abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80691838
Lame ass TT.. i know
pi_80691853
ik zie net de vorige TT
  zondag 25 april 2010 @ 13:02:01 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80691902
Confidence through competence
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 april 2010 @ 13:04:01 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80691943
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_80691965
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
tnx he
Nu denkt iedereen dat ik een drugser ben
pi_80691980
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:04 schreef Laydina het volgende:

[..]

tnx he
Nu denkt iedereen dat ik een drugser ben
ben je toch ook?
pi_80691993
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:

ben je toch ook?
Niet
pi_80692114
hoi
lunch was erg lekker, maar wel wat zwaar voor mij.

Nou ja vanavond eet ik alleen, en maak een courgette/verse dillesoepje dus das licht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80692145

Ik werd wakker met hoofdpijn, maar die is al weer weg ook Ben nu alleen nog een beetje brak,

Oohh en mn broer (die in Afghanistan) belde me Zo leuk! Want hij belt mij nooit, hij geeft gewoon aan de rest door dat ze me de groeten moeten doen hahaha. Maar hij had nu wat persoonlijke dingen (wel leuke!) die ie alleen met mij en mn andere broer (zijn tweelingbroer) wilde bespreken We hebben best wel lang aan de telefoon gehangen, besef me nu pas goed hoe erg ik hem eigenlijk mis. En hij reageerde zo superlief op mn toekomstplannen. Hij moest eerst wel lachen, dat ik toch wel een echte *insert achternaam* ben (hij en andere broer zijn van gymnasium naar vmbo gegaan en vervolgens heeft er maar 1 een vervolgopleiding afgemaakt en mn oudste broer heeft niet eens een diploma). Maar nadat alle grappen weer gemaakt waren zei ie dat ik moest doen wat ik leuk vond en dat ik niet verder moest gaan met iets waarbij ik het niet naar mn zin heb omdat ik dan alleen maar ongelukkig zou worden. En dat mama wel weer bijtrekt

Ben echt blij dat ik hem gesproken heb
pi_80692203
Pfff, ik kom maar niet op gang vandaag!
pi_80692314
Aure1! leuk man!
pi_80692323
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Aure het volgende:

Ik werd wakker met hoofdpijn, maar die is al weer weg ook Ben nu alleen nog een beetje brak,

Oohh en mn broer (die in Afghanistan) belde me Zo leuk! Want hij belt mij nooit, hij geeft gewoon aan de rest door dat ze me de groeten moeten doen hahaha. Maar hij had nu wat persoonlijke dingen (wel leuke!) die ie alleen met mij en mn andere broer (zijn tweelingbroer) wilde bespreken We hebben best wel lang aan de telefoon gehangen, besef me nu pas goed hoe erg ik hem eigenlijk mis. En hij reageerde zo superlief op mn toekomstplannen. Hij moest eerst wel lachen, dat ik toch wel een echte *insert achternaam* ben (hij en andere broer zijn van gymnasium naar vmbo gegaan en vervolgens heeft er maar 1 een vervolgopleiding afgemaakt en mn oudste broer heeft niet eens een diploma). Maar nadat alle grappen weer gemaakt waren zei ie dat ik moest doen wat ik leuk vond en dat ik niet verder moest gaan met iets waarbij ik het niet naar mn zin heb omdat ik dan alleen maar ongelukkig zou worden. En dat mama wel weer bijtrekt

Dat klinkt als een goeie oudere broer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80692356
quote:
Op zondag 25 april 2010 09:02 schreef freecell het volgende:
haha, en dan gewoon nog wel ff op fok hè?
Duh Ik ben Peter en ik ben FOK!-verslaafd Misschien moeten we maar een FA (Fok! Anonymous) oprichten

Heb net 5 km door de duinen gebanjerd met 8 kg bepakking (goeie oefening voor Praag morgen ) en daarna 6 verdiepingen op met de trap en die 8 kg op mijn rug

Voel me bijna een Braamyo, maar die heeft meer op zijn rug denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80692372
@ aure leuk zeg! Tot wanneer moet hij daar blijven? @cf het is zondag, lekker rustig aandoen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80692421
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat klinkt als een goeie oudere broer
Jaaa ik heb niets te klagen met mn broers Hij is altijd lief geweest, met zijn tweelingbroer heb ik de laatste 2 jaar echt een superband gekregen en met mn oudste broer heb ik nooit een hechte band gehad, maar we gaan wel prima met elkaar om Het is wel eens anders geweest hoor
pi_80692454
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:10 schreef Aure het volgende:

Wat tof, goeie broer heb jij Wanneer komt ie terug? deze of volgende maand toch al (als ik het me goed kan herinneren)

edit: en bij welke eenheid zit ie dan? 45ste?
pi_80692481
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
@ aure leuk zeg! Tot wanneer moet hij daar blijven? @cf het is zondag, lekker rustig aandoen
Nog maar 4 weekjes Maar hij zit er alweer vanaf januari dus het is ook wel weer genoeg geweest. Hij gaf zelf ook aan dat ie nu wel zit af te tellen en ik merkte ook wel dat ie zn vriendin erg mist. Ach die 4 weken zijn ook zo voorbij

Braam, ik heb geen flauw idee bij welke eenheid hij zit
pi_80692573
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:20 schreef Aure het volgende:

[..]

Nog maar 4 weekjes Maar hij zit er alweer vanaf januari dus het is ook wel weer genoeg geweest. Hij gaf zelf ook aan dat ie nu wel zit af te tellen en ik merkte ook wel dat ie zn vriendin erg mist. Ach die 4 weken zijn ook zo voorbij

Braam, ik heb geen flauw idee bij welke eenheid hij zit
Enig idee wat ie doet voor een werk>?
pi_80692590
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:23 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Enig idee wat ie doet voor een werk>?
Militaire inlichtingen en veiligheidsdienst
pi_80692649
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:24 schreef Aure het volgende:

[..]

Militaire inlichtingen dienst
AHA, dus geen artillerie, cavalarie, (panzer) infanterie of bevoorradingsdients

Dan houd je in eens bizar weinig functie over waar ik echt geen weet van heb Maar dat betekend als het goed is wel dat die daar redelijk veilig zit en weinig de poort uit gaat toch?
pi_80692708
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

AHA, dus geen artillerie, cavalarie, (panzer) infanterie of bevoorradingsdients

Dan houd je in eens bizar weinig functie over waar ik echt geen weet van heb Maar dat betekend als het goed is wel dat die daar redelijk veilig zit en weinig de poort uit gaat toch?
Jup, klopt Tis echt heel anders dan wat ie eerst deed (Luchtmobiele brigade ). Met die uitzendingen (2 of 3x Afghanistan 1x Irak) was het toch wat gevaarlijker omdat ie toen wel veel buiten de poort kwam.
pi_80692775
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef Aure het volgende:

[..]

Jup, klopt Tis echt heel anders dan wat ie eerst deed (Luchtmobiele brigade ). Met die uitzendingen (2 of 3x Afghanistan 1x Irak) was het toch wat gevaarlijker omdat ie toen wel veel buiten de poort kwam.
Jah maar als je naar de luchtmobiele brigade gaat dan weet je dat ook gewoon
pi_80692834
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:30 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jah maar als je naar de luchtmobiele brigade gaat dan weet je dat ook gewoon
Je hoorde hem niet klagen hoor Tis dat zn vriendin heel graag wilde dat ie overstapte naar iets 'rustigers' anders had ie nog steeds bij de luchtmobiel gezeten
  zondag 25 april 2010 @ 13:39:06 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_80693036
ook weer even op fok.
de was ligt weer in de kast.
het huis ruikt naar voorjaar (alle ramen staan open)
vogels kwetteren er lekker op los.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_80693088
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:32 schreef Aure het volgende:

[..]

Je hoorde hem niet klagen hoor Tis dat zn vriendin heel graag wilde dat ie overstapte naar iets 'rustigers' anders had ie nog steeds bij de luchtmobiel gezeten
Jah snap ik, als je al ugh aantal uitzendingen bij luchtmobiel ziet dan ga je daar ook niet graag meer weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')