Dat plaatje wordt in Thailand serieus als zogenaamd echte foto gebruikt om mensen te waarschuwen voor karma of whatever, met reïncarnatie, om zo geld in te zamelen!quote:
He!?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat plaatje wordt in Thailand serieus als zogenaamd echte foto gebruikt om mensen te waarschuwen voor karma of whatever, met reïncarnatie, om zo geld in te zamelen!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:35 schreef Toempf het volgende:
Tevens stormlooptopic![]()
Nog een dan maar:
[ afbeelding ]
Daar heb ik er 2 van gehad, die in het zwart!quote:
Haha het zijn ook geniale dieren, net van die kleine draakjes.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik er 2 van gehad, die in het zwart!Normaal eten ze alleen levend voer (inclusief andere vissen), maar ik had de mijne aangeleerd om alleen steurvoer te eten, algenpallets!
![]()
Gooide je wormen in de bak, snapten ze niet wat ze er mee moesten doen.
Jonge visjes waren hartstikke veilig bij ze en sterker nog: die jonkies namen zelfs steeds happen uit die axolotls, die alleen maar even een schokje met hun lichaam maakten omdat het ff pijn deed!!!![]()
Een Ceratophrys cornutaquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
God hoe heette dat beest ook al weer. Is in ieder geval zo groot als een voetbal.
Yup, maar toch kreeg ik een ZALFJE voor ze!!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Haha het zijn ook geniale dieren, net van die kleine draakjes.
Wij gaven ze altijd gemalen rundergehakt!
Bij die dieren groeien toch ook altijd alles weer bij, als je iets eraf haalt?
Ja dat komt door al die regeltjes van al die dieren-hippies! Mafkezen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar toch kreeg ik een ZALFJE voor ze!!!!
Kun je het je voorstellen, dat je zo'n beest aan het insmeren bent met zalf???
quote:Op zondag 25 april 2010 00:33 schreef LimboFan het volgende:
[ afbeelding ]
friet!
en:
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Alpaca'squote:
Dat is het mooiste beest wat ik ooit heb gezienquote:Op maandag 26 april 2010 18:25 schreef Desunoto het volgende:
Gadverdamme pr0tege flikker op.Post toffe en/of lieve beestjes of zo. En levend, niet dood
[ afbeelding ]
quote:
Alles beter dan een dode kat.quote:Op maandag 26 april 2010 18:27 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat is het mooiste beest wat ik ooit heb gezien, een hagedis ?
Daar heb je een goed puntquote:
als je een muis en een kuiken hard tegen elkaar aan drukt krijg je dit. dit is een springmuis trouwens, bestaan echtquote:
(ik weet niet, maar egels zijn wel tof)quote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef LimboFan het volgende:
[ afbeelding ]
(is dit een egel topic geworden?)
GADVERDEGADVER nu kan ik niet meer slapen vannacht.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Een kankeroe
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:09 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
fuck yeah eenden
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja, ik zie je wel meerdere keren editten hoorxD
Ik denk eerder dat het een alpaca is...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Kameelama ofzo (cama)
[ afbeelding ]
Die zocht ik ja, haha! Ik kwam niet op die naam.. maar die zijn zoo cutequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een alpaca is...
Dierenpark Amersfoort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:32 schreef MissyN het volgende:
[..]
GADVERDEGADVER nu kan ik niet meer slapen vannacht.
Zieligquote:
Aaaaaaaah, die is cutequote:
lievvvvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lievvvv
heldGewoon googlen op "Een willekeurig dier"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degenkrabbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |