Hoe weet jij datquote:Op zondag 25 april 2010 09:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
... Maar "trendwatcher" Romeo Sommers, die nieuwe medepresentator van hem in De Tuinruimers, slaat echt alles. Die loopt nog net niet met ... een dildo in zijn reet rond![]()
En Nico moet wijken voor dat soort types.quote:Op zondag 25 april 2010 09:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dat Rob Verlinden homo is, was al langer bekend. Maar "trendwatcher" Romeo Sommers, die nieuwe medepresentator van hem in De Tuinruimers, slaat echt alles. Die loopt nog net niet met een handtasje in de hand en een dildo in zijn reet rond![]()
[ afbeelding ]
Tante Bertha.quote:Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef Mylene het volgende:
Bastiaan van Schaik is echt zo'n knuffelhomo hoor. Neem dat maar van mij aan.
[ afbeelding ]
Dat is schenkstroop al helemaal niet. TBS hebben en kunnen fokken.quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Solomon het volgende:
Is volgens mij echt geen afspiegeling van onze samenleving hoor
Hij gaat wel eens gezellig met Rob in een tuinstoel zitten, met een glaasje wijn. Als hij een dildo in zijn kont had, zou hij dat echt niet doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
En hij is maagdquote:Op zondag 25 april 2010 08:38 schreef Ritmo het volgende:
TS is een jaloerse vrijgezel.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:17 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
quote:Op zondag 25 april 2010 05:40 schreef DrDentz het volgende:
De enige echte man was Nico Zwinkels. En die moest oprotten. Kwam een pisnicht voor in de plaats.
[ afbeelding ]
Nico, held.
Ik weet niet wat voor programma's jij kijkt, maar ik kijk persoonlijk liever naar vrouwen dan naar nichterige mannen. Misschien moet je eerst even bij jezelf te rade gaan?quote:Op zondag 25 april 2010 05:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Het valt me op dat de jongens/mannen op de NL tv erg nichterig overkomen. Waarom is dat. Waarom zijn de jongens van bv. BNN. zo fu.. nichterig? Die valerio en die andere, hoe heet ie nou e ex van die enge blonde manwijf.. Ik heb niks tegen homoseksuelen. Maar in t breedste zin van het woord zijn deze jongens echt vreselijk irritante nichten waar ik me aan erger. Komt dat door die "Errrr" in hun taalgebruik. Of is het iets anders? Het zijn toch kneuzen die alsnog proberen te arrrrticuleren? Ik krijg koppijn als ik naar ze luisterrr..
Vb. http://player.omroep.nl/?aflID=10853026
Degene die zelf nooit een meid hebben zeuren idd het hardst over homo's altijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
En hij is maagd
En iets van 30
En hij heeft geen vrienden
En hij heeft amper geld om te eten
En dan klagen over metroseksuele mannen op TV die waarschijnlijk wel regelmatig van bil gaan en wel hun eten kunnen betalen.
Schenkstroop
![]()
![]()
Fijn dat je vooroordeel over langharige-zwarteklerendragende(liefst bandshirts) autisten altijd weer wordt bevestigd hequote:Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Degene die zelf nooit een meid hebben zeuren idd het hardst over homo's altijd.Een collega van me is ook ver in de 20, nog nooit een relatie gehad, lang haar met altijd zwarte kleding en het enige wat ie doet is zeuren op 'stapvolk' en 'dance-nichten'.
![]()
Idd. Dan denk ik echt: "neeee dit zegt hij NIET".quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Fijn dat je vooroordeel over langharige-zwarteklerendragende(liefst bandshirts) autisten altijd weer wordt bevestigd he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |