De levensduur van de accu op de hoogste stand (betere prestaties) is minimaal 4 uur. Als je hem op langere levensduur zet denk ik dat hij minimaal 6 uur meegaat, deze stand heb ik zelf eigenlijk vrijwel nooit gebruikt. De Macbook heeft bijna altijd gewerkt terwijl hij op netstroom stond aangesloten.quote:Op zondag 25 april 2010 14:58 schreef Khadgar het volgende:
Ook extra info zoals accu cycles en levensduur van de accu zou fijn zijn.
Yes, heb het gevonden: 92.quote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef Khadgar het volgende:
Of gewoon even in je 'eigenschappen van deze mac' kijken bij voeding.
Nope, toch bedankt voor het aanbod!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ruilen tegen een laptop waar je mee kan gamen ? HP dv5-1160 ed
Precieze aankoopdatum weet ik niet want ik heb de macbook een tijd geleden kado gehad. Hij is ongeveer van midden tot eind 2007.quote:
Dank voor het bod! Eigenlijk vind ik dit nog net wat aan de lage kant. Eerder heb ik een bod van 500 euro via marktplaats ook geweigerd. Mijn vraagprijs is toen gezakt naar 600 euro (aangezien ikzelf ook inzie dat 800 euro te veel is).quote:
Nope, geen ruil...quote:Op maandag 10 mei 2010 20:15 schreef knuppelhout het volgende:
ruilen tegen een dell D830 high-end zakelijke laptop? 4gb, 160gb, 15", 9250 proc., extra oplader, dockingstation, tas.
Denk niet dat dat em gaat worden dan.... Mocht ik onverhoopt er toch anders over gaan denken dan hoor je het van me.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:55 schreef jwhderksen het volgende:
mijn bod van 450 blijft staan. hoger ga ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |