quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef fransbreda het volgende:
[..]
"Dat was mijn vrouw"
[ afbeelding ]
Bij mij zijn die vinkjes ook zwart, maar het werkt hier wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef Stofje het volgende:
Echt vaag, ik kan blijkbaar helemaal geen programma's op RTL Gemist kijken. Had ik eerder ook al bij Dit Was Het Nieuws. Reclame start vantevoren wel in, maar het programma zelf laadt niet. Bij de FAQ staat een systeemcheck, 'alle vinkjes moeten groen zijn'. Bij mij zijn het wel vinkjes, maar zijn ze zwart.. Geeft alleen geen info wat ik dan verkeerd als instelling heb, aangezien Uitzending Gemist het wél doet.
Ja, en niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef robjee het volgende:
Is Johan weer aangekomen?!?!?!?!
Heldquote:
En slechter beeld en geluid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
De standaard VI locatie is vele malen beter dan waar ze nu zitten, weinig sfeer.
yep! inderdaad een troosteloze bedoeling hoor.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
De standaard VI locatie is vele malen beter dan waar ze nu zitten, weinig sfeer.
Sfeer komt er wel als ze op het terras gaan zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ja, dat jasje van Johan kan echt niet in de zomer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeikerds... hebben jullie ook nog wat te klagen over de kleding die ze droegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |