Ik weet het dat laptop's niet goed zijn voor gamen. Maar me vriend had hem in de kast, en die site zei dat me laptop wel snel genoeg was. Dus dacht ik dat laat ik hem maar erop zettenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:43 schreef Civilian het volgende:
Een laptop voor gamenvind je 't heel gek?
Die sites zijn ook niet echt altijd te vertrouwen. Specs van je laptop?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef Arceus1 het volgende:
[..]
Ik weet het dat laptop's niet goed zijn voor gamen. Maar me vriend had hem in de kast, en die site zei dat me laptop wel snel genoeg was. Dus dacht ik dat laat ik hem maar erop zetten.
quote:
Dan nog nekt je CPU hem hard. Die moet juist alles berekenen en threads verdelen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:52 schreef Arceus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Grafische laptop kaartjes zijn sowieso niet game gericht, maar waarom verteld die site dan dat me laptop meer dan genoeg is![]()
Op gewone plekken krijg ik 30FPS. 5 mensen in beeld, hup naar de 10.
Volgens dit artikel is hij gebasseerd op de 9400gt-9500gt, dat moet toch wel genoeg zijn?
Hier staat trouwens m'n laptop specs.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan nog nekt je CPU hem hard. Die moet juist alles berekenen en threads verdelen.
COD MW2 is ook een redelijk lichte game hoor. Bedenk je altijd:quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:59 schreef Arceus1 het volgende:
[..]
Hier staat trouwens m'n laptop specs.
Ik heb toch zeker weten Modern Warfare 2 op m'n laptop gespeeld met alle settings op hyve, V-Sync of op 1024x768 met een framerate van 25-30 contstant
Ik heb hier nog een computer met een Nvidia GT220 En een Pentium 4 3.8 GHZ HT processor liggen, die ik voor m'n schoolwerk gebruik, zal die het wel soepel trekken? Of het hoog laag is maakt me niks uit.quote:Op zondag 25 april 2010 00:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
COD MW2 is ook een redelijk lichte game hoor. Bedenk je altijd:
"Hoe meer dingetjes, effecten en acties er op een scherm worden getoverd, hoe moeilijker je PC/laptop het gaat krijgen"
Zeker online gaat die vlag zeer goed op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |