Heel mooi!quote:Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef Loqi het volgende:
P2 Elegant![]()
Lila achtige grijs met roze microshimmer
[ afbeelding ]
Close-up voor de shimmer
[ afbeelding ]
Gelukkig! Ik doe mee:quote:Op maandag 26 april 2010 12:48 schreef vamperotica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
x heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel
MIJN TAS IS TERUG!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
x nog meer
MET ALLES ER NOG IN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zonnig plaatje!quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
I Scream Peach van Catrice
Leuk kleurtje voor bij beige en lichtblauw :-)
Heppie Beursdee!!!! Mooi kadootjequote:
Oeeeewww, is mooi! En je nagels, hoe doe je dat! Ik wil ze ook zo graag weer at langer maar op 1 of andere manier presteer ik het altijd om ze dan weer te scheuren...quote:Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef Loqi het volgende:
P2 Elegant![]()
[ afbeelding ]
Close-up voor de shimmer
[ afbeelding ]
Rawrquote:Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef Loqi het volgende:
P2 Elegant![]()
[ afbeelding ]
Close-up voor de shimmer
[ afbeelding ]
Erg leuk zo! Welke paars?quote:Op maandag 26 april 2010 15:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook paars onder flakes op vandaag
[ afbeelding ]
Inhet echt en met de zon er op een stuk mooier maar ach
Oooh, die heb ik hier nog untried staan... Waarom?! Wat een mooie kleur!quote:Op maandag 26 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - I Sea You. Dag drie, dus wat krassen en butsen. Wat een topkleur
Essence Colour&Go 07-Rock it babyquote:Op maandag 26 april 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rawr
[..]
Erg leuk zo! Welke paars?
Ja vanmorgenquote:Op maandag 26 april 2010 @ 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is de operatie doorgegaan dit weekend? Gelukkig
Jaquote:Op maandag 26 april 2010 @ 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!! Dat is goed nieuws!
Ik heb hem nu eindelijk ook, hij was steeds overal uitverkocht.quote:Op maandag 26 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang en dan nog zo mooiquote:Op maandag 26 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - I Sea You. Dag drie,
Haha, niks. Ze houdt gewoon van me.quote:Op maandag 26 april 2010 17:30 schreef Daph_ het volgende:
Hihi Starstruck wat had jij op je vinger zitten? Leuke foto en mooie kleurtjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah! Die moet ik ook nog hebben!quote:Op maandag 26 april 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 17:40 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik ben net bij 2 etos geweest en bij 3 verschillende kruidvats, geen nagellijm voor echte nagels
Iemand die weet waar ik zo iets kan kopen? Ik heb het volgens mij ooit bij de ICI paris gezien, anders morgen maar helemaal naar centrum fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef mirannie het volgende:Wat zij zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GAAF!! Ben niet zo van het rood en roze enzo, maar short & sassy is wel gaaf met een goede konadquote:Op maandag 26 april 2010 18:32 schreef AmNaBa het volgende:
Daar ben ik weer
Goed eerst eens wat reacties op nagels![]()
Tammymara, gaaf idee met zo'n randje holo, ga ik onthouden![]()
Correspondent wat een lieve (heersbeestjes) nagels, zo zijn stippen echt wel leuk![]()
Lindytje waar heb je die flitsende sterren meegemaakt ? Ben benieuwd naar zicht van boven![]()
Juud, mooie nagels gezet hoor! Ik vind zelf ook wel lastig om te bepalen of ik die licht oranje achtige kleuren wel vind passen, lang leve zwarte konad erop![]()
Gave vergelijking gemaakt met die NFU Oh met en zonder lak eronder![]()
Die CG Crystal Ball
![]()
Verder komen er nog leuke cartrice kleurtjes en een gave rimmel langs.
Zelf blijf ik dol op het nailarten,
hier mijn nagels van de afgelopen week
Begonnen met CG Short en Sassy gestempeld met OMG
[ afbeelding ]
Daarna nog een keer Short en Sassy eroverheen gelakt
en vervolgens met een andere holo geloof FYL gestempeld
[ afbeelding ]
Nu even Essence Multi Dimension 61 Blue Lagoon
[ afbeelding ]
Was even voor een dagje, morgen tentoonstelling over WOII en weeshuizen op school, dus ga vanavond maar voor Recycle en een rustigere nail-art.
Ik heb het idee dat die lijm na 1 minuut al blank wordtquote:Op zondag 25 april 2010 16:40 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Bij mij was het naar een paar keer oefenen heel goed te doen! ik wacht ook tot die lak doorzichtig is, maar ik vind dat nogal moeilijk te zien dus lak ik tegelijk een beetje op een zwart papiertje, als het daarop droog is dan ook op je nagelduurt ongeveer 5 min bij mij.. daarna de folie erop leggen met de mooie kant boven, 1 keer goed aandrukken met een vinger en dan laat de folie vanzelf al los doordat het onderste deel al op je nagel zit!
Ik voel ook een faal voor jullie beiden aankomenquote:Op maandag 26 april 2010 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga woensdag meeten met StormqueenEven naar de groothandel in Veldhoven, en ik zie net op de site dat er op het hele assortiment 20% korting is. Ik voel een faal aankomen
Misschien dat ik dan ook nog maar even ga kijken.quote:Op maandag 26 april 2010 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga woensdag meeten met StormqueenEven naar de groothandel in Veldhoven, en ik zie net op de site dat er op het hele assortiment 20% korting is. Ik voel een faal aankomen
quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Haha, fiets is lekker bezig geweest in Assen. Er waren bijna geen Star Magnetics meer.Maar ik heb nog twee setjes voor een swap op de kop kunnen tikken.
![]()
@Mehehels: Goed nieuws!![]()
Yay voor de gevonden tas!![]()
Mooie nagels weer.
hahaha, ik ben benieuwd waar jullie mee thuis komen..we zien de foto's wel verschijnenquote:Op maandag 26 april 2010 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Dus je hebt niet aan mij gedacht?quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Haha, fiets is lekker bezig geweest in Assen. Er waren bijna geen Star Magnetics meer.Maar ik heb nog twee setjes voor een swap op de kop kunnen tikken.
![]()
@Mehehels: Goed nieuws!![]()
Yay voor de gevonden tas!![]()
Mooie nagels weer.
Natürlich.quote:
quote:Hi,
Sorry, your order #257682 has been cancelled.
We don't ship hazardous item(s) by US Postal Office, non-hazardous items is
OK.
Hazardous item(s) can be shipped by UPS and UPS Only.
Ship by UPS: Shipping + $40 for hazardous item(s).
OR
You can search/find a forwarding shipping company in the United States (US)
that offer less expensive on shipping.
Hazardous items such as nail polishes, alcohol, acetone, primer, thinner,
top coat, base coat, etc.
Thank you,
Trans D, Inc.
nee hoor, ik ben al 5 keer geweest, kan het inmiddels goed weerstaanquote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik voel ook een faal voor jullie beiden aankomen
quote:Op maandag 26 april 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben al 5 keer geweest, kan het inmiddels goed weerstaan
Ik PM je wel even.quote:Op maandag 26 april 2010 19:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaahh en ik had nog wel zo lief gekeken de vorige keerhihihi
wtfquote:Op maandag 26 april 2010 19:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natürlich.![]()
Ik PM je wel even.
Oh noes!! http://makeupalley.com/board/n.asp/bid=10/tid=302243
[..]
Dag goedkope nagellak.
-edit- Oh wacht, dat was miss-moana die ze besproken had!![]()
whut?quote:Op maandag 26 april 2010 19:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natürlich.![]()
Ik PM je wel even.
[..]
Dag goedkope nagellak.![]()
Oh myquote:Op maandag 26 april 2010 19:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natürlich.![]()
Ik PM je wel even.
[..]
Dag goedkope nagellak.
-edit- Oh wacht, dat was miss-moana die ze besproken had!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |