma enzo).
  zondag 25 april 2010 @ 19:15:59 #176
55709 Stereotomy
pi_80702704
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En continue is een groot begrip. Maximaal 1 jointje per dag. Ik heb wel een familielid waar ik goed mee kan praten, maar dat is ook zowat. Om die met dit soort triviale zaken lastig te vallen
Blaa blaa triviaal

En mja, dat zei ik, ik vind 1 jointje per dag veel maar ik ben dan ook niks gewend. Pas je dan wel op voor schade op langere termijn?

Enne... professionele therapeut bij wie je je goed voelt natuurlijk. Maar als dat niet werkt, tja.....
  zondag 25 april 2010 @ 19:18:44 #177
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_80702808
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Blaa blaa triviaal

En mja, dat zei ik, ik vind 1 jointje per dag veel maar ik ben dan ook niks gewend. Pas je dan wel op voor schade op langere termijn?

Enne... professionele therapeut bij wie je je goed voelt natuurlijk. Maar als dat niet werkt, tja.....
Ik ben juist van mening dat mensen op de manier zoals bv Leintjuhhh doet uiteindelijk een kwalitatief beter leven hebben, en die eventuele schade die het mee zou brengen weegt daar denk ik niet tegen op.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_80702846
hallo, bijgelezen. Waar wordt er geneukt? Ik heb zin om met mn zweep te slaan
pi_80702886
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
hallo, bijgelezen. Waar wordt er geneukt? Ik heb zin om met mn zweep te slaan
Hey, ik heb ook nog wel een zweepje liggen

Trouwens, jammer van je wedstrijd
pi_80702954
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:18 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben juist van mening dat mensen op de manier zoals bv Leintjuhhh doet uiteindelijk een kwalitatief beter leven hebben, en die eventuele schade die het mee zou brengen weegt daar denk ik niet tegen op.
Schade schmade Bakstenen zijn radioactief en van rood vlees krijg je kanker. Puntje <--> paaltje: dood ga je vroeger of later toch wel. En met het oog op mijn werk, dan maar liever iets vroeger
  zondag 25 april 2010 @ 19:24:22 #181
55709 Stereotomy
pi_80703018
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:15 schreef Bluezz het volgende:

Hoe kom je erbij dat het schade aan je hersens oploopt van 1 jointje per 2 dagen?
Er is (nogal wiedes) geen dubbelblind random wetenschappelijke trial uitgevoerd van rokers vs niet rokers uiteraard, maar anekdotaal lees je in de literaruur over schadelijke effecten van de regelmatige joint.
quote:
Er zijn mensen die marihuana dagelijks nemen op doktersadvies (reuma enzo).
Wat dus betekent dat de arts de pijn van de patient dusdanig inschat, dat de negatieve effecten van marihuana op lange termijn doorgestreept kunnen worden tegen de positieve, pijnverlichtende korte termijn effecten.

Dit betekent dus niet dat er geen nadelen aan zitten, of dat het geheel gezond is. Het is een afweging, die Lein ook gemaakt heeft en waar Hob het over heeft, en ik was slechts geïnteresseerd (bezorgd om Marjolein, zo je wilt) naar de lange termijn negatieve effecten van 1 joint roken per dag.
  zondag 25 april 2010 @ 19:26:37 #182
55709 Stereotomy
pi_80703106
*note to self: joint roken volgende keer dat je moet bellen
pi_80703131
hi ik eet een kommetje soep, ik ben trots op mezelf.

ik ben nogal een behouden dame geworden met alle middelen die stimuleren/verzachten of wat dan ook. (vroeger niet hoor maar al jaren lang wel) . Maar iedereen moet het zelf weten, ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen mensen die een wijntje drinken om te relaxen, een slaappil nemen of een jointje roken

Ik denk wel, en das mijn eigen ervaring daarom doe ik nu anders, dat 1 wijntje snel 2 worden en misschien meer.. en das niet ok Geen idee hoe dat met blowen zit maar sowieso is een gewoonte ontwikkelen (en dat is het als je het elke dag of om de dag doet) nooit handig denk ik?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80703133
Ik ga er vanzelf een keer mee stoppen. Want ik wil kids. En roken en zwanger raken.zijn gaat imo niet samen. Dus als hier het biologische wekkertje af gaat, is het exit lekkere rookwaar En wie gaat er nou zitten blowen waar een kind in de buurt is? Nee, tegen de tijd dat ik volwassen ben, stop ik Maar bedankt dat je je zorgen maakt om me People who care
pi_80703338
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga er vanzelf een keer mee stoppen. Want ik wil kids. En roken en zwanger raken.zijn gaat imo niet samen. Dus als hier het biologische wekkertje af gaat, is het exit lekkere rookwaar En wie gaat er nou zitten blowen waar een kind in de buurt is? Nee, tegen de tijd dat ik volwassen ben, stop ik Maar bedankt dat je je zorgen maakt om me People who care
hup snel aan kinderen beginnen dan krijg je ook nog zwangerschapsverlof ben je meteen een tijdje van je werk verlost
pi_80703443
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
*note to self: joint roken volgende keer dat je moet bellen
pi_80703462
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:27 schreef DarkElf het volgende:
hi ik eet een kommetje soep, ik ben trots op mezelf.
Grote meid
  zondag 25 april 2010 @ 19:35:10 #188
55709 Stereotomy
pi_80703498
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, dat je zo verstandig was (en anders Kaas wel) om dan te stoppen wist ik wel en anders was ik met touw en handboeien naar je toegekomen

En ja, ik was/ben dan oprecht bezorgd om je, wanneer je zegt dat je chaos in je hoofd hebt. Ik durf dan zélfs door te vragen met het risico dat je tegen me zou ontploffen waar ik erg slecht tegen kan dus zóveel geef ik om je, Lein.

En verder wat Memo zegt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 25-04-2010 20:06:02 (ff wat overbodige smileys getrimd :')) ]
pi_80703561
Regen
pi_80703679
Hullo!
pi_80703727
fc
  zondag 25 april 2010 @ 19:41:44 #192
55709 Stereotomy
pi_80703770
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:39 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Dag bezig bijtje

Snij eens een nieuw onderwerp aan
  zondag 25 april 2010 @ 19:55:12 #193
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_80704345
Op naar theater
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_80704382
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef MissHobje het volgende:
Op naar theater
Veel plezier
pi_80704513
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dag bezig bijtje

Snij eens een nieuw onderwerp aan
speeltuin
pi_80704679
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef freecell het volgende:

[..]

speeltuin
Je wil met alle CUL-lers in de speeltuin gaan zitten?
pi_80704966
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je wil met alle CUL-lers in de speeltuin gaan zitten?
ik moest een nieuw onderwerp aansnijden
  zondag 25 april 2010 @ 20:09:27 #198
55709 Stereotomy
pi_80704997
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef freecell het volgende:

[..]

ik moest een nieuw onderwerp aansnijden
Taart!
pi_80705058
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Taart!
Lekker Maar mag ik ff niet Vandaag al gezondigd met appeltaart
pi_80705100
zo.. Ben weer thuis na onze nederlaag. Even wat krachtvoer afgehaald (patat en loempia speciaal). Na een dag tennis is snackbar heerlijk
pi_80705141
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Lekker Maar mag ik ff niet Vandaag al gezondigd met appeltaart
appeltaart!
  zondag 25 april 2010 @ 20:12:48 #202
55709 Stereotomy
pi_80705147
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
zo.. Ben weer thuis na onze nederlaag. Even wat krachtvoer afgehaald (patat en loempia speciaal). Na een dag tennis is snackbar heerlijk
Ah, dubbel werd ook verloren?
pi_80705317
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ah, dubbel werd ook verloren?
ja maar dat was psychologisch spel van de tegenstanders en hadden ze goed gezien dat ik daar niet tegen kan. Doe en sla gewoon normaal, kom op.. We verdienen er toch niks mee! Ach vlg week weer nieuw team, nieuwe kansen
pi_80705409
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

appeltaart!
Ja Terrasje, thee, gezelligheid, appeltaart... je kent het wel Wel zonder slagroom btw
pi_80705438
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach vlg week weer nieuw team, nieuwe kansen
Goeie gedachte En nu lekker krachtvoer, he
  zondag 25 april 2010 @ 20:25:16 #206
55709 Stereotomy
pi_80705609
Haaaa, mijn dominospelende antilliaanse vrienden zijn verhuisd! Van schuin onder mijn raam naar recht onder mijn raam!

pi_80705614
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Goeie gedachte En nu lekker krachtvoer, he
ja woo ik zit vol haha. Een loempia spec is heerlijk, maar wel veel met n flink patatje oorlog. Heb wel netjes alles opgegeten, braaf hè?
  zondag 25 april 2010 @ 20:26:05 #208
55709 Stereotomy
pi_80705640
Oh en ze zijn jointjes aan het draaien
pi_80705765
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ze zijn jointjes aan het draaien
oh fijn is dat.. Heb je contact met ze? Ik vind de geur van wiet zo erg! Kan daar niet te lang bij staan..
pi_80705805
Ben ik weer! Leiden is tof

Nu ben ik moe.. en ik moet zo mijn spullen al weer pakken voor kamp

Is hier nog iets spannends gebeurt?? Heb ik iets gemist??
pi_80705829
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja Terrasje, thee, gezelligheid, appeltaart... je kent het wel Wel zonder slagroom btw
zonder slagroom is t lekkerst bij echt goeie appeltaart!
  zondag 25 april 2010 @ 20:32:04 #212
55709 Stereotomy
pi_80705859
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh fijn is dat.. Heb je contact met ze? Ik vind de geur van wiet zo erg! Kan daar niet te lang bij staan..
Heb ze 2x gevraagd een tafelkleed te gebruiken voor de houten tafel die ze naar buiten tillen om dominosteentjes erop te smijten (niet gechargeerd). Helpt niet. Ze zitten tot 1:00 am te dominoën.

Fijn, net doen alsof je thuis bent
pi_80705877
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:

nog een leuk terrasje kunnen pakken? Leiden is idd tof!
  zondag 25 april 2010 @ 20:32:31 #214
55709 Stereotomy
pi_80705883
quote:

Je vriendje mistte je
pi_80705957
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb ze 2x gevraagd een tafelkleed te gebruiken voor de houten tafel die ze naar buiten tillen om dominosteentjes erop te smijten (niet gechargeerd). Helpt niet. Ze zitten tot 1:00 am te dominoën.

Fijn, net doen alsof je thuis bent
jemig zeg! Hoe lang domino'en ze al? Geef ze een ander spel cadeau
  zondag 25 april 2010 @ 20:35:49 #216
55709 Stereotomy
pi_80706010
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jemig zeg! Hoe lang domino'en ze al? Geef ze een ander spel cadeau
Elke zomer buiten sinds ze hier wonen

En mja, kijken of ze m'n Catan spel leuk vinden
pi_80706018
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je vriendje mistte je
Awww ja?? was ie er vervelend over??

@FF: ja, terrasjes genoeg!!
pi_80706125
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb wel netjes alles opgegeten, braaf hè?
Ik ben trots op je
quote:
Je hebt Delft nog niet gezien
quote:
Succes. Ik moet zo ook nog ff wat doen geloof ik
quote:
Neuh en TAV heeft je ook niet gemist volgens mij Iets met verf, bier en bbq
pi_80706150
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zonder slagroom is t lekkerst bij echt goeie appeltaart!
Check, maar dit was niet echt goeie appeltaart hoor. Zelfgemaakt....da's pas lekker
pi_80706324
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]

Je hebt Delft nog niet gezien
[..]

Succes. Ik moet zo ook nog ff wat doen geloof ik
[..]

Neuh en TAV heeft je ook niet gemist volgens mij Iets met verf, bier en bbq
Hehehe nou trust me.. heeft ie wel hoor
Oh en heeft Delft ook zo veel bootjes en zo dan??
  zondag 25 april 2010 @ 20:45:30 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_80706383
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Elke zomer buiten sinds ze hier wonen

En mja, kijken of ze m'n Catan spel leuk vinden
je kunt ze natuurlijk ook een spelletje mahjongg laten spelen
pi_80706399
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hehehe nou trust me.. heeft ie wel hoor
quote:
Oh en heeft Delft ook zo veel bootjes en zo dan??
Duh Een en al terrasboot hier En een heeeeeeeeeeeeeele goede ijszaak. Twee zelfs
pi_80706400
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Awww ja?? was ie er vervelend over??

@FF: ja, terrasjes genoeg!!
jes, maar bij het kleinste zonnestraaltje ben ik al te laat.. alles zit zo snel vol in Leiden
pi_80706412
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben trots op je
[..]

daar doe ik het voor!
  zondag 25 april 2010 @ 20:46:30 #225
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80706415
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:45 schreef PdeHoog het volgende:

Duh Een en al terrasboot hier En een heeeeeeeeeeeeeele goede ijszaak. Twee zelfs
Sorry, maar de beste zit in Hengelo
pi_80706434
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check, maar dit was niet echt goeie appeltaart hoor. Zelfgemaakt....da's pas lekker
100% eens
pi_80706478
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Van der Poel
pi_80706495
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

klinkt geweldig!
  zondag 25 april 2010 @ 20:48:54 #229
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80706508
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef Laydina het volgende:

[..]

Van der Poel

pi_80706547
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we die in Enschede ook
pi_80706669
Van Olffen in Oldenzaal is ook heerlijk!
pi_80706703
Wat een kennis van het Twentse ijs
pi_80706734
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, dat je zo verstandig was (en anders Kaas wel) om dan te stoppen wist ik wel en anders was ik met touw en handboeien naar je toegekomen

En ja, ik was/ben dan oprecht bezorgd om je, wanneer je zegt dat je chaos in je hoofd hebt. Ik durf dan zélfs door te vragen met het risico dat je tegen me zou ontploffen waar ik erg slecht tegen kan dus zóveel geef ik om je, Lein.

En verder wat Memo zegt.
Ik ontplof niet graag. En als ik ontplof, is dat als mensen domme dingen zeggen. Jij praat geen poep, je denkt na over wat je zegt. Jij verpakt je boodschap goed. Als je had gezegd: Lein, je bent een junk, je vernaggeld je lijf en je bent achterlijk bezig! was ik vast ontploft
  zondag 25 april 2010 @ 20:54:59 #234
55709 Stereotomy
pi_80706741
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:45 schreef z80 het volgende:

[..]

je kunt ze natuurlijk ook een spelletje mahjongg laten spelen
Goeie vergelijking! In China is het sociaal gezien de norm om te kappen met Mah Jong op die plek als anderen erom vragen: het is namelijk erg luid. Afgezien van de Chinese tokkies dan. Denk dat het helaas niet voor domino geldt op de Antillen. Of ik heb tokkie onderburen. Swa.
  zondag 25 april 2010 @ 20:56:20 #235
55709 Stereotomy
pi_80706795
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ontplof niet graag. En als ik ontplof, is dat als mensen domme dingen zeggen. Jij praat geen poep, je denkt na over wat je zegt. Jij verpakt je boodschap goed. Als je had gezegd: Lein, je bent een junk, je vernaggeld je lijf en je bent achterlijk bezig! was ik vast ontploft
Mwah, als ik écht dacht dat je levensbedreigend bezig was, dan had ik dat ook wel gezegd en zou ik de ontploffing voor lief hebben genomen om je op andere gedachten te brengen. Of ik zou Kaas gevraagd hebben hoe het zit. Maar ik weet dus te weinig van wiet af om echt iets zinnigs daarover te zeggen.
pi_80706796
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dat was ook wel bruut geweest.
Vandaag in Nienoord geweest (vandaar mijn speeltuin) en er roken zó ontzettend veel ouders met/bij kleine kinderen Ok, het is een buitenspeelplaats, maar dan nog!

En kijk nou
edit: verkeerde foto, ik bedoelde deze:
pi_80706842
Trouwens, Ijs uit Village du Fromage is écht goed. Lekkere smaken, goede kwaliteit, een begrip in de omgeving en ook: een beschaafde prijs.
  zondag 25 april 2010 @ 20:57:48 #238
55709 Stereotomy
pi_80706871
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Vandaag in Nienoord geweest (vandaar mijn speeltuin) en er roken zó ontzettend veel ouders met/bij kleine kinderen Ok, het is een buitenspeelplaats, maar dan nog!

En kijk nou
[ afbeelding ]
Zo lief.
pi_80706884
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah, als ik écht dacht dat je levensbedreigend bezig was, dan had ik dat ook wel gezegd en zou ik de ontploffing voor lief hebben genomen om je op andere gedachten te brengen. Of ik zou Kaas gevraagd hebben hoe het zit. Maar ik weet dus te weinig van wiet af om echt iets zinnigs daarover te zeggen.
Ja. Maar ik rook hasj

Freeeeeeecell
  zondag 25 april 2010 @ 20:59:25 #240
55709 Stereotomy
pi_80706938
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. Maar ik rook hasj

Freeeeeeecell
*zucht

*googlet 'verschil tussen wiet en hasj' en gaat lezen
pi_80706966
quote:

En kijk nou
[ afbeelding ]
Oh die is ook leuk! Hoe lang duurt het nog voor L. zwaarder is dan TARA?
  zondag 25 april 2010 @ 21:01:01 #242
55709 Stereotomy
pi_80707015
quote:
Veelgevraagd

Wat is het verschil tussen hasj en weed?

Zowel hasj als weed zijn afkomstig van de vrouwelijke hennepplant, de cannabis sativa. Bij beiden is de werkzame stof THC (tetrahydrocannabinol).

Wanneer de bloemtoppen van de plant worden gedroogd en verkruimeld, spreken we van weed. Weed ziet eruit als fijne tot grove thee en varieert in kleur van grijsgroen tot groenbruin. Het wordt ook wel wiet of marihuana genoemd. De concentratie van het actieve bestanddeel THC varieert bij weed van 1 tot 21 procent, afhankelijk of enkel het bovenste deel van de plant gebruikt is, of ook het middelste deel.

Bij hasj gebruikt men de hars van de plant. Die wordt verkregen door de bloemtoppen te koelen en ze daarna door een zeef te schudden. De harskorrels vallen dan van de bloemen door de zeef. Daarna perst men deze korrels samen tot plakken of blokjes hasj. Hasj is een lichtbruine tot zwarte substantie en de concentratie THC varieert van 4 tot 30 procent.

Ook wat de effecten betreft is er een verschil tussen hasj en weed. De precieze effecten verschillen van persoon tot persoon, maar algemeen kan je stellen van men van weed ‘high’ wordt, actief en spraakzaam. Van hasj wordt men eerder ‘stoned’, loom, passief, in zichzelf gekeerd en ontspannen.
Een mogelijke oorzaak van dit verschil ligt in het hogere THC-gehalte van hasj in vergelijking met weed.
Ook het cannabidiolgehalte ligt hoger bij hasj dan bij weed, en kan een deel van de verklaring zijn. Cannabidiol is een stof die op zich geen effect heeft, maar de werking van THC beïnvloedt. Hoe meer cannabidiol, hoe meer de stimulerende werking afgeremd wordt en de ontspannende effecten versterkt worden.

Maar naast de concentratie van THC en cannabidiol spelen uiteraard ook de eigen ervaringen, verwachtingen, gemoedstoestand en de omstandigheden waarin gebruikt wordt een rol in de manier waarop men de effecten van hasj en weed ervaart.
Weer wat geleerd.
pi_80707017
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens, Ijs uit Village du Fromage is écht goed. Lekkere smaken, goede kwaliteit, een begrip in de omgeving en ook: een beschaafde prijs.
ik vermoed dat ik in de verkeerde omgeving zit?
Goed ijs is altijd welkom!
pi_80707030
Tarapapa & zoon
  zondag 25 april 2010 @ 21:02:12 #245
55709 Stereotomy
pi_80707078
quote:

[..]

En kijk nou
[ afbeelding ]
Freecell, die Ton Scherpenzeel-vergelijking van TARA moet ik toch echt terugtrekken nu hoor.
pi_80707104
Wat een herrie. zijn dat jouw eierstokken lein?

FC lieve foto's hoor
pi_80707119
Jemig, is Tara ziek?
hoe vaak krijgt hij dat te horen eigenlijk? Ik denk dat veel mensen bezorgd zijn om hem als ze hem zien..
pi_80707129
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh die is ook leuk! Hoe lang duurt het nog voor L. zwaarder is dan TARA?
TARA is al weer wat aan het bijkomen
Gaat de goede kant op
pi_80707144
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
*zucht

*googlet 'verschil tussen wiet en hasj' en gaat lezen
Wiet is gedroogde toppen van de vrouwelijke wietplant. Hasj is de hars van de toppen van de vrouwelijke wietplant. En dat laatste komt uit Marokko of Libanon.
pi_80707200
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:01 schreef freecell het volgende:

[..]

ik vermoed dat ik in de verkeerde omgeving zit?
Goed ijs is altijd welkom!
ik zit ook verkeerd
maar ben een keer uitgenodigd bij van Olffen om ijs te proeven en tis echt heerlijk! veel verse nootjes (alle soorten) en andere details in het ijs..
  zondag 25 april 2010 @ 21:04:42 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80707203
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat een herrie. zijn dat jouw eierstokken lein?

FC lieve foto's hoor

Dat gerammel, he?
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 april 2010 @ 21:04:57 #252
55709 Stereotomy
pi_80707213
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig, is Tara ziek?
hoe vaak krijgt hij dat te horen eigenlijk? Ik denk dat veel mensen bezorgd zijn om hem als ze hem zien..
TARA is een aangeleerde smaak. Net als koffie en wijn.
pi_80707215
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef freecell het volgende:
TARA is al weer wat aan het bijkomen
Gaat de goede kant op
TARA komt er wel. Vooral als jij m lekker vol blijft douwen
pi_80707243
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit ook verkeerd
maar ben een keer uitgenodigd bij van Olffen om ijs te proeven en tis echt heerlijk! veel verse nootjes (alle soorten) en andere details in het ijs..
Nee, FF jij zit goed. Ik PM je de ijssalon!
pi_80707252
quote:
Jemig, is Tara ziek?
oh sorry voor mijn vraag... hij is echt ziek geweest zie ik dat wist ik niet, sorry.
of zit ik er alsnog compleet naast?
  zondag 25 april 2010 @ 21:06:23 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80707273
Al dat gelul over ijs heeft mij doen besluiten de laatste resten citroenijs uit de vriezer te halen en op te peuzelen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80707281
Waarom wordt TARA eigenlijk altijd met hoofdletters geschreven?
pi_80707282
quote:
Jemig, is Tara ziek?
Achter zijn rug om? Te vaak.

Recht in zijn gezicht: soms. Vaak gevolgd door 'eet je wel genoeg?'

Niet ziek, eet genoeg. Als je tegen iemand zegt 'jemig, wat ben jij ontzettend vet, eet je oms veel te veel?' heb je een dreun te pakken.... Waarom doen mensen dat dan wel bij dun?

Maar ik vond de foto gewoon tof Ze kijken allebei zo serieus!
pi_80707316
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:

TARA komt er wel. Vooral als jij m lekker vol blijft douwen
Zo is het!

Sun WB en moet je morgen alweer op kamp? Ik word al moe als ik er aan denk

Beaglen nu
pi_80707352
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef Laydina het volgende:
Waarom wordt TARA eigenlijk altijd met hoofdletters geschreven?
omdat zijn Username TARAraboemdijee is. Maar das wat lang
Hij heet gewoon Maarten stiekem

En FF, hij heeft net een griepje gehad, maar is nu al weer bijna terug op 'normaal'
pi_80707391
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef golfer het volgende:
Al dat gelul over ijs heeft mij doen besluiten de laatste resten citroenijs uit de vriezer te halen en op te peuzelen.
jum Wat voor ijs?
pi_80707405
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef freecell het volgende:

[..]

omdat zijn Username TARAraboemdijee is. Maar das wat lang
Hij heet gewoon Maarten stiekem

En FF, hij heeft net een griepje gehad, maar is nu al weer bijna terug op 'normaal'
Dat verklaard een hoop, tnx

mooi dat z'n griepje voorbij is
pi_80707433
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

TARA is een aangeleerde smaak. Net als koffie en wijn.
beter dan dat
pi_80707493
quote:

[..]

jum Wat voor ijs?
volgens mij citroenijs
pi_80707513
Oh van hasj word je high, en van wiet word je stoned.
pi_80707554
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

volgens mij citroenijs
*leest terug*

Goed punt
pi_80707574
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Achter zijn rug om? Te vaak.

Recht in zijn gezicht: soms. Vaak gevolgd door 'eet je wel genoeg?'

Niet ziek, eet genoeg. Als je tegen iemand zegt 'jemig, wat ben jij ontzettend vet, eet je oms veel te veel?' heb je een dreun te pakken.... Waarom doen mensen dat dan wel bij dun?

Maar ik vond de foto gewoon tof Ze kijken allebei zo serieus!
hij zal vast genoeg eten maar misschien zijn mensen bang dat hij niet goed voor zichzelf zorgt.. dat zou kunnen.. alhoewel dit wel echt echt echt mager is. aparte genen
bij mij vroegen ze vroeger ook of ik niet veels te veel eet, terwijl ik helemaal niet dik was vond ik
  zondag 25 april 2010 @ 21:14:36 #268
55709 Stereotomy
pi_80707650
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh van hasj word je high, en van wiet word je stoned.
Ik las het

Had wel vaker gelezen over THC, maar heb verder weinig ervaring met het spul waar het in zit.
pi_80707711
quote:
Gelukkig is ie weer bijna 'normaal' qua gewicht. Is het moeilijk voor jou om met iemand als TARA in een huis te wonen? Ik bedoel, TARA kan eten wat ie wil zonder schokkend aan te komen, maar jij kan dat vast niet?
pi_80707773
een vriend van mij gebruikt voor feestjes GHB. en is echt overtuigd dat t geen kwaad kan.. ik weet t niet, kan
het idee dat ik buiten mezelf treed vind ik eng, net als slapen (dan ben je er ook even niet meer).
pi_80707814
Oh wat ben ik blij als morgen weer de werkweek begint

weer bij me ouders pleite
pi_80707870
mag ik ook Oranjefan worden?
of krijg ik dan n ranzige ontgroeningsopdracht?
pi_80707890
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef cybermans het volgende:
Oh wat ben ik blij als morgen weer de werkweek begint

weer bij me ouders pleite
nou ja!
pi_80707933
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Gelukkig is ie weer bijna 'normaal' qua gewicht. Is het moeilijk voor jou om met iemand als TARA in een huis te wonen? Ik bedoel, TARA kan eten wat ie wil zonder schokkend aan te komen, maar jij kan dat vast niet?
Dat is nog wel eens knap lastig ja Vooral omdat we weer op een 'TARA eet 4 zakken chips per week' niveau zitten
Nuja, het went
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij zal vast genoeg eten maar misschien zijn mensen bang dat hij niet goed voor zichzelf zorgt.. dat zou kunnen.. alhoewel dit wel echt echt echt mager is. aparte genen
bij mij vroegen ze vroeger ook of ik niet veels te veel eet, terwijl ik helemaal niet dik was vond ik
Nou, als hij niet goed voor zichzelf zorgt ben ik er ook altijd nog
Hij is getrouwd, bijna 30, papa van 2 toffe kinderen en woont in een rijtjeshuis met tuin en kat.
En hij is dun, ja lullig. Sommige mensen zijn lang. of dwerg of hebben schoenmaat 56.
pi_80707950
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou ja!
mijn ma is verre van gezellig als ze gezopen heeft... dus vandaar
pi_80707957
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
een vriend van mij gebruikt voor feestjes GHB. en is echt overtuigd dat t geen kwaad kan.. ik weet t niet, kan
het idee dat ik buiten mezelf treed vind ik eng, net als slapen (dan ben je er ook even niet meer).
Ik vond slapen eigenlijk net zoiets als dood zijn. Je weet niets, je bent nergens en dichter bij de dood kan je je niet bevinden. Gelukkig sta ik er tegenwoordig niet echt meer bij stil
pi_80707975
quote:
Eens met jou! GHB is eng spul imo
pi_80708061
en ik was eindelijk weer uit de trein
pi_80708096
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef freecell het volgende:
Dat is nog wel eens knap lastig ja Vooral omdat we weer op een 'TARA eet 4 zakken chips per week' niveau zitten
Nuja, het went
Ik vind het ook wel eens moeilijk met Kaas. Die beweegt zo veel overdag dat ie 's avonds makkelijk een pak stroopwafels weg kan eten als ie dat wil. En dan ben ik jaloers
quote:
Hij is getrouwd, bijna 30, papa van 2 toffe kinderen en woont in een rijtjeshuis met tuin en kat.
En hij is dun, ja lullig. Sommige mensen zijn lang. of dwerg of hebben schoenmaat 56.
Of hebben een negerinnenkont, geen tieten of van die vieze zwarte stompjes in hun mond
pi_80708191
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel eens moeilijk met Kaas. Die beweegt zo veel overdag dat ie 's avonds makkelijk een pak stroopwafels weg kan eten als ie dat wil. En dan ben ik jaloers
[..]

Of hebben een negerinnenkont, geen tieten of van die vieze zwarte stompjes in hun mond
whehe! Ben blij dat TARA geen negerinnenkont heeft

Stroopwafels! Ik wil ook!

En ik pak ff een glaasje slobberwhisky (glenn talloch it is )
pi_80708213
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef freecell het volgende:
Eens met jou! GHB is eng spul imo
Hier nog iemand. Ik heb dat programma van BNN gevolgd over die verslaafden in die afkickkliniek. Er was een gozer verslaafd aan GHB. En dat was toch een griezel! En ook die filmpjes waarin je kan zien wat er gebeurt met hem gebeurde als ie GHB op had. Zijn ex-vriendin en tevens moeder van hun kind had hem vanwege die GHB-verslaving het huis uit gegooid. Hij was echt een hele enge man.
  zondag 25 april 2010 @ 21:27:25 #282
55709 Stereotomy
pi_80708242
quote:
Daar denk ik ook wel eens over na
pi_80708245
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Nuja, het went
[..]

snap ik heel goed ergens ben ik stiekem toch blij dat hij gezond is, omdat ik echt bij het zien van zijn foto dacht dat hij ziek was geweest. maar ja, ik kom uit een boerendorp, ik kijk mn ogen al uit in A'dam
pi_80708321
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

snap ik heel goed ergens ben ik stiekem toch blij dat hij gezond is, omdat ik echt bij het zien van zijn foto dacht dat hij ziek was geweest. maar ja, ik kom uit een boerendorp, ik kijk mn ogen al uit in A'dam
Hij komt ook uit een boerendorp
pi_80708333
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hier nog iemand. Ik heb dat programma van BNN gevolgd over die verslaafden in die afkickkliniek. Er was een gozer verslaafd aan GHB. En dat was toch een griezel! En ook die filmpjes waarin je kan zien wat er gebeurt met hem gebeurde als ie GHB op had. Zijn ex-vriendin en tevens moeder van hun kind had hem vanwege die GHB-verslaving het huis uit gegooid. Hij was echt een hele enge man.
die vriend zegt alleen dat hij het gebruikt om de avond door te komen terwijl je constant blij bent, en omdat hij dan megageil is
  zondag 25 april 2010 @ 21:29:10 #286
55709 Stereotomy
pi_80708336
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Toch wel bijzonder dat je op alle foto's lijkt alsof je ertussen hoort, zeg maar.
pi_80708411
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik vond slapen eigenlijk net zoiets als dood zijn. Je weet niets, je bent nergens en dichter bij de dood kan je je niet bevinden. Gelukkig sta ik er tegenwoordig niet echt meer bij stil
ik soms nog wel maar probeer dat gauw te verkroppen want dan slaap ik niet meer die nacht. als ik echt te bang ben dan zet ik mijn wekker een half uur verder dan huidige tijd, en dan word ik wakker en zet ik mijn wekker 2 uur verder.. tot ik erdoorheen slaap en 's morgens wakker word en me afvraag waarom ik bang was
pi_80708437
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Toch wel bijzonder dat je op alle foto's lijkt alsof je ertussen hoort, zeg maar.
waar hoor ik tussen?
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2010 @ 21:34:20 #289
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80708602
Tijd voor de eerste borrel op zondag. Rose D'anjou
  zondag 25 april 2010 @ 21:34:21 #290
55709 Stereotomy
pi_80708604
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

waar hoor ik tussen?
Tussen die dansende mensen en al die feestjes met van die excentrieke mensen, wanneer je zegt dat je je ogen al uit kijkt in Amsterdam, bedoelde ik.
pi_80708645
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tussen die dansende mensen en al die feestjes met van die excentrieke mensen, wanneer je zegt dat je je ogen al uit kijkt in Amsterdam, bedoelde ik.
hahaa ja stom hè? maar dan vind ik niemand gek tijdens het werk.. snap het zelf ook niet. maar gelukkig, dan zit ik in mn 'rol'

trouwens.. waar zie jij excentrieke mensen?
  zondag 25 april 2010 @ 21:38:29 #292
55709 Stereotomy
pi_80708795
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hahaa ja stom hè? maar dan vind ik niemand gek tijdens het werk.. snap het zelf ook niet. maar gelukkig, dan zit ik in mn 'rol'

trouwens.. waar zie jij excentrieke mensen?
Val ik nu door de mand dat ik oorspronkelijk ook uit een boerengat kom?

Kijk m'n ogen uit bij carnaval of gay pride
pi_80708878
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

en ik maar denken dat jij van de vrouwen bent
pi_80708949
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

daar doe ik het voor!
Cool
pi_80709000
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik geloof er he-le-maal niets van!
  zondag 25 april 2010 @ 21:43:07 #296
55709 Stereotomy
pi_80709013
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:40 schreef cybermans het volgende:

[..]

Als het echt moet wil ik wel lesbienne zijn
  zondag 25 april 2010 @ 21:43:18 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_80709022
quote:

[..]

dan kom je niet uit een boerengat onder de rivieren.
kom zelf ook uit een boeren dorp (met ook veel koppelbazen).
en wel carnaval.
  zondag 25 april 2010 @ 21:43:39 #298
55709 Stereotomy
pi_80709038
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:43 schreef z80 het volgende:

[..]

dan kom je niet uit een boerengat onder de rivieren.
kom zelf ook uit een boeren dorp (met ook veel koppelbazen).
en wel carnaval.
Klopt! Ver boven de rivieren.
pi_80709042
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:40 schreef cybermans het volgende:

[..]

lees ik hier een primeur?
pi_80709103
quote:

[..]

gay pride is lol. carnaval vind ik niet gek, dan ben ik zelf ook een eend of een lampekap
  zondag 25 april 2010 @ 21:46:00 #301
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80709159
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik geloof er he-le-maal niets van!
Veelvuldig Nederlands kampioen ijsmaken (oid), maar geloof wat je wilt verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')