ben je toch ook?quote:Op zondag 25 april 2010 13:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
tnx he
Nu denkt iedereen dat ik een drugser ben
Dat klinkt als een goeie oudere broerquote:Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Aure het volgende:
![]()
Ik werd wakker met hoofdpijn, maar die is al weer weg ookBen nu alleen nog een beetje brak,
Oohh en mn broer (die in Afghanistan) belde meZo leuk! Want hij belt mij nooit, hij geeft gewoon aan de rest door dat ze me de groeten moeten doen hahaha. Maar hij had nu wat persoonlijke dingen (wel leuke!) die ie alleen met mij en mn andere broer (zijn tweelingbroer) wilde bespreken
We hebben best wel lang aan de telefoon gehangen, besef me nu pas goed hoe erg ik hem eigenlijk mis. En hij reageerde zo superlief op mn toekomstplannen. Hij moest eerst wel lachen, dat ik toch wel een echte *insert achternaam* ben (hij en andere broer zijn van gymnasium naar vmbo gegaan en vervolgens heeft er maar 1 een vervolgopleiding afgemaakt en mn oudste broer heeft niet eens een diploma). Maar nadat alle grappen weer gemaakt waren zei ie dat ik moest doen wat ik leuk vond en dat ik niet verder moest gaan met iets waarbij ik het niet naar mn zin heb omdat ik dan alleen maar ongelukkig zou worden. En dat mama wel weer bijtrekt
![]()
Ben echt blij dat ik hem gesproken heb
Duhquote:Op zondag 25 april 2010 09:02 schreef freecell het volgende:
haha, en dan gewoon nog wel ff op fok hè?
Jaaa ik heb niets te klagen met mn broersquote:Op zondag 25 april 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goeie oudere broer
Wat tof, goeie broer heb jijquote:Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Aure het volgende:![]()
Ik werd wakker met hoofdpijn, maar die is al weer weg ookBen nu alleen nog een beetje brak,
Oohh en mn broer (die in Afghanistan) belde meZo leuk! Want hij belt mij nooit, hij geeft gewoon aan de rest door dat ze me de groeten moeten doen hahaha. Maar hij had nu wat persoonlijke dingen (wel leuke!) die ie alleen met mij en mn andere broer (zijn tweelingbroer) wilde bespreken
We hebben best wel lang aan de telefoon gehangen, besef me nu pas goed hoe erg ik hem eigenlijk mis. En hij reageerde zo superlief op mn toekomstplannen. Hij moest eerst wel lachen, dat ik toch wel een echte *insert achternaam* ben (hij en andere broer zijn van gymnasium naar vmbo gegaan en vervolgens heeft er maar 1 een vervolgopleiding afgemaakt en mn oudste broer heeft niet eens een diploma). Maar nadat alle grappen weer gemaakt waren zei ie dat ik moest doen wat ik leuk vond en dat ik niet verder moest gaan met iets waarbij ik het niet naar mn zin heb omdat ik dan alleen maar ongelukkig zou worden. En dat mama wel weer bijtrekt
![]()
Ben echt blij dat ik hem gesproken heb
Nog maar 4 weekjesquote:Op zondag 25 april 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
@ aure leuk zeg! Tot wanneer moet hij daar blijven? @cf het is zondag, lekker rustig aandoen
Enig idee wat ie doet voor een werk>?quote:Op zondag 25 april 2010 13:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Nog maar 4 weekjesMaar hij zit er alweer vanaf januari dus het is ook wel weer genoeg geweest. Hij gaf zelf ook aan dat ie nu wel zit af te tellen en ik merkte ook wel dat ie zn vriendin erg mist. Ach die 4 weken zijn ook zo voorbij
Braam, ik heb geen flauw idee bij welke eenheid hij zit![]()
Militaire inlichtingen en veiligheidsdienstquote:Op zondag 25 april 2010 13:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Enig idee wat ie doet voor een werk>?
AHA, dus geen artillerie, cavalarie, (panzer) infanterie of bevoorradingsdientsquote:
Jup, kloptquote:Op zondag 25 april 2010 13:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AHA, dus geen artillerie, cavalarie, (panzer) infanterie of bevoorradingsdients
Dan houd je in eens bizar weinig functie over waar ik echt geen weet van hebMaar dat betekend als het goed is wel dat die daar redelijk veilig zit en weinig de poort uit gaat toch?
Jah maar als je naar de luchtmobiele brigade gaat dan weet je dat ook gewoonquote:Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Jup, kloptTis echt heel anders dan wat ie eerst deed (Luchtmobiele brigade
). Met die uitzendingen (2 of 3x Afghanistan 1x Irak) was het toch wat gevaarlijker omdat ie toen wel veel buiten de poort kwam.
Je hoorde hem niet klagen hoorquote:Op zondag 25 april 2010 13:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah maar als je naar de luchtmobiele brigade gaat dan weet je dat ook gewoon
Jah snap ik, als je al ugh aantal uitzendingen bij luchtmobiel ziet dan ga je daar ook niet graag meer wegquote:Op zondag 25 april 2010 13:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Je hoorde hem niet klagen hoorTis dat zn vriendin heel graag wilde dat ie overstapte naar iets 'rustigers' anders had ie nog steeds bij de luchtmobiel gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |