Ja inderdaad, er bestellen echt ontzettend veel mensen buiten Amerika. Stom. Maar misschien moet dit van de ups? Stiekem heb ik dan geluk dat mijn schoonpaps in Amerika woont.quote:Op maandag 26 april 2010 19:33 schreef Mirjam het volgende:
nou, met die +40 dollar shipping ga ik dus niet meer bestellen, dat gaan ze echt wel voelen aan hun bankrekening als zo goed als alle internationale klanten een alternatief gaan zoeken
ja, denk ik wel.quote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er bestellen echt ontzettend veel mensen buiten Amerika. Stom. Maar misschien moet dit van de ups? Stiekem heb ik dan geluk dat mijn schoonpaps in Amerika woont.
Ze verstuurden haske illegaal. Je kon er natuurlijk op wachten dat het een keer mis zou gaan.quote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er bestellen echt ontzettend veel mensen buiten Amerika. Stom. Maar misschien moet dit van de ups? Stiekem heb ik dan geluk dat mijn schoonpaps in Amerika woont.
daar kan TD zelf volgens mij niet zo veel aan doen. Wel jammerquote:Op maandag 26 april 2010 19:33 schreef Mirjam het volgende:
nou, met die +40 dollar shipping ga ik dus niet meer bestellen, dat gaan ze echt wel voelen aan hun bankrekening als zo goed als alle internationale klanten een alternatief gaan zoeken
ohja, dit wilde ik jou nog vragen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze verstuurden haske illegaal. Je kon er natuurlijk op wachten dat het een keer mis zou gaan.
wtfquote:Op maandag 26 april 2010 19:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natürlich.![]()
Ik PM je wel even.
Oh noes!! http://makeupalley.com/board/n.asp/bid=10/tid=302243
[..]
Dag goedkope nagellak.
-edit- Oh wacht, dat was miss-moana die ze besproken had!![]()
dat zou dus ook verklaren waarom je moeilijkheden had met bestellenquote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef Lindytje het volgende:
Kak!!!!! Zou dit betekenen dat mijn bestelling van gisteren ook niet meer door gaat????![]()
Er staat wel als status: cancelled....
Sparkling Nails en dan moet je haar even mailen. Ze verkoopt ze niet standaard maar wil ze wel speciaal voor je bestellen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dit wilde ik jou nog vragen.
jij hebt toch altijd van die megaflessen nubar diamont?
I haz looked on the ebay, maar niks gevonden, mag ik vragen waar jij die koopt?
ja, zo te zien welquote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef Lindytje het volgende:
Kak!!!!! Zou dit betekenen dat mijn bestelling van gisteren ook niet meer door gaat????![]()
Er staat wel als status: cancelled....
ooh, toch! ik snapte er al niks vanquote:Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sparkling Nails en dan moet je haar even mailen. Ze verkoopt ze niet standaard maar wil ze wel speciaal voor je bestellen.
Denk het wel, dat is al bijna 2 weken geleden..quote:Op maandag 26 april 2010 19:47 schreef miss--moana het volgende:
hmm.....ik heb 14 april 2 bestellingen gedaan en kreeg eergister een mailtje van paypal dat het op de rekening van TD is bijgeschreven, maar zouden deze dan nog wel doorgaan ?
Ze houdt volgens mij gewoon de prijzen van www.nubar.com aan.quote:Op maandag 26 april 2010 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ooh, toch! ik snapte er al niks van
en dat is een refill-bottle ofzo toch?
hoeveel ben jij daar aan kwijt?
quote:Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zou dus ook verklaren waarom je moeilijkheden had met bestellen
Boehoe... over een weekje maar even aan papa vragen of er idd niks van z'n cc is afgeschreven dan ook..quote:
ah, ok, thanks!quote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze houdt volgens mij gewoon de prijzen van www.nubar.com aan.
dat wilde ik net postenquote:Op maandag 26 april 2010 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan moeten we maar verzamelbestellingen doen
Ja dat ik de bestelling heb gedaan wel maar dat het betaald is niet. Ik kreeg eergister pas een mailtje van paypal dat het bij TD op de rekening staat Maar hoop dan maar heeeeel erg hard dat het nog verzonden wordt.....er staat nog steeds ON HOLD Confirm-Shipping-Fee of houden ze dit niet zo nauwkeurig bij?quote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Denk het wel, dat is al bijna 2 weken geleden..
Groen is tof!quote:
Ik ookquote:Op maandag 26 april 2010 20:53 schreef karoltje het volgende:
Ik wilde vanavond gaan bestellen.. Vanavond!
I was kiddingquote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Meisjes, TD doet dat niet om ons te pestenZe mogen die dingen niet meer zonder toeslag versturen!
oh, sorryquote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
I was kiddingNu maar terug naar maiandjays...
die hebben geen OPIquote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
I was kiddingNu maar terug naar maiandjays...
Oh noes mijn hoofd is echt een zeef.quote:Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef mirannie het volgende:
@ MiMu
Ik had je een paar weken al gemaild over die magnets... maar ben bang dat ik dus nu een beetje pech heb??
Gewoon mailen, er staat namelijk dat ze de shreks hebbenquote:
heeft ze inderdaad en wat zo leuk is...haar pakjes komen uit Hawaii!!quote:Op maandag 26 april 2010 21:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gewoon mailen, er staat namelijk dat ze de shreks hebbenVolgens mij hebben ze sowieso veel wat niet in de store staat op ebay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |