Dat is van de Poll foutquote:Op zondag 25 april 2010 01:14 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oja?![]()
Ik sta nog steeds beter in de peilingen
Door competitie vervalsing!quote:Op zondag 25 april 2010 01:14 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oja?![]()
Ik sta nog steeds beter in de peilingen
Moet ik ff de knokploeg voorbijsturen ( iedere baas heeft zo'n clubje)quote:
Je vergeet de punt achter je tweede zin. Interpunctie is je vriend.quote:Op zondag 25 april 2010 01:15 schreef BaasD het volgende:
[..]
Door competitie vervalsing!
henrydg is een fraudeur
En van L.no blijf je af GODVERDOMMEquote:Op zondag 25 april 2010 01:16 schreef BaasD het volgende:
[..]
Moet ik ff de knokploeg voorbijsturen ( iedere baas heeft zo'n clubje)
Mooi, ik heb namelijk wel dorstquote:Op zondag 25 april 2010 01:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Het bier staat koud.
quote:Op zondag 25 april 2010 01:15 schreef BaasD het volgende:
[..]
Door competitie vervalsing!
henrydg is een fraudeur
Dude, ik ben een negerin, ik kan mijn hele familie oproepen.quote:Op zondag 25 april 2010 01:16 schreef BaasD het volgende:
[..]
Moet ik ff de knokploeg voorbijsturen ( iedere baas heeft zo'n clubje)
Oh, stuur mijn adres eens per PMquote:
Ik ben geen kloonquote:Op zondag 25 april 2010 01:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Je vergeet de punt achter je tweede zin. Interpunctie is je vriend.
Tevens, wanneer geef je 'ns toe wiens kloon je bent. Ik mag toch hopen dat je niet een van AP's klonen bent, dan zou AP wel diep gezakt zijn terwijl hij zo goed is.
Dat is privacy schending van de vijandquote:Op zondag 25 april 2010 01:17 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oh, plaats mijn adres e.d. hier eens dan
Ben je wel 16? Anders krijg je niks. Dan warm ik wel een kopje melk voor je op.quote:
Je kunt pas een baas zijn vanaf je 18equote:Op zondag 25 april 2010 01:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ben je wel 16? Anders krijg je niks. Dan warm ik wel een kopje melk voor je op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |