abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80691838
Lame ass TT.. i know
pi_80691853
ik zie net de vorige TT
  zondag 25 april 2010 @ 13:02:01 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80691902
Confidence through competence
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2010 @ 13:04:01 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80691943
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_80691965
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
tnx he
Nu denkt iedereen dat ik een drugser ben
pi_80691980
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:04 schreef Laydina het volgende:

[..]

tnx he
Nu denkt iedereen dat ik een drugser ben
ben je toch ook?
pi_80691993
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:

ben je toch ook?
Niet
pi_80692114
hoi
lunch was erg lekker, maar wel wat zwaar voor mij.

Nou ja vanavond eet ik alleen, en maak een courgette/verse dillesoepje dus das licht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80692145

Ik werd wakker met hoofdpijn, maar die is al weer weg ook Ben nu alleen nog een beetje brak,

Oohh en mn broer (die in Afghanistan) belde me Zo leuk! Want hij belt mij nooit, hij geeft gewoon aan de rest door dat ze me de groeten moeten doen hahaha. Maar hij had nu wat persoonlijke dingen (wel leuke!) die ie alleen met mij en mn andere broer (zijn tweelingbroer) wilde bespreken We hebben best wel lang aan de telefoon gehangen, besef me nu pas goed hoe erg ik hem eigenlijk mis. En hij reageerde zo superlief op mn toekomstplannen. Hij moest eerst wel lachen, dat ik toch wel een echte *insert achternaam* ben (hij en andere broer zijn van gymnasium naar vmbo gegaan en vervolgens heeft er maar 1 een vervolgopleiding afgemaakt en mn oudste broer heeft niet eens een diploma). Maar nadat alle grappen weer gemaakt waren zei ie dat ik moest doen wat ik leuk vond en dat ik niet verder moest gaan met iets waarbij ik het niet naar mn zin heb omdat ik dan alleen maar ongelukkig zou worden. En dat mama wel weer bijtrekt

Ben echt blij dat ik hem gesproken heb
pi_80692203
Pfff, ik kom maar niet op gang vandaag!
pi_80692314
Aure1! leuk man!
pi_80692323
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Aure het volgende:

Ik werd wakker met hoofdpijn, maar die is al weer weg ook Ben nu alleen nog een beetje brak,

Oohh en mn broer (die in Afghanistan) belde me Zo leuk! Want hij belt mij nooit, hij geeft gewoon aan de rest door dat ze me de groeten moeten doen hahaha. Maar hij had nu wat persoonlijke dingen (wel leuke!) die ie alleen met mij en mn andere broer (zijn tweelingbroer) wilde bespreken We hebben best wel lang aan de telefoon gehangen, besef me nu pas goed hoe erg ik hem eigenlijk mis. En hij reageerde zo superlief op mn toekomstplannen. Hij moest eerst wel lachen, dat ik toch wel een echte *insert achternaam* ben (hij en andere broer zijn van gymnasium naar vmbo gegaan en vervolgens heeft er maar 1 een vervolgopleiding afgemaakt en mn oudste broer heeft niet eens een diploma). Maar nadat alle grappen weer gemaakt waren zei ie dat ik moest doen wat ik leuk vond en dat ik niet verder moest gaan met iets waarbij ik het niet naar mn zin heb omdat ik dan alleen maar ongelukkig zou worden. En dat mama wel weer bijtrekt

Dat klinkt als een goeie oudere broer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80692356
quote:
Op zondag 25 april 2010 09:02 schreef freecell het volgende:
haha, en dan gewoon nog wel ff op fok hè?
Duh Ik ben Peter en ik ben FOK!-verslaafd Misschien moeten we maar een FA (Fok! Anonymous) oprichten

Heb net 5 km door de duinen gebanjerd met 8 kg bepakking (goeie oefening voor Praag morgen ) en daarna 6 verdiepingen op met de trap en die 8 kg op mijn rug

Voel me bijna een Braamyo, maar die heeft meer op zijn rug denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80692372
@ aure leuk zeg! Tot wanneer moet hij daar blijven? @cf het is zondag, lekker rustig aandoen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80692421
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat klinkt als een goeie oudere broer
Jaaa ik heb niets te klagen met mn broers Hij is altijd lief geweest, met zijn tweelingbroer heb ik de laatste 2 jaar echt een superband gekregen en met mn oudste broer heb ik nooit een hechte band gehad, maar we gaan wel prima met elkaar om Het is wel eens anders geweest hoor
pi_80692454
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Aure het volgende:

Wat tof, goeie broer heb jij Wanneer komt ie terug? deze of volgende maand toch al (als ik het me goed kan herinneren)

edit: en bij welke eenheid zit ie dan? 45ste?
pi_80692481
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
@ aure leuk zeg! Tot wanneer moet hij daar blijven? @cf het is zondag, lekker rustig aandoen
Nog maar 4 weekjes Maar hij zit er alweer vanaf januari dus het is ook wel weer genoeg geweest. Hij gaf zelf ook aan dat ie nu wel zit af te tellen en ik merkte ook wel dat ie zn vriendin erg mist. Ach die 4 weken zijn ook zo voorbij

Braam, ik heb geen flauw idee bij welke eenheid hij zit
pi_80692573
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:20 schreef Aure het volgende:

[..]

Nog maar 4 weekjes Maar hij zit er alweer vanaf januari dus het is ook wel weer genoeg geweest. Hij gaf zelf ook aan dat ie nu wel zit af te tellen en ik merkte ook wel dat ie zn vriendin erg mist. Ach die 4 weken zijn ook zo voorbij

Braam, ik heb geen flauw idee bij welke eenheid hij zit
Enig idee wat ie doet voor een werk>?
pi_80692590
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:23 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Enig idee wat ie doet voor een werk>?
Militaire inlichtingen en veiligheidsdienst
pi_80692649
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:24 schreef Aure het volgende:

[..]

Militaire inlichtingen dienst
AHA, dus geen artillerie, cavalarie, (panzer) infanterie of bevoorradingsdients

Dan houd je in eens bizar weinig functie over waar ik echt geen weet van heb Maar dat betekend als het goed is wel dat die daar redelijk veilig zit en weinig de poort uit gaat toch?
pi_80692708
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

AHA, dus geen artillerie, cavalarie, (panzer) infanterie of bevoorradingsdients

Dan houd je in eens bizar weinig functie over waar ik echt geen weet van heb Maar dat betekend als het goed is wel dat die daar redelijk veilig zit en weinig de poort uit gaat toch?
Jup, klopt Tis echt heel anders dan wat ie eerst deed (Luchtmobiele brigade ). Met die uitzendingen (2 of 3x Afghanistan 1x Irak) was het toch wat gevaarlijker omdat ie toen wel veel buiten de poort kwam.
pi_80692775
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef Aure het volgende:

[..]

Jup, klopt Tis echt heel anders dan wat ie eerst deed (Luchtmobiele brigade ). Met die uitzendingen (2 of 3x Afghanistan 1x Irak) was het toch wat gevaarlijker omdat ie toen wel veel buiten de poort kwam.
Jah maar als je naar de luchtmobiele brigade gaat dan weet je dat ook gewoon
pi_80692834
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:30 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah maar als je naar de luchtmobiele brigade gaat dan weet je dat ook gewoon
Je hoorde hem niet klagen hoor Tis dat zn vriendin heel graag wilde dat ie overstapte naar iets 'rustigers' anders had ie nog steeds bij de luchtmobiel gezeten
  zondag 25 april 2010 @ 13:39:06 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_80693036
ook weer even op fok.
de was ligt weer in de kast.
het huis ruikt naar voorjaar (alle ramen staan open)
vogels kwetteren er lekker op los.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_80693088
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:32 schreef Aure het volgende:

[..]

Je hoorde hem niet klagen hoor Tis dat zn vriendin heel graag wilde dat ie overstapte naar iets 'rustigers' anders had ie nog steeds bij de luchtmobiel gezeten
Jah snap ik, als je al ugh aantal uitzendingen bij luchtmobiel ziet dan ga je daar ook niet graag meer weg
pi_80693179
Laydina: dat is schrikken met de Polizei! Gelukkig kwamen ze niet voor jou! Hier bericht vanaf terras tennisbaan in Woerden. Ik moet tegen een grote stevige meid die ik nog van vorig jaar ken.. Agressief en keihard. Vorig jaar heeft mijn teammaatje maar 1 puntje tegen haar gehaald.. Dus kansloos en kei zenuwachtig ben ik! Tot na mijn nederlaag haha. Btw, zon schijnt mega hier!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_80693291
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Laydina: dat is schrikken met de Polizei! Gelukkig kwamen ze niet voor jou! Hier bericht vanaf terras tennisbaan in Woerden. Ik moet tegen een grote stevige meid die ik nog van vorig jaar ken.. Agressief en keihard. Vorig jaar heeft mijn teammaatje maar 1 puntje tegen haar gehaald.. Dus kansloos en kei zenuwachtig ben ik! Tot na mijn nederlaag haha. Btw, zon schijnt mega hier!
Niet bang laten maken joh. Gewoon je eigen spel spelen en haar de fouten laten maken
pi_80693384
Succes FF!! jij gaat zeker wel de 2 punten halen
pi_80693489
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:47 schreef cybermans het volgende:

[..]

Niet bang laten maken joh. Gewoon je eigen spel spelen en haar de fouten laten maken
dankje, ik ben snel bang en dat is shit want dan speel ik 1e set slecht met mezelf als 2e tegenstander..
pi_80693514
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:51 schreef Laydina het volgende:
Succes FF!! jij gaat zeker wel de 2 punten halen
whaha dank je voor je vertrouwen!
pi_80693562
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dankje, ik ben snel bang en dat is shit want dan speel ik 1e set slecht met mezelf als 2e tegenstander..
je hebt mischien jezelf als 2e tegenstander maar je hebt 30 vrolijke cullers als medespeler, die stevige dame heeft geen schijn van kans tegen zoveel tennis geweld
pi_80693695
Succes FF!

Ik ga weer tekenen/schilderen
pi_80693718
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef Aure het volgende:
Succes FF!

succes daarmee !
pi_80693738
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:04 schreef Aure het volgende:
Succes FF!

Succes Lukt het allemaal een beetje?
pi_80693870
succes ff
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 25 april 2010 @ 14:13:11 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80693909
Al die mensen die in de file gingen staan om naar het strand te gaan zijn voor niets deze kant opgekomen. Er hangt voornamelijk bewolking hier aan de kust.
Wel warm genoeg om lekker met tijdschriften en een boek op het balkon te zitten lezen, dat wel.

Oh..en Bluezz ging even fietsen naar Haarlem, want alle winkels schijnen open te zijn. Belt ze net op dat de hele binnenstad is afgesloten, want het bloemencorso is bezig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_80693999
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Succes Lukt het allemaal een beetje?
Ja best wel Moet nog wel een hoop doen, maar onder druk werken is wel prettig. En gister heeft iemand van de academie even naar mn werk gekeken, ze kon natuurlijk niet zeggen of ik toelaatbaar was of niet (zij gaat er niet over en ze is ook 'maar' student daar), maar ze vond wel dat ik een goede kans maak met mn portfolio en motivatie. Dat zegt natuurlijk nog steeds niks, maar ik vond het wel fijn om ff te horen.

Nu echt weg
pi_80694037
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:13 schreef golfer het volgende:
Al die mensen die in de file gingen staan om naar het strand te gaan zijn voor niets deze kant opgekomen. Er hangt voornamelijk bewolking hier aan de kust.

tot dat ik deze post las was ik het met je eens, nu straalt het zeeuwse in eens

Murphy at work
  zondag 25 april 2010 @ 14:18:37 #39
55709 Stereotomy
pi_80694054
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja best wel Moet nog wel een hoop doen, maar onder druk werken is wel prettig. En gister heeft iemand van de academie even naar mn werk gekeken, ze kon natuurlijk niet zeggen of ik toelaatbaar was of niet (zij gaat er niet over en ze is ook 'maar' student daar), maar ze vond wel dat ik een goede kans maak met mn portfolio en motivatie. Dat zegt natuurlijk nog steeds niks, maar ik vond het wel fijn om ff te horen.
Eigenlijk ben je Reese Witherspoon in Legally Blonde, maar dan anders.
pi_80694062
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef Aure het volgende:

[..]

Nu echt weg
We willen je hier voor het avond eten niet meer zien !

aan de arbeit met jou

Denk eraan lekkah aan je toekomst werken
  zondag 25 april 2010 @ 14:22:18 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80694122
Het was Arbeit macht frei en dat hing boven de poort van het concentratiekamp Auschwitz, dus niet zo'n erg frisse opmerking van je, Braamyo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_80694177
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
Het was Arbeit macht frei en dat hing boven de poort van het concentratiekamp Auschwitz, dus niet zo'n erg frisse opmerking van je, Braamyo.
O sorry, ik wist niet dat je er door beledigt was..... denk maar aan de onderstaande strip

http://www.leasticoulddo.com/comic/20100422
pi_80694348
haha sta ik klaar, is mn grote tegenstandster haar tennisschoenen vergeten! . Nog 5 min en dan rammen.
pi_80694410
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
Dat heb je ervan als je lak hebt aan iedere vorm van schoolkennis

Heb jij trouwens Maus weleens gelezen?
  zondag 25 april 2010 @ 14:37:43 #45
55709 Stereotomy
pi_80694496
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

*plet* met terugwerkende kracht

CF
  zondag 25 april 2010 @ 14:41:31 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80694588
quote:

Tja...dat soort basiskennis mag je toch wel van iedereen verwachten.
quote:
Heb jij trouwens Maus weleens gelezen?
Nee. Nooit aan toegekomen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80694593
quote:

[..]

Dat ik daar lak aan heb wil niet zeggen dat ik niet weer waar het vandaan komt, ik ben alleen van mening dat na 60 jaar ook daar een semi-humorischtische opmerking over gemaakt mag worden. Minst je de orginele betekenis van de opmerking niet vergeet.

En als het (zoals nu) dat niet gewardeert word dan pas ik me daar ook heel snel op aan. Ik zal dan de laatste zijn om dergelijke mening niet te respecteren.
pi_80694628
ik voel me een beetje moet aan school werken maar duik t liefst mn bed in om n potje te janken
  zondag 25 april 2010 @ 14:44:11 #49
55709 Stereotomy
pi_80694664
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me een beetje moet aan school werken maar duik t liefst mn bed in om n potje te janken
*kusjekroel*

Wat is er loos? Algemene lusteloosheid? Niemand weet je te waarderen? Teruggekeerde woede over je ex?
pi_80694710
quote:
meh !

troostwoordjes......eh..... het komt goed !

edit: en gooi het er maar lekkah uit, werkt vaak het beste
pi_80694731
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

*kusjekroel*

Wat is er loos? Algemene lusteloosheid? Niemand weet je te waarderen? Teruggekeerde woede over je ex?
vooral dat eerste, kan er niet echt een oorzaak voor aanwiijzen en ex ben ik echt helemaal overheen hoor
  zondag 25 april 2010 @ 14:52:43 #52
55709 Stereotomy
pi_80694871
Misschien heb je de laatste tijd veel in spanning gezeten over papers en studie ofzo, is dit stress en een klein beetje burn out wat je voelt.
pi_80694899
ja kan moet morgen een paper af hebben namelijk en t wil gewoon niet, ik wil gewoon niet
  zondag 25 april 2010 @ 14:54:24 #54
55709 Stereotomy
pi_80694920
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ja kan moet morgen een paper af hebben namelijk en t wil gewoon niet, ik wil gewoon niet
ik begrijp je

Wil al 5 jaar met m'n studie niet

Maar je bent goed bezig de laatste tijd Memo! Denk maar aan alle succesjes die je de laatste tijd hebt behaald op allerlei gebieden.
pi_80694957
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ik begrijp je

Wil al 5 jaar met m'n studie niet

Maar je bent goed bezig de laatste tijd Memo! Denk maar aan alle succesjes die je de laatste tijd hebt behaald op allerlei gebieden.
je bedoelt die 5 op dat tentamen? en het paper dat ik op deze manier niet af krijg

bwegh misschien maar ff stukje wandelen ofzo
  zondag 25 april 2010 @ 14:56:39 #56
55709 Stereotomy
pi_80694979
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

je bedoelt die 5 op dat tentamen? en het paper dat ik op deze manier niet af krijg

bwegh misschien maar ff stukje wandelen ofzo
Memo!! Die dikke voldoendes op je andere paper enzo natuurlijk Goed gedaan!

Ik ga ook ff naar buiten.
  zondag 25 april 2010 @ 15:12:15 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80695379
quote:
ik ook. Samen zwelgen?

Ik kwam er vandaag achter dat er een fout zit in m'n dataset voor m'n scriptie, waarvan de deadline over 3 weken is. Ik kan niet achterhalen wanneer ik die fout gemaakt heb, en ook niet meer wat fout en wat goed is. Dus, alles moet overnieuw, nadat ik alles opnieuw gecode heb moet ik alle regressies opnieuw doen. Had ik al gezegd dat de deadline over 3 weken is? En ik ga zometeen de Duitser verlaten. Het liefst bleef ik in z'n bed liggen huilen, maar daar schieten hij en ik allebei niets mee op. Helaas zien we elkaar pas over anderhalve (kut)maand. bah.

Gelukkig schijnt het zonnetje buiten. Niet dat ik al buiten ben geweest.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80695485
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ook. Samen zwelgen?

Ik kwam er vandaag achter dat er een fout zit in m'n dataset voor m'n scriptie, waarvan de deadline over 3 weken is. Ik kan niet achterhalen wanneer ik die fout gemaakt heb, en ook niet meer wat fout en wat goed is. Dus, alles moet overnieuw, nadat ik alles opnieuw gecode heb moet ik alle regressies opnieuw doen. Had ik al gezegd dat de deadline over 3 weken is? En ik ga zometeen de Duitser verlaten. Het liefst bleef ik in z'n bed liggen huilen, maar daar schieten hij en ik allebei niets mee op. Helaas zien we elkaar pas over anderhalve (kut)maand. bah.

Maar jij en de duitser zijn wel gezond en gelukkig
  zondag 25 april 2010 @ 15:20:09 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80695561
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:16 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Maar jij en de duitser zijn wel gezond en gelukkig
op dit moment ben ik niet gelukkig. Gezond wel, gelukkig. Ach ja, over 3 weken is alles voorbij...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80695620
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

op dit moment ben ik niet gelukkig. Gezond wel, gelukkig. Ach ja, over 3 weken is alles voorbij...

NEEJ !

Dan begint alles juist Lang leven het leven
pi_80696576
hoi de mr is net vertrokken naar Duitsland. Morgenavond al weer thuis dus voor ik hem mis (nou ja ) is hij al weer terug. Ga zo eens de keuken in om courgettesoep te maken, heb helemaal geen honger maar nu ik alleen ben verzand ik te snel in niet eten dan tegenwoordig dus ik hoop dat als het al klaar staat op het fornuis dat ik dat niet doe vandaag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80697020
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:02 schreef DarkElf het volgende:
hoi de mr is net vertrokken naar Duitsland. Morgenavond al weer thuis dus voor ik hem mis (nou ja ) is hij al weer terug. Ga zo eens de keuken in om courgettesoep te maken, heb helemaal geen honger maar nu ik alleen ben verzand ik te snel in niet eten dan tegenwoordig dus ik hoop dat als het al klaar staat op het fornuis dat ik dat niet doe vandaag.
Yeey, elfje goed eten idd.

hoe was jou weekend?
pi_80697227
Vet druk in de stad, stinkende bloemencorso-wagens waar je van moet niezen
Maar wel een stoer spijkerrokje gescoord (natuuuuuurlijk een maat kleiner dan nu) met 2 leuke leggings die je gratis mocht uitzoeken bij de kassa
En nog 2 gezellige tafelkleden gekocht voor ons tuinfeest dat we over een maandje gaan houden
Ik heb de styling al helemaal in mijn hoofd, het wordt een beetje met een knipoog naar die italiaanse familiefeesten. Dus iedereen aan één lange tafel, happen drank, bloemen in flessen op tafel. Mmmm zin in
pi_80697304
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Bluezz het volgende:
En nog 2 gezellige tafelkleden gekocht voor ons tuinfeest dat we over een maandje gaan houden
Ik heb de styling al helemaal in mijn hoofd, het wordt een beetje met een knipoog naar die italiaanse familiefeesten. Dus iedereen aan één lange tafel, happen drank, bloemen in flessen op tafel. Mmmm zin in
Dat klinkt cool zeg
pi_80697331
Ja he
Ik heb nog wat foto's geschoten van het corso & een filmpje.
Ik zal ze even uppen
  zondag 25 april 2010 @ 16:31:21 #66
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80697361

Ben weer helemaal up and running
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80697399
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:31 schreef TAV74 het volgende:

Ben weer helemaal up and running
uitgekaterd ?
  zondag 25 april 2010 @ 16:32:45 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80697404
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Cool Als iedereen nu ook nog even in zo´n jaren 40 mafia auto komt
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80697416
ik ben de grootste muts op aarde.. Had 1e set setpoint op 3-5 30-40. Tegenstandster maakt een dubbele fout en dus set voor mij! Maar wat doe ik: ik sla em terug en zeg niet dat ie uit is.. Er kwam gewoon niks uit.. Aaaah! En toen werd ik daarvoor gestraft; zij won de set en 2e set was ze megasterk en die won ze ook.. Einde! Straks revanche nemen in de dubbel grrr
  zondag 25 april 2010 @ 16:33:20 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80697422
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

uitgekaterd ?
Yep... Het was gelukkig geen misselijkheid vandaag, alleen maar traag en hoofdpijn
pi_80697446
yeah voor een afvallende bluezz en klinkt super leuk je idee voor dat feest!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80697591
stukkie gefietst maar nu heb ik koppijn, net als gisteravond dus wordt studie alsnog niet echt iets
pi_80697790
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
stukkie gefietst maar nu heb ik koppijn, net als gisteravond dus wordt studie alsnog niet echt iets
Veel water drinken. zoals je het nu beschrijft is de hoofdpijn van een stukje uitdroging

Inspanning -> zweten -> vochtverlies -> hoofdpijn

Of is het nogsteeds van het stressen?
pi_80697855
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
Cool Als iedereen nu ook nog even in zo´n jaren 40 mafia auto komt
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
yeah voor een afvallende bluezz en klinkt super leuk je idee voor dat feest!
Ja, leuk he? En dat rokje is echt Het kan weer vanaf deze maat

Foto's van mijn fietsmiddag, mét bewijs dat ik er stond, alleen als je jezelf op de foto zet, zie je dus niet dat alleen het kruis van die bloemenmevrouw achter me erop staat (let niet op bh bandje )
En die steltlopers stonden uit te rusten in een klein straatje, let op de staart.
pi_80697933
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:48 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Veel water drinken. zoals je het nu beschrijft is de hoofdpijn van een stukje uitdroging

Inspanning -> zweten -> vochtverlies -> hoofdpijn

Of is het nogsteeds van het stressen?
kan allebei, ik heb nogal de neiging om veel te weinig te drinken nml
pi_80697971
voor iedereen
pi_80697981
wow dat moet zwaar zijn voor diesteltlopers.

soeppie is gemaakt

nu beetje bankhangen en tv kijken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80697982
Ik ben door landgoed Rhijnauwen gefietst, door Bunnik, Amelisweerd, mooie omgeving woon ik toch vlakbij
pi_80698024
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben door landgoed Rhijnauwen gefietst, door Bunnik, Amelisweerd, mooie omgeving woon ik toch vlakbij
Yup, erg mooi daar En inderdaad wel genoeg drinken, dat helpt. Ik heb altijd een flesje water bij me als ik aan het fietsen ben. (fiets ook altijd veel te hard eigenlijk )
pi_80698062
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

kan allebei, ik heb nogal de neiging om veel te weinig te drinken nml
probeer ff aan te houden ieder half uur een glaasje vocht

of (maar dan moet je echt ballen hebben0

Ieder uur 1 groot glas water met daarin zout en suiker opgelost. Zout om het vocht vast te houden en opgeloste suiker voor instant energy.

Dit is het meest ranzige wat er is maar werkt echt. 2 dagen lang zonder eten. Mocht alleen maar dat spul drinken (zoveel je wou) hoefde zelfs maar 1 keer naar de wc, de rest neemt je lichaam gewoon op om het daarna weer uit te zweten. WTF goed spul
pi_80698068
maargoed, PIZZA TIJD

en daarna de trein in
pi_80698080
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
das idd een mooie omgeving
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80698092
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yup, erg mooi daar En inderdaad wel genoeg drinken, dat helpt. Ik heb altijd een flesje water bij me als ik aan het fietsen ben. (fiets ook altijd veel te hard eigenlijk )
ja zeker mooi, was druk veel fietsers/wandelaars/picknickers enzo . ik fiets ook altijd te hard, heb n best stuk gefietst wel, in een uurtje achja ff eruit geweest
pi_80698143
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das idd een mooie omgeving
echt heerlijk, ben er ook zo was ook mooi in de winter zo'n meer daar was helemaal bevroren dus kon men op schaatsen. Ga er ook wel eens wandelen met collega's en dan naar het theehuis (maar goed dat is nu elke keer op n drama uitgelopen )
pi_80698191
theehuis is ook leuk, vooral in de zomer. aan het water, met de ezeltjes in de wei. (of zijn die er niet meer?)
Tis al even geleden dat ik er geweest ben.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 25 april 2010 @ 17:09:58 #86
55709 Stereotomy
pi_80698437
Als ik in de zomer een citytrip doe, dan kan ik zonder stoppen flessen water naar binnen gieten op een dag zonder ook maar 1x naar de WC te hoeven. /
pi_80698479
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik in de zomer een citytrip doe, dan kan ik zonder stoppen flessen water naar binnen gieten op een dag zonder ook maar 1x naar de WC te hoeven. /
you freak
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 25 april 2010 @ 17:11:04 #88
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80698481
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:09 schreef Stereotomy het volgende:

pi_80698525
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
theehuis is ook leuk, vooral in de zomer. aan het water, met de ezeltjes in de wei. (of zijn die er niet meer?)
Tis al even geleden dat ik er geweest ben.
nouja dat t theehuis leuk is deel ik even niet met je 3 keer geweest en 3 keer werkelijk waar een drama. als ze nou die mensen iets beter opleiden zou t leuk kunnen zijn als in: geef bestelllingen goed door, negeer de klanten niet als ze je wenken etc
pi_80698559
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:

Foto's van mijn fietsmiddag, mét bewijs dat ik er stond, alleen als je jezelf op de foto zet, zie je dus niet dat alleen het kruis van die bloemenmevrouw achter me erop staat (let niet op bh bandje )
En die steltlopers stonden uit te rusten in een klein straatje, let op de staart.
Leuke foto's. Alleen.....dat BH-bandje he....
pi_80698563
AKnynke
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef AKnynke het volgende:
ik ook. Samen zwelgen?

Neeeee! O wat een frustratie zeg Hoe weet je dat je een fout hebt gemaakt? Heel veel sterkte met alles opnieuw doen En sterkte met meer dan een maand geen Duutser

golfer, ik vind je behoorlijk overdrijven. Braamyo gebruikt enkel en alleen het woord arbeit (of er moet iets geedit zijn) en jij maakt er van dat hij een Duitse WWII leus gebruikte die boven de ingang van een concentratiekamp hing. Sinds wanneer mag je het woord werk niet meer in het Duits gebruiken??

Hier ontbeten met soep en brood Goedemorgen, waar is de zon!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 april 2010 @ 17:13:49 #92
55709 Stereotomy
pi_80698567
*buiging

Grazie.
pi_80698574
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja dat t theehuis leuk is deel ik even niet met je 3 keer geweest en 3 keer werkelijk waar een drama. als ze nou die mensen iets beter opleiden zou t leuk kunnen zijn als in: geef bestelllingen goed door, negeer de klanten niet als ze je wenken etc
oh dat heb ik nog nooit meegemaakt maar zoals ik al zei, tis al even geleden dat ik er was.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80698686
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ik vind je behoorlijk overdrijven. Braamyo gebruikt enkel en alleen het woord arbeit (of er moet iets geedit zijn) en jij maakt er van dat hij een Duitse WWII leus gebruikte die boven de ingang van een concentratiekamp hing. Sinds wanneer mag je het woord werk niet meer in het Duits gebruiken??
Braam heeft het aangepast later. Het stond er echt.
  zondag 25 april 2010 @ 17:18:18 #95
55709 Stereotomy
pi_80698723
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Klopt. Nouja, met een spelfout, er stond 'Arbeit macht fa...'

Dit is hoe misverstanden ontstaan.
  zondag 25 april 2010 @ 17:18:38 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_80698732
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:

Er is door hem ge-edit, want er stond eerst wel degelijk die tekst die verwees naar de concentratiekampen-ingang.
Niet voor niet reageerde ook Coldfeet daarop.
Poef.....gone! ©golfer
pi_80698773
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:17 schreef PdeHoog het volgende:

ok, dan neem ik mijn tirade terug en richt die op Braam: jij hersenloze idioot!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 april 2010 @ 17:20:29 #98
55709 Stereotomy
pi_80698776
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:

Ha, typische Bloes-zet-haarzelf-op-de-foto-foto.
  zondag 25 april 2010 @ 17:23:57 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80698876
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ha, typische Bloes-zet-haarzelf-op-de-foto-foto.
Grappig, dus ze heeft altijd foto's met BH bandjes in beeld?
  zondag 25 april 2010 @ 17:30:38 #100
55709 Stereotomy
pi_80699059
En Bloes, zie je er nou slanker uit op de foto's?

Ik zie een minder dikke nek.
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Grappig, dus ze heeft altijd foto's met BH bandjes in beeld?
meer dat ze naar boven kijkt ipv evenwijdig aan de horizon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')