Geen idee, als ik hem op 1080p speel dan gaat ie storen zo af en toe.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Que ? , nooit last van gehad.
ps3 probs of miss je tv ?
Stel je niet aan, die zijn echt appeltje eitje als je er al 1 aan kan. Ik ben pas op het laatst eens serieus gaan upgraden, ik heb geen vijand met die omega wapens aangeraakt en toch platinum behaald.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het nu wel een beetje gehad met FFXIII. Ik kan dat kutbeest met dat schild dat weggaat als je hem staggert nu net aan en heb hem verslagen. Maar dan heb je nog een gevecht met 2 van die dingen tegelijk... nou NO WAY dat dat ooit gaat lukken.Of ik moet even alle wapens helemaal maxen en het hele crystarium volmaken. Maar dat zijn die paar laatste tegenstanders gewoon niet waard.
tijdens welk gevecht/chapter?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:08 schreef Reddiablo het volgende:
Ik krijg die irritante Bartholomeus of hoe heet 'ie maar niet dood
Iemand nog tips?
Gebruik in principe Lightning, Sazh en Vanille... veel healen en haste met Sazh... gooi er ook een Eidolon tegenaan, maar nog geen geluk
De 1e keer dat je hem tegenkomt... hij heeft 2 turrets en nog andere dingen... die weet ik wel meestal uit te schakelen, maar z'n aanvallen zijn zo heftig dat ik het niet kan tegenhouden. Ben nu als een idioot aan het levelen.. Hoewel ik al wel aan de max zit, maar ik krijg steeds credit en incentive chips die ik weer verkoop en dan kan ik m'n wapens upgraden, maar ik ben al uren bezig zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:15 schreef PhalanX het volgende:
[..]
tijdens welk gevecht/chapter?
Want ik vond 'em echt bizar makkelijk moet ik eerlijk zijn.
Gebruik je wel braaf een Sentinel?
Ik gebruikte tegen het einde Fang, Lightning, en Sahz
Sen Med Syn
Com Com Com
Sab Rav Rav
Sen Med Com
eerst de turrets uitschakelen, gewoon librascope gebruiken, en er vor zorgen dat je zo snel mogelijk een stagger krijgt, dus dat je iemand met Ravager snel naar de grens haalt, en daarna met Commando het afmaken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:19 schreef Reddiablo het volgende:
De 1e keer dat je hem tegenkomt... hij heeft 2 turrets en nog andere dingen... die weet ik wel meestal uit te schakelen, maar z'n aanvallen zijn zo heftig dat ik het niet kan tegenhouden. Ben nu als een idioot aan het levelen.. Hoewel ik al wel aan de max zit, maar ik krijg steeds credit en incentive chips die ik weer verkoop en dan kan ik m'n wapens upgraden, maar ik ben al uren bezig zo
Als je je characters hebt gemaxt dan heeft eentje vast wek de ability 'Libra' tot zijn/haar beschikking.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:36 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb geen librascope meer, dat gebruik ik nooit
Ik vond die van Sazh ook lastig. En jij ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:46 schreef PhalanX het volgende:
ja, maar daarentegen zijn alle andere eidelons een eitje.
De enige eidelon waar ik echt heel hard over struikelde was de eidelon van Lightning.
Pony power.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |