Beide geweldige RPG's,... snap de aanval van Bioware nietquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5538236(...)tasy-xiii-not-an-rpg
Dat zijn geen nwe screens toch? Hopelijk op de E3 wat meer info over deze en Versus!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:49 schreef Ixnay het volgende:
Final Fantasy Agito XIII
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef PhalanX het volgende:
heb ik die stomme rrobot van Vanille gerepareerd... maar wat doet dat kreng nou eigenlijk behavle tips geven en een zwik goodies?
Dan maar beginnen aan Chapter 12!wat dacht je van een ZWIK GOODIESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet games eerst echt spelen voordat je het prutswerk noemt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Poteto, potato.
Dat onzinnig labelen van mensenFFXIII is 100 keer boeiender dan dat prutswerk dat Bioware aflevert (persoonlijke mening van mijzelf uiteraard)
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Je moet games eerst echt spelen voordat je het prutswerk noemt.
(persoonlijke mening van mijzelf uiteraard)
En het is besides the point, er komt inderdaad geen emergent verhaal uit final fantasy. (in ME overigens ook heel wat minder dan bijvoorbeeld Fallout)
quote:Distinguished Service Medal
Complete Eden Prime
25
Verkregen 18-8-2009
euhhhh JA?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje, en tis ei'k meer iets voor DIG maar ok:
Heb net een LCD TV gekocht, PS3 er op aangesloten met de kabel die er bij zit.
Maar zo'n P3 HDMI kabel..... maakt dat echt gruwelijk verschil uit?
Ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje, en tis ei'k meer iets voor DIG maar ok:
Heb net een LCD TV gekocht, PS3 er op aangesloten met de kabel die er bij zit.
Maar zo'n P3 HDMI kabel..... maakt dat echt gruwelijk verschil uit?
Ok want je hebt er die speciaal van de PS3 zijn, maar ook gewoon andere. Dat boeit dus niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja.
En nee, het maakt niet uit welke HDMI kabel. Eentje van 5 euro is net zo goed als eentje van 50.
Nope. De mijne was 5 dollar via Dealextreme.comquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok want je hebt er die speciaal van de PS3 zijn, maar ook gewoon andere. Dat boeit dus niet?
Ja bij de media markt zie ik de goedkoopste voor 15.99 en de duurste voor 108,- (quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. De mijne was 5 dollar via Dealextreme.com
Straks,... als elke TV de HDMI 1.4 upgrade krijgt is het misschien een idee een wat betere kabel te kopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij de media markt zie ik de goedkoopste voor 15.99 en de duurste voor 108,- ().
Die van de PS3, de SPEEDLINK HDMI CABLE, die is 18,99
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dusquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Straks,... als elke TV de HDMI 1.4 upgrade krijgt is het misschien een idee een wat betere kabel te kopen.
Correct!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dus
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31951
$4,80 incl verzenden, betalen kan met PayPal.
Ow da's idd erg goedkoopquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan is het nu helemaal niet nodig om meer dan een tientje uit te geven dus
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31951
$4,80 incl verzenden, betalen kan met PayPal.
Speedlink is gewoonweg het merkjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow da's idd erg goedkoop
Dan hoef ik niet naar de Mediamarkt te lopej voor 15.99 eur.
Kan ik beter dit doen.
Bij die SP3 HDMI kabel staat trouwens nog speedlink vermeld.
Is dat nog iets spannends (google didn;t help me out)?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speedlink is gewoonweg het merkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |