Hij is nog steeds bezigquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef Mistbank het volgende:
Zo te zien komt de 2e aflevering niet online te staan op de RTL-site. De eerste al wel teruggekeken.
Ja ok, dat biedt nog enige hoop, maar normaal gesproken staat het dan al wel tussen de 'te verwachten'-uitzendingen op Rtl-gemist.quote:
Volgens mij hebben hij en Van der Gijp flink lopen zuipen voor het programmaquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Mocht Hansie Hansie niet terugkomen, mag Jongbloed hem wel vervangen.
Ja volgens mij had Gijpie ook aardig een bakkie op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben hij en Van der Gijp flink lopen zuipen voor het programma
Lijkt me ook. Net Studio Sportzomer gekeken, in de hoop dat ik erna VI Oranje terug kon kijken @ Rtl-gemist.quote:
Hier het zelfde, zou mooi verkankert zijn mocht die niet online komen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:39 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Net Studio Sportzomer gekeken, in de hoop dat ik erna VI Oranje terug kon kijken @ Rtl-gemist.
Big mistake, want die flikkers zetten de 2e aflevering for some reason niet online.
Hartkloppingen hier manquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:41 schreef kavorka het volgende:
Hij staat erop! (Rtlgemist)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |