Maar dan betaal je pas nadat je een betalingsverzoek hebt gehad met de goede prijs.quote:Op zondag 25 april 2010 22:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, ik gebruik sowieso paypal. Maar lijkt me niet dat je ineens geld terug gaat krijgen via paypal als dit de nieuwe verzendkosten zijn... Daarom ben ik dus zo´n scheiterd
Joepie!!quote:Op zondag 25 april 2010 22:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu ben je echt een vrouw
!
Mooi kleurtje is dat!quote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan betaal je pas nadat je een betalingsverzoek hebt gehad met de goede prijs.
En een iets minder heftig kleurtje voor morgen:
[ afbeelding ]
Catrice - Lost In Mud
Aha, werkt dat zo! Ok, ben ik ook weer op de hoogtequote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan betaal je pas nadat je een betalingsverzoek hebt gehad met de goede prijs.
[ afbeelding ]
Catrice - Lost In Mud
Mooi! die wil ik ook nog steeds, maar overal uitverkocht als ik langskomquote:Op zondag 25 april 2010 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Lost In Mud
Hier in Assen nietquote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef Loqi het volgende:
ben ik weer, helemaal dood van de fair
[..]
Mooi! die wil ik ook nog steeds, maar overal uitverkocht als ik langskom
quote:Op maandag 26 april 2010 10:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga zo naar de Douglas, heb precies genoeg cash voor een Heromelakje
Ah, thanks, hier had ik dus gister gewoon overheen gelezen. Beide kleurtjes niet echt mijn ding, maar in ieder geval bedankt voor de picquote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb wel een wazige amour swatch voor je:
[ afbeelding ]
Amour Black Magic - French
Amour Diamond Cluster - hele nagel
Ik vind het prettige lakjes, diamond cluster is een layerlakje, maar ik vind 'm ook fijn als ik geen tijd heb om echt te lakken en toch iets op mijn nagels wil
Ja die is zooo vet. Neons fotograferen is echt zaadquote:Op maandag 26 april 2010 12:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Flip Flop Fantasy
Niet echt kleurecht, de foto
prettty! fijn kleurtje.quote:Op maandag 26 april 2010 12:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
wooow die is tof zeg!quote:Op maandag 26 april 2010 12:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |